Was die verkrachting dan komen vast te staan als Ronnie getuigenverklaring zou hebben gehad die hadden verklaard dat hij daags na de gebeurtenis apathisch/emotioneel/etc was?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee maar ik kan hier vlees noch vis van maken
Als ze ronny flex tegen zijn zin in zit te pijpen dan is dat idd ook verkrachting
Dat is niet het enige bewijs wat er was, dus hou gewoon op met deze onzin.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was die verkrachting dan komen vast te staan als Ronnie getuigenverklaring zou hebben gehad die hadden verklaard dat hij daags na de gebeurtenis apathisch/emotioneel/etc was?
Er is geen ander bewijs dan getuigen- én steunverklaringen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is niet het enige bewijs wat er was, dus hou gewoon op met deze onzin.
En die bestonden uit heel wat meer dan 'Ze GeDrOeG zIcH wAt ApAtIsCh'.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is geen ander bewijs dan getuigen én steunverklaringen.
Als iemand een dubbele nationaliteit heeft zijn die er wel, bijvoorbeeld bij terrorisme, maar zijn veroordeling zal niet gezien worden als een dusdanig gevaar voor Nederland dat intrekken van de NL nationaliteit mogelijk is.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
Wat zijn die mogelijkheden dan?
Die zijn er namelijk niet volgens mij.
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een flauwekul dingen worden er hier bijgehaald om een punt proberen te maken![]()
Laten we het lekker bij de feiten houden en dat is dat Ali B zich bezig heeft gehouden met verkrachting. En degene die dat niet kunnen hendelen zijn ook allemaal een gevaar voor vrouwen.
Er waren geen ooggetuigen die het hebben zien gebeuren.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is geen ander bewijs dan getuigen- én steunverklaringen.
Allemaal best, maar Ali B. is gewoon een Nederlander. Je gaat niet iemand “het land uittrappen” voor zo’n vederlicht vergrijp.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand is geen Nederlander OMDAT hij in Nederland geboren is, we zijn de VS niet.
Waar hij geboren is zegt niets over zijn Nederlanderschap, en hij heeft waarschijnlijk een dubbele nationaliteit dus er zijn mogelijkheden de NL nationaliteit af te nemen, dat dat op grond van deze veroordeling waarschijnlijk niet gaat gebeuren is iets anders.
Kijken of jij dat tof zou vinden als ik opeens een vinger in je kont steek.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:02 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Allemaal best, maar Ali B. is gewoon een Nederlander. Je gaat niet iemand “het land uittrappen” voor zo’n vederlicht vergrijp.
Tjah, zo'n reactie spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En die bestonden uit heel wat meer dan 'Ze GeDrOeG zIcH wAt ApAtIsCh'.
Anders ga je weer ff terug naar het Oekraine topic om te trollen over de rug van dode Oekrainiers in plaats van hier trollen over de rug van verkrachtingsslachtoffers.
Voor de rechter tot dusver wel. Ik denk trouwens dat die Ali B geen zuivere vent is, en ik acht de kans meer dan 50% dat hij inderdaad zijn vingers heeft gewend tot..quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:59 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Er waren geen ooggetuigen die het hebben zien gebeuren.
Steunverklaringen zijn geen bewijs.
Is vederlicht. Gewoon schouders ophalen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kijken of jij dat tof zou vinden als ik opeens een vinger in je kont steek.
e hebt een paar rare vragen gestelddquote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, zo'n reactie spreekt boekdelen.
Dit is ongeveer het hogeschoolvoorbeeld van hoe users zich opstellen wanneer ze in het ongelijk gesteld zijn.
'Dat is niet zo aardig van jou'.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is vederlicht. Gewoon schouders ophalen.
Als dit inderdaad de jurisprudentie wordt, dan is het heel gemakkelijk om iemand er bij te naaien.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor de rechter tot dusver wel. Ik denk trouwens dat die Ali B geen zuivere vent is, en ik acht de kans meer dan 50% dat hij inderdaad zijn vingers heeft gewend tot..
In elk geval. Als dit vaste jurisprudentie wordt dan gaan we richting een situatie dat je vooraf instemming verleent aan elkaar wanneer je seks gaat hebben.
Dat is wel het risico inderdaad, dan is het hek van de dam.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:53 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Als dit inderdaad de jurisprudentie wordt, dan is het heel gemakkelijk om iemand er bij te naaien.
Je verklaart gewoon huilend dat je verkracht bent. En dat je dat meteen na het gebeuren hebt geappt aan een vriend. Daarna laat je je ophalen door een Uber en vertelt hem ook in tranen over je verkrachting.
Ik zeg niet dat Naomi dat gedaan heeft (dat heeft ze niet), maar een beetje gewiekste acteur of actrice kan dit makkelijk spelen. De geappte vriend en de Uber chauffeur zitten niet in het compleet; die worden alleen gebruikt in dit toneelspel.
En dan zal de rechter heel woke en braaf verklaren “dat er voldoende steunbewijs is” om tot een veroordeling te komen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:53 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Als dit inderdaad de jurisprudentie wordt, dan is het heel gemakkelijk om iemand er bij te naaien.
Je verklaart gewoon huilend dat je verkracht bent. En dat je dat meteen na het gebeuren hebt geappt aan een vriend. Daarna laat je je ophalen door een Uber en vertelt hem ook in tranen over je verkrachting.
Ik zeg niet dat Naomi dat gedaan heeft (dat heeft ze niet), maar een beetje gewiekste acteur of actrice kan dit makkelijk spelen. De geappte vriend en de Uber chauffeur zitten niet in het compleet; die worden alleen gebruikt in dit toneelspel.
En dan zal de rechter heel woke en braaf verklaren “dat er voldoende steunbewijs is” om tot een veroordeling te komen.
Jaren lang komen mannen weg met verkrachting. Fijn dat de rechtstaat een soort van oplossing heeft gevonden voor dit probleem. En zelfs dan is het lastig om een man veroordeeld te krijgen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 14:53 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dan zouden er aan de lopende band veroordelingen zijn maar daar is dan weer gek genoeg geen sprake vanquote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
Ja Hans. Probleem is alleen dat je dat nadien (7 jaar) niet kan aantonen als dat nergens schriftelijk of digitaal is vastgelegd.
Maar een man kan ook ten onrechte van verkrachting beschuldigd worden. Vind jij dan dat hij alsnog veroordeeld moet worden, als de vrouw volhoudt verkracht te zijn?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jaren lang komen mannen weg met verkrachting. Fijn dat de rechtstaat een soort van oplossing heeft gevonden voor dit probleem. En zelfs dan is het lastig om een man veroordeeld te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |