quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:38 schreef Lezer8857 het volgende:
Wie van jullie zit in K*yn*k? Waarom wel, waarom niet?Vreemd dat-ie nog niet vol zit. Lijkt me toch vrij redelijk allemaal. 30 maanden alleen een rare periode (kort).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
Dat was ook mijn gedachte. Voor mij is de looptijd te kort om in te stappen. Zit met een schuin oog nog te kijken naar K*ny*k.quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:52 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik denk dan van, of ze hebben er zelf minder vertrouwen in, of ze denken dat het sowieso wel vol komt....... maar dat laatste ligt niet voor de hand met dit grote bedrag.
Ben uberhaupt benieuwd of dat we er in schijf 1a uit gaan springen met zijn pandjes. Blij dat ik in ieder geval niet in de hogere schijven zit.quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:57 schreef tnhb het volgende:
[..]
In de twee projecten waar ik in zit, Z*ndl*ven en M*gd* J*nss*, staat er in de hypotheek akte een jaarhuur van resp. 30k en 42k (ex btw), dus wel jammer dat die veilingnotaris de aktes niet helemaal goed heeft gelezen en verkeerd einformatie aangeeft![]()
Voor deelnemers in de resp. projecten is bij sig gewoon een afschrift van de akte te downloaden en daar staan die passages in. Die 28k zal denk ik dus wel in een van die twee anderen staan, iemand die de jaarbedragen uit de ander twee aktes naar boven kan halen?
Een onderpand met een jaarhuur van 42k zou in beginsel toch wel meer mogen opleveren dan een onderpand met een jaarhuur van 28k lijkt me, uitgaande van pure belegging.
Ik vermoed dat Kas niet meewerkt.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:17 schreef quepos het volgende:
[..]
Ben uberhaupt benieuwd of dat we er in schijf 1a uit gaan springen met zijn pandjes. Blij dat ik in ieder geval niet in de hogere schijven zit.
En ik begrijp nog steeds niet, waarom die pandjes niet gewoon te koop worden aangeboden, en op de veiling terecht moeten komen. Daar had SIG wel iets meer duidelijkheid over mogen geven.
Dat is de reden dat ik het liefst maximaal één maar in principe nooit meer dan twee projecten van dezelfde leningnemer neem. Ik denk dat je met je Zaandammertjes beter zit dan in de Bathmen (waar ik ook in zit). Het kan weleens de eerste afschrijving bij SIG worden.quote:Op woensdag 6 mei 2026 14:08 schreef Red_arrow het volgende:
De zaandampanden van Krap bij Kas (veiling 26 mei):
...
Ik zit in alle 4 de Zaandampanden (alles in schijf 3) en 1 Bathmen (schijf 1B). Kan dus een lekkere afschrijving worden.
Wie van jullie zit in K*yn*k? Waarom wel, waarom niet?Vorige week heb ik er enige opmerkingen over gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://forum.fok.nl/topic/2757233/4/50#p220680143
Mijn conclusie: Al met al voor mij geen grote rode vlaggen maar wel de nodige vraagtekens.
quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:48 schreef axensir het volgende:
Linkje non-publieke fundingVluchtig doorgelezen maar ik wordt er niet warm van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We delen de zekerheden, kantoorvastgoed, met een veel grotere anonieme private investeerder waar we dus van afhankelijk zijn bij gedoe. Verder veel BV's in het schema die niet meetekenen als leningnemer, met mogelijkheden voor het schuiven met geld. Waarom willen de minderheidsaandeelhouders uitstappen?
Wie van jullie zit in K*yn*k? Waarom wel, waarom niet?obligataire in WGR / [Crowdfunding] #436 aanpassing hypoth. zekerheid door GvESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Ik heb de behandelaar die op de pagina staat gemaild mbt Z*ndlevenstraat. Ook al reactie ontvangen en ze gaat het corrigeren - wellicht ziet ze dan ook de andere foutjes, maar daar zit ik niet in dus kon dat niet onderbouwd melden.quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:57 schreef tnhb het volgende:
[..]
In de twee projecten waar ik in zit, Z*ndl*ven en M*gd* J*nss*, staat er in de hypotheek akte een jaarhuur van resp. 30k en 42k (ex btw), dus wel jammer dat die veilingnotaris de aktes niet helemaal goed heeft gelezen en verkeerd einformatie aangeeft![]()
Voor deelnemers in de resp. projecten is bij sig gewoon een afschrift van de akte te downloaden en daar staan die passages in. Die 28k zal denk ik dus wel in een van die twee anderen staan, iemand die de jaarbedragen uit de ander twee aktes naar boven kan halen?
Een onderpand met een jaarhuur van 42k zou in beginsel toch wel meer mogen opleveren dan een onderpand met een jaarhuur van 28k lijkt me, uitgaande van pure belegging.
M*gda J*nssensstraat is inmiddels ook aangepast zie ik. Zo net een mail gestuurd voor het Ap*ollopl*ntsoen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:53 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Ik heb de behandelaar die op de pagina staat gemaild mbt Z*ndlevenstraat. Ook al reactie ontvangen en ze gaat het corrigeren - wellicht ziet ze dan ook de andere foutjes, maar daar zit ik niet in dus kon dat niet onderbouwd melden.
Hier nog niet, helaas.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:23 schreef obligataire het volgende:
De afkoop van Lügenschaften op MAX zit in de wallet.
Ze heeft alles aangepast zie ik. Wel iets dat SIG ook wel even had mogen checken - de huurovereenkomsten staan er niet bij en je zit als koper aan de huurovereenkomst vast, dus het is wel enigszins belangrijke informatie.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:35 schreef quepos het volgende:
[..]
M*gda J*nssensstraat is inmiddels ook aangepast zie ik. Zo net een mail gestuurd voor het Ap*ollopl*ntsoen.
Goede gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:53 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Ik heb de behandelaar die op de pagina staat gemaild mbt Z*ndlevenstraat. Ook al reactie ontvangen en ze gaat het corrigeren - wellicht ziet ze dan ook de andere foutjes, maar daar zit ik niet in dus kon dat niet onderbouwd melden.
Naar mijn idee is het vrij eenvoudig: de eigenaar wenste blijkbaar niet me te werken aan de verkoop en dan blijft er geen andere optie dan openbaar verkopen, en dat levert verwacht ik uiteindleijk meerdere verliezers op. Het hypotheekrecht gaat niet zover dat sig het bijvoorbeeld maar gewoon via een makelaar/funda bijvoorbeeld mag gaan zetten of eigendom mag claimen, ik meen dat er nog niet zo lang geleden een verwijzing naar een wetsartikel hierover is gepost?quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:17 schreef quepos het volgende:
En ik begrijp nog steeds niet, waarom die pandjes niet gewoon te koop worden aangeboden, en op de veiling terecht moeten komen. Daar had SIG wel iets meer duidelijkheid over mogen geven.
Uiteindelijk worden/zijn deze aangepast heb ik als reactie gekregen, wel jammer dat die notaris er blijkbaar niet zoveel aandacht aan wenst te geven en op juistheid controleert (maar wel wil incasseren) maar ook dat sig blijkbaar niet goed naar de inhoud van de publicatie heeft gekeken, gemiste kans nu "de crowd" de notaris op de foute info moest wijzen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:57 schreef tnhb het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook maar 1 Bathmen meegenomen, ik had al niet zo'n vertrouwen in dat park. Ik denk dat dat park de grootste problemen heeft opgeleverd omdat hij de percelen niet vol kreeg.quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:03 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik het liefst maximaal één maar in principe nooit meer dan twee projecten van dezelfde leningnemer neem. Ik denk dat je met je Zaandammertjes beter zit dan in de Bathmen (waar ik ook in zit). Het kan weleens de eerste afschrijving bij SIG worden.
Trouwens 2. GVE zat meende ik met een project in hetzelfde park. Iemand daar nog wat over gehoord? Ik ben benieuwd of de platformen samenwerken of dat ze lekker elk hun eigen gang gaan.
Jammer dat GVE blijkbaar nog niet zover (veiling) is met project 26480 Bathmen (mogelijk zijn ze nog aan het onderhandelen, wat ik zelf niet denk dat dat tot resultaat zal leiden),quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:17 schreef obligataire het volgende:
[..]
De veilingverkoop van Bathmen is volgens mij wel nieuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel zelfs of onze grote CEO & Founder niet on the run is en daarom niet meewerkt ,onze futurist = meer een lege huls
https://zelo.com/ ff>down scrollen rest vd website komt niet op.
(Real estate) investor-and developer (BALI+ NL), founder Zelo (AI Health Performance Platform), Futurist
[ Bericht 2% gewijzigd door peterc op 07-05-2026 11:15:38 ]
Geen rij gezien hier, maar ik verbaas me er wel over hoe sloom de site altijd wordt ivm de andere platformen...quote:
Als 45e in de rij, kon ik nog net het laatste plukje meenemen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:02 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Geen rij gezien hier, maar ik verbaas me er wel over hoe sloom de site altijd wordt ivm de andere platformen...
Zou het kunnen dat hij bijvoorbeeld minimaal een half jaar achterstand ofzo moet hebben voordat een rechter erin meegaat om te veilen?quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:59 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Ik zie trouwens maar 6 Bathmen kavels op vastgoedveiling, terwijl er volgens SIG 13 nog niet afgelost zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |