abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:15:44 #201
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220743781
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee maar ik kan hier vlees noch vis van maken

Als ze ronny flex tegen zijn zin in zit te pijpen dan is dat idd ook verkrachting
Was die verkrachting dan komen vast te staan als Ronnie getuigenverklaring zou hebben gehad die hadden verklaard dat hij daags na de gebeurtenis apathisch/emotioneel/etc was?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:18:38 #202
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220743797
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Was die verkrachting dan komen vast te staan als Ronnie getuigenverklaring zou hebben gehad die hadden verklaard dat hij daags na de gebeurtenis apathisch/emotioneel/etc was?
Dat is niet het enige bewijs wat er was, dus hou gewoon op met deze onzin.
pi_220743802
Wat een flauwekul dingen worden er hier bijgehaald om een punt proberen te maken :N

Laten we het lekker bij de feiten houden en dat is dat Ali B zich bezig heeft gehouden met verkrachting. En degene die dat niet kunnen hendelen zijn ook allemaal een gevaar voor vrouwen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:20:56 #204
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220743807
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:18 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Dat is niet het enige bewijs wat er was, dus hou gewoon op met deze onzin.
Er is geen ander bewijs dan getuigen- én steunverklaringen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:23:09 #205
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220743820
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Er is geen ander bewijs dan getuigen én steunverklaringen.
En die bestonden uit heel wat meer dan 'Ze GeDrOeG zIcH wAt ApAtIsCh'.

Anders ga je weer ff terug naar het Oekraine topic om te trollen over de rug van dode Oekrainiers in plaats van hier trollen over de rug van verkrachtingsslachtoffers. ^O^
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:30:09 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220743860
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:15 schreef koemleit het volgende:

[..]
Wat zijn die mogelijkheden dan?
Die zijn er namelijk niet volgens mij.
Als iemand een dubbele nationaliteit heeft zijn die er wel, bijvoorbeeld bij terrorisme, maar zijn veroordeling zal niet gezien worden als een dusdanig gevaar voor Nederland dat intrekken van de NL nationaliteit mogelijk is.
https://www.rijksoverheid(...)ionaliteit-verliezen

https://www.rijksoverheid(...)liteit-door-overheid
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 13:31:58 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220743870
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een flauwekul dingen worden er hier bijgehaald om een punt proberen te maken :N

Laten we het lekker bij de feiten houden en dat is dat Ali B zich bezig heeft gehouden met verkrachting. En degene die dat niet kunnen hendelen zijn ook allemaal een gevaar voor vrouwen.
Dit dus.
Als je dit goedpraat of afdoet met een "She said, he said" en daarmee doet alsof het allemaal zo vreselijk oneerlijk is voor de verkrachter, dan deug je niet en ben je een gevaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220744041
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Er is geen ander bewijs dan getuigen- én steunverklaringen.
Er waren geen ooggetuigen die het hebben zien gebeuren.

Steunverklaringen zijn geen bewijs.
pi_220744059
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Iemand is geen Nederlander OMDAT hij in Nederland geboren is, we zijn de VS niet.
Waar hij geboren is zegt niets over zijn Nederlanderschap, en hij heeft waarschijnlijk een dubbele nationaliteit dus er zijn mogelijkheden de NL nationaliteit af te nemen, dat dat op grond van deze veroordeling waarschijnlijk niet gaat gebeuren is iets anders.
Allemaal best, maar Ali B. is gewoon een Nederlander. Je gaat niet iemand “het land uittrappen” voor zo’n vederlicht vergrijp.
pi_220744070
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:02 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Allemaal best, maar Ali B. is gewoon een Nederlander. Je gaat niet iemand “het land uittrappen” voor zo’n vederlicht vergrijp.
Kijken of jij dat tof zou vinden als ik opeens een vinger in je kont steek.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:16:23 #211
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220744142
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:23 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
En die bestonden uit heel wat meer dan 'Ze GeDrOeG zIcH wAt ApAtIsCh'.

Anders ga je weer ff terug naar het Oekraine topic om te trollen over de rug van dode Oekrainiers in plaats van hier trollen over de rug van verkrachtingsslachtoffers. ^O^
Tjah, zo'n reactie spreekt boekdelen.
Dit is ongeveer het hogeschoolvoorbeeld van hoe users zich opstellen wanneer ze in het ongelijk gesteld zijn.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 14:17:59 #212
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220744155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 13:59 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Er waren geen ooggetuigen die het hebben zien gebeuren.

Steunverklaringen zijn geen bewijs.
Voor de rechter tot dusver wel. Ik denk trouwens dat die Ali B geen zuivere vent is, en ik acht de kans meer dan 50% dat hij inderdaad zijn vingers heeft gewend tot..

In elk geval. Als dit vaste jurisprudentie wordt dan gaan we richting een situatie dat je vooraf instemming verleent aan elkaar wanneer je seks gaat hebben.
pi_220744158
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Kijken of jij dat tof zou vinden als ik opeens een vinger in je kont steek.
Is vederlicht. Gewoon schouders ophalen.
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 14:18:48 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220744161
j
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Tjah, zo'n reactie spreekt boekdelen.
Dit is ongeveer het hogeschoolvoorbeeld van hoe users zich opstellen wanneer ze in het ongelijk gesteld zijn.
e hebt een paar rare vragen gesteldd

je hebt niemand in het ongelijk gesteld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220744175
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:18 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Is vederlicht. Gewoon schouders ophalen.
'Dat is niet zo aardig van jou'. :')
pi_220744415
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Voor de rechter tot dusver wel. Ik denk trouwens dat die Ali B geen zuivere vent is, en ik acht de kans meer dan 50% dat hij inderdaad zijn vingers heeft gewend tot..

In elk geval. Als dit vaste jurisprudentie wordt dan gaan we richting een situatie dat je vooraf instemming verleent aan elkaar wanneer je seks gaat hebben.
Als dit inderdaad de jurisprudentie wordt, dan is het heel gemakkelijk om iemand er bij te naaien.

Je verklaart gewoon huilend dat je verkracht bent. En dat je dat meteen na het gebeuren hebt geappt aan een vriend. Daarna laat je je ophalen door een Uber en vertelt hem ook in tranen over je verkrachting.

Ik zeg niet dat Naomi dat gedaan heeft (dat heeft ze niet), maar een beetje gewiekste acteur of actrice kan dit makkelijk spelen. De geappte vriend en de Uber chauffeur zitten niet in het compleet; die worden alleen gebruikt in dit toneelspel.

En dan zal de rechter heel woke en braaf verklaren “dat er voldoende steunbewijs is” om tot een veroordeling te komen.
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 14:59:13 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220744455
Het lijkt me in alle gevallen handig als er instemming is van beide partijen voordat de seks begint
  vrijdag 8 mei 2026 @ 15:02:14 #218
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220744468
Ja Hans. Probleem is alleen dat je dat nadien (7 jaar) niet kan aantonen als dat nergens schriftelijk of digitaal is vastgelegd.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 15:03:05 #219
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220744473
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 14:53 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Als dit inderdaad de jurisprudentie wordt, dan is het heel gemakkelijk om iemand er bij te naaien.

Je verklaart gewoon huilend dat je verkracht bent. En dat je dat meteen na het gebeuren hebt geappt aan een vriend. Daarna laat je je ophalen door een Uber en vertelt hem ook in tranen over je verkrachting.

Ik zeg niet dat Naomi dat gedaan heeft (dat heeft ze niet), maar een beetje gewiekste acteur of actrice kan dit makkelijk spelen. De geappte vriend en de Uber chauffeur zitten niet in het compleet; die worden alleen gebruikt in dit toneelspel.

En dan zal de rechter heel woke en braaf verklaren “dat er voldoende steunbewijs is” om tot een veroordeling te komen.
Dat is wel het risico inderdaad, dan is het hek van de dam.
Inderdaad, ik verwacht niet dat Naomi dat heeft gedaan. Ik denk dat Ali vooral aan zijn eigen gerief denkt.
pi_220744477
quote:

[..]

8)7

Je zal maar als slachtoffer door zo'n molen willen met een valse aangifte.
pi_220744507
quote:

[..]

Jaren lang komen mannen weg met verkrachting. Fijn dat de rechtstaat een soort van oplossing heeft gevonden voor dit probleem. En zelfs dan is het lastig om een man veroordeeld te krijgen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 15:17:57 #222
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220744537
twitter
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 15:20:47 #223
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220744553
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
Ja Hans. Probleem is alleen dat je dat nadien (7 jaar) niet kan aantonen als dat nergens schriftelijk of digitaal is vastgelegd.
Dan zouden er aan de lopende band veroordelingen zijn maar daar is dan weer gek genoeg geen sprake van
pi_220744554
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 15:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jaren lang komen mannen weg met verkrachting. Fijn dat de rechtstaat een soort van oplossing heeft gevonden voor dit probleem. En zelfs dan is het lastig om een man veroordeeld te krijgen.
Maar een man kan ook ten onrechte van verkrachting beschuldigd worden. Vind jij dan dat hij alsnog veroordeeld moet worden, als de vrouw volhoudt verkracht te zijn?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 15:21:04 #225
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220744555
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')