Of Keek op de weekquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik verwacht nu eigenlijk ee aflevering van Monty Python.
Dat klinkt als een titel voor een themashow...quote:
Coolquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een paar weken terug zag ik mijn oud leraar Duits op TV als deelnemer bij Het Mes op Tafel
En kon hij er wat van?quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een paar weken terug zag ik mijn oud leraar Duits op TV als deelnemer bij Het Mes op Tafel
Hij won met veel mazzel zijn aflevering. In de weekfinale was het niet veel helaas..quote:
Otto den Beste?quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een paar weken terug zag ik mijn oud leraar Duits op TV als deelnemer bij Het Mes op Tafel
quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een titel voor een themashow...
Allemaal onvoldoende….quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij won met veel mazzel zijn aflevering. In de weekfinale was het niet veel helaas..
Die moest ik zoeken.quote:
Wij mochten ook nooit naar de VPRO kijken, heb niet het idee dat ik iets gemist hebquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moest ik zoeken.
Heb nooit echt naar Koot en Bie gekeken..![]()
Mijn moeder had iets tegen de VPRO. Geen idee waarom en ik kan het niet meer vragen..
Het was onderdeel van mijn opvoeding. Elke week verplicht kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moest ik zoeken.
Heb nooit echt naar Koot en Bie gekeken..![]()
Mijn moeder had iets tegen de VPRO. Geen idee waarom en ik kan het niet meer vragen..
Ik deed het graagquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was onderdeel van mijn opvoeding. Elke week verplicht kijken.
ik ookquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:51 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor niks meer... verversen werkt ook niet.
Radio source disconnected...
quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:53 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik had beter wat later kunnen verversen.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:53 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik had beter wat later kunnen verversen.
Betere muziek zo te zien.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ok, ik hoor dus hele andere muziek dan jullie
Wist niet dat ze nog bestonden.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die hebben net weer nieuwe muziek uit. Klinkt niet heel slecht
Zeker wel.quote:
Zon?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo zeg, ik voel wel aan m’n wangen dat ik de hele dag in de zon buiten ben geweest
Het was hier de hele dag zonnig en in de zon uit de wind in de achtertuin ook warm in m’n t-shirtje. Uit de zon op de wind in de voortuin was het koud, maar niet zo koud als eergisteren, toen vroren in de middag mijn oren er bijna af tijdens een wandelingetjequote:Op donderdag 7 mei 2026 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Zon?
Net terug van een welkom thuis etentje met mijn dochter. We waren naar een nieuw restaurantje hier in Wijk. Klein restaurantje, maar toch 5 tafeltjes bezet. Bleek de eigenaar alles helemaal alleen te doen![]()
Bar, koken, afruimen etc.
En geen spoortje stress ook. Echt enorm veel respect. Als gast merkte je nauwelijks dat hij helemaal alleen was. Ik doe het hem absoluut niet na.
En was het eten ook lekker, want dat is natuurlijk nog belangrijker.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Zon?
Net terug van een welkom thuis etentje met mijn dochter. We waren naar een nieuw restaurantje hier in Wijk. Klein restaurantje, maar toch 5 tafeltjes bezet. Bleek de eigenaar alles helemaal alleen te doen![]()
Bar, koken, afruimen etc.
En geen spoortje stress ook. Echt enorm veel respect. Als gast merkte je nauwelijks dat hij helemaal alleen was. Ik doe het hem absoluut niet na.
Ja, erg lekker!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:25 schreef Melting het volgende:
[..]
En was het eten ook lekker, want dat is natuurlijk nog belangrijker.
Vooraf-track om 18:58 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Some Saturday In May
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ambre Vallet - Ambre
Goedenavond, welkom bij je voorprogrammaquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:14 schreef Melting het volgende:
Ik ga even koken, maar luister al wel mee.
Goedenavond Melting,quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:14 schreef Melting het volgende:
Ik ga even koken, maar luister al wel mee.
Eurythmics - There Must Be An Angel (Playing With My Heart)
Ik heb op dit moment geen problemenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:20 schreef Fogel het volgende:
Doet FOK! bij jullie ook moeilijk? Ik moet steeds 2-8 keer ofzo refreshen voor ik posts zie.
Wisselt nogal, ene moment zie ik wel nieuwe posts verschijnen in het topic het andere moment zit ik zelf maar op F5 te drukken.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:20 schreef Fogel het volgende:
Doet FOK! bij jullie ook moeilijk? Ik moet steeds 2-8 keer ofzo refreshen voor ik posts zie.
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Uit Noorwegen, zoals gezegd:Dagny - Closet Disco Queen
Een paar namen ken ik, maar de meeste nietquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:27 schreef Fogel het volgende:
@:dj11 ken jij dit volk? https://www.neonfestival.no
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |