Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen, getrouwd ook. In de eerste jaren vond ik hem heel aantrekkelijk en waren we heel fysiek. Afgelopen paar jaar, na de covid, word ik gewoon niet meer geil van hem. Echt helemaal niet. Ik vind een lieve mannelijke man met een gespierd lichaam, het liefst een six-pack, gewoon aantrekkelijk. Ik ben zelf erg op mijn uiterlijk gesteld, ook fit, heel verzorgd en ik merk dat ik meer van mijn man verwacht. Hij heeft nu een buikje en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik hou heel veel van hem, knuffelen, kussen, heerlijk om te doen, maar ik voel niks voor seks, terwijl hij mij heel aantrekkelijk vindt. Ik voel me er schuldig over en wil het weer net zo leuk met hem hebben zoals vroeger. Hebben jullie een soortgelijke ervaring gehad, goed advies?
Mijn man kan overigens erg slecht tegen “kritiek” en ik ben heel slecht in het aangaan van confrontaties/ ongemakkelijke situaties waardoor ik altijd kies voor de lieve vrede. Ik ga liever niet naar een relatietherapeut en wil er niet nog meer druk op zetten of druk voelen.
Zeven jaar, het 'magische' getal.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen, getrouwd ook. In de eerste jaren vond ik hem heel aantrekkelijk en waren we heel fysiek. Afgelopen paar jaar, na de covid, word ik gewoon niet meer geil van hem. Echt helemaal niet. Ik vind een lieve mannelijke man met een gespierd lichaam, het liefst een six-pack, gewoon aantrekkelijk. Ik ben zelf erg op mijn uiterlijk gesteld, ook fit, heel verzorgd en ik merk dat ik meer van mijn man verwacht. Hij heeft nu een buikje en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik hou heel veel van hem, knuffelen, kussen, heerlijk om te doen, maar ik voel niks voor seks, terwijl hij mij heel aantrekkelijk vindt. Ik voel me er schuldig over en wil het weer net zo leuk met hem hebben zoals vroeger. Hebben jullie een soortgelijke ervaring gehad, goed advies?
Mijn man kan overigens erg slecht tegen “kritiek” en ik ben heel slecht in het aangaan van confrontaties/ ongemakkelijke situaties waardoor ik altijd kies voor de lieve vrede. Ik ga liever niet naar een relatietherapeut en wil er niet nog meer druk op zetten of druk voelen.
Niks van vernomen destijds.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zeven jaar, het 'magische' getal.
Ook wel 'the seven year itch' genoemd.
https://www.bijelkaarblijven.nl/7-jaarrelatiecrisis/
Ik las eerst 33 jaar samen, maar ze zijn beiden 33 jaar. Dat is toch wel een leeftijd waar je nog een uitgezakt lijf hoeft te hebben (sowieso op geen enkele leeftijd)quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:54 schreef karr-1 het volgende:
Minder oppervlakkig worden scheelt al een heel stuk. Niemand ziet er na zoveel jaren nog hetzelfde uit
Tenzij haar man veel bier drinkt of erfelijk belast is.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:57 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik las eerst 33 jaar samen, maar ze zijn beiden 33 jaar. Dat is toch wel een leeftijd waar je nog een uitgezakt lijf hoeft te hebben (sowieso op geen enkele leeftijd)
Nee ok, maar na 7 jaar samen (als ik het goed lees) kun je verwachten dat iemand veranderd. Uitgezakt is het meest extreme, maar toch.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:57 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik las eerst 33 jaar samen, maar ze zijn beiden 33 jaar. Dat is toch wel een leeftijd waar je nog een uitgezakt lijf hoeft te hebben (sowieso op geen enkele leeftijd)
Dit..quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:41 schreef Lienekien het volgende:
Gezien de laatste paar zinnen van je OP is er dus niks veranderd t.o.v. je topic over taakverdeling van vorig jaar.
Klinkt als een impasse.
Een buik(je) hebben is toch echt onnodig hoor. Dat heeft niks met ouderdom te maken, zeker niet als je beide 33 jaar bent..quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:54 schreef karr-1 het volgende:
Minder oppervlakkig worden scheelt al een heel stuk. Niemand ziet er na zoveel jaren nog hetzelfde uit
Idd.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit..
Het lijkt wel of je hem op elk punt moet blijven aansturen en pushen...
Geen goede vooruitzichten
Alsof hij niet waarschijnlijk al genoeg 'gesprekken' tussendoor heeft gehad over zijn buikje..quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Idd.
Wie weet tijd voor een serieus gesprek over jullie huidige situatie en toekomstbeeld?
Dit, gewoon trt cruizen en wat tren erin gooien.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
Je kan er op aan praten dat ie een anabolen kuurtje neemt
Doorgaans is alleen 'een buikje' geen reden voor een 'huwelijkscrisis'. Ze zullen toch echt moeten gaan communiceren.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Alsof hij niet waarschijnlijk al genoeg 'gesprekken' tussendoor heeft gehad over zijn buikje..
Vrouwen hebben zover ik heb gezien nooit een 'serieus gesprek' gehad als de uitkomst hen niet aan staat.
Want generalisatie is per definitie verkeerd ook al is het waar?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Doorgaans is alleen 'een buikje' geen reden voor een 'huwelijkscrisis'. Ze zullen toch echt moeten gaan communiceren.
De laatste generaliserende opmerking negeer ik maar effies.
Het is alleen niet waar...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Want generalisatie is per definitie verkeerd ook al is het waar?
Je hebt in ieder geval een erg negatief beeld van een relatie......quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een buik(je) hebben is toch echt onnodig hoor. Dat heeft niks met ouderdom te maken, zeker niet als je beide 33 jaar bent..
Maar TS: sommige mannen (en vrouwen) gaan hun lichaam gewoon verslenteren als ze een partner hebben gekregen. Ze denken dat die persoon toch wel bij hen blijft. Gaat van kwaad tot erger. Je kan best wel aangeven dat hij wat mag doen om ook voor jou aantrekkelijk te blijven naar mijn idee..
Ik denk dat ik juist een wat gezond idee ervan heb. Niet op je 33e al dik worden en maar verwachten dat je betere helft er zomaar mee akkoord gaat. Maar ik begriip jouquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een erg negatief beeld van een relatie......
Al eens naar jezelf gekeken? Ik ken geen enkel huwelijk van 33 jaar zonder rimpels en hangtieten.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen, getrouwd ook. In de eerste jaren vond ik hem heel aantrekkelijk en waren we heel fysiek. Afgelopen paar jaar, na de covid, word ik gewoon niet meer geil van hem. Echt helemaal niet. Ik vind een lieve mannelijke man met een gespierd lichaam, het liefst een six-pack, gewoon aantrekkelijk. Ik ben zelf erg op mijn uiterlijk gesteld, ook fit, heel verzorgd en ik merk dat ik meer van mijn man verwacht. Hij heeft nu een buikje en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik hou heel veel van hem, knuffelen, kussen, heerlijk om te doen, maar ik voel niks voor seks, terwijl hij mij heel aantrekkelijk vindt. Ik voel me er schuldig over en wil het weer net zo leuk met hem hebben zoals vroeger. Hebben jullie een soortgelijke ervaring gehad, goed advies?
Mijn man kan overigens erg slecht tegen “kritiek” en ik ben heel slecht in het aangaan van confrontaties/ ongemakkelijke situaties waardoor ik altijd kies voor de lieve vrede. Ik ga liever niet naar een relatietherapeut en wil er niet nog meer druk op zetten of druk voelen.
Hij heeft heel goed door dat ik niet opgewonden van hem wordt, want dit speelt al heel lang. Ik heb geen zin in seks met hem, dus dan gebeurt het ook niet. Ik denk niet van, oh wat een lekkere vent. Ik zie een behaarde buik met lovehandles, dat is gewoon niet sexy. Hij gaat sinds een paar weken naar de sportschool, maar ik zie niet veel verandering. Ik had ook graag gewild dat ik seks met hem zou willen zonder mijn hoge eisen aan zijn fysieke bouw, maar ik voel het gewoon niet, ik raak er niet opgewonden van. Denk meer van, oh wat schattig die buik.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:11 schreef oppiedoppie het volgende:
Dan matchen jullie gewoon niet op dat punt. hij vind het fysieke dan wss niet zo belangrijk als jij dat vind. Had je van tevoren kunnen weten maar daar heb je nu niks meer aan. Het lijkt me dat relatietherapie hier ook niet gaat helpen maar je man naar de sportschool schoppen wss wel. Maar hij moet nu onderhand toch wel doorhebben waar het aan ligt dat jij niet meer opgewonden wordt van hem? En hij heeft het er gewoon niet voor over om naar de sportschool te gaan?
Zelf heb ik het gevoel dat dit meestal andersom is en dat de sportende man zijn vrouw in de loop der tijd, ze wordt steeds dikker, niet meer aantrekkelijk vind. En daar doe je verder niks aan, je kunt niet iets doen waardoor je hem ineens weer aantrekkelijk gaat vinden als dit puur fysiek is.
Mijn man is ook wel wat gegroeid sinds we samen zijn, en ik ook, maar het is nog steeds binnen de marge maar we houden elkaar wel scherp zodat we niet samen uitzakken......maar dat is puur omdat we zo lang mogelijk gezond willen blijven en niet om uiterlijke kenmerken, we vinden elkaar nog steeds aantrekkelijk gelukkig.
Ze zijn 7 jaar samen en 33 jaar oud.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Al eens naar jezelf gekeken? Ik ken geen enkel huwelijk van 33 jaar zonder rimpels en hangtieten.
Dit is op een manier die ik niet kan uitleggen ontzettend verwend gedrag.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:21 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij heeft heel goed door dat ik niet opgewonden van hem wordt, want dit speelt al heel lang. Ik heb geen zin in seks met hem, dus dan gebeurt het ook niet. Ik denk niet van, oh wat een lekkere vent. Ik zie een behaarde buik met lovehandles, dat is gewoon niet sexy. Hij gaat sinds een paar weken naar de sportschool, maar ik zie niet veel verandering. Ik had ook graag gewild dat ik seks met hem zou willen zonder mijn hoge eisen aan zijn fysieke bouw, maar ik voel het gewoon niet, ik raak er niet opgewonden van. Denk meer van, oh wat schattig die buik.
We zijn allebei jong, 33 jaar. Ik ben zelf fit, paar van mijn vriendinnen en hun partners ook. Moet mijn man ook kunnen lukken. Minder snoepen, meer en harder trainen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:54 schreef karr-1 het volgende:
Minder oppervlakkig worden scheelt al een heel stuk. Niemand ziet er na zoveel jaren nog hetzelfde uit
Ik vind dit een beetje triest...quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:26 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
We zijn allebei jong, 33 jaar. Ik ben zelf fit, paar van mijn vriendinnen en hun partners ook. Moet mijn man ook kunnen lukken. Minder snoepen, meer en harder trainen.
Ik leg de lat hoog voor mezelf, daar begint het mee. Dan wil ik dat mijn partner ook met mij levelt.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is op een manier die ik niet kan uitleggen ontzettend verwend gedrag.
Dacht je dat wij kerels die vrouwen nog allemaal zo geil vinden, ogen dicht denken aan Tatjana en stoten maar
Maar ja, jullie levelen dan weer perfect in dat jullie slecht met kritiek om kunnen gaan: jij durft het niet te geven, hij kan er niet mee omgaan als hij het krijgt.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:39 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik leg de lat hoog voor mezelf, daar begint het mee. Dan wil ik dat mijn partner ook met mij levelt.
Als ik een vrouw had die zo over me dacht kon die dezelfde dag nog lekker terug naar haar ouders, sleutels en inboedel verdelen en klaar. Ga maar lekker een fitboy zoeken. Als je denkt dat je beter kunt krijgen kun je bij mij ook beter gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:26 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
We zijn allebei jong, 33 jaar. Ik ben zelf fit, paar van mijn vriendinnen en hun partners ook. Moet mijn man ook kunnen lukken. Minder snoepen, meer en harder trainen.
Je bent gewoon een Kruidvatversie van Silvie Meis.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:39 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik leg de lat hoog voor mezelf, daar begint het mee. Dan wil ik dat mijn partner ook met mij levelt.
Uitrazen op Fok natuurlijk!quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ja, jullie levelen dan weer perfect in dat jullie slecht met kritiek om kunnen gaan: jij durft het niet te geven, hij kan er niet mee omgaan als hij het krijgt.
Dus wat nu te doen?
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje triest...
En inderdaad oppervlakkig.
Maar vooral, denk ik, een excuus voor een veel groter probleem.
Zelfs al zou hij binnen een paar maanden strak staan, dan nog zou je niet willen want er is geen basis meer.
Wat heeft dit met lustgevoelens naar je partner toe te maken? Ik wil mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden ondanks zijn buik.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ja, jullie levelen dan weer perfect in dat jullie slecht met kritiek om kunnen gaan: jij durft het niet te geven, hij kan er niet mee omgaan als hij het krijgt.
Dus wat nu te doen?
Pardon? Weet je wat oppervlakkig is? Moeite doen om bij iemand te komen om je vervolgens als een varken te laten gaan en te verwachten dat iemand je dan nog aantrekkelijk vindt. Wat dat betreft hebben weinig Nederlandse mannen maar het zelfrespect (laat staan het respect naar je partner toe) om enigszins fit te blijven. Bah.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje triest...
En inderdaad oppervlakkig.
Maar vooral, denk ik, een excuus voor een veel groter probleem.
Zelfs al zou hij binnen een paar maanden strak staan, dan nog zou je niet willen want er is geen basis meer.
Met hoe je dit gaat oplossen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 09:07 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wat heeft dit met lustgevoelens naar je partner toe te maken? Ik wil mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden ondanks zijn buik.
Boeiend?quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:39 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik leg de lat hoog voor mezelf, daar begint het mee. Dan wil ik dat mijn partner ook met mij levelt.
Dat je 'probleem' met je huwelijk nu zijn buikje lijkt te zijn. Een jaar geleden was je 'probleem' met je huwelijk het feit dat hij niets in huis deed.quote:
Waarom nou weer Nederlandse mannen?quote:Op donderdag 7 mei 2026 09:12 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Pardon? Weet je wat oppervlakkig is? Moeite doen om bij iemand te komen om je vervolgens als een varken te laten gaan en te verwachten dat iemand je dan nog aantrekkelijk vindt. Wat dat betreft hebben weinig Nederlandse mannen maar het zelfrespect (laat staan het respect naar je partner toe) om enigszins fit te blijven. Bah.
TS wil gewoon van hem af maar kan het niet om een of andere reden.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat je 'probleem' met je huwelijk nu zijn buikje lijkt te zijn. Een jaar geleden was je 'probleem' met je huwelijk het feit dat hij niets in huis deed.
Mijn punt is: je problemen liggen niet bij zijn buikje of het huishouden. Dus ook al zou hij nu keihard gaan werken en een strakke fitboy worden, je bent niet gelukkig in je huwelijk. Het zou niets uitmaken voor je gevoel.
Dus dan is het de vraag of je van hem moet verwachten dat hij heel anders gaat leven in de hoop weer een seksleven te hebben om dan uiteindelijk geen stap verder te komen.
Dat buikje is een symptoom. Je moet het echte probleem gaan aanpakken.
Waar haal je het vandaan dat ik niet gelukkig ben? Ik ben heel gelukkig met mijn man en hou heel veel van hem. Hij is lief, zorgzaam, liefdevol, passievol, eerlijk, loyaal, sociaal en naar mijn idee bovengemiddeld knap. Hij houdt ook zielsveel van mij. Niemand is perfect, hij kan niet tegen kritiek en is van zichzelf geen actief persoon/ lui. Ik voel geen lustgevoelens en vind hem niet aantrekkelijk zoals hij er nu uitziet. Dit is puur fysiek en ik kan verder niets doen aan dat gevoel. Dat kunnen mensen oppervlakkig vinden, maar het is gewoon een gevoel wat ik heb of niet heb. Ik zou verder noooit maar ook echt nooit vreemdgaan of flirten met een andere man.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat je 'probleem' met je huwelijk nu zijn buikje lijkt te zijn. Een jaar geleden was je 'probleem' met je huwelijk het feit dat hij niets in huis deed.
Mijn punt is: je problemen liggen niet bij zijn buikje of het huishouden. Dus ook al zou hij nu keihard gaan werken en een strakke fitboy worden, je bent niet gelukkig in je huwelijk. Het zou niets uitmaken voor je gevoel.
Dus dan is het de vraag of je van hem moet verwachten dat hij heel anders gaat leven in de hoop weer een seksleven te hebben om dan uiteindelijk geen stap verder te komen.
Dat buikje is een symptoom. Je moet het echte probleem gaan aanpakken.
Omdat het mij ook opvalt dat Nederlandse mannen (maar ook Duitsers inderdaad) vaak 'snel' ongezond raken nadat 'de buit binnen is'. In andere culturen vind ik dat over het algemeen opvallend minder.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarom nou weer Nederlandse mannen?
Ik vind dat die het prima doen. De man van TS is trouwens ook geen Nederlander..
Genoeg mensen die comfortabel worden na het huwelijk. Zowel man als vrouw.
Prijs je dan maar gelukkig!quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:01 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat ik niet gelukkig ben? Ik ben heel gelukkig met mijn man en hou heel veel van hem. Hij is lief, zorgzaam, liefdevol, passievol, eerlijk, loyaal, sociaal en naar mijn idee bovengemiddeld knap. Hij houdt ook zielsveel van mij. Niemand is perfect, hij kan niet tegen kritiek en is van zichzelf geen actief persoon/ lui. Ik voel geen lustgevoelens en vind hem niet aantrekkelijk zoals hij er nu uitziet. Dit is puur fysiek en ik kan verder niets doen aan dat gevoel. Dat kunnen mensen oppervlakkig vinden, maar het is gewoon een gevoel wat ik heb of niet heb. Ik zou verder noooit maar ook echt nooit vreemdgaan of flirten met een andere man.
Wie zegt dat ik me niet gelukkig prijs? Daar gaat het niet over. Dit topic gaat precies over wat in de topic title staat: hoe kan ik mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden? Hoe kijken mensen door uiterlijk/fysieke bouw heen? Ik ben dus wel erg visueel ingesteld.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Prijs je dan maar gelukkig!
Waarom toch iedere keer dit soort topics? Eerst een lading klachten en kritiek op je man, maar daarna altijd weer: nee hoor, hij is geweldig en ik ben hartstikke gelukkig met hem. Ja, wat is het nou?!
Waarom stel je zo’n onmogelijke vraag? Jij kijkt er niet doorheen. Zo ben jij nou eenmaal. Jij wordt niet meer geil van hem. Wat kunnen wij nou zeggen zodat je hem met buikje wel weer geil vindt?quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:51 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me niet gelukkig prijs? Daar gaat het niet over. Dit topic gaat precies over wat in de topic title staat: hoe kan ik mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden? Hoe kijken mensen door uiterlijk/fysieke bouw heen? Ik ben dus wel erg visueel ingesteld.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom stel je zo’n onmogelijke vraag? Jij kijkt er niet doorheen. Zo ben jij nou eenmaal. Jij wordt niet meer geil van hem. Wat kunnen wij nou zeggen zodat je hem met buikje wel weer geil vindt?
En toch schrijf je: ik vind hem bovengemiddeld knap...quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:51 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me niet gelukkig prijs? Daar gaat het niet over. Dit topic gaat precies over wat in de topic title staat: hoe kan ik mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden? Hoe kijken mensen door uiterlijk/fysieke bouw heen? Ik ben dus wel erg visueel ingesteld.
Bovengemiddeld knap zegt (1) iets over wat ik vind van het uiterlijk van de gemiddelde mannen en (2) niet iets over of ik iemand fysiek aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En toch schrijf je: ik vind hem bovengemiddeld knap...
En hier: ik vind hem fysiek onaantrekkelijk.
Ik denk dat jij je kop enorm in het zand steekt omdat je niet wil toegeven aan jezelf dat het eigenlijk op is..
Nu doe je alsof gewichtstoename komt aanwaaien met de leeftijd, maar het is naar mijn idee pure laksheid en niet per se gekoppeld aan leeftijd. Als ik merk dat ik aankom, zorg ik ervoor dat de kilo’s de week/weken erop weer weg zijn. Los van leeftijd, merkt een mens echt wel wanneer die aankomt, broeken strakker zitten etc. dat is het moment dat je misschien kan denken heyy laat ik stoppen met snoepen en meer gaan trainen om er nog leuk en gezond uit te zien.quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:49 schreef Marsenal het volgende:
Mensen roepen altijd maar dat mensen zich 'laten gaan' als ze eenmaal getrouwd zijn of de buit binnen hebben, maar in feite komt het volgens mij vooral omdat een gemiddelde man er nooit moeite voor hoeft te doen om een beetje fris er uit te zien en als je de 40 gaat aantikken dan gaat de stofwisseling gewoon op een ander tempo en dan laten mensen zich gauw verrassen door het feit dat je niet meer achteloos kan snaaien. Dat heeft niks met liefde of respect te maken, maar meer het feit dat mensen onderschatten wat het inhoudt om geen 25 meer te zijn.
Overigens afgetrainde sexy fitboy met keiharde erectie hier natuurlijk.
Ja, dat kan je wel.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:01 schreef TheInnocent het volgende:
Dit is puur fysiek en ik kan verder niets doen aan dat gevoel. Dat kunnen mensen oppervlakkig vinden, maar het is gewoon een gevoel wat ik heb of niet heb.
Ik denk dat jij voor een leuke verrassing komt te staan als jij eens de 43 ofzo gaat aantikkenquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:06 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nu doe je alsof gewichtstoename komt aanwaaien met de leeftijd, maar het is naar mijn idee pure laksheid en niet per se gekoppeld aan leeftijd.
Zo denkt je man er niet over. En nu?quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:06 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nu doe je alsof gewichtstoename komt aanwaaien met de leeftijd, maar het is naar mijn idee pure laksheid en niet per se gekoppeld aan leeftijd. Als ik merk dat ik aankom, zorg ik ervoor dat de kilo’s de week/weken erop weer weg zijn. Los van leeftijd, merkt een mens echt wel wanneer die aankomt, broeken strakker zitten etc. dat is het moment dat je misschien kan denken heyy laat ik stoppen met snoepen en meer gaan trainen om er nog leuk en gezond uit te zien.
Het feit is dat ik wel veel sport en wel het lichaam heb wat ik (en mijn man) mooi vind. Ik vind het belangrijk om aantrekkelijk te blijven naar mijn man toe maar vooral ook voor mezelf. Mensen hebben verschillende standaarden en de mijne zijn hoog. We zijn 33, een mooie leeftijd om niet achterover te zakken en geen slechte gewoonten aan te nemen. Als mijn man wil dat ik hem fysiek aantrekkelijk ga vinden, mag hij meer moeite doen denk ik dan.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel.
Je hebt een verwrongen beeld van wat het fysieke ideaal is. Je doet alsof iedereen dagelijks naar de sportschool moet, alsof iedereen er als een god uit moet zien.
Dat is sowieso al een verwrongen tiktok level beeld.
Dus dan zeg je dat tegen hem.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:44 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Het feit is dat ik wel veel sport en wel het lichaam heb wat ik (en mijn man) mooi vind. Ik vind het belangrijk om aantrekkelijk te blijven naar mijn man toe maar vooral ook voor mezelf. Mensen hebben verschillende standaarden en de mijne zijn hoog. We zijn 33, een mooie leeftijd om niet achterover te zakken en geen slechte gewoonten aan te nemen. Als mijn man wil dat ik hem fysiek aantrekkelijk ga vinden, mag hij meer moeite doen denk ik dan.
Jij dénkt dat hij naar de sportschool gaat, maar hij ligt gewoon een andere chimeid met love handles te batsen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:21 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij heeft heel goed door dat ik niet opgewonden van hem wordt, want dit speelt al heel lang. Ik heb geen zin in seks met hem, dus dan gebeurt het ook niet. Ik denk niet van, oh wat een lekkere vent. Ik zie een behaarde buik met lovehandles, dat is gewoon niet sexy. Hij gaat sinds een paar weken naar de sportschool, maar ik zie niet veel verandering. Ik had ook graag gewild dat ik seks met hem zou willen zonder mijn hoge eisen aan zijn fysieke bouw, maar ik voel het gewoon niet, ik raak er niet opgewonden van. Denk meer van, oh wat schattig die buik.
Goh, hier waren jullie nog 31 en 28...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen,
En januari 2025 allebei 35.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:52 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Goh, hier waren jullie nog 31 en 28...
WGR / Ervaringen delen: Samenwonen en huis kopen
quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:52 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Goh, hier waren jullie nog 31 en 28...
WGR / Ervaringen delen: Samenwonen en huis kopen
Kortom, allerlei interessantdoenerij. Niet de moeite waard om aandacht aan te besteden.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En januari 2025 allebei 35.
R&P / 8 jaar vol twijfels
Maar als je anoniem wil blijven hoeft ook niemand jouw persoonlijke problematiek te weten en kan dat ook allemaal ongeveer zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn naam, baan, leeftijd, woonplaats hoeft niemand te weten als ik anoniem wil blijven, dus ja, het is allemaal “ongeveer”. Zullen vast mensen zijn die dingen bijhouden. Mijn man en ik zijn tussen de 30- 35 jaar oud.
Je onderschat de kwaliteiten van de Fok users. Zij ruiken een verzonnen verhaal van mijlenver weg. Het is beter dat je nu schoon komt met je verhaal.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn naam, baan, leeftijd, woonplaats hoeft niemand te weten als ik anoniem wil blijven, dus ja, het is allemaal “ongeveer”. Zullen vast mensen zijn die dingen bijhouden. Mijn man en ik zijn tussen de 30- 35 jaar oud.
Zoals ik zei, naam, woonplaats, baan, leeftijd, is ongeveer en zal ik gewoon niet kenbaar maken. Juist omdat ik weet hoe Fok users kunnen zijn. Het “verhaal” is dus verder wel waar. Ik heb ook iets beters te doen dan wat verzinnen. Dus als mensen niks zinnigs te zeggen hebben, kunnen ze dit topic negeren.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:53 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je onderschat de kwaliteiten van de Fok users. Zij ruiken een verzonnen verhaal van mijlenver weg. Het is beter dat je nu schoon komt met je verhaal.
Als je niks zinnigs te doen hebt kun je ook prima dingen verzinnen voor een leuk verhaaltje.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:07 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Zoals ik zei, naam, woonplaats, baan, leeftijd, is ongeveer en zal ik gewoon niet kenbaar maken. Juist omdat ik weet hoe Fok users kunnen zijn. Het “verhaal” is dus verder wel waar. Ik heb ook iets beters te doen dan wat verzinnen. Dus als mensen niks zinnigs te zeggen hebben, kunnen ze dit topic negeren.
Ja baas.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:40 schreef Masberum het volgende:
Het is niet aan ons om te beoordelen of een verhaal waar of niet waar is. Laat dat even duidelijk zijn voor iedereen
Tip: als je zulke dingen liever niet deelt vermeld ze dan gewoon niet. Het is ook niet echt relevant voor je vraag.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:07 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Zoals ik zei, naam, woonplaats, baan, leeftijd, is ongeveer en zal ik gewoon niet kenbaar maken. Juist omdat ik weet hoe Fok users kunnen zijn. Het “verhaal” is dus verder wel waar. Ik heb ook iets beters te doen dan wat verzinnen. Dus als mensen niks zinnigs te zeggen hebben, kunnen ze dit topic negeren.
Wie ben jij om dit aan ons te melden?quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:40 schreef Masberum het volgende:
Het is niet aan ons om te beoordelen of een verhaal waar of niet waar is. Laat dat even duidelijk zijn voor iedereen
Wat bedoel je, wie ben ik om dit te melden? Dit is veel vaker door moderators gemeld. De vraag is waarom negeer je wat moderators melden?quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Wie ben jij om dit aan ons te melden?
Ja door de moderators...quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat bedoel je, wie ben ik om dit te melden? Dit is veel vaker door moderators gemeld. De vraag is waarom negeer je wat moderators melden?
Ow oke, krijg ik op mijn kop omdat ik jullie probeer te helpen. Wordt weer in dank afgenomen, gg'squote:Op donderdag 7 mei 2026 21:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja door de moderators...
Niet door de users en al helemaal niet op die manier..
Lees eens even je post terug? Niets mis met de boodschap. De toon is wel meh.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow oke, krijg ik op mijn kop omdat ik jullie probeer te helpen. Wordt weer in dank afgenomen, gg's
De toon is wat uitmaakt, niet of wat gezegd wordt correct is of niet.. oke.. Doet me denken aan al die laatste berichten die de FA's willen uitdelen bij een ban. Maar daarbij zegt niemand dat het meh isquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Lees eens even je post terug? Niets mis met de boodschap. De toon is wel meh.
Of verdraai het anders even.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
De toon is wat uitmaakt, niet of wat gezegd wordt correct is of niet.. oke.. Doet me denken aan al die laatste berichten die de FA's willen uitdelen bij een ban. Maar daarbij zegt niemand dat het meh is
Ik weet niet waarom deze reactie is blijven staan.. maar ik mag erop reageren toch dan, ook al is wat hij zegt gelul?quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Omdat het mij ook opvalt dat Nederlandse mannen (maar ook Duitsers inderdaad) vaak 'snel' ongezond raken nadat 'de buit binnen is'. In andere culturen vind ik dat over het algemeen opvallend minder.
En comfortabel worden is prima; maar jezelf dik vreten is natuurlijk gewoon lulkoek. Sommige mensen hebben daarin ook gewoon 0,0 zelfrespect.
Ik vind het triest als je zo in het leven staat, maar het is een keuze. Mijn man en ik zijn al 25 jaar bij elkaar en ik vind hem nog steeds elke dag opnieuw fysiek aantrekkelijk. Er is genoeg veranderd in de jaren, maar de kern is niet veranderd en daar gaat het om. Niemand blijft tot op hoge leeftijd strak en gespierd, dat is echt onrealistischquote:Op woensdag 6 mei 2026 23:26 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
We zijn allebei jong, 33 jaar. Ik ben zelf fit, paar van mijn vriendinnen en hun partners ook. Moet mijn man ook kunnen lukken. Minder snoepen, meer en harder trainen.
Sorry, wat zei je?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat bedoel je, wie ben ik om dit te melden? Dit is veel vaker door moderators gemeld. De vraag is waarom negeer je wat moderators melden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |