ik ookquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:51 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor niks meer... verversen werkt ook niet.
Radio source disconnected...
quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:53 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik had beter wat later kunnen verversen.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:53 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik had beter wat later kunnen verversen.
Betere muziek zo te zien.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ok, ik hoor dus hele andere muziek dan jullie
Wist niet dat ze nog bestonden.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die hebben net weer nieuwe muziek uit. Klinkt niet heel slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |