Ik vind die radioreclame van Kips Leverworst zo'n pedofielen lied...quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 23:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
Ik vind die halal leverworst ook niet te vreten. Geef mij maar Kips Leverworst.
Gelukkig heb ik niks wat ze willen stelen en heb ik geen dochters.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:58 schreef incel het volgende:
Ze komen hier alleen maar om te stelen en je dochters aan te randen
Dieren die op een Nederlandse (of Belgische) manier worden geslacht is ook niet echt koosjer hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 23:31 schreef Lenny77 het volgende:
![]()
Ongelofelijk dat dat dierenleed gewoon gefaciliteerd wordt..
Geniet maar stilletjes van je associaties.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 23:41 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ik vind die radioreclame van Kips Leverworst zo'n pedofielen lied...
Ik heb iets geraakt, niet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 08:17 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Geniet maar stilletjes van je associaties.
Je brengt je eigen obsessie toch echt zelf in, Freudquote:
Het is allemaal niks, maar het kan nog slechter.. zullen we dan zo maar zeggen..quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 07:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dieren die op een Nederlandse (of Belgische) manier worden geslacht is ook niet echt koosjer hoor.
Het gaat om de dieren..quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 09:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou nou, wat een toestand weer. Een metertje met halal producten bij tig meters aan niet halal vlees.
Het is maar waar je je druk om kan maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |