abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220724085
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
Je kan er op aan praten dat ie een anabolen kuurtje neemt
Dit, gewoon trt cruizen en wat tren erin gooien.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:30:37 #27
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_220724131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:20 schreef Masberum het volgende:

[..]
Alsof hij niet waarschijnlijk al genoeg 'gesprekken' tussendoor heeft gehad over zijn buikje..

Vrouwen hebben zover ik heb gezien nooit een 'serieus gesprek' gehad als de uitkomst hen niet aan staat.
Doorgaans is alleen 'een buikje' geen reden voor een 'huwelijkscrisis'. Ze zullen toch echt moeten gaan communiceren.

De laatste generaliserende opmerking negeer ik maar effies.
(Un)masking for the greater good.
pi_220724236
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:30 schreef Natalie het volgende:

[..]
Doorgaans is alleen 'een buikje' geen reden voor een 'huwelijkscrisis'. Ze zullen toch echt moeten gaan communiceren.

De laatste generaliserende opmerking negeer ik maar effies.
Want generalisatie is per definitie verkeerd ook al is het waar?
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 22:28:56 #29
441859 crew  Lenny77
pi_220724685
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:40 schreef Masberum het volgende:

[..]
Want generalisatie is per definitie verkeerd ook al is het waar?
Het is alleen niet waar...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220727922
Man is lekker bourgondisch aan het genieten.
Vrouw houdt krampachtig vast aan gezond leven en sporten.

Beiden prima natuurlijk, maar dan zul je wel je conclusies moeten trekken dat het niet echt (meer) matcht.

Of je zult moeten fantaseren dat er een gespierde alfa-man bovenop je ligt.
  woensdag 6 mei 2026 @ 13:34:54 #31
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220728023
Meestal valt de seks ook tegen als je jouw partner niet aantrekkelijk vindt en dat ga je gauw genoeg zat worden.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 6 mei 2026 @ 22:32:48 #32
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_220732043
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:57 schreef Masberum het volgende:

[..]
Een buik(je) hebben is toch echt onnodig hoor. Dat heeft niks met ouderdom te maken, zeker niet als je beide 33 jaar bent..

Maar TS: sommige mannen (en vrouwen) gaan hun lichaam gewoon verslenteren als ze een partner hebben gekregen. Ze denken dat die persoon toch wel bij hen blijft. Gaat van kwaad tot erger. Je kan best wel aangeven dat hij wat mag doen om ook voor jou aantrekkelijk te blijven naar mijn idee..
Je hebt in ieder geval een erg negatief beeld van een relatie......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_220732229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:32 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Je hebt in ieder geval een erg negatief beeld van een relatie......
Ik denk dat ik juist een wat gezond idee ervan heb. Niet op je 33e al dik worden en maar verwachten dat je betere helft er zomaar mee akkoord gaat. Maar ik begriip jou
  woensdag 6 mei 2026 @ 23:08:51 #34
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220732323
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen, getrouwd ook. In de eerste jaren vond ik hem heel aantrekkelijk en waren we heel fysiek. Afgelopen paar jaar, na de covid, word ik gewoon niet meer geil van hem. Echt helemaal niet. Ik vind een lieve mannelijke man met een gespierd lichaam, het liefst een six-pack, gewoon aantrekkelijk. Ik ben zelf erg op mijn uiterlijk gesteld, ook fit, heel verzorgd en ik merk dat ik meer van mijn man verwacht. Hij heeft nu een buikje en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik hou heel veel van hem, knuffelen, kussen, heerlijk om te doen, maar ik voel niks voor seks, terwijl hij mij heel aantrekkelijk vindt. Ik voel me er schuldig over en wil het weer net zo leuk met hem hebben zoals vroeger. Hebben jullie een soortgelijke ervaring gehad, goed advies?
Mijn man kan overigens erg slecht tegen “kritiek” en ik ben heel slecht in het aangaan van confrontaties/ ongemakkelijke situaties waardoor ik altijd kies voor de lieve vrede. Ik ga liever niet naar een relatietherapeut en wil er niet nog meer druk op zetten of druk voelen.
Al eens naar jezelf gekeken? Ik ken geen enkel huwelijk van 33 jaar zonder rimpels en hangtieten.
pi_220732365
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:11 schreef oppiedoppie het volgende:
Dan matchen jullie gewoon niet op dat punt. hij vind het fysieke dan wss niet zo belangrijk als jij dat vind. Had je van tevoren kunnen weten maar daar heb je nu niks meer aan. Het lijkt me dat relatietherapie hier ook niet gaat helpen maar je man naar de sportschool schoppen wss wel. Maar hij moet nu onderhand toch wel doorhebben waar het aan ligt dat jij niet meer opgewonden wordt van hem? En hij heeft het er gewoon niet voor over om naar de sportschool te gaan?

Zelf heb ik het gevoel dat dit meestal andersom is en dat de sportende man zijn vrouw in de loop der tijd, ze wordt steeds dikker, niet meer aantrekkelijk vind. En daar doe je verder niks aan, je kunt niet iets doen waardoor je hem ineens weer aantrekkelijk gaat vinden als dit puur fysiek is.

Mijn man is ook wel wat gegroeid sinds we samen zijn, en ik ook, maar het is nog steeds binnen de marge maar we houden elkaar wel scherp zodat we niet samen uitzakken......maar dat is puur omdat we zo lang mogelijk gezond willen blijven en niet om uiterlijke kenmerken, we vinden elkaar nog steeds aantrekkelijk gelukkig.
Hij heeft heel goed door dat ik niet opgewonden van hem wordt, want dit speelt al heel lang. Ik heb geen zin in seks met hem, dus dan gebeurt het ook niet. Ik denk niet van, oh wat een lekkere vent. Ik zie een behaarde buik met lovehandles, dat is gewoon niet sexy. Hij gaat sinds een paar weken naar de sportschool, maar ik zie niet veel verandering. Ik had ook graag gewild dat ik seks met hem zou willen zonder mijn hoge eisen aan zijn fysieke bouw, maar ik voel het gewoon niet, ik raak er niet opgewonden van. Denk meer van, oh wat schattig die buik.
pi_220732368
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Al eens naar jezelf gekeken? Ik ken geen enkel huwelijk van 33 jaar zonder rimpels en hangtieten.
Ze zijn 7 jaar samen en 33 jaar oud. :')
Vakman pur sang
pi_220732373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Hij heeft heel goed door dat ik niet opgewonden van hem wordt, want dit speelt al heel lang. Ik heb geen zin in seks met hem, dus dan gebeurt het ook niet. Ik denk niet van, oh wat een lekkere vent. Ik zie een behaarde buik met lovehandles, dat is gewoon niet sexy. Hij gaat sinds een paar weken naar de sportschool, maar ik zie niet veel verandering. Ik had ook graag gewild dat ik seks met hem zou willen zonder mijn hoge eisen aan zijn fysieke bouw, maar ik voel het gewoon niet, ik raak er niet opgewonden van. Denk meer van, oh wat schattig die buik.
Dit is op een manier die ik niet kan uitleggen ontzettend verwend gedrag.
Dacht je dat wij kerels die vrouwen nog allemaal zo geil vinden, ogen dicht denken aan Tatjana en stoten maar
Vakman pur sang
pi_220732379
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:54 schreef karr-1 het volgende:
Minder oppervlakkig worden scheelt al een heel stuk. Niemand ziet er na zoveel jaren nog hetzelfde uit
We zijn allebei jong, 33 jaar. Ik ben zelf fit, paar van mijn vriendinnen en hun partners ook. Moet mijn man ook kunnen lukken. Minder snoepen, meer en harder trainen.
  Moderator woensdag 6 mei 2026 @ 23:35:09 #39
441859 crew  Lenny77
pi_220732394
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
We zijn allebei jong, 33 jaar. Ik ben zelf fit, paar van mijn vriendinnen en hun partners ook. Moet mijn man ook kunnen lukken. Minder snoepen, meer en harder trainen.
Ik vind dit een beetje triest...
En inderdaad oppervlakkig.
Maar vooral, denk ik, een excuus voor een veel groter probleem.
Zelfs al zou hij binnen een paar maanden strak staan, dan nog zou je niet willen want er is geen basis meer.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220732401
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dit is op een manier die ik niet kan uitleggen ontzettend verwend gedrag.
Dacht je dat wij kerels die vrouwen nog allemaal zo geil vinden, ogen dicht denken aan Tatjana en stoten maar
Ik leg de lat hoog voor mezelf, daar begint het mee. Dan wil ik dat mijn partner ook met mij levelt.
  woensdag 6 mei 2026 @ 23:49:07 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220732413
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:39 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Ik leg de lat hoog voor mezelf, daar begint het mee. Dan wil ik dat mijn partner ook met mij levelt.
Maar ja, jullie levelen dan weer perfect in dat jullie slecht met kritiek om kunnen gaan: jij durft het niet te geven, hij kan er niet mee omgaan als hij het krijgt.

Dus wat nu te doen?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 7 mei 2026 @ 07:48:11 #42
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220732991
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Als ik een vrouw had die zo over me dacht kon die dezelfde dag nog lekker terug naar haar ouders, sleutels en inboedel verdelen en klaar. Ga maar lekker een fitboy zoeken. Als je denkt dat je beter kunt krijgen kun je bij mij ook beter gaan.
  donderdag 7 mei 2026 @ 07:49:37 #43
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220732994
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:39 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Je bent gewoon een Kruidvatversie van Silvie Meis.
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 08:12:10 #44
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220733061
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar ja, jullie levelen dan weer perfect in dat jullie slecht met kritiek om kunnen gaan: jij durft het niet te geven, hij kan er niet mee omgaan als hij het krijgt.

Dus wat nu te doen?
Uitrazen op Fok natuurlijk!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220733296
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zelfs al zou hij binnen een paar maanden strak staan, dan nog zou je niet willen want er is geen basis meer.
Wat bedoel je?
pi_220733305
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus wat nu te doen?
Wat heeft dit met lustgevoelens naar je partner toe te maken? Ik wil mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden ondanks zijn buik.
pi_220733335
Ik ben op geen enkele manier een (relatie)therapeut; maar het feit dat je eigenlijk verkapt zegt 'ik kan er niet over praten, want hij trekt kritiek of discussies niet lekker' is natuurlijk de nagel aan de doodskist van jullie relatie. Hoe wil je dan een leven lang verder met iemand als situaties niet bespreekbaar zijn omdat hij een gevoelige tepel is?

En ik vind je gedachte niet zo gek hoor. Je wordt opgewonden van iemand of niet. als hij de boel (heel plat gezegd) een beetje laat verslonsen dan mag je dat toch benoemen? Zo gek is dat niet, een beetje moeite blijven doen voor elkaar. Als mannen eenmaal een relatie hebben dan laten ze de teugels vaak behoorlijk vieren :') (zeg ik als man).
  donderdag 7 mei 2026 @ 09:12:10 #48
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220733340
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220733346
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Pardon? Weet je wat oppervlakkig is? Moeite doen om bij iemand te komen om je vervolgens als een varken te laten gaan en te verwachten dat iemand je dan nog aantrekkelijk vindt. Wat dat betreft hebben weinig Nederlandse mannen maar het zelfrespect (laat staan het respect naar je partner toe) om enigszins fit te blijven. Bah.
  donderdag 7 mei 2026 @ 10:47:25 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220734439
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 09:07 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Wat heeft dit met lustgevoelens naar je partner toe te maken? Ik wil mijn man weer fysiek aantrekkelijk vinden ondanks zijn buik.
Met hoe je dit gaat oplossen.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')