abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220721130
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen, getrouwd ook. In de eerste jaren vond ik hem heel aantrekkelijk en waren we heel fysiek. Afgelopen paar jaar, na de covid, word ik gewoon niet meer geil van hem. Echt helemaal niet. Ik vind een lieve mannelijke man met een gespierd lichaam, het liefst een six-pack, gewoon aantrekkelijk. Ik ben zelf erg op mijn uiterlijk gesteld, ook fit, heel verzorgd en ik merk dat ik meer van mijn man verwacht. Hij heeft nu een buikje en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik hou heel veel van hem, knuffelen, kussen, heerlijk om te doen, maar ik voel niks voor seks, terwijl hij mij heel aantrekkelijk vindt. Ik voel me er schuldig over en wil het weer net zo leuk met hem hebben zoals vroeger. Hebben jullie een soortgelijke ervaring gehad, goed advies?
Mijn man kan overigens erg slecht tegen “kritiek” en ik ben heel slecht in het aangaan van confrontaties/ ongemakkelijke situaties waardoor ik altijd kies voor de lieve vrede. Ik ga liever niet naar een relatietherapeut en wil er niet nog meer druk op zetten of druk voelen.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 15:49:12 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220721137
vrouwen :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220721158
Gezien je PoHi kun je beter een punt achter die relatie zetten...
pi_220721190
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen, getrouwd ook. In de eerste jaren vond ik hem heel aantrekkelijk en waren we heel fysiek. Afgelopen paar jaar, na de covid, word ik gewoon niet meer geil van hem. Echt helemaal niet. Ik vind een lieve mannelijke man met een gespierd lichaam, het liefst een six-pack, gewoon aantrekkelijk. Ik ben zelf erg op mijn uiterlijk gesteld, ook fit, heel verzorgd en ik merk dat ik meer van mijn man verwacht. Hij heeft nu een buikje en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik hou heel veel van hem, knuffelen, kussen, heerlijk om te doen, maar ik voel niks voor seks, terwijl hij mij heel aantrekkelijk vindt. Ik voel me er schuldig over en wil het weer net zo leuk met hem hebben zoals vroeger. Hebben jullie een soortgelijke ervaring gehad, goed advies?
Mijn man kan overigens erg slecht tegen “kritiek” en ik ben heel slecht in het aangaan van confrontaties/ ongemakkelijke situaties waardoor ik altijd kies voor de lieve vrede. Ik ga liever niet naar een relatietherapeut en wil er niet nog meer druk op zetten of druk voelen.
Bekijk deze YouTube-video

probleem opgelost, dan zeikt hij minder en doet hij ook de klusjes waar hij een hekel aan heeft
pi_220721256
Je bent kortzichtig. Geen goede eigenschap. En ook niet heel aantrekkelijk.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:11:45 #6
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_220721262
Dan matchen jullie gewoon niet op dat punt. hij vind het fysieke dan wss niet zo belangrijk als jij dat vind. Had je van tevoren kunnen weten maar daar heb je nu niks meer aan. Het lijkt me dat relatietherapie hier ook niet gaat helpen maar je man naar de sportschool schoppen wss wel. Maar hij moet nu onderhand toch wel doorhebben waar het aan ligt dat jij niet meer opgewonden wordt van hem? En hij heeft het er gewoon niet voor over om naar de sportschool te gaan?

Zelf heb ik het gevoel dat dit meestal andersom is en dat de sportende man zijn vrouw in de loop der tijd, ze wordt steeds dikker, niet meer aantrekkelijk vind. En daar doe je verder niks aan, je kunt niet iets doen waardoor je hem ineens weer aantrekkelijk gaat vinden als dit puur fysiek is.

Mijn man is ook wel wat gegroeid sinds we samen zijn, en ik ook, maar het is nog steeds binnen de marge maar we houden elkaar wel scherp zodat we niet samen uitzakken......maar dat is puur omdat we zo lang mogelijk gezond willen blijven en niet om uiterlijke kenmerken, we vinden elkaar nog steeds aantrekkelijk gelukkig.
To BG or not to BG!
pi_220721389
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen, getrouwd ook. In de eerste jaren vond ik hem heel aantrekkelijk en waren we heel fysiek. Afgelopen paar jaar, na de covid, word ik gewoon niet meer geil van hem. Echt helemaal niet. Ik vind een lieve mannelijke man met een gespierd lichaam, het liefst een six-pack, gewoon aantrekkelijk. Ik ben zelf erg op mijn uiterlijk gesteld, ook fit, heel verzorgd en ik merk dat ik meer van mijn man verwacht. Hij heeft nu een buikje en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik hou heel veel van hem, knuffelen, kussen, heerlijk om te doen, maar ik voel niks voor seks, terwijl hij mij heel aantrekkelijk vindt. Ik voel me er schuldig over en wil het weer net zo leuk met hem hebben zoals vroeger. Hebben jullie een soortgelijke ervaring gehad, goed advies?
Mijn man kan overigens erg slecht tegen “kritiek” en ik ben heel slecht in het aangaan van confrontaties/ ongemakkelijke situaties waardoor ik altijd kies voor de lieve vrede. Ik ga liever niet naar een relatietherapeut en wil er niet nog meer druk op zetten of druk voelen.
Zeven jaar, het 'magische' getal.
Ook wel 'the seven year itch' genoemd.

https://www.bijelkaarblijven.nl/7-jaarrelatiecrisis/
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:41:50 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220721454
Gezien de laatste paar zinnen van je OP is er dus niks veranderd t.o.v. je topic over taakverdeling van vorig jaar.

Klinkt als een impasse.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:48:10 #9
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220721475
Je zult toch met elkaar moeten/willen leren praten als je bij elkaar wilt blijven lijkt me. Dat geldt voor jullie beiden dus. Over moeilijke onderwerpen als dit maar ook over iets minder moeilijke onderwerpen.

Misschien eerst proberen met een iets minder moeilijk onderwerp en daar proberen uit te komen samen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220721485
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:29 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zeven jaar, het 'magische' getal.
Ook wel 'the seven year itch' genoemd.

https://www.bijelkaarblijven.nl/7-jaarrelatiecrisis/
Niks van vernomen destijds.
Dit jaar 25 jaar getrouwd. *O*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:54:32 #11
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_220721500
Minder oppervlakkig worden scheelt al een heel stuk. Niemand ziet er na zoveel jaren nog hetzelfde uit
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_220721511
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:54 schreef karr-1 het volgende:
Minder oppervlakkig worden scheelt al een heel stuk. Niemand ziet er na zoveel jaren nog hetzelfde uit
Ik las eerst 33 jaar samen, maar ze zijn beiden 33 jaar. Dat is toch wel een leeftijd waar je nog een uitgezakt lijf hoeft te hebben (sowieso op geen enkele leeftijd)
pi_220721538
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:57 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Ik las eerst 33 jaar samen, maar ze zijn beiden 33 jaar. Dat is toch wel een leeftijd waar je nog een uitgezakt lijf hoeft te hebben (sowieso op geen enkele leeftijd)
Tenzij haar man veel bier drinkt of erfelijk belast is.
Zo'n buikje komt niet van de ene op de andere dag.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 17:04:35 #14
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_220721547
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:57 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Ik las eerst 33 jaar samen, maar ze zijn beiden 33 jaar. Dat is toch wel een leeftijd waar je nog een uitgezakt lijf hoeft te hebben (sowieso op geen enkele leeftijd)
Nee ok, maar na 7 jaar samen (als ik het goed lees) kun je verwachten dat iemand veranderd. Uitgezakt is het meest extreme, maar toch.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 17:04:59 #15
441859 crew  Lenny77
pi_220721548
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:41 schreef Lienekien het volgende:
Gezien de laatste paar zinnen van je OP is er dus niks veranderd t.o.v. je topic over taakverdeling van vorig jaar.

Klinkt als een impasse.
Dit..
Het lijkt wel of je hem op elk punt moet blijven aansturen en pushen...

Geen goede vooruitzichten
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220721685
Trap die papzak je huis uit.
pi_220721874
Geil worden is meer iets wat je bij jezelf moet zoeken dan bij hem.
pi_220721920
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:54 schreef karr-1 het volgende:
Minder oppervlakkig worden scheelt al een heel stuk. Niemand ziet er na zoveel jaren nog hetzelfde uit
Een buik(je) hebben is toch echt onnodig hoor. Dat heeft niks met ouderdom te maken, zeker niet als je beide 33 jaar bent..

Maar TS: sommige mannen (en vrouwen) gaan hun lichaam gewoon verslenteren als ze een partner hebben gekregen. Ze denken dat die persoon toch wel bij hen blijft. Gaat van kwaad tot erger. Je kan best wel aangeven dat hij wat mag doen om ook voor jou aantrekkelijk te blijven naar mijn idee..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:19:19 #19
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220722622
Je kan er op aan praten dat ie een anabolen kuurtje neemt
pi_220722691
6je denkt dat ze 9tje is _O- _O-
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_220722873
Heeft het echt met zijn uiterlijk te maken of komt de sleur er in?

Om de seks spannender te maken, kan je een pot geld naast het bed zetten.

Wanneer je moeite hebt een hoogtepunt te bereiken, kan jouw man op dat moment die pot geld pakken en over jou heen flikkeren.
pi_220723215
Koop een flinke vibrator. Heeft geen buikje en zeurt ook niet aan je hoofd.
pi_220723238
Kort gezegd: het zit er gewoon niet meer in. De combinatie van jullie 2.

Geen aantrekkingskracht meer op je partner omdat ie een buikje heeft, maar in het verleden ook al een aantal zaken waarvan je denkt hmm... ik herken dat persoonlijk niet en heb mijn exen ook qua lichaam zien veranderen in voor en nadeel, maar ik heb geen seconde minder lust gevoelens gehad.

Oftewel game over, done, finish.

Maar het accepteren en verder gaan is natuurlijk een dingetje
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:18:30 #24
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_220724001
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit..
Het lijkt wel of je hem op elk punt moet blijven aansturen en pushen...

Geen goede vooruitzichten
Idd.
Wie weet tijd voor een serieus gesprek over jullie huidige situatie en toekomstbeeld?
(Un)masking for the greater good.
pi_220724022
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef Natalie het volgende:

[..]
Idd.
Wie weet tijd voor een serieus gesprek over jullie huidige situatie en toekomstbeeld?
Alsof hij niet waarschijnlijk al genoeg 'gesprekken' tussendoor heeft gehad over zijn buikje..

Vrouwen hebben zover ik heb gezien nooit een 'serieus gesprek' gehad als de uitkomst hen niet aan staat.
pi_220724085
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
Je kan er op aan praten dat ie een anabolen kuurtje neemt
Dit, gewoon trt cruizen en wat tren erin gooien.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:30:37 #27
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_220724131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:20 schreef Masberum het volgende:

[..]
Alsof hij niet waarschijnlijk al genoeg 'gesprekken' tussendoor heeft gehad over zijn buikje..

Vrouwen hebben zover ik heb gezien nooit een 'serieus gesprek' gehad als de uitkomst hen niet aan staat.
Doorgaans is alleen 'een buikje' geen reden voor een 'huwelijkscrisis'. Ze zullen toch echt moeten gaan communiceren.

De laatste generaliserende opmerking negeer ik maar effies.
(Un)masking for the greater good.
pi_220724236
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:30 schreef Natalie het volgende:

[..]
Doorgaans is alleen 'een buikje' geen reden voor een 'huwelijkscrisis'. Ze zullen toch echt moeten gaan communiceren.

De laatste generaliserende opmerking negeer ik maar effies.
Want generalisatie is per definitie verkeerd ook al is het waar?
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 22:28:56 #29
441859 crew  Lenny77
pi_220724685
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:40 schreef Masberum het volgende:

[..]
Want generalisatie is per definitie verkeerd ook al is het waar?
Het is alleen niet waar...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220727922
Man is lekker bourgondisch aan het genieten.
Vrouw houdt krampachtig vast aan gezond leven en sporten.

Beiden prima natuurlijk, maar dan zul je wel je conclusies moeten trekken dat het niet echt (meer) matcht.

Of je zult moeten fantaseren dat er een gespierde alfa-man bovenop je ligt.
  woensdag 6 mei 2026 @ 13:34:54 #31
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220728023
Meestal valt de seks ook tegen als je jouw partner niet aantrekkelijk vindt en dat ga je gauw genoeg zat worden.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 6 mei 2026 @ 22:32:48 #32
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_220732043
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:57 schreef Masberum het volgende:

[..]
Een buik(je) hebben is toch echt onnodig hoor. Dat heeft niks met ouderdom te maken, zeker niet als je beide 33 jaar bent..

Maar TS: sommige mannen (en vrouwen) gaan hun lichaam gewoon verslenteren als ze een partner hebben gekregen. Ze denken dat die persoon toch wel bij hen blijft. Gaat van kwaad tot erger. Je kan best wel aangeven dat hij wat mag doen om ook voor jou aantrekkelijk te blijven naar mijn idee..
Je hebt in ieder geval een erg negatief beeld van een relatie......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_220732229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:32 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Je hebt in ieder geval een erg negatief beeld van een relatie......
Ik denk dat ik juist een wat gezond idee ervan heb. Niet op je 33e al dik worden en maar verwachten dat je betere helft er zomaar mee akkoord gaat. Maar ik begriip jou
  woensdag 6 mei 2026 @ 23:08:51 #34
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220732323
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen, getrouwd ook. In de eerste jaren vond ik hem heel aantrekkelijk en waren we heel fysiek. Afgelopen paar jaar, na de covid, word ik gewoon niet meer geil van hem. Echt helemaal niet. Ik vind een lieve mannelijke man met een gespierd lichaam, het liefst een six-pack, gewoon aantrekkelijk. Ik ben zelf erg op mijn uiterlijk gesteld, ook fit, heel verzorgd en ik merk dat ik meer van mijn man verwacht. Hij heeft nu een buikje en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik hou heel veel van hem, knuffelen, kussen, heerlijk om te doen, maar ik voel niks voor seks, terwijl hij mij heel aantrekkelijk vindt. Ik voel me er schuldig over en wil het weer net zo leuk met hem hebben zoals vroeger. Hebben jullie een soortgelijke ervaring gehad, goed advies?
Mijn man kan overigens erg slecht tegen “kritiek” en ik ben heel slecht in het aangaan van confrontaties/ ongemakkelijke situaties waardoor ik altijd kies voor de lieve vrede. Ik ga liever niet naar een relatietherapeut en wil er niet nog meer druk op zetten of druk voelen.
Al eens naar jezelf gekeken? Ik ken geen enkel huwelijk van 33 jaar zonder rimpels en hangtieten.
pi_220732365
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:11 schreef oppiedoppie het volgende:
Dan matchen jullie gewoon niet op dat punt. hij vind het fysieke dan wss niet zo belangrijk als jij dat vind. Had je van tevoren kunnen weten maar daar heb je nu niks meer aan. Het lijkt me dat relatietherapie hier ook niet gaat helpen maar je man naar de sportschool schoppen wss wel. Maar hij moet nu onderhand toch wel doorhebben waar het aan ligt dat jij niet meer opgewonden wordt van hem? En hij heeft het er gewoon niet voor over om naar de sportschool te gaan?

Zelf heb ik het gevoel dat dit meestal andersom is en dat de sportende man zijn vrouw in de loop der tijd, ze wordt steeds dikker, niet meer aantrekkelijk vind. En daar doe je verder niks aan, je kunt niet iets doen waardoor je hem ineens weer aantrekkelijk gaat vinden als dit puur fysiek is.

Mijn man is ook wel wat gegroeid sinds we samen zijn, en ik ook, maar het is nog steeds binnen de marge maar we houden elkaar wel scherp zodat we niet samen uitzakken......maar dat is puur omdat we zo lang mogelijk gezond willen blijven en niet om uiterlijke kenmerken, we vinden elkaar nog steeds aantrekkelijk gelukkig.
Hij heeft heel goed door dat ik niet opgewonden van hem wordt, want dit speelt al heel lang. Ik heb geen zin in seks met hem, dus dan gebeurt het ook niet. Ik denk niet van, oh wat een lekkere vent. Ik zie een behaarde buik met lovehandles, dat is gewoon niet sexy. Hij gaat sinds een paar weken naar de sportschool, maar ik zie niet veel verandering. Ik had ook graag gewild dat ik seks met hem zou willen zonder mijn hoge eisen aan zijn fysieke bouw, maar ik voel het gewoon niet, ik raak er niet opgewonden van. Denk meer van, oh wat schattig die buik.
pi_220732368
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Al eens naar jezelf gekeken? Ik ken geen enkel huwelijk van 33 jaar zonder rimpels en hangtieten.
Ze zijn 7 jaar samen en 33 jaar oud. :')
Vakman pur sang
pi_220732373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Hij heeft heel goed door dat ik niet opgewonden van hem wordt, want dit speelt al heel lang. Ik heb geen zin in seks met hem, dus dan gebeurt het ook niet. Ik denk niet van, oh wat een lekkere vent. Ik zie een behaarde buik met lovehandles, dat is gewoon niet sexy. Hij gaat sinds een paar weken naar de sportschool, maar ik zie niet veel verandering. Ik had ook graag gewild dat ik seks met hem zou willen zonder mijn hoge eisen aan zijn fysieke bouw, maar ik voel het gewoon niet, ik raak er niet opgewonden van. Denk meer van, oh wat schattig die buik.
Dit is op een manier die ik niet kan uitleggen ontzettend verwend gedrag.
Dacht je dat wij kerels die vrouwen nog allemaal zo geil vinden, ogen dicht denken aan Tatjana en stoten maar
Vakman pur sang
pi_220732379
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:54 schreef karr-1 het volgende:
Minder oppervlakkig worden scheelt al een heel stuk. Niemand ziet er na zoveel jaren nog hetzelfde uit
We zijn allebei jong, 33 jaar. Ik ben zelf fit, paar van mijn vriendinnen en hun partners ook. Moet mijn man ook kunnen lukken. Minder snoepen, meer en harder trainen.
  Moderator woensdag 6 mei 2026 @ 23:35:09 #39
441859 crew  Lenny77
pi_220732394
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
We zijn allebei jong, 33 jaar. Ik ben zelf fit, paar van mijn vriendinnen en hun partners ook. Moet mijn man ook kunnen lukken. Minder snoepen, meer en harder trainen.
Ik vind dit een beetje triest...
En inderdaad oppervlakkig.
Maar vooral, denk ik, een excuus voor een veel groter probleem.
Zelfs al zou hij binnen een paar maanden strak staan, dan nog zou je niet willen want er is geen basis meer.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220732401
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dit is op een manier die ik niet kan uitleggen ontzettend verwend gedrag.
Dacht je dat wij kerels die vrouwen nog allemaal zo geil vinden, ogen dicht denken aan Tatjana en stoten maar
Ik leg de lat hoog voor mezelf, daar begint het mee. Dan wil ik dat mijn partner ook met mij levelt.
  woensdag 6 mei 2026 @ 23:49:07 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220732413
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:39 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Ik leg de lat hoog voor mezelf, daar begint het mee. Dan wil ik dat mijn partner ook met mij levelt.
Maar ja, jullie levelen dan weer perfect in dat jullie slecht met kritiek om kunnen gaan: jij durft het niet te geven, hij kan er niet mee omgaan als hij het krijgt.

Dus wat nu te doen?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 7 mei 2026 @ 07:48:11 #42
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220732991
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
We zijn allebei jong, 33 jaar. Ik ben zelf fit, paar van mijn vriendinnen en hun partners ook. Moet mijn man ook kunnen lukken. Minder snoepen, meer en harder trainen.
Als ik een vrouw had die zo over me dacht kon die dezelfde dag nog lekker terug naar haar ouders, sleutels en inboedel verdelen en klaar. Ga maar lekker een fitboy zoeken. Als je denkt dat je beter kunt krijgen kun je bij mij ook beter gaan.
  donderdag 7 mei 2026 @ 07:49:37 #43
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220732994
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:39 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Ik leg de lat hoog voor mezelf, daar begint het mee. Dan wil ik dat mijn partner ook met mij levelt.
Je bent gewoon een Kruidvatversie van Silvie Meis.
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 08:12:10 #44
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220733061
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar ja, jullie levelen dan weer perfect in dat jullie slecht met kritiek om kunnen gaan: jij durft het niet te geven, hij kan er niet mee omgaan als hij het krijgt.

Dus wat nu te doen?
Uitrazen op Fok natuurlijk!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220733296
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik vind dit een beetje triest...
En inderdaad oppervlakkig.
Maar vooral, denk ik, een excuus voor een veel groter probleem.
Zelfs al zou hij binnen een paar maanden strak staan, dan nog zou je niet willen want er is geen basis meer.
Wat bedoel je?
pi_220733305
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar ja, jullie levelen dan weer perfect in dat jullie slecht met kritiek om kunnen gaan: jij durft het niet te geven, hij kan er niet mee omgaan als hij het krijgt.

Dus wat nu te doen?
Wat heeft dit met lustgevoelens naar je partner toe te maken? Ik wil mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden ondanks zijn buik.
pi_220733335
Ik ben op geen enkele manier een (relatie)therapeut; maar het feit dat je eigenlijk verkapt zegt 'ik kan er niet over praten, want hij trekt kritiek of discussies niet lekker' is natuurlijk de nagel aan de doodskist van jullie relatie. Hoe wil je dan een leven lang verder met iemand als situaties niet bespreekbaar zijn omdat hij een gevoelige tepel is?

En ik vind je gedachte niet zo gek hoor. Je wordt opgewonden van iemand of niet. als hij de boel (heel plat gezegd) een beetje laat verslonsen dan mag je dat toch benoemen? Zo gek is dat niet, een beetje moeite blijven doen voor elkaar. Als mannen eenmaal een relatie hebben dan laten ze de teugels vaak behoorlijk vieren :') (zeg ik als man).
  donderdag 7 mei 2026 @ 09:12:10 #48
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220733340
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220733346
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik vind dit een beetje triest...
En inderdaad oppervlakkig.
Maar vooral, denk ik, een excuus voor een veel groter probleem.
Zelfs al zou hij binnen een paar maanden strak staan, dan nog zou je niet willen want er is geen basis meer.
Pardon? Weet je wat oppervlakkig is? Moeite doen om bij iemand te komen om je vervolgens als een varken te laten gaan en te verwachten dat iemand je dan nog aantrekkelijk vindt. Wat dat betreft hebben weinig Nederlandse mannen maar het zelfrespect (laat staan het respect naar je partner toe) om enigszins fit te blijven. Bah.
  donderdag 7 mei 2026 @ 10:47:25 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220734439
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 09:07 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Wat heeft dit met lustgevoelens naar je partner toe te maken? Ik wil mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden ondanks zijn buik.
Met hoe je dit gaat oplossen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220734599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:39 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Ik leg de lat hoog voor mezelf, daar begint het mee. Dan wil ik dat mijn partner ook met mij levelt.
Boeiend?
Kom op zeg, geniet lekker van het leven op een gezonde manier.
Niemand hoeft er goddelijk uit te zien en daar alles voor laten.
pi_220734633
Klinkt als dat er veel meer speelt....

Ten 1e moet je echt afstappen van dat ideaal beeld. Je hoeft er niet uit te zien als een god en iemand die op de voorkant van een Vogue (dat is een blad daarvoor toch?) of Times of wat dan ook hoeft te staan.

Gezond leven en sporten is heel goed en verstandig, maar dat heeft ook echt grenzen.

Dat gaat met de jaren alleen maar minder en minder worden. Je gaat meer verantwoordelijkheden hebben, en gaat dus niet meer als een kansloze puber altijd maar in de sportschool hangen.
Je wilt wat meer rust, en ja daardoor kom je wellicht iets aan.

Balans, het keyword voor alles: Balans.
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 11:17:47 #53
441859 crew  Lenny77
pi_220734777
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 09:06 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Wat bedoel je?
Dat je 'probleem' met je huwelijk nu zijn buikje lijkt te zijn. Een jaar geleden was je 'probleem' met je huwelijk het feit dat hij niets in huis deed.
Mijn punt is: je problemen liggen niet bij zijn buikje of het huishouden. Dus ook al zou hij nu keihard gaan werken en een strakke fitboy worden, je bent niet gelukkig in je huwelijk. Het zou niets uitmaken voor je gevoel.
Dus dan is het de vraag of je van hem moet verwachten dat hij heel anders gaat leven in de hoop weer een seksleven te hebben om dan uiteindelijk geen stap verder te komen.
Dat buikje is een symptoom. Je moet het echte probleem gaan aanpakken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 11:20:12 #54
441859 crew  Lenny77
pi_220734826
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 09:12 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Pardon? Weet je wat oppervlakkig is? Moeite doen om bij iemand te komen om je vervolgens als een varken te laten gaan en te verwachten dat iemand je dan nog aantrekkelijk vindt. Wat dat betreft hebben weinig Nederlandse mannen maar het zelfrespect (laat staan het respect naar je partner toe) om enigszins fit te blijven. Bah.
Waarom nou weer Nederlandse mannen?
Ik vind dat die het prima doen. De man van TS is trouwens ook geen Nederlander..

Genoeg mensen die comfortabel worden na het huwelijk. Zowel man als vrouw.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 11:28:47 #55
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220734924
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat je 'probleem' met je huwelijk nu zijn buikje lijkt te zijn. Een jaar geleden was je 'probleem' met je huwelijk het feit dat hij niets in huis deed.
Mijn punt is: je problemen liggen niet bij zijn buikje of het huishouden. Dus ook al zou hij nu keihard gaan werken en een strakke fitboy worden, je bent niet gelukkig in je huwelijk. Het zou niets uitmaken voor je gevoel.
Dus dan is het de vraag of je van hem moet verwachten dat hij heel anders gaat leven in de hoop weer een seksleven te hebben om dan uiteindelijk geen stap verder te komen.
Dat buikje is een symptoom. Je moet het echte probleem gaan aanpakken.
TS wil gewoon van hem af maar kan het niet om een of andere reden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220735200
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat je 'probleem' met je huwelijk nu zijn buikje lijkt te zijn. Een jaar geleden was je 'probleem' met je huwelijk het feit dat hij niets in huis deed.
Mijn punt is: je problemen liggen niet bij zijn buikje of het huishouden. Dus ook al zou hij nu keihard gaan werken en een strakke fitboy worden, je bent niet gelukkig in je huwelijk. Het zou niets uitmaken voor je gevoel.
Dus dan is het de vraag of je van hem moet verwachten dat hij heel anders gaat leven in de hoop weer een seksleven te hebben om dan uiteindelijk geen stap verder te komen.
Dat buikje is een symptoom. Je moet het echte probleem gaan aanpakken.
Waar haal je het vandaan dat ik niet gelukkig ben? Ik ben heel gelukkig met mijn man en hou heel veel van hem. Hij is lief, zorgzaam, liefdevol, passievol, eerlijk, loyaal, sociaal en naar mijn idee bovengemiddeld knap. Hij houdt ook zielsveel van mij. Niemand is perfect, hij kan niet tegen kritiek en is van zichzelf geen actief persoon/ lui. Ik voel geen lustgevoelens en vind hem niet aantrekkelijk zoals hij er nu uitziet. Dit is puur fysiek en ik kan verder niets doen aan dat gevoel. Dat kunnen mensen oppervlakkig vinden, maar het is gewoon een gevoel wat ik heb of niet heb. Ik zou verder noooit maar ook echt nooit vreemdgaan of flirten met een andere man.
pi_220735202
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Waarom nou weer Nederlandse mannen?
Ik vind dat die het prima doen. De man van TS is trouwens ook geen Nederlander..

Genoeg mensen die comfortabel worden na het huwelijk. Zowel man als vrouw.
Omdat het mij ook opvalt dat Nederlandse mannen (maar ook Duitsers inderdaad) vaak 'snel' ongezond raken nadat 'de buit binnen is'. In andere culturen vind ik dat over het algemeen opvallend minder.

En comfortabel worden is prima; maar jezelf dik vreten is natuurlijk gewoon lulkoek. Sommige mensen hebben daarin ook gewoon 0,0 zelfrespect.
  donderdag 7 mei 2026 @ 12:38:46 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220735401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:01 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Waar haal je het vandaan dat ik niet gelukkig ben? Ik ben heel gelukkig met mijn man en hou heel veel van hem. Hij is lief, zorgzaam, liefdevol, passievol, eerlijk, loyaal, sociaal en naar mijn idee bovengemiddeld knap. Hij houdt ook zielsveel van mij. Niemand is perfect, hij kan niet tegen kritiek en is van zichzelf geen actief persoon/ lui. Ik voel geen lustgevoelens en vind hem niet aantrekkelijk zoals hij er nu uitziet. Dit is puur fysiek en ik kan verder niets doen aan dat gevoel. Dat kunnen mensen oppervlakkig vinden, maar het is gewoon een gevoel wat ik heb of niet heb. Ik zou verder noooit maar ook echt nooit vreemdgaan of flirten met een andere man.
Prijs je dan maar gelukkig!

Waarom toch iedere keer dit soort topics? Eerst een lading klachten en kritiek op je man, maar daarna altijd weer: nee hoor, hij is geweldig en ik ben hartstikke gelukkig met hem. Ja, wat is het nou?!
The love you take is equal to the love you make.
pi_220735468
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Prijs je dan maar gelukkig!

Waarom toch iedere keer dit soort topics? Eerst een lading klachten en kritiek op je man, maar daarna altijd weer: nee hoor, hij is geweldig en ik ben hartstikke gelukkig met hem. Ja, wat is het nou?!
Wie zegt dat ik me niet gelukkig prijs? Daar gaat het niet over. Dit topic gaat precies over wat in de topic title staat: hoe kan ik mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden? Hoe kijken mensen door uiterlijk/fysieke bouw heen? Ik ben dus wel erg visueel ingesteld.
pi_220735471
Gewoon je ogen dicht doen en denken aan de tuinman
  donderdag 7 mei 2026 @ 12:54:20 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220735484
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:51 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Wie zegt dat ik me niet gelukkig prijs? Daar gaat het niet over. Dit topic gaat precies over wat in de topic title staat: hoe kan ik mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden? Hoe kijken mensen door uiterlijk/fysieke bouw heen? Ik ben dus wel erg visueel ingesteld.
Waarom stel je zo’n onmogelijke vraag? Jij kijkt er niet doorheen. Zo ben jij nou eenmaal. Jij wordt niet meer geil van hem. Wat kunnen wij nou zeggen zodat je hem met buikje wel weer geil vindt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_220735552
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Waarom stel je zo’n onmogelijke vraag? Jij kijkt er niet doorheen. Zo ben jij nou eenmaal. Jij wordt niet meer geil van hem. Wat kunnen wij nou zeggen zodat je hem met buikje wel weer geil vindt?


De oplossing is simpel!
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:20:27 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220735735
Het topic zou wel weer kunnen eindigen met dat ze toch heel erg lief iets heeft gezegd over zijn buikje en dat hij heel lief en begripvol heeft gezegd dat hij minder gaat snoepen en meer gaat sporten.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 13:40:59 #64
441859 crew  Lenny77
pi_220735844
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:51 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Wie zegt dat ik me niet gelukkig prijs? Daar gaat het niet over. Dit topic gaat precies over wat in de topic title staat: hoe kan ik mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden? Hoe kijken mensen door uiterlijk/fysieke bouw heen? Ik ben dus wel erg visueel ingesteld.
En toch schrijf je: ik vind hem bovengemiddeld knap...
En hier: ik vind hem fysiek onaantrekkelijk.

Ik denk dat jij je kop enorm in het zand steekt omdat je niet wil toegeven aan jezelf dat het eigenlijk op is..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220735886
Mensen roepen altijd maar dat mensen zich 'laten gaan' als ze eenmaal getrouwd zijn of de buit binnen hebben, maar in feite komt het volgens mij vooral omdat een gemiddelde man er nooit moeite voor hoeft te doen om een beetje fris er uit te zien en als je de 40 gaat aantikken dan gaat de stofwisseling gewoon op een ander tempo en dan laten mensen zich gauw verrassen door het feit dat je niet meer achteloos kan snaaien. Dat heeft niks met liefde of respect te maken, maar meer het feit dat mensen onderschatten wat het inhoudt om geen 25 meer te zijn.

Overigens afgetrainde sexy fitboy met keiharde erectie hier natuurlijk.
-nee-
pi_220736350
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En toch schrijf je: ik vind hem bovengemiddeld knap...
En hier: ik vind hem fysiek onaantrekkelijk.

Ik denk dat jij je kop enorm in het zand steekt omdat je niet wil toegeven aan jezelf dat het eigenlijk op is..
Bovengemiddeld knap zegt (1) iets over wat ik vind van het uiterlijk van de gemiddelde mannen en (2) niet iets over of ik iemand fysiek aantrekkelijk vind.

Laat ik zeggen dat ik 95% van de mannen gewoon onaantrekkelijk vind (gedrag, fysiek, hygiëne). Mijn pool is gewoon erg klein en ik ben daar erg bewust van.
pi_220736379
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:49 schreef Marsenal het volgende:
Mensen roepen altijd maar dat mensen zich 'laten gaan' als ze eenmaal getrouwd zijn of de buit binnen hebben, maar in feite komt het volgens mij vooral omdat een gemiddelde man er nooit moeite voor hoeft te doen om een beetje fris er uit te zien en als je de 40 gaat aantikken dan gaat de stofwisseling gewoon op een ander tempo en dan laten mensen zich gauw verrassen door het feit dat je niet meer achteloos kan snaaien. Dat heeft niks met liefde of respect te maken, maar meer het feit dat mensen onderschatten wat het inhoudt om geen 25 meer te zijn.

Overigens afgetrainde sexy fitboy met keiharde erectie hier natuurlijk.
Nu doe je alsof gewichtstoename komt aanwaaien met de leeftijd, maar het is naar mijn idee pure laksheid en niet per se gekoppeld aan leeftijd. Als ik merk dat ik aankom, zorg ik ervoor dat de kilo’s de week/weken erop weer weg zijn. Los van leeftijd, merkt een mens echt wel wanneer die aankomt, broeken strakker zitten etc. dat is het moment dat je misschien kan denken heyy laat ik stoppen met snoepen en meer gaan trainen om er nog leuk en gezond uit te zien.
pi_220736422
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:01 schreef TheInnocent het volgende:
Dit is puur fysiek en ik kan verder niets doen aan dat gevoel. Dat kunnen mensen oppervlakkig vinden, maar het is gewoon een gevoel wat ik heb of niet heb.
Ja, dat kan je wel.
Je hebt een verwrongen beeld van wat het fysieke ideaal is. Je doet alsof iedereen dagelijks naar de sportschool moet, alsof iedereen er als een god uit moet zien.

Dat is sowieso al een verwrongen tiktok level beeld.
pi_220736426
TS heeft zoveel problemen, ik geloof er weinig van.
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 15:23:47 #70
441859 crew  Lenny77
pi_220736505
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:06 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Nu doe je alsof gewichtstoename komt aanwaaien met de leeftijd, maar het is naar mijn idee pure laksheid en niet per se gekoppeld aan leeftijd.
Ik denk dat jij voor een leuke verrassing komt te staan als jij eens de 43 ofzo gaat aantikken
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220736599
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:06 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Nu doe je alsof gewichtstoename komt aanwaaien met de leeftijd, maar het is naar mijn idee pure laksheid en niet per se gekoppeld aan leeftijd. Als ik merk dat ik aankom, zorg ik ervoor dat de kilo’s de week/weken erop weer weg zijn. Los van leeftijd, merkt een mens echt wel wanneer die aankomt, broeken strakker zitten etc. dat is het moment dat je misschien kan denken heyy laat ik stoppen met snoepen en meer gaan trainen om er nog leuk en gezond uit te zien.
Zo denkt je man er niet over. En nu?
Vakman pur sang
pi_220736687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ja, dat kan je wel.
Je hebt een verwrongen beeld van wat het fysieke ideaal is. Je doet alsof iedereen dagelijks naar de sportschool moet, alsof iedereen er als een god uit moet zien.

Dat is sowieso al een verwrongen tiktok level beeld.
Het feit is dat ik wel veel sport en wel het lichaam heb wat ik (en mijn man) mooi vind. Ik vind het belangrijk om aantrekkelijk te blijven naar mijn man toe maar vooral ook voor mezelf. Mensen hebben verschillende standaarden en de mijne zijn hoog. We zijn 33, een mooie leeftijd om niet achterover te zakken en geen slechte gewoonten aan te nemen. Als mijn man wil dat ik hem fysiek aantrekkelijk ga vinden, mag hij meer moeite doen denk ik dan.
  donderdag 7 mei 2026 @ 15:44:49 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220736692
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Het feit is dat ik wel veel sport en wel het lichaam heb wat ik (en mijn man) mooi vind. Ik vind het belangrijk om aantrekkelijk te blijven naar mijn man toe maar vooral ook voor mezelf. Mensen hebben verschillende standaarden en de mijne zijn hoog. We zijn 33, een mooie leeftijd om niet achterover te zakken en geen slechte gewoonten aan te nemen. Als mijn man wil dat ik hem fysiek aantrekkelijk ga vinden, mag hij meer moeite doen denk ik dan.
Dus dan zeg je dat tegen hem.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220736782
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Hij heeft heel goed door dat ik niet opgewonden van hem wordt, want dit speelt al heel lang. Ik heb geen zin in seks met hem, dus dan gebeurt het ook niet. Ik denk niet van, oh wat een lekkere vent. Ik zie een behaarde buik met lovehandles, dat is gewoon niet sexy. Hij gaat sinds een paar weken naar de sportschool, maar ik zie niet veel verandering. Ik had ook graag gewild dat ik seks met hem zou willen zonder mijn hoge eisen aan zijn fysieke bouw, maar ik voel het gewoon niet, ik raak er niet opgewonden van. Denk meer van, oh wat schattig die buik.
Jij dénkt dat hij naar de sportschool gaat, maar hij ligt gewoon een andere chimeid met love handles te batsen. _O_
pi_220737091
Ik heb echt te doen met de TS en haar man. Dit gaat gewoon niet werken.

Je hebt allemaal verwachtingen van je man die hij blijkbaar niet waar kan maken, of moet heel veel energie kosten. Want oh ja, jij sport, hij doet er geen flikker voor.

Misschien is hij wel meer content met zichzelf dan jij ooit bent geweest, misschien mist hij de seks wel maar neemt het maar voor lief, want tja, misschien zit jij ook wel niet lekker in je vel. Gepraat gaat er toch niet worden.

Echt kansloos.. 1 ding weet ik zeker, we veranderen allemaal. Jou tetten zitten ook niet meer op de plek waar ze zaten toen je 20 was, je billen ook niet. Ook al train je als een malle. Echte liefde gaat niet over wat je wenst van de ander anders dan openheid, eerlijkheid en ruimte voor jezelf.

Maar goed, succes.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220737488
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen,
Goh, hier waren jullie nog 31 en 28...
WGR / Ervaringen delen: Samenwonen en huis kopen
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:58:33 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220737519
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:52 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Goh, hier waren jullie nog 31 en 28...
WGR / Ervaringen delen: Samenwonen en huis kopen
En januari 2025 allebei 35.

R&P / 8 jaar vol twijfels
The love you take is equal to the love you make.
pi_220737522
Vakman pur sang
pi_220737698
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:52 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Goh, hier waren jullie nog 31 en 28...
WGR / Ervaringen delen: Samenwonen en huis kopen
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En januari 2025 allebei 35.

R&P / 8 jaar vol twijfels
Kortom, allerlei interessantdoenerij. Niet de moeite waard om aandacht aan te besteden.
De vraag in de TT verraadde dat eigenlijk al.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220738026
Slotje dan maar wegens verzonnen aandachtszooi.
pi_220738400
Mijn naam, baan, leeftijd, woonplaats hoeft niemand te weten als ik anoniem wil blijven, dus ja, het is allemaal “ongeveer”. Zullen vast mensen zijn die dingen bijhouden. Mijn man en ik zijn tussen de 30- 35 jaar oud.
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:48:30 #82
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220738411
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn naam, baan, leeftijd, woonplaats hoeft niemand te weten als ik anoniem wil blijven, dus ja, het is allemaal “ongeveer”. Zullen vast mensen zijn die dingen bijhouden. Mijn man en ik zijn tussen de 30- 35 jaar oud.
Maar als je anoniem wil blijven hoeft ook niemand jouw persoonlijke problematiek te weten en kan dat ook allemaal ongeveer zijn.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220738459
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn naam, baan, leeftijd, woonplaats hoeft niemand te weten als ik anoniem wil blijven, dus ja, het is allemaal “ongeveer”. Zullen vast mensen zijn die dingen bijhouden. Mijn man en ik zijn tussen de 30- 35 jaar oud.
Je onderschat de kwaliteiten van de Fok users. Zij ruiken een verzonnen verhaal van mijlenver weg. Het is beter dat je nu schoon komt met je verhaal.
pi_220738637
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:53 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je onderschat de kwaliteiten van de Fok users. Zij ruiken een verzonnen verhaal van mijlenver weg. Het is beter dat je nu schoon komt met je verhaal.
Zoals ik zei, naam, woonplaats, baan, leeftijd, is ongeveer en zal ik gewoon niet kenbaar maken. Juist omdat ik weet hoe Fok users kunnen zijn. Het “verhaal” is dus verder wel waar. Ik heb ook iets beters te doen dan wat verzinnen. Dus als mensen niks zinnigs te zeggen hebben, kunnen ze dit topic negeren.
pi_220738801
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:07 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Zoals ik zei, naam, woonplaats, baan, leeftijd, is ongeveer en zal ik gewoon niet kenbaar maken. Juist omdat ik weet hoe Fok users kunnen zijn. Het “verhaal” is dus verder wel waar. Ik heb ook iets beters te doen dan wat verzinnen. Dus als mensen niks zinnigs te zeggen hebben, kunnen ze dit topic negeren.
Als je niks zinnigs te doen hebt kun je ook prima dingen verzinnen voor een leuk verhaaltje.
pi_220739008
Het is niet aan ons om te beoordelen of een verhaal waar of niet waar is. Laat dat even duidelijk zijn voor iedereen
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:41:22 #87
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220739023
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:40 schreef Masberum het volgende:
Het is niet aan ons om te beoordelen of een verhaal waar of niet waar is. Laat dat even duidelijk zijn voor iedereen
Ja baas.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220739030
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:07 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Zoals ik zei, naam, woonplaats, baan, leeftijd, is ongeveer en zal ik gewoon niet kenbaar maken. Juist omdat ik weet hoe Fok users kunnen zijn. Het “verhaal” is dus verder wel waar. Ik heb ook iets beters te doen dan wat verzinnen. Dus als mensen niks zinnigs te zeggen hebben, kunnen ze dit topic negeren.
Tip: als je zulke dingen liever niet deelt vermeld ze dan gewoon niet. Het is ook niet echt relevant voor je vraag.
pi_220739109
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:40 schreef Masberum het volgende:
Het is niet aan ons om te beoordelen of een verhaal waar of niet waar is. Laat dat even duidelijk zijn voor iedereen
Wie ben jij om dit aan ons te melden?
pi_220739253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:49 schreef Questular het volgende:

[..]
Wie ben jij om dit aan ons te melden?
Wat bedoel je, wie ben ik om dit te melden? Dit is veel vaker door moderators gemeld. De vraag is waarom negeer je wat moderators melden?
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 21:05:59 #91
441859 crew  Lenny77
pi_220739316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:01 schreef Masberum het volgende:

[..]
Wat bedoel je, wie ben ik om dit te melden? Dit is veel vaker door moderators gemeld. De vraag is waarom negeer je wat moderators melden?
Ja door de moderators...
Niet door de users en al helemaal niet op die manier..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220739336
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja door de moderators...
Niet door de users en al helemaal niet op die manier..
Ow oke, krijg ik op mijn kop omdat ik jullie probeer te helpen. Wordt weer in dank afgenomen, gg's
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 21:09:15 #93
441859 crew  Lenny77
pi_220739350
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:07 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ow oke, krijg ik op mijn kop omdat ik jullie probeer te helpen. Wordt weer in dank afgenomen, gg's
Lees eens even je post terug? Niets mis met de boodschap. De toon is wel meh.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220739365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Lees eens even je post terug? Niets mis met de boodschap. De toon is wel meh.
De toon is wat uitmaakt, niet of wat gezegd wordt correct is of niet.. oke.. Doet me denken aan al die laatste berichten die de FA's willen uitdelen bij een ban. Maar daarbij zegt niemand dat het meh is

Maar daarbij laat ik het ook, geen zin in weer een ban. Die krijg ik al als ik een scheet laat zoals ik ernaar kijk
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 21:14:42 #95
441859 crew  Lenny77
pi_220739395
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:11 schreef Masberum het volgende:

[..]
De toon is wat uitmaakt, niet of wat gezegd wordt correct is of niet.. oke.. Doet me denken aan al die laatste berichten die de FA's willen uitdelen bij een ban. Maar daarbij zegt niemand dat het meh is
Of verdraai het anders even.

Maar ok, terug OT.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220739487
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Omdat het mij ook opvalt dat Nederlandse mannen (maar ook Duitsers inderdaad) vaak 'snel' ongezond raken nadat 'de buit binnen is'. In andere culturen vind ik dat over het algemeen opvallend minder.

En comfortabel worden is prima; maar jezelf dik vreten is natuurlijk gewoon lulkoek. Sommige mensen hebben daarin ook gewoon 0,0 zelfrespect.
Ik weet niet waarom deze reactie is blijven staan.. maar ik mag erop reageren toch dan, ook al is wat hij zegt gelul?

Ik denk dat in bepaalde culturen en landen er minder geld is voor eten.. dus die kunnen sowieso niet dik worden. Die mensen geven dan snel af op de paar % die dik is, soms zelfs in het land dat ze opvangt.

Ik denk zelf dat het een bash is naar Nederlanders, maar blijkbaar mag dat. Maar dan mag toch ook gezegd worden dat armere mensen nou eenmaal minder geld hebben om te eten en dus logischerwijs slanker zijn.
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:47:03 #97
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_220739710
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
We zijn allebei jong, 33 jaar. Ik ben zelf fit, paar van mijn vriendinnen en hun partners ook. Moet mijn man ook kunnen lukken. Minder snoepen, meer en harder trainen.
Ik vind het triest als je zo in het leven staat, maar het is een keuze. Mijn man en ik zijn al 25 jaar bij elkaar en ik vind hem nog steeds elke dag opnieuw fysiek aantrekkelijk. Er is genoeg veranderd in de jaren, maar de kern is niet veranderd en daar gaat het om. Niemand blijft tot op hoge leeftijd strak en gespierd, dat is echt onrealistisch
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_220739820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:01 schreef Masberum het volgende:

[..]
Wat bedoel je, wie ben ik om dit te melden? Dit is veel vaker door moderators gemeld. De vraag is waarom negeer je wat moderators melden?
Sorry, wat zei je?
pi_220739910
Je kunt met mij trouwen, 2 meter 150 kilo 3% bf (ben in cruisefase) ;) en Albert Heijn premium member.
pi_220740525
Covid was in 2023 toch wel een eind passé? Dus van de 7 jaar relatie zit je nu al 3 jaar tegen een onaantrekkelijk zwijn te gluren. Je moet wel van sm houden als ik het zo lees.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')