Geen dronenetten?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben speciale paraplu's ontwikkeld hiervoor.
[ afbeelding ]
Je bent een Sterke Man of je bent het niet, he.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:25 schreef Perrin het volgende:
Als Poetin nog maar veilig is, mag de rest branden.
Ook maar eentje gemaakt :'Dquote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben speciale paraplu's ontwikkeld hiervoor.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Gewoon wat papieren vliegtuigjes loslaten boven de parade, en dan kunnen genieten van de blinde paniek bij iedereen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Stiekem toch gewoon hopen dat Moskou morgen zal branden, en hard ook. 😇
Denk niet dat Oekraine moskou zal aanvallen. Ik zie het strategische voordeel niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We gaan morgen zien hoe effectief de luchtverdediging is in Moskou
Of terwijl de parade bezig is nog wat belangrijk spul elders in Rusland opblazen, nu dat slecht verdedigd is. Dat benadrukt ook Russische zwakte en heeft idd daadwerkelijk strategisch nut.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gewoon wat papieren vliegtuigjes loslaten boven de parade, en dan kunnen genieten van de blinde paniek bij iedereen.
Is ook niet eens nodig denk ik. Als alleen al de onzekerheid zoveel paniek zaaitquote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:51 schreef oheng het volgende:
[..]
Denk niet dat Oekraine moskou zal aanvallen. Ik zie het strategische voordeel niet.
Haha alweer de nazikaartquote:
Dom vraagje (waarschijnlijk): Dit is toch AI of niet?quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:00 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dom vraagje (waarschijnlijk): Dit is toch AI of niet?
De 'sterke man' voor zijn eigen volk vernederen zou kunnen bijdrage aan de hypothetische coup waar Poetin zo bang voor lijkt, maar op zich is dat al bereikt door de mate waarin de parade is uitgekleed.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of terwijl de parade bezig is nog wat belangrijk spul elders in Rusland opblazen, nu dat slecht verdedigd is. Dat benadrukt ook Russische zwakte en heeft idd daadwerkelijk strategisch nut.
Of een drone met spandoek erachter met grote middelvingerquote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De 'sterke man' voor zijn eigen volk vernederen zou kunnen bijdrage aan de hypothetische coup waar Poetin zo bang voor lijkt, maar op zich is dat al bereikt door de mate waarin de parade is uitgekleed.
Al zou ik zelf voor de zekerheid wel een groepje drones die kant op sturen en me verder idd richten op andere doelen.
Nee, tekst op de spandoek: BOEEEEEEEEEM!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of een drone met spandoek erachter met grote middelvinger
Tactisch aantal uren van te voren in de lucht hebben, mss wat doelen in de suburbs.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De 'sterke man' voor zijn eigen volk vernederen zou kunnen bijdrage aan de hypothetische coup waar Poetin zo bang voor lijkt, maar op zich is dat al bereikt door de mate waarin de parade is uitgekleed.
Al zou ik zelf voor de zekerheid wel een groepje drones die kant op sturen en me verder idd richten op andere doelen.
en evgenia zit nu in de cel, 7 jaar zitten wat sneu hequote:Moldavië schrapt Russisch uit parlement, oppositie loopt weg
Het parlement in Moldavië heeft donderdag het gebruik van de Russische taal in de plenaire vergadering aan banden gelegd.
Dit leidde tot een massale uittocht van pro-Russische en rechtse oppositiepartijen.
In de voormalige Sovjetstaat is de pro-Europese president Maia Sandu aan de macht.
Nieuwe procedureregels leggen nu tijdslimieten op aan toespraken en verklaren Roemeens tot de werktaal. Russisch werd voorheen geclassificeerd als een "interetnische" taal en documenten werden standaard vertaald.
Roemeens is officieel de enige staatstaal en wordt steeds vaker gebruikt door jongeren die nauwere banden met Europa nastreven.
Russisch wordt nog steeds veel gesproken en gebruikt in de media.
President Sandu veroordeelt de Russische invasie van buurland Oekraïne en beschuldigt Moskou ervan haar regering te willen destabiliseren.
Kiezers stemden in een referendum in 2024 nipt voor EU-lidmaatschap, een doel dat Sandu hoopt te bereiken in 2030.
Moskou beschuldigt haar ervan anti-Russische sentimenten aan te wakkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:28 schreef Perrin het volgende:
Target locked, fire at willSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ook maar eentje gemaakt :'D
[ afbeelding ]
Het origineelInfantino is een van de weinige niet-russen die naast Putin mag staan als de drones aan komen vliegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
Echt bizar, moet je voorstellen de Rechtse partijen weglopen, omdat de moedertaal van je land verplicht wordt gesteld.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:26 schreef michaelmoore het volgende:
Het Russisch bestaat niet meer in Moldova
https://www.telegraaf.nl/(...)crash/151233683.html
[..]
en evgenia zit nu in de cel
[ afbeelding ]
Het is de beste manier om Poetin sneller afgezet te krijgen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:51 schreef oheng het volgende:
[..]
Denk niet dat Oekraine moskou zal aanvallen. Ik zie het strategische voordeel niet.
Mwjah je hebt ook weer kans dat Trump dan weer iets gaat schreeuwen (want die vind militaire parades fantastisch).quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is de beste manier om Poetin sneller afgezet te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |