Dat weet ik niet, Naomi uit deze zaak kwam ook voort uit de uitzendingen over The Voice, er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat ze ook kandidaat is geweest daar.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:17 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Zijn dat niet twee verschillende Naomi’s?
Gestudeerd niet, maar gezien dit topic moet je wel iets hoger niveau hebben dan begeleid wonen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:35 schreef StateOfMind het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet zou je zeggen.
Het ongewenst, ongevraagd en zonder toestemming binnendringen van een lichaamsholte is verkrachting.
Of de dame nou een slet of hoer is, of met meerdere mannen bezig is of niet.
Hoef je toch niet voor gestudeerd te hebben om dat te snappen...
Ali B is in Amsterdam geboren.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:38 schreef FlippingCoin het volgende:
ze zouden ali b ook het land uit moeten trappen na zijn straf
Gescheiden.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb dat even gemist hoe dat nu zit met zijn vrouw (ex ondertussen?). Zijn ze nu gescheiden?
ja nou enquote:
Valt de knieholte hier ook onder?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:35 schreef StateOfMind het volgende:
Het ongewenst, ongevraagd en zonder toestemming binnendringen van een lichaamsholte is verkrachting.
Naomi tikte Ali ongevraagd op de buik. Oftewel, ze ze zat ongevraagd en ongewenst aan zijn lichaam.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:35 schreef StateOfMind het volgende:
Je kan iemand niet zijn eigen land uit trappen. Ook niet na een licht vergrijp zoals in dit geval.quote:
En die verkrachting komt dan vast te staan als de vrienden van Ronnie hadden bevestigd dat hij daags erop wat apathisch en onverschillig gedroeg?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:52 schreef sp3c het volgende:
Als ronnie daar niet blij mee was dan had hij haar wel aangeklaagd lijkt me
Ja dan was het idd ook verkrachting
Dank. Dit zie ik niet gecorrigeerd worden in cassatie.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 10:16 schreef capricia het volgende:
Naomi is hier slachtoffer 1
Ronnie Flex getuige 2
https://www.rechtspraak.n(...)an-3-jaar-voor-ali-b
[..]
En dan is er ook nog de verklaring van de onafhankelijke getuige [getuige 3], wat als sterk steunbewijs wordt gezien.
whut=quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En die verkrachting komt dan vast te staan als de vrienden van Ronnie hadden bevestigd dat hij daags erop wat apathisch en onverschillig gedroeg?
Gewoon lezen.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon lezen.
Hypothetisch: kan Ronnie (of wie dan ook) hard maken dat hij verkracht is door iemand als zijn vrienden bevestigen dat hij dagenlang apathisch en met zijn ziel onder zijn arm heeft rondgelopen? Beetje wat de vriendinnen van Naomi ook hebben verklaard.
Je bent analfabeet?quote:
Voor de wet niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:01 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat het niet netjes is. En misschien niet aardig. Ali had best sorry kunnen zeggen en misschien heeft hij dat daar ter plekke ook wel gedaan.
Maar hallo - verkrachting, dat is voor mij toch wel iets anders.
Iemand is geen Nederlander OMDAT hij in Nederland geboren is, we zijn de VS niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:52 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Je kan iemand niet zijn eigen land uit trappen. Ook niet na een licht vergrijp zoals in dit geval.
Nee maar ik kan hier vlees noch vis van makenquote:
Wat zijn die mogelijkheden dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand is geen Nederlander OMDAT hij in Nederland geboren is, we zijn de VS niet.
Waar hij geboren is zegt niets over zijn Nederlanderschap, en hij heeft waarschijnlijk een dubbele nationaliteit dus er zijn mogelijkheden de NL nationaliteit af te nemen, dat dat op grond van deze veroordeling waarschijnlijk niet gaat gebeuren is iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |