Waarom stel je zo’n onmogelijke vraag? Jij kijkt er niet doorheen. Zo ben jij nou eenmaal. Jij wordt niet meer geil van hem. Wat kunnen wij nou zeggen zodat je hem met buikje wel weer geil vindt?quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:51 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me niet gelukkig prijs? Daar gaat het niet over. Dit topic gaat precies over wat in de topic title staat: hoe kan ik mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden? Hoe kijken mensen door uiterlijk/fysieke bouw heen? Ik ben dus wel erg visueel ingesteld.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom stel je zo’n onmogelijke vraag? Jij kijkt er niet doorheen. Zo ben jij nou eenmaal. Jij wordt niet meer geil van hem. Wat kunnen wij nou zeggen zodat je hem met buikje wel weer geil vindt?
En toch schrijf je: ik vind hem bovengemiddeld knap...quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:51 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me niet gelukkig prijs? Daar gaat het niet over. Dit topic gaat precies over wat in de topic title staat: hoe kan ik mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden? Hoe kijken mensen door uiterlijk/fysieke bouw heen? Ik ben dus wel erg visueel ingesteld.
Bovengemiddeld knap zegt (1) iets over wat ik vind van het uiterlijk van de gemiddelde mannen en (2) niet iets over of ik iemand fysiek aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En toch schrijf je: ik vind hem bovengemiddeld knap...
En hier: ik vind hem fysiek onaantrekkelijk.
Ik denk dat jij je kop enorm in het zand steekt omdat je niet wil toegeven aan jezelf dat het eigenlijk op is..
Nu doe je alsof gewichtstoename komt aanwaaien met de leeftijd, maar het is naar mijn idee pure laksheid en niet per se gekoppeld aan leeftijd. Als ik merk dat ik aankom, zorg ik ervoor dat de kilo’s de week/weken erop weer weg zijn. Los van leeftijd, merkt een mens echt wel wanneer die aankomt, broeken strakker zitten etc. dat is het moment dat je misschien kan denken heyy laat ik stoppen met snoepen en meer gaan trainen om er nog leuk en gezond uit te zien.quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:49 schreef Marsenal het volgende:
Mensen roepen altijd maar dat mensen zich 'laten gaan' als ze eenmaal getrouwd zijn of de buit binnen hebben, maar in feite komt het volgens mij vooral omdat een gemiddelde man er nooit moeite voor hoeft te doen om een beetje fris er uit te zien en als je de 40 gaat aantikken dan gaat de stofwisseling gewoon op een ander tempo en dan laten mensen zich gauw verrassen door het feit dat je niet meer achteloos kan snaaien. Dat heeft niks met liefde of respect te maken, maar meer het feit dat mensen onderschatten wat het inhoudt om geen 25 meer te zijn.
Overigens afgetrainde sexy fitboy met keiharde erectie hier natuurlijk.
Ja, dat kan je wel.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:01 schreef TheInnocent het volgende:
Dit is puur fysiek en ik kan verder niets doen aan dat gevoel. Dat kunnen mensen oppervlakkig vinden, maar het is gewoon een gevoel wat ik heb of niet heb.
Ik denk dat jij voor een leuke verrassing komt te staan als jij eens de 43 ofzo gaat aantikkenquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:06 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nu doe je alsof gewichtstoename komt aanwaaien met de leeftijd, maar het is naar mijn idee pure laksheid en niet per se gekoppeld aan leeftijd.
Zo denkt je man er niet over. En nu?quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:06 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nu doe je alsof gewichtstoename komt aanwaaien met de leeftijd, maar het is naar mijn idee pure laksheid en niet per se gekoppeld aan leeftijd. Als ik merk dat ik aankom, zorg ik ervoor dat de kilo’s de week/weken erop weer weg zijn. Los van leeftijd, merkt een mens echt wel wanneer die aankomt, broeken strakker zitten etc. dat is het moment dat je misschien kan denken heyy laat ik stoppen met snoepen en meer gaan trainen om er nog leuk en gezond uit te zien.
Het feit is dat ik wel veel sport en wel het lichaam heb wat ik (en mijn man) mooi vind. Ik vind het belangrijk om aantrekkelijk te blijven naar mijn man toe maar vooral ook voor mezelf. Mensen hebben verschillende standaarden en de mijne zijn hoog. We zijn 33, een mooie leeftijd om niet achterover te zakken en geen slechte gewoonten aan te nemen. Als mijn man wil dat ik hem fysiek aantrekkelijk ga vinden, mag hij meer moeite doen denk ik dan.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel.
Je hebt een verwrongen beeld van wat het fysieke ideaal is. Je doet alsof iedereen dagelijks naar de sportschool moet, alsof iedereen er als een god uit moet zien.
Dat is sowieso al een verwrongen tiktok level beeld.
Dus dan zeg je dat tegen hem.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:44 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Het feit is dat ik wel veel sport en wel het lichaam heb wat ik (en mijn man) mooi vind. Ik vind het belangrijk om aantrekkelijk te blijven naar mijn man toe maar vooral ook voor mezelf. Mensen hebben verschillende standaarden en de mijne zijn hoog. We zijn 33, een mooie leeftijd om niet achterover te zakken en geen slechte gewoonten aan te nemen. Als mijn man wil dat ik hem fysiek aantrekkelijk ga vinden, mag hij meer moeite doen denk ik dan.
Jij dénkt dat hij naar de sportschool gaat, maar hij ligt gewoon een andere chimeid met love handles te batsen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:21 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij heeft heel goed door dat ik niet opgewonden van hem wordt, want dit speelt al heel lang. Ik heb geen zin in seks met hem, dus dan gebeurt het ook niet. Ik denk niet van, oh wat een lekkere vent. Ik zie een behaarde buik met lovehandles, dat is gewoon niet sexy. Hij gaat sinds een paar weken naar de sportschool, maar ik zie niet veel verandering. Ik had ook graag gewild dat ik seks met hem zou willen zonder mijn hoge eisen aan zijn fysieke bouw, maar ik voel het gewoon niet, ik raak er niet opgewonden van. Denk meer van, oh wat schattig die buik.
Goh, hier waren jullie nog 31 en 28...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen,
En januari 2025 allebei 35.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:52 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Goh, hier waren jullie nog 31 en 28...
WGR / Ervaringen delen: Samenwonen en huis kopen
quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:52 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Goh, hier waren jullie nog 31 en 28...
WGR / Ervaringen delen: Samenwonen en huis kopen
Kortom, allerlei interessantdoenerij. Niet de moeite waard om aandacht aan te besteden.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En januari 2025 allebei 35.
R&P / 8 jaar vol twijfels
Maar als je anoniem wil blijven hoeft ook niemand jouw persoonlijke problematiek te weten en kan dat ook allemaal ongeveer zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn naam, baan, leeftijd, woonplaats hoeft niemand te weten als ik anoniem wil blijven, dus ja, het is allemaal “ongeveer”. Zullen vast mensen zijn die dingen bijhouden. Mijn man en ik zijn tussen de 30- 35 jaar oud.
Je onderschat de kwaliteiten van de Fok users. Zij ruiken een verzonnen verhaal van mijlenver weg. Het is beter dat je nu schoon komt met je verhaal.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn naam, baan, leeftijd, woonplaats hoeft niemand te weten als ik anoniem wil blijven, dus ja, het is allemaal “ongeveer”. Zullen vast mensen zijn die dingen bijhouden. Mijn man en ik zijn tussen de 30- 35 jaar oud.
Zoals ik zei, naam, woonplaats, baan, leeftijd, is ongeveer en zal ik gewoon niet kenbaar maken. Juist omdat ik weet hoe Fok users kunnen zijn. Het “verhaal” is dus verder wel waar. Ik heb ook iets beters te doen dan wat verzinnen. Dus als mensen niks zinnigs te zeggen hebben, kunnen ze dit topic negeren.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:53 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je onderschat de kwaliteiten van de Fok users. Zij ruiken een verzonnen verhaal van mijlenver weg. Het is beter dat je nu schoon komt met je verhaal.
Als je niks zinnigs te doen hebt kun je ook prima dingen verzinnen voor een leuk verhaaltje.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:07 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Zoals ik zei, naam, woonplaats, baan, leeftijd, is ongeveer en zal ik gewoon niet kenbaar maken. Juist omdat ik weet hoe Fok users kunnen zijn. Het “verhaal” is dus verder wel waar. Ik heb ook iets beters te doen dan wat verzinnen. Dus als mensen niks zinnigs te zeggen hebben, kunnen ze dit topic negeren.
Ja baas.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:40 schreef Masberum het volgende:
Het is niet aan ons om te beoordelen of een verhaal waar of niet waar is. Laat dat even duidelijk zijn voor iedereen
Tip: als je zulke dingen liever niet deelt vermeld ze dan gewoon niet. Het is ook niet echt relevant voor je vraag.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:07 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Zoals ik zei, naam, woonplaats, baan, leeftijd, is ongeveer en zal ik gewoon niet kenbaar maken. Juist omdat ik weet hoe Fok users kunnen zijn. Het “verhaal” is dus verder wel waar. Ik heb ook iets beters te doen dan wat verzinnen. Dus als mensen niks zinnigs te zeggen hebben, kunnen ze dit topic negeren.
Wie ben jij om dit aan ons te melden?quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:40 schreef Masberum het volgende:
Het is niet aan ons om te beoordelen of een verhaal waar of niet waar is. Laat dat even duidelijk zijn voor iedereen
Wat bedoel je, wie ben ik om dit te melden? Dit is veel vaker door moderators gemeld. De vraag is waarom negeer je wat moderators melden?quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Wie ben jij om dit aan ons te melden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |