abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220721130
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen, getrouwd ook. In de eerste jaren vond ik hem heel aantrekkelijk en waren we heel fysiek. Afgelopen paar jaar, na de covid, word ik gewoon niet meer geil van hem. Echt helemaal niet. Ik vind een lieve mannelijke man met een gespierd lichaam, het liefst een six-pack, gewoon aantrekkelijk. Ik ben zelf erg op mijn uiterlijk gesteld, ook fit, heel verzorgd en ik merk dat ik meer van mijn man verwacht. Hij heeft nu een buikje en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik hou heel veel van hem, knuffelen, kussen, heerlijk om te doen, maar ik voel niks voor seks, terwijl hij mij heel aantrekkelijk vindt. Ik voel me er schuldig over en wil het weer net zo leuk met hem hebben zoals vroeger. Hebben jullie een soortgelijke ervaring gehad, goed advies?
Mijn man kan overigens erg slecht tegen “kritiek” en ik ben heel slecht in het aangaan van confrontaties/ ongemakkelijke situaties waardoor ik altijd kies voor de lieve vrede. Ik ga liever niet naar een relatietherapeut en wil er niet nog meer druk op zetten of druk voelen.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 15:49:12 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220721137
vrouwen :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220721158
Gezien je PoHi kun je beter een punt achter die relatie zetten...
pi_220721190
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen, getrouwd ook. In de eerste jaren vond ik hem heel aantrekkelijk en waren we heel fysiek. Afgelopen paar jaar, na de covid, word ik gewoon niet meer geil van hem. Echt helemaal niet. Ik vind een lieve mannelijke man met een gespierd lichaam, het liefst een six-pack, gewoon aantrekkelijk. Ik ben zelf erg op mijn uiterlijk gesteld, ook fit, heel verzorgd en ik merk dat ik meer van mijn man verwacht. Hij heeft nu een buikje en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik hou heel veel van hem, knuffelen, kussen, heerlijk om te doen, maar ik voel niks voor seks, terwijl hij mij heel aantrekkelijk vindt. Ik voel me er schuldig over en wil het weer net zo leuk met hem hebben zoals vroeger. Hebben jullie een soortgelijke ervaring gehad, goed advies?
Mijn man kan overigens erg slecht tegen “kritiek” en ik ben heel slecht in het aangaan van confrontaties/ ongemakkelijke situaties waardoor ik altijd kies voor de lieve vrede. Ik ga liever niet naar een relatietherapeut en wil er niet nog meer druk op zetten of druk voelen.
Bekijk deze YouTube-video

probleem opgelost, dan zeikt hij minder en doet hij ook de klusjes waar hij een hekel aan heeft
pi_220721256
Je bent kortzichtig. Geen goede eigenschap. En ook niet heel aantrekkelijk.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:11:45 #6
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_220721262
Dan matchen jullie gewoon niet op dat punt. hij vind het fysieke dan wss niet zo belangrijk als jij dat vind. Had je van tevoren kunnen weten maar daar heb je nu niks meer aan. Het lijkt me dat relatietherapie hier ook niet gaat helpen maar je man naar de sportschool schoppen wss wel. Maar hij moet nu onderhand toch wel doorhebben waar het aan ligt dat jij niet meer opgewonden wordt van hem? En hij heeft het er gewoon niet voor over om naar de sportschool te gaan?

Zelf heb ik het gevoel dat dit meestal andersom is en dat de sportende man zijn vrouw in de loop der tijd, ze wordt steeds dikker, niet meer aantrekkelijk vind. En daar doe je verder niks aan, je kunt niet iets doen waardoor je hem ineens weer aantrekkelijk gaat vinden als dit puur fysiek is.

Mijn man is ook wel wat gegroeid sinds we samen zijn, en ik ook, maar het is nog steeds binnen de marge maar we houden elkaar wel scherp zodat we niet samen uitzakken......maar dat is puur omdat we zo lang mogelijk gezond willen blijven en niet om uiterlijke kenmerken, we vinden elkaar nog steeds aantrekkelijk gelukkig.
To BG or not to BG!
pi_220721389
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen, getrouwd ook. In de eerste jaren vond ik hem heel aantrekkelijk en waren we heel fysiek. Afgelopen paar jaar, na de covid, word ik gewoon niet meer geil van hem. Echt helemaal niet. Ik vind een lieve mannelijke man met een gespierd lichaam, het liefst een six-pack, gewoon aantrekkelijk. Ik ben zelf erg op mijn uiterlijk gesteld, ook fit, heel verzorgd en ik merk dat ik meer van mijn man verwacht. Hij heeft nu een buikje en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik hou heel veel van hem, knuffelen, kussen, heerlijk om te doen, maar ik voel niks voor seks, terwijl hij mij heel aantrekkelijk vindt. Ik voel me er schuldig over en wil het weer net zo leuk met hem hebben zoals vroeger. Hebben jullie een soortgelijke ervaring gehad, goed advies?
Mijn man kan overigens erg slecht tegen “kritiek” en ik ben heel slecht in het aangaan van confrontaties/ ongemakkelijke situaties waardoor ik altijd kies voor de lieve vrede. Ik ga liever niet naar een relatietherapeut en wil er niet nog meer druk op zetten of druk voelen.
Zeven jaar, het 'magische' getal.
Ook wel 'the seven year itch' genoemd.

https://www.bijelkaarblijven.nl/7-jaarrelatiecrisis/
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:41:50 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220721454
Gezien de laatste paar zinnen van je OP is er dus niks veranderd t.o.v. je topic over taakverdeling van vorig jaar.

Klinkt als een impasse.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:48:10 #9
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220721475
Je zult toch met elkaar moeten/willen leren praten als je bij elkaar wilt blijven lijkt me. Dat geldt voor jullie beiden dus. Over moeilijke onderwerpen als dit maar ook over iets minder moeilijke onderwerpen.

Misschien eerst proberen met een iets minder moeilijk onderwerp en daar proberen uit te komen samen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220721485
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:29 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zeven jaar, het 'magische' getal.
Ook wel 'the seven year itch' genoemd.

https://www.bijelkaarblijven.nl/7-jaarrelatiecrisis/
Niks van vernomen destijds.
Dit jaar 25 jaar getrouwd. *O*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:54:32 #11
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_220721500
Minder oppervlakkig worden scheelt al een heel stuk. Niemand ziet er na zoveel jaren nog hetzelfde uit
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_220721511
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:54 schreef karr-1 het volgende:
Minder oppervlakkig worden scheelt al een heel stuk. Niemand ziet er na zoveel jaren nog hetzelfde uit
Ik las eerst 33 jaar samen, maar ze zijn beiden 33 jaar. Dat is toch wel een leeftijd waar je nog een uitgezakt lijf hoeft te hebben (sowieso op geen enkele leeftijd)
pi_220721538
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:57 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Ik las eerst 33 jaar samen, maar ze zijn beiden 33 jaar. Dat is toch wel een leeftijd waar je nog een uitgezakt lijf hoeft te hebben (sowieso op geen enkele leeftijd)
Tenzij haar man veel bier drinkt of erfelijk belast is.
Zo'n buikje komt niet van de ene op de andere dag.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 17:04:35 #14
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_220721547
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:57 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Ik las eerst 33 jaar samen, maar ze zijn beiden 33 jaar. Dat is toch wel een leeftijd waar je nog een uitgezakt lijf hoeft te hebben (sowieso op geen enkele leeftijd)
Nee ok, maar na 7 jaar samen (als ik het goed lees) kun je verwachten dat iemand veranderd. Uitgezakt is het meest extreme, maar toch.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 17:04:59 #15
441859 crew  Lenny77
pi_220721548
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:41 schreef Lienekien het volgende:
Gezien de laatste paar zinnen van je OP is er dus niks veranderd t.o.v. je topic over taakverdeling van vorig jaar.

Klinkt als een impasse.
Dit..
Het lijkt wel of je hem op elk punt moet blijven aansturen en pushen...

Geen goede vooruitzichten
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220721685
Trap die papzak je huis uit.
pi_220721874
Geil worden is meer iets wat je bij jezelf moet zoeken dan bij hem.
pi_220721920
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:54 schreef karr-1 het volgende:
Minder oppervlakkig worden scheelt al een heel stuk. Niemand ziet er na zoveel jaren nog hetzelfde uit
Een buik(je) hebben is toch echt onnodig hoor. Dat heeft niks met ouderdom te maken, zeker niet als je beide 33 jaar bent..

Maar TS: sommige mannen (en vrouwen) gaan hun lichaam gewoon verslenteren als ze een partner hebben gekregen. Ze denken dat die persoon toch wel bij hen blijft. Gaat van kwaad tot erger. Je kan best wel aangeven dat hij wat mag doen om ook voor jou aantrekkelijk te blijven naar mijn idee..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:19:19 #19
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220722622
Je kan er op aan praten dat ie een anabolen kuurtje neemt
pi_220722691
6je denkt dat ze 9tje is _O- _O-
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_220722873
Heeft het echt met zijn uiterlijk te maken of komt de sleur er in?

Om de seks spannender te maken, kan je een pot geld naast het bed zetten.

Wanneer je moeite hebt een hoogtepunt te bereiken, kan jouw man op dat moment die pot geld pakken en over jou heen flikkeren.
pi_220723215
Koop een flinke vibrator. Heeft geen buikje en zeurt ook niet aan je hoofd.
pi_220723238
Kort gezegd: het zit er gewoon niet meer in. De combinatie van jullie 2.

Geen aantrekkingskracht meer op je partner omdat ie een buikje heeft, maar in het verleden ook al een aantal zaken waarvan je denkt hmm... ik herken dat persoonlijk niet en heb mijn exen ook qua lichaam zien veranderen in voor en nadeel, maar ik heb geen seconde minder lust gevoelens gehad.

Oftewel game over, done, finish.

Maar het accepteren en verder gaan is natuurlijk een dingetje
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:18:30 #24
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_220724001
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit..
Het lijkt wel of je hem op elk punt moet blijven aansturen en pushen...

Geen goede vooruitzichten
Idd.
Wie weet tijd voor een serieus gesprek over jullie huidige situatie en toekomstbeeld?
(Un)masking for the greater good.
pi_220724022
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef Natalie het volgende:

[..]
Idd.
Wie weet tijd voor een serieus gesprek over jullie huidige situatie en toekomstbeeld?
Alsof hij niet waarschijnlijk al genoeg 'gesprekken' tussendoor heeft gehad over zijn buikje..

Vrouwen hebben zover ik heb gezien nooit een 'serieus gesprek' gehad als de uitkomst hen niet aan staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')