Ja, dat is wat anders. Maar met die reden is dit topic niet geopend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 11:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat om de dieren..
Als dat voor mij het probleem niet was dan mocht er voor mijn part 10 meter staan.
quote:
Wat dit betreft hebben we allemaal boter op onze hoofden. Eerlijk gezegd vind ik het heel hypocriet om halal slachten af te keuren terwijl de doorsnee westerling er totaal geen moeite mee om een heerlijk kalfslapje in de pan te gooien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 11:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat om de dieren..
Als dat voor mij het probleem niet was dan mocht er voor mijn part 10 meter staan.
AH is een commercieel bedrijf. Nogal wiedes dat deze winkel probeert zoveel mogelijk klanten te lokken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 11:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dat is wat anders. Maar met die reden is dit topic niet geopend.
Dat doe ik dan ook nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 13:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat dit betreft hebben we allemaal boter op onze hoofden. Eerlijk gezegd vind ik het heel hypocriet om halal slachten af te keuren terwijl de doorsnee westerling er totaal geen moeite mee om een heerlijk kalfslapje in de pan te gooien.
Deed ik altijd al.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 17:54 schreef Jahr00n het volgende:
als gewoon iedere witte steeds de hele rotzooi daar onder zeikt is het zo afgelopen met die flauwekul
Zodat het personeel ook een stukje vlees met korting kan kopen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 10:44 schreef WethouderHekking het volgende:
Hele winkelstraten vol met islamitische winkels dus ik begrijp niet waarom het nodig is dat AH ook nog eens halal spul moet gaan verkopen.
En de ballen van driesquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 17:53 schreef zakjapannertje het volgende:
Voortaan dus naar de Jumbo. Daar hebben ze Frank Lammers nu in de aanbieding
Bij mij niet. Ik woonde nog in een goede buurt eerst.. Dacht ik..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |