Zeker wel.quote:
Zon?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo zeg, ik voel wel aan m’n wangen dat ik de hele dag in de zon buiten ben geweest
Het was hier de hele dag zonnig en in de zon uit de wind in de achtertuin ook warm in m’n t-shirtje. Uit de zon op de wind in de voortuin was het koud, maar niet zo koud als eergisteren, toen vroren in de middag mijn oren er bijna af tijdens een wandelingetjequote:Op donderdag 7 mei 2026 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Zon?
Net terug van een welkom thuis etentje met mijn dochter. We waren naar een nieuw restaurantje hier in Wijk. Klein restaurantje, maar toch 5 tafeltjes bezet. Bleek de eigenaar alles helemaal alleen te doen![]()
Bar, koken, afruimen etc.
En geen spoortje stress ook. Echt enorm veel respect. Als gast merkte je nauwelijks dat hij helemaal alleen was. Ik doe het hem absoluut niet na.
En was het eten ook lekker, want dat is natuurlijk nog belangrijker.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Zon?
Net terug van een welkom thuis etentje met mijn dochter. We waren naar een nieuw restaurantje hier in Wijk. Klein restaurantje, maar toch 5 tafeltjes bezet. Bleek de eigenaar alles helemaal alleen te doen![]()
Bar, koken, afruimen etc.
En geen spoortje stress ook. Echt enorm veel respect. Als gast merkte je nauwelijks dat hij helemaal alleen was. Ik doe het hem absoluut niet na.
Ja, erg lekker!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:25 schreef Melting het volgende:
[..]
En was het eten ook lekker, want dat is natuurlijk nog belangrijker.
Vooraf-track om 18:58 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Some Saturday In May
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ambre Vallet - Ambre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |