Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen, getrouwd ook. In de eerste jaren vond ik hem heel aantrekkelijk en waren we heel fysiek. Afgelopen paar jaar, na de covid, word ik gewoon niet meer geil van hem. Echt helemaal niet. Ik vind een lieve mannelijke man met een gespierd lichaam, het liefst een six-pack, gewoon aantrekkelijk. Ik ben zelf erg op mijn uiterlijk gesteld, ook fit, heel verzorgd en ik merk dat ik meer van mijn man verwacht. Hij heeft nu een buikje en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik hou heel veel van hem, knuffelen, kussen, heerlijk om te doen, maar ik voel niks voor seks, terwijl hij mij heel aantrekkelijk vindt. Ik voel me er schuldig over en wil het weer net zo leuk met hem hebben zoals vroeger. Hebben jullie een soortgelijke ervaring gehad, goed advies?
Mijn man kan overigens erg slecht tegen “kritiek” en ik ben heel slecht in het aangaan van confrontaties/ ongemakkelijke situaties waardoor ik altijd kies voor de lieve vrede. Ik ga liever niet naar een relatietherapeut en wil er niet nog meer druk op zetten of druk voelen.
Zeven jaar, het 'magische' getal.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:47 schreef TheInnocent het volgende:
Mijn man en ik zijn allebei 33 jaar en 7 jaar samen, getrouwd ook. In de eerste jaren vond ik hem heel aantrekkelijk en waren we heel fysiek. Afgelopen paar jaar, na de covid, word ik gewoon niet meer geil van hem. Echt helemaal niet. Ik vind een lieve mannelijke man met een gespierd lichaam, het liefst een six-pack, gewoon aantrekkelijk. Ik ben zelf erg op mijn uiterlijk gesteld, ook fit, heel verzorgd en ik merk dat ik meer van mijn man verwacht. Hij heeft nu een buikje en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk. Ik hou heel veel van hem, knuffelen, kussen, heerlijk om te doen, maar ik voel niks voor seks, terwijl hij mij heel aantrekkelijk vindt. Ik voel me er schuldig over en wil het weer net zo leuk met hem hebben zoals vroeger. Hebben jullie een soortgelijke ervaring gehad, goed advies?
Mijn man kan overigens erg slecht tegen “kritiek” en ik ben heel slecht in het aangaan van confrontaties/ ongemakkelijke situaties waardoor ik altijd kies voor de lieve vrede. Ik ga liever niet naar een relatietherapeut en wil er niet nog meer druk op zetten of druk voelen.
Niks van vernomen destijds.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zeven jaar, het 'magische' getal.
Ook wel 'the seven year itch' genoemd.
https://www.bijelkaarblijven.nl/7-jaarrelatiecrisis/
Ik las eerst 33 jaar samen, maar ze zijn beiden 33 jaar. Dat is toch wel een leeftijd waar je nog een uitgezakt lijf hoeft te hebben (sowieso op geen enkele leeftijd)quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:54 schreef karr-1 het volgende:
Minder oppervlakkig worden scheelt al een heel stuk. Niemand ziet er na zoveel jaren nog hetzelfde uit
Tenzij haar man veel bier drinkt of erfelijk belast is.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:57 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik las eerst 33 jaar samen, maar ze zijn beiden 33 jaar. Dat is toch wel een leeftijd waar je nog een uitgezakt lijf hoeft te hebben (sowieso op geen enkele leeftijd)
Nee ok, maar na 7 jaar samen (als ik het goed lees) kun je verwachten dat iemand veranderd. Uitgezakt is het meest extreme, maar toch.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:57 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik las eerst 33 jaar samen, maar ze zijn beiden 33 jaar. Dat is toch wel een leeftijd waar je nog een uitgezakt lijf hoeft te hebben (sowieso op geen enkele leeftijd)
Dit..quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:41 schreef Lienekien het volgende:
Gezien de laatste paar zinnen van je OP is er dus niks veranderd t.o.v. je topic over taakverdeling van vorig jaar.
Klinkt als een impasse.
Een buik(je) hebben is toch echt onnodig hoor. Dat heeft niks met ouderdom te maken, zeker niet als je beide 33 jaar bent..quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:54 schreef karr-1 het volgende:
Minder oppervlakkig worden scheelt al een heel stuk. Niemand ziet er na zoveel jaren nog hetzelfde uit
Idd.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit..
Het lijkt wel of je hem op elk punt moet blijven aansturen en pushen...
Geen goede vooruitzichten
Alsof hij niet waarschijnlijk al genoeg 'gesprekken' tussendoor heeft gehad over zijn buikje..quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Idd.
Wie weet tijd voor een serieus gesprek over jullie huidige situatie en toekomstbeeld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |