Elke week kijk ik zo'n beetje naar de supermarktaanbiedingen en let ik ook op de drankaanbiedingen.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je elke week precies weet welke drank in aanbieding is dan zou ik zeer dringend hulp gaan zoeken.
Koekoek
https://www.jellinek.nl/quote:Op donderdag 17 september 2026 16:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Elke week kijk ik zo'n beetje naar de supermarktaanbiedingen en let ik ook op de drankaanbiedingen.
In Duitsland is dat heel vaak: Jagermeister, 9 mile wodka, Bacardi, Havana Club en Captain Morgan.
Die komen eigenlijk heel vaak terug, maar je moet het juist meer hebben van de aanbiedingen die wat minder prominent voorbij komen: Kraken rum, Maker's Mark, Laphroag, Monkey Shoulder, Hennesey.
Maar meestal is dat bij de Edeka wel het geval daar Netto en Rewe vaak gewoon geen goeie drank aanbiedingen. Soms eens een uitschieter.
Niks mis mee, toch?quote:
Wat is mis met een bourbon dan? Ik bedoel okay het is geen single malt. Maar ik vind dat hij wel gewoon mag bestaan en gedronken mag worden. Kentucky fuckersquote:
Natuurlijk mág het. Maar die smaak man, jezus hoe krijg je het weg. Zelfs bocht als glentalloch zou ik nog boven bourbon verkiezen als het erop aan komt.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:00 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat is mis met een bourbon dan? Ik bedoel okay het is geen single malt. Maar ik vind dat hij wel gewoon mag bestaan en gedronken mag worden. Kentucky fuckers
Goede prijs/kwaliteit deze imoquote:Op donderdag 17 september 2026 18:09 schreef marc0871 het volgende:
Gewoon deze klappen.
Of klappen voor deze. Je ziet maar.
[ afbeelding ]
https://www.gall.nl/te-bheag-70cl-709980.html
Laphroag is goede shit, kan je ook niet teveel van drinken, winwin.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Elke week kijk ik zo'n beetje naar de supermarktaanbiedingen en let ik ook op de drankaanbiedingen.
In Duitsland is dat heel vaak: Jagermeister, 9 mile wodka, Bacardi, Havana Club en Captain Morgan.
Die komen eigenlijk heel vaak terug, maar je moet het juist meer hebben van de aanbiedingen die wat minder prominent voorbij komen: Kraken rum, Maker's Mark, Laphroag, Monkey Shoulder, Hennesey.
Maar meestal is dat bij de Edeka wel het geval daar Netto en Rewe vaak gewoon geen goeie drank aanbiedingen. Soms eens een uitschieter.
Ja misschien dat ik die dadleijk opentrek ik zit nog te twijfelen aan Laphroag, monkey shoulder of Hennesey Ik heb teveel drankquote:Op donderdag 17 september 2026 20:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Laphroag is goede shit, kan je ook niet teveel van drinken, winwin.
Kost ook bijna niks.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Laphroag is goede shit, kan je ook niet teveel van drinken, winwin.
Zes tientjes heb je ze ook wel.quote:Op donderdag 17 september 2026 20:51 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Kost ook bijna niks.![]()
https://www.gall.nl/laphr(...)022-70cl-419273.html
quote:Op donderdag 17 september 2026 19:25 schreef Muissnuitje het volgende:
Niet gewoon voor een steenkoud alcoholvrij witbiertje gaan
Nodig wat (FOK) vrienden uit dan!quote:Op donderdag 17 september 2026 20:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik die dadleijk opentrek ik zit nog te twijfelen aan Laphroag, monkey shoulder of Hennesey Ik heb teveel drank
Ik ben een alleendrinker en een klootzakquote:Op donderdag 17 september 2026 20:55 schreef YoopY het volgende:
[..]
Nodig wat (FOK) vrienden uit dan!
Laat Sally met rust met je trieste gedrag. Flikker gewoon eens end op met mij te lastig te vallen viespeukquote:
Is er niet een pirates-anonymous om de hoek dan?quote:Op donderdag 17 september 2026 20:55 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben een alleendrinker en een klootzak
was ik maar een piraat
Alcoholvrij witbier is de beste sportdrank die er is, helpt overigens ook perfect tegen een katerquote:Op donderdag 17 september 2026 20:52 schreef YoopY het volgende:
[..]![]()
Drink dan gewoon water man. Zelfde als Cola Zero, geen suiker, geen cafeïne, geen calorieën...
Wat een armoede.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |