Geniet nu toch gewoon eens van de aandacht waar je zo angstvallig naar op zoek bent. Koester het, hou het vast en geniet.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:46 schreef Hetekip het volgende:
Kan de heksenjacht jegens mij stoppen? Mijn goeie topics worden zo om zeep geholpen.
[..]
[..]
Ik weet niet of dit ook opgaat voor @Hetekip maar ik denk het wel als ik af moet gaan op wat hij allemaal verteld. Ik ben juist niet op zoek naar aandacht. Ik wil aanzienlijk minder aandacht dan ik nu krijg, want nu krijg ik heel veel aandacht verpakt in een jasje van weinig aandacht krijgen, zodat ik mijn gedrag aanpas. Het enige probleem is dat die aandacht er dus wel is, alleen op de achtergrond en achter mijn rug. Zit ik uiteraard ook totaal niet op te wachten. Geef ons geen aandacht en we zijn een stuk gelukkiger dan nu.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:22 schreef Questular het volgende:
[..]
Geniet nu toch gewoon eens van de aandacht waar je zo angstvallig naar op zoek bent. Koester het, hou het vast en geniet.
Ik vind het wel sneu voor mensen in R&P die er daadwerkelijk tijd aan besteden om goedbedoeld advies te geven.quote:Op woensdag 23 september 2026 11:54 schreef Questular het volgende:
Of het kwetsbare verhaal is gelul
Met zo'n TT en OP had hij allang gesloten moeten worden.quote:Op donderdag 24 september 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
onderbouwing slotje van viesdik:
KLB / Vies dik wijf eet ontbijt
Topic gesloten wegens het herhaaldelijk belachelijk maken en persoonlijk aanvallen van een persoon op basis van uiterlijk en gewicht.
Dit is in strijd met de regel Respect: “We maken elkaar niet belachelijk” en het verbod op afzeiken en ridiculiseren.
Daarnaast schrijft de policy bij Discussie voeren voor dat we niet persoonlijk worden en elkaar niet uitschelden.
Ook de Algemene gedragsregels schrijven voor respectvol met andere mensen om te gaan en niet onnodig grof te zijn.
De gebruikte bewoordingen gaan hier duidelijk over die grens heen; daarom is het topic gesloten.
Ik vind het verder allemaal best maar als je op grond van de policy dit topic sluit kun je half KLB wel opdoeken.quote:Op donderdag 24 september 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
onderbouwing slotje van viesdik:
KLB / Vies dik wijf eet ontbijt
Topic gesloten wegens het herhaaldelijk belachelijk maken en persoonlijk aanvallen van een persoon op basis van uiterlijk en gewicht.
Dit is in strijd met de regel Respect: “We maken elkaar niet belachelijk” en het verbod op afzeiken en ridiculiseren.
Daarnaast schrijft de policy bij Discussie voeren voor dat we niet persoonlijk worden en elkaar niet uitschelden.
Ook de Algemene gedragsregels schrijven voor respectvol met andere mensen om te gaan en niet onnodig grof te zijn.
De gebruikte bewoordingen gaan hier duidelijk over die grens heen; daarom is het topic gesloten.
nee wou gewoon duidelijkheid.quote:Op donderdag 24 september 2026 20:57 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Ik vind het verder allemaal best maar als je op grond van de policy dit topic sluit kun je half KLB wel opdoeken.
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt kan dit nog erg interessant worden.quote:Op donderdag 24 september 2026 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nee wou gewoon duidelijkheid.
Hoef je niets bij af te vragen. Wou een nieuwe manier van modden proberen door duidelijke communicatie via KLB FB.quote:Op donderdag 24 september 2026 21:08 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt kan dit nog erg interessant worden.
Het is in ieder geval mooi dat je blijft innoveren!quote:Op donderdag 24 september 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoef je niets bij af te vragen. Wou een nieuwe manier van modden proberen door duidelijke communicatie via KLB FB.
Niets ergs dus.
Misschien toch niet zo'n goed idee
Hoi collegaquote:
quote:
Heldenquote:
Nee en die had ik gisteren ook al verwijderd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 12:58 schreef Koekoekmakto het volgende:
Is het hier een toegestane policy om elkaar te kunnen uitmaken voor pedo, nazi, seriemoordenaar of troll? Kreeg net van een user de pedo suggestie toegebeten. Heb geprobeerd om te reageren met een kwinkslag maar deze user ging compleet bananas. Heb TR gezet, maar geen respons.
Koekoekmakto in KLB / Albert Heijn heeft nu een halal gedeelte
Bedankt voor het verwijderen. Ik had het niet meer gecontroleerd gisteren.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee en die had ik gisteren ook al verwijderd.
quote:Op dinsdag 29 september 2026 19:46 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Helden![]()
Dankjewel dat jullie je vrijwillig inzetten om te zorgen voor een goeie plek hier
Dat geslijm is echt cringe.quote:Op dinsdag 29 september 2026 19:46 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Helden![]()
Dankjewel dat jullie je vrijwillig inzetten om te zorgen voor een goeie plek hier
Valt wel mee.quote:
Hoe is dit feedback?quote:
Dan nog is het geen KLB topic.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
@:laforest je bent zeker de leukste thuis met "probeer het eens in nws," terwijl ik al 4 jaar verbannen ben van nws?
KLB / Weer een Mohammed
Wij willen vooral kwaliteit zienquote:Op maandag 5 oktober 2026 15:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja hee luister es
Ik maak best wel veel kuttopics vandaag
Willen jullie meer of minder kuttopics?
Komt die met allemaal matige verzonnen topics aan.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij willen vooral kwaliteit zien
Wees maar creatief
kwaliteitstopics maken is helaas niet voor iedereen weggelegdquote:Op maandag 5 oktober 2026 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Komt die met allemaal matige verzonnen topics aan.
Helaas drie pogingen gedaan alle 3 kuttopics. ik had nochtans kwaliteitstopics aanbevolenquote:Op maandag 5 oktober 2026 15:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja hee luister es
Ik maak best wel veel kuttopics vandaag
Willen jullie meer of minder kuttopics?
quote:
Eerste reactie weggehaald en 2e niet. Alles wordt per reactie beoordeeld. Net wakkerquote:Op woensdag 7 oktober 2026 06:51 schreef Hetekip het volgende:
Er mag in de SC niet over de beheerder worden gepraat. Ik geloof mede omdat het users weg zou jagen. Prima.
Maar waarom zijn dit soort reacties dan wel welkom, en worden deze niet aangepakt, omdat ze toch ook wel users wegjagen doordat er direct een ook wel negatieve sfeer ontstaat en er ruis wordt veroorzaakt in een toch wel mooi topic.
Verder zijn de reacties ook totaal niet on topic, ze gaan over de TS niet over het inhoudelijke topic zelf. Ik vraag mij af hoe jullie hier naar kijken.
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |