Of Keek op de weekquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik verwacht nu eigenlijk ee aflevering van Monty Python.
Dat klinkt als een titel voor een themashow...quote:
Coolquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een paar weken terug zag ik mijn oud leraar Duits op TV als deelnemer bij Het Mes op Tafel
En kon hij er wat van?quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een paar weken terug zag ik mijn oud leraar Duits op TV als deelnemer bij Het Mes op Tafel
Hij won met veel mazzel zijn aflevering. In de weekfinale was het niet veel helaas..quote:
Otto den Beste?quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een paar weken terug zag ik mijn oud leraar Duits op TV als deelnemer bij Het Mes op Tafel
quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een titel voor een themashow...
Allemaal onvoldoende….quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij won met veel mazzel zijn aflevering. In de weekfinale was het niet veel helaas..
Die moest ik zoeken.quote:
Wij mochten ook nooit naar de VPRO kijken, heb niet het idee dat ik iets gemist hebquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moest ik zoeken.
Heb nooit echt naar Koot en Bie gekeken..![]()
Mijn moeder had iets tegen de VPRO. Geen idee waarom en ik kan het niet meer vragen..
Het was onderdeel van mijn opvoeding. Elke week verplicht kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moest ik zoeken.
Heb nooit echt naar Koot en Bie gekeken..![]()
Mijn moeder had iets tegen de VPRO. Geen idee waarom en ik kan het niet meer vragen..
Ik deed het graagquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was onderdeel van mijn opvoeding. Elke week verplicht kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |