abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220710802
.
pi_220710831
Hemeltje lief Goitske…never a dull moment met die twee van jou.
Wat lief van het helpen zoeken en vinden!

Tip: heeft (een) vriendje mét mobiel jouw nummer opgeslagen. Anders even doen voor een volgend keer!? En andersom ook?
pi_220710899
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2026 07:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het punt met een ladenkast is, dat als je meerdere lades opendoet en het dan probeert als een trappetje te gebruiken, die kast makkelijk omkiept. Dat is weer anders dan een Kallax. Wij hebben geen ladekasten in de kamer van de jongste staan, omdat ik te lui ben om ze te verankeren. Maar het is ook een beetje de inschatting hoe avontuurlijk je kind is en wat je allemaal meekrijgt van wat ze uitspoken.
Precies dit was inderdaad waarom ik die ladekast vast of weg wil hebben. Nichtje is niet per se heel avontuurlijk, maar ligt straks wel in open bedje waarin het kán. En ik zie haar natuurlijk maar 1x in de zoveel weken, en er wordt me vrij weinig verteld, dus als ze op een gegeven moment wel dit soort geintjes zou gaan uithalen zou ik er pas achter komen omdat ze ineens op de kast probeert te klimmen als ik er ben, of als ze eronder ligt.

quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 07:52 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb 1 kind dat prima een onverankerde ladenkast in de kamer had kunnen hebben en 1 dat er bovenop triomfantelijk dansjes zou hebben gedaan als ie er niet eerst onder begraven zou zijn.

Ik denk dat het de gok niet waard is.
Dus dit was inderdaad ook mijn eigen conclusie.

Ik moet eerlijk zeggen dat het toch ergens wel fijn voelt dat het een keer niet zo is dat ik weer de enige ben die er zo over denkt en ik weer hypervoorzichtig ben. Ook al vind ik dat zelf in dit geval sowieso niet, soms krijg ik door hoe mensen dan tegen me praten alsnog weer dat gevoel.

[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 04-05-2026 10:33:56 ]
pi_220711233
Ik vind dat je hier heel rationeel in klinkt. Ik vind mezelf echt geen angstige ouder, mijn puber gaat grotendeels gewoon zijn gang zonder dat ik zit te helikopteren, de jongste klimt en klautert er op los bij de gymles bijvoorbeeld en ik hou hem zelden vast ofzo. Maar mijn kind draagt absoluut een helm op de fiets en ik halveer zijn druiven. Met een winterjas in de autostoel is echt een no go. Ik zie dat zat ouders allemaal anders doen en daar begrijp ik precies niks van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 04-05-2026 16:07:47 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 4 mei 2026 @ 09:43:59 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220711390
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Precies dit was inderdaad waarom ik die ladekast vast of weg wil hebben. Nichtje is niet per se heel avontuurlijk, maar ligt straks wel in open bedje waarin het kán. En ik zie haar natuurlijk maar 1x in de zoveel weken, en er wordt me vrij weinig verteld, dus als ze op een gegeven moment wel dit soort geintjes zou gaan uithalen zou ik er pas achter komen omdat ze ineens op de kast probeert te klimmen als ik er ben, of als ze eronder ligt.
[..]
Dus dit was inderdaad ook mijn eigen conclusie.

Ik moet eerlijk zeggen dat het toch ergens wel fijn voelt dat het een keer niet zo is dat ik weer de enige ben die er zo over denkt en ik weer hypervoorzichtig ben. Ook al vind ik dat zelf in dit geval sowieso niet, soms krijg ik door hoe mensen dan tegen me praten alsnog weer dat gevoel.


Sorry, dat moest ik even kwijt blijkbaar. Ik weet ook dat dat grotendeels aan mij ligt hoor. Ik weet vrij zeker dat het helemaal niet hun bedoeling is dat het zo overkomt, en dat het mijn gevoeligheid is waardoor ik het op die manier opvat.
Logisch dat je er gevoelig voor bent als je er zo aan werkt.
Maar inderdaad probeer te realiseren dat het waarschijnlijk niet zo bedoeld wordt en blijf jezelf vertellen dat je goed bezig bent. En leer jezelf daarin ook weer vertrouwen.

[ Bericht 41% gewijzigd door gcjoel op 04-05-2026 15:49:43 ]
pi_220711459
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Logisch dat je er gevoelig voor bent als je er zo aan werkt.
Maar inderdaad probeer te realiseren dat het waarschijnlijk niet zo bedoeld wordt en blijf jezelf vertellen dat je goed bezig bent. En leer jezelf daarin ook weer vertrouwen.
Doe ik ook inderdaad wel. En het is ook logisch voor 'buitenstaanders' om mijn specifieke angsten te verwarren met een algemeen overbezorgd zijn, terwijl voor mij een heel duidelijk onderscheid zit tussen angsten en 'hoe voorzichtig/risico mijdend ben ik'.

En met dit soort dingen trek ik me er "inhoudelijk" ook niks van aan hoor - dit is waar ik me prettig bij voel, en als zij dat anders doen dan moeten ze dat lekker zelf weten, hun kind hun huis hun pakkie an. Ik zal nooit iemand worden die roekeloos is, ik zal waarschijnlijk altijd net wat aan de voorzichtige kant zitten, en dat vind ik ook helemaal prima.

Maar als er soms een paar van dit soort dingen kort na elkaar zijn, vind ik het wel fijn om voor mezelf even een check te hebben of ik nou vooral zelf vind dat het allemaal heel redelijk is, of dat het ook voor anderen echt niet in het extreme zit. Want toen ik nog wel in het extreme zat, vond ik dat óók heel goed uit te leggen en redelijk zegmaar. Inderdaad dus dat laatste beetje vertrouwen dat ik écht weer een gezond referentiekader heb. Waarbij het dan soms, zoals nu, wel helpt om even te checken, zie ik het nog goed waar ik zit en ben ik niet stiekem toch weer een beetje aan het afglijden?
  maandag 4 mei 2026 @ 10:45:22 #7
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220711806
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Doe ik ook inderdaad wel. En het is ook logisch voor 'buitenstaanders' om mijn specifieke angsten te verwarren met een algemeen overbezorgd zijn, terwijl voor mij een heel duidelijk onderscheid zit tussen angsten en 'hoe voorzichtig/risico mijdend ben ik'.

En met dit soort dingen trek ik me er "inhoudelijk" ook niks van aan hoor - dit is waar ik me prettig bij voel, en als zij dat anders doen dan moeten ze dat lekker zelf weten, hun kind hun huis hun pakkie an. Ik zal nooit iemand worden die roekeloos is, ik zal waarschijnlijk altijd net wat aan de voorzichtige kant zitten, en dat vind ik ook helemaal prima.

Maar als er soms een paar van dit soort dingen kort na elkaar zijn, vind ik het wel fijn om voor mezelf even een check te hebben of ik nou vooral zelf vind dat het allemaal heel redelijk is, of dat het ook voor anderen echt niet in het extreme zit. Want toen ik nog wel in het extreme zat, vond ik dat óók heel goed uit te leggen en redelijk zegmaar. Inderdaad dus dat laatste beetje vertrouwen dat ik écht weer een gezond referentiekader heb. Waarbij het dan soms, zoals nu, wel helpt om even te checken, zie ik het nog goed waar ik zit en ben ik niet stiekem toch weer een beetje aan het afglijden?
Dat laatste snap ik en is herkenbaar.
Ben zo blij dat ik nog contact heb met iemand van mijn groep schematherapie. Dan kan je zulke dingen soms gewoon even neerleggen en zij weet dan ook waar het vandaan komt.
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 11:08:57 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220712029
Bij de klerenkast die ik kocht zaten hoeklijntjes meegeleverd om hem aan de muur vast te zetten. Volgens mij is dat best gebruikelijk voor alles van spaanplaat zodat het stabiel staat.

Waarom niet gewoon vastzetten @vlindertje89 ?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220712188
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 08:39 schreef AnneX het volgende:
Hemeltje lief Goitske…never a dull moment met die twee van jou.
Wat lief van het helpen zoeken en vinden!

Tip: heeft (een) vriendje mét mobiel jouw nummer opgeslagen. Anders even doen voor een volgend keer!? En andersom ook?
Ja hebben we mar die had hem ook niet mee. Ik heb ooit mijn nummer in zijn mobiel gezet en hij dr mijne. Is voor als zijn ouders niet thuis zijn en zijn ouders hebben de nummers van onze jongens.

Heb ook ooit gehad dat ze Scouting kamp in het eigen gebouw hadden dat zit vlak bij mijn werk. Kreeg een telefoontje ze kregen hem niet wakker. Tijdens de corona tijd was het zomer kamp ivm een besmetting halverwege afgelast. De jongste kwam na de zomervakantie in deze groep dus ze hadden een herfstvakantie kamp. Ik ben op mn fiets gesprongen en er heen gegaan kwam tegelijkertijd met de ambu aan.
Uiteindelijk bleek het vermoeidheid te zijn dat hij nog zo diep sliep. Toen hij een vingerprik kreeg werd hij wakker.
Checks van de ambu gehad en was zijn oude ik en wilde op kamp blijven en ontbijten. Ambu zei ook doe maar er is niks en je zit om de hoek.
Ik zat in mn hoofd op de fiets al te denken wir is de dienstdoende van de kinderartsen. Die kwam toen ik terug kwam ook gelijk bij mij van wat is er en bij twijfel bel mijn directe nummer

[ Bericht 34% gewijzigd door Goitske op 04-05-2026 11:39:34 ]
pi_220712229
Ze zijn nog minderjarig ik vraag mij af hoe het gaat zodra die gaan stappen. Tegen die tijd ben ik wel grijs
pi_220712303
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[

Maar als er soms een paar van dit soort dingen kort na elkaar zijn, vind ik het wel fijn om voor mezelf even een check te hebben of ik nou vooral zelf vind dat het allemaal heel redelijk is, of dat het ook voor anderen echt niet in het extreme zit. Want toen ik nog wel in het extreme zat, vond ik dat óók heel goed uit te leggen en redelijk zegmaar. Inderdaad dus dat laatste beetje vertrouwen dat ik écht weer een gezond referentiekader heb. Waarbij het dan soms, zoals nu, wel helpt om even te checken, zie ik het nog goed waar ik zit en ben ik niet stiekem toch weer een beetje aan het afglijden?
Ben je niet, en het is goed om te checken.
Alleen niet bij de ouders ;)
pi_220712311
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:41 schreef Goitske het volgende:
Ze zijn nog minderjarig ik vraag mij af hoe het gaat zodra die gaan stappen. Tegen die tijd ben ik wel grijs
😉

De deur open en alsmaar checken of ik de échte voghelijns hoor 🎶
Tweet tweet tweet.

Vorig jaar kregen wij nl. van mensen als geintje een klok met vogelgeluiden op het hele uur. Een presentje van de postcodeloterij of zo.
Of de vogels reageren op de klok geluiden…
pi_220712323
M. heeft haar 1e kuur erop zitten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220712387
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:54 schreef Blues het volgende:
M. heeft haar 1e kuur erop zitten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat de kuur een optie is.
Tegelijkertijd…
pi_220712404
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:58 schreef AnneX het volgende:

Fijn dat de kuur een optie is.
Tegelijkertijd…
Ze mag alleen maar hoop hebben zei dok A.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220712485
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:08 schreef derLudolf het volgende:
Bij de klerenkast die ik kocht zaten hoeklijntjes meegeleverd om hem aan de muur vast te zetten. Volgens mij is dat best gebruikelijk voor alles van spaanplaat zodat het stabiel staat.

Waarom niet gewoon vastzetten @:vlindertje89 ?
Geen zin in dat gedoe haha, en ik heb die profieltjes ook helemaal niet meer in huis die er daarvoor bij zaten. En het was een goede aanleiding om mn klerenkast eens goed uit te zoeken ;)

quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Ben je niet, en het is goed om te checken.
Alleen niet bij de ouders ;)
Bij broertje+vrouw check ik dit soort dingen sowieso nooit ;) vooral bij jullie, omdat hier verschillende mensen met verschillende mates van voorzichtigheid zitten en dus wat breder beeld geeft. Degenen die er wat over zeiden wat wat triggerend was, had ik helemaal niks gevraagd (kwam ter sprake naar aanleiding van een vraag die gesteld werd).

Had het trouwens wel even naar diegene benoemd, sorry als ik beetje fel over kwam maar merkte dat ik er beetje door getriggerd werd want blabla, en ook gezegd dat ik wel weet dat ze het niet zo bedoelen maar soms dan toch wel beetje zo voelt, en die reageerde er heel fijn op :Y dat het idd zeker niet zo bedoeld was, maar als 'als jij je daar prettig bij voelt helemaal prima natuurlijk maar met iets minder voorzichtig komt wss ook gewoon goed en scheelt je wat moeite'. Maar dat ze wel snapt waarom het bij mij dat gevoel opriep en ze zal proberen erop te letten dat ze dat eerste deel er dan ook gewoon bij zegt ipv dat ik dat er zelf bij moet bedenken in mn hoofd :).
pi_220712492
En apart, maar wat heftig @Blues :* voor haar natuurlijk, en ook voor jou om het van de zijlijn mee te krijgen.
pi_220712529
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Ze mag alleen maar hoop hebben zei dok A.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte :*
Vreselijk als dit soort berichten er zijn en dan moet je hoop houden.
pi_220712564
Heftig voor haar @Blues en ookvoor iedereen om haar heen.

@vlindertje89 Ik vind er niets raars aan. Bij mij staat niets vast aan de muur maar bij vaak logerende kinderen zo ik dat waarschijnlijk wel doen. Het ging bij mij altijd wel goed met een waarschuwing “dit of dat mag niet” en daar werd (ook door ouders) naar geluisterd bv schoonmaakmiddelen in een keuken kast. Ik ga niet mijn manier van opbergen aanpassen dus moet jij ervoor zorgen dat je kind niet in mijn kastjes zit. Met blijven slapen vind ik het wat anders
We have far more in common than that which devides us..
pi_220712582
Het heeft zich als een donderwolkje in mijn buik vastgezet. Alleen heb ik er geen invloed op, en ik leerde van de psych om het dan wat meer los te laten. Dat lukt ten dele :P Ze zit elke dag in mijn hoofd.
En vind ik het ook lastig qua dosering hoe vaak en hoe ik vraag/app hoe het gaat, het lijkt mij dat ze elke dag appjes krijgt van mensen die vragen hoe het gaat, dus ik doseer het.

Ik krijg altijd wel antwoord, maar ze houdt het ook kort, doet ze goed. We hadden het er ook over tijdens de fotoshoot hoe ze dat doet, reageer je meteen of in bulk enz.
Ze heeft een enorm vangnet van veel lieve betrokken familie en overige mensen gelukkig en ik sta er wat verder van af dan de binnenste ring.

Straks fiets ik naar hema voor nog wat dingen voor de vakantie en de bloemenkar voor de herdenking vanavond.
Ik koop dan meteen een bosje van iets voor M. dat breng ik dan morgen even langs voor we weggaan op vakantie. Doe ik morgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 04-05-2026 13:57:39 ]
pi_220712691
Op naar de hema dus! Heb niet genoeg onderbroeken mensen :o :D
pi_220712832
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:45 schreef Blues het volgende:
Op naar de hema dus! Heb niet genoeg onderbroeken mensen :o :D
:o

Ik moet nieuwe bh's. In een helder moment afgelopen weekend met meetlint in de weer. 5 cm erbij bij de band én een cupmaat omhoog :( Omrekentabel niet goed ingevuld, dus nu moet ik vandaag of morgen ff de maat die ik kocht terugbrengen want nog niet goed.
Van de ouwetjes zijn bij een paar de cups gaan krullen. Voorheen nooit gehad na het wassen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220713088
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:45 schreef Blues het volgende:
Op naar de hema dus! Heb niet genoeg onderbroeken mensen :o :D
Oh herkenbaar moet ik ook. En vergeet het elke keer als ik in de Hema sta
pi_220713089
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:54 schreef Blues het volgende:
M. heeft haar 1e kuur erop zitten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tf 46 uur lang :o :o
:r
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220713588
@vlindertje89
Wij hebben de meeste van onze kasten zelfs aan de muur staan, ook al hebben we nooit kinderen over de vloer. Ik zie anders mezelf ook nog wel onze 3 meter brede stellingkast over me heen krijgen :')
Aan de andere kant heb ik een lage ladekast die we niet verankerd hebben - er zitten kilo's ijzerwerk in de bodem van het ding en de lades kunnen niet zo ver open, dus je zou echt rare dingen moeten doen om die te laten kantelen.
Oh en ik heb slaapwandelend een keer een kast omver getrokken. Ik durf er niet vanuit te gaan dat dat eenmalig was :')
Hoe dan ook, ik ben blij dat ikea het ijzerwerk meelevert om de boel aan de muur te schroeven.
pi_220713627
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:05 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89
Wij hebben de meeste van onze kasten zelfs aan de muur staan, ook al hebben we nooit kinderen over de vloer. Ik zie anders mezelf ook nog wel onze 3 meter brede stellingkast over me heen krijgen :')
Aan de andere kant heb ik een lage ladekast die we niet verankerd hebben - er zitten kilo's ijzerwerk in de bodem van het ding en de lades kunnen niet zo ver open, dus je zou echt rare dingen moeten doen om die te laten kantelen.
Oh en ik heb slaapwandelend een keer een kast omver getrokken. Ik durf er niet vanuit te gaan dat dat eenmalig was :')
Hoe dan ook, ik ben blij dat ikea het ijzerwerk meelevert om de boel aan de muur te schroeven.
:P

ZoonF deed ook gekke dingen met slaapwandelen. Bijv. zijn hele kledingkast uitruimen en naar beneden brengen 8)7
pi_220713638
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 13:49 schreef Vanyel het volgende:


Tf 46 uur lang :o :o
:r
Met veel hagel schieten en hopen dat het aankomt of hoe noem je zoiets.
pi_220713997
Ook weer thuis. Druk met veel onderbrekingen, fijne gesprekken maar ook super irritante bewoner.
Volgende week een weekje vrij.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220714381
Ik slaapwandelde ook wel eens.

En toen ik een nog roekeloze rups was (ja, het is echt waar!) die nog geen hoogtevrees had, liep ik overdag regelmatig een rondje buitenom het (twee onder een kap) huis. Via de dakgoot. Op de tweede verdieping. Zo bij mijn raam eruit, twee keer de hoek om, en bij broertjes kamer er weer in. Totdat buren me dat een keer hadden zien doen toen ouders niet thuis waren en ze mn ouders hadden gebeld. Toen werd me niet zo vriendelijk en zeer dringend opgedragen daarmee op te houden :+ .

Ik ben wel eens wakker geworden met mijn raamklink in de hand. Dat was het punt waarop ik zelf ook bedacht dat ik maar beter niet meer die uitjes kon maken :')

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 04-05-2026 18:28:40 ]
  maandag 4 mei 2026 @ 17:45:50 #30
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220714647
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:08 schreef derLudolf het volgende:
Bij de klerenkast die ik kocht zaten hoeklijntjes meegeleverd om hem aan de muur vast te zetten. Volgens mij is dat best gebruikelijk voor alles van spaanplaat zodat het stabiel staat.

Waarom niet gewoon vastzetten @:vlindertje89 ?
Ja, Ikea levert hoekijzers ook Standaard mee met de kasten. Kan je ze vast zetten aan de muur.
Heb ik nog een paar ideeen voor versteviging van de zo geliefde billy
1. Lijm een paar latten tegen de achterwand aan de achterkant
2. Zet je planken er in waar je ze moeten komen
3. Teken aan de boven en onderkant van de planken op de achterwand een dun potlood lijntje
4. Haal de planken er uit
5. Boor kleine gaatjes tussen de lijntjes
6 Doe de planken er weer in (je ziet de gaten nu niet meer)
7 Schroef nu aan de achterkant door die gaten 4 of 5 cm lange schroeven door achterwandgaten de planken in en ook door de latten die je er op gelijmd had.

Voor de latten aan de achterkant had ik bij de 19 Billy’s in mijn bieb schrootjes gebruikt. Ideaal. Het doorzakken van de oude boekenkast stoorde mij mateloos, dat was zoveel geworden dat ze bijna van de houders glipten

Je Billy is nu veel stabieler en de planken zakken niet meer door als je er zware boeken in zet. Heb je meerdere naast elkaar lijn ze dan goed op elkaar en klem ze met lijmtangen passend aan elkaar. Schroef ze nu aan elkaar vast door de zijwanden (schroef zie je niet meer, staan immers boeken in. )

Nu de kasten aan de wand vast maken. Zeer stabiel en aardbeving en kind bestendig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jan_Onderwater op 04-05-2026 17:52:21 ]
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 18:05:02 #31
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220714744
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik slaapwandelde ook wel eens. En toen ik een nog roekeloze rups was (ja, het is echt waar!) die nog geen hoogtevrees had, liep ik regelmatig een rondje buitenom het (twee onder een kap) huis. Via de dakgoot. Op de tweede verdieping. Zo bij mijn raam eruit, twee keer de hoek om, en bij broertjes kamer er weer in. Totdat buren me dat een keer hadden zien doen toen ouders niet thuis waren en ze hadden gebeld. Toen werd me niet zo vriendelijk en zeer dringend opgedragen daarmee op te houden :+ .
:o :o

Ik kan me sowieso eigenlijk niets voorstellen bij slaapwandelen, laat staan door een dakgoot, door jou. Maar kan me ook niet voorstellen dat je ons voor liegt.

Duurde even voordat het kwartje van de rups viel. Wel dat dat was toen je (nog) klein(er) was, maar pas halverwege het typen de link met je naam _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220714777
Goed geknutseld Jan👍🏼 Je bent van alle markten thuis.
De IKEA voorraadkast is ook voor de eeuwigheid vastgezet aan de muur door de technische man. Net als twee metalen stellingen.
De kledingkasten niet.
Wie moet daar dan inklimmen?

Vandaag op tournee met 6 stops onderweg. Ook een bos tulpen bij de bieb collega gebracht.
Ging ook bieb boeken halen / wisselen bij een dependance. En hoorde dat zij morgen dicht zijn.

Wat een gekkigheid dat er niet éën lijn wordt getrokken met 5 mei. w/
Wel/niet vrij.
pi_220714848
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik slaapwandelde ook wel eens. En toen ik een nog roekeloze rups was (ja, het is echt waar!) die nog geen hoogtevrees had, liep ik regelmatig een rondje buitenom het (twee onder een kap) huis. Via de dakgoot. Op de tweede verdieping. Zo bij mijn raam eruit, twee keer de hoek om, en bij broertjes kamer er weer in. Totdat buren me dat een keer hadden zien doen toen ouders niet thuis waren en ze mn ouders hadden gebeld. Toen werd me niet zo vriendelijk en zeer dringend opgedragen daarmee op te houden :+ .

Ik ben wel eens wakker geworden met mijn raamklink in de hand. Dat was het punt waarop ik zelf ook bedacht dat ik maar beter niet meer die uitjes kon maken :')
:o :o
Slaapwandelen heb je toch niet in de hand?
pi_220714852
Ik hoop dat er straks bij Hannie geen demonstraties of gekke dingen gebeuren. ;(
pi_220714905
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]
:o :o

Ik kan me sowieso eigenlijk niets voorstellen bij slaapwandelen, laat staan door een dakgoot, door jou. Maar kan me ook niet voorstellen dat je ons voor liegt.

Duurde even voordat het kwartje van de rups viel. Wel dat dat was toen je (nog) klein(er) was, maar pas halverwege het typen de link met je naam _O-
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:19 schreef Blues het volgende:

[..]
:o :o
Slaapwandelen heb je toch niet in de hand?
Ik zie dat ik het niet helemaal helder had opgeschreven, heb het even aangepast hierboven ter verduidelijking.

Normaal liep ik dus gewoon overdag, bij volle bewustzijn. Vond ik leuk. En losstaand daarvan slaapwandelde ik soms, maar niks spannends. Tot ik dus een keer wakker werd bij het raam met klink in mn hand. En het leek me dat de kans op nachtelijk het raam uit kleiner zou zijn als ik het overdag niet meer deed, dus toen ben ik met de overdag-dakgootwandelingetjes gestopt. Dat bedoelde ik :Y
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 18:40:16 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220714987
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:20 schreef Blues het volgende:
Ik hoop dat er straks bij Hannie geen demonstraties of gekke dingen gebeuren. ;(
Met die lui mogen ze van mijn dingen doen die ik hier beter niet kan schrijven. Je punt maken prima, maar als dat laatste beetje fatsoen ontbreekt om het vandaag te doen ben je om mij de discussie al niet meer waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 04-05-2026 18:46:12 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220715026
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
[..]
Ik zie dat ik het niet helemaal helder had opgeschreven, heb het even aangepast hierboven ter verduidelijking.

Normaal liep ik dus gewoon overdag, bij volle bewustzijn. Vond ik leuk. En losstaand daarvan slaapwandelde ik soms, maar niks spannends. Tot ik dus een keer wakker werd bij het raam met klink in mn hand. En het leek me dat de kans op nachtelijk het raam uit kleiner zou zijn als ik het overdag niet meer deed, dus toen ben ik met de overdag-dakgootwandelingetjes gestopt. Dat bedoelde ik :Y
Owwwww ik snap m :D
pi_220715094
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:28 schreef Blues het volgende:
Het heeft zich als een donderwolkje in mijn buik vastgezet. Alleen heb ik er geen invloed op, en ik leerde van de psych om het dan wat meer los te laten. Dat lukt ten dele :P Ze zit elke dag in mijn hoofd.
En vind ik het ook lastig qua dosering hoe vaak en hoe ik vraag/app hoe het gaat, het lijkt mij dat ze elke dag appjes krijgt van mensen die vragen hoe het gaat, dus ik doseer het.

Ik krijg altijd wel antwoord, maar ze houdt het ook kort, doet ze goed. We hadden het er ook over tijdens de fotoshoot hoe ze dat doet, reageer je meteen of in bulk enz.
Ze heeft een enorm vangnet van veel lieve betrokken familie en overige mensen gelukkig en ik sta er wat verder van af dan de binnenste ring.

Straks fiets ik naar hema voor nog wat dingen voor de vakantie en de bloemenkar voor de herdenking vanavond.
Ik koop dan meteen een bosje van iets voor M. dat breng ik dan morgen even langs voor we weggaan op vakantie. Doe ik morgen.
Stuur een ghost hug gifje O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220715226
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:20 schreef Blues het volgende:
Ik hoop dat er straks bij Hannie geen demonstraties of gekke dingen gebeuren. ;(
Ik ben heel bang dat er iets gaat gebeuren, van 4 en 5 mei blijf je af.
Hopelijk hebben jullie een rustige herdenking
We have far more in common than that which devides us..
pi_220715404
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Stuur een ghost hug gifje O+
Jij naar mij? Of ik naar haar? :*
pi_220715429
Potverdrie…ben de vlag kwijt. Twee zelfs. Eerder gebruikt op dit adres.
Nu foetsie. 😢
Zit weer prima te slikken bij de verhalen van vandaag.
pi_220715494
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Jij naar mij? Of ik naar haar? :*
Ik bedoelde jij naar haar :D

Laat je weten dat je aan haar denkt, maar vraagt niks van haar
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220715611
Ik vond het erg mooi dat bij NPO Het verhaal van Nederland in de tweede wereldoorlog, praktisch een hele aflevering ging over dat "wij" eik de baddies waren in de onafhankelijksoorlog van Indonesië.

Ook mooi dat het bij de herdenking ook wel genoemd wordt, met naar imo wel net een andere toon dan in het verleden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220715991
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik bedoelde jij naar haar :D

Laat je weten dat je aan haar denkt, maar vraagt niks van haar
Ja dat is een goeie!
pi_220716007
Crosspost van g's fb.
Ik vind het altijd zo'n mooi krachtig beeld. En het park is prachtig O+


share image to whatsapp
pi_220716029
Jeeetje zo weinig maar. Kan me herinneren dat jullie daar wel met een flinke groep stonden.

Het viel me trouwens wel op dat er dit keer best veel auto’s reden, altijd wel maar nu echt veel meer
We have far more in common than that which devides us..
pi_220716211
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeeetje zo weinig maar. Kan me herinneren dat jullie daar wel met een flinke groep stonden.

Het viel me trouwens wel op dat er dit keer best veel auto’s reden, altijd wel maar nu echt veel meer
Ja g gaat daar al 40 jr naar toe en vertelde dat er in het begin soms wel 40-50 mensen stonden.
Ik ging vanaf '99 mee en toen waren er ook nog wel 20-30 mensen.
pi_220716321
Jammer van het alsmaar kleiner wordend gezelschap.
Er kunnen toch ook mensen bijkomen!?

Hier bleef het droog. MnX heeft mee getoeterd. Er is gesproken en er is verteld.
Groep 8 ll hebben voorgedragen. Geen vliegtuigjes dit jaar.
Het was mooi.
pi_220716394
De herdenking hier was verplaatst van de vaste plek naar de Eusebiuskerk ivm de regen (die er nauwelijks was).

De herdenking waar ik een paar keer ben geweest doen ze niet meer. Was in een klein tijdelijk parkje maar daar komt nu een woontoren volgens mij
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 21:26:35 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220716477
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het erg mooi dat bij NPO Het verhaal van Nederland in de tweede wereldoorlog, praktisch een hele aflevering ging over dat "wij" eik de baddies waren in de onafhankelijksoorlog van Indonesië.

Ook mooi dat het bij de herdenking ook wel genoemd wordt, met naar imo wel net een andere toon dan in het verleden.
En als je dat toen al vond en je weigerde die kant op te gaan kon je de bak in wegens dienstweigering. Ookal had je je militaire dienst al gedaan en ook nog Arbeitseinsatz voor de bezetter.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220716786
Vandaag reed ik door zo’n vinex wijk met veelal jonge gezinnen.
En het viel op hoeveel vlaggen er halfstok hingen.
En in het dorp met veel senioren hangen de vlaggen ook. 😉
Alleen niet bij ons. 😢
  dinsdag 5 mei 2026 @ 06:10:41 #52
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220717882
Er is er één jarig hoera! Hoera! *O*

Dat kun je wel zien, dat is *O* @Whiskers2009 *O*

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :* :* :* :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220717962
Gefeliciteerd 🎉🎉🎉🎉
pi_220717969
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:01 schreef AnneX het volgende:
Vandaag reed ik door zo’n vinex wijk met veelal jonge gezinnen.
En het viel op hoeveel vlaggen er halfstok hingen.
En in het dorp met veel senioren hangen de vlaggen ook. 😉
Alleen niet bij ons. 😢
Hier hangt ook bijna bij elk huis wel de vlag half stok met dodenherdenking, vandaag zal alles ook wel weer hangen.
Ik moet hem zo nog even op hangen er slaapt nog eentje hier dus ik wacht even tot die wakker is.

Hier hebben wij op 17 april altijd de Canadese vlag hangen ivm bevrijding van Apeldoorn
pi_220717973
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
De herdenking hier was verplaatst van de vaste plek naar de Eusebiuskerk ivm de regen (die er nauwelijks was).

De herdenking waar ik een paar keer ben geweest doen ze niet meer. Was in een klein tijdelijk parkje maar daar komt nu een woontoren volgens mij
Mijn zoons zouden kransdrager zijn maar de scouting heeft het geannuleerd ivm de plukken onweer die er zouden zijn. Uiteindelijk niks dus de jongens baalden nogal dat ze er niet stonden.
pi_220718008
Van Harte @Whiskers2009 & een X leuke dag in het Haagsche 🎂🎉💐
pi_220718270
Mogge

Gefeliciteerd @Whiskers2009 *O*
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:59:20 #58
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220718325
Van harte Whiskers!
Spoilers!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:02:50 #59
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220718340
Hier spreekt overigens een loonslaaf die gisteren voor het eerst pensioen heeft opgebouwd *O*

Het was een enorm toffe dag. Het was voor mijn teamleider een rustige dag qua andere werkzaamheden dus die heeft mij veel meer kunnen leren dan ze van te voren had gepland. Ik heb zo veel informatie gekregen. Ik heb vooral een netwerkfunctie dus ik moet enorm veel mensen en organisaties leren kennen. Ik werk in een omgeving waar ik totaal niet bekend ben dus ik moet de sociale partners nog leren kennen. Ik kan niet wachten tot ik volgende week echt aan de slag kan, heb er zo'n zin in O+
Spoilers!
pi_220718349
Goedemorgen :W
Manlief heeft een vrije dag dus we zijn maar weer eens onderweg naar de Efteling.

Morgenavond naar Het Nederlands Openluchtmuseum voor de uitslag van The Dutch Beer Challenge.
pi_220718351
Gefeliciteerd Whiskers! w/
pi_220718380
Wachtend op mijn lift naar de dierenarts, Elin is erg raar aan het doen. Lijkt op dementie maar toch ook even lichamelijke dingen uitsluiten
We have far more in common than that which devides us..
pi_220718395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Wachtend op mijn lift naar de dierenarts, Elin is erg raar aan het doen. Lijkt op dementie maar toch ook even lichamelijke dingen uitsluiten
Aww -O- sterkte!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:20:50 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220718415
Sterkte Kaatje ;(
Spoilers!
pi_220718495
Gefeliciteerd Whiskers!

En succes @Kaatje1 :*
pi_220718946
Dat duurde een uur. Pijnstilling (artrose en gebit) meegekregen en bloeddruk medicatie opgehoogd. Volgende week weer terug voor bloeddrukmeting en bloedafname, ze was nu helemaal over de zeik, heeft mij gebeten en ik sta in de wacht bij de huisarts voor tetanus.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220719024
Achos, wat een enerverende ochtend zo voor jullie allebei ;( :*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:02:49 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220719128
Jeetje Kaat. Sterkte :*
Spoilers!
pi_220719134
Jee, Kaatje, inderdaad sterkte voor jullie allebei! :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220719522
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier spreekt overigens een loonslaaf die gisteren voor het eerst pensioen heeft opgebouwd *O*

Het was een enorm toffe dag. Het was voor mijn teamleider een rustige dag qua andere werkzaamheden dus die heeft mij veel meer kunnen leren dan ze van te voren had gepland. Ik heb zo veel informatie gekregen. Ik heb vooral een netwerkfunctie dus ik moet enorm veel mensen en organisaties leren kennen. Ik werk in een omgeving waar ik totaal niet bekend ben dus ik moet de sociale partners nog leren kennen. Ik kan niet wachten tot ik volgende week echt aan de slag kan, heb er zo'n zin in O+
Tip: bestudeer het windowsprogramma onenote en gebruik dat om aantekeningen te maken/info in vast te leggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220719529
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat duurde een uur. Pijnstilling (artrose en gebit) meegekregen en bloeddruk medicatie opgehoogd. Volgende week weer terug voor bloeddrukmeting en bloedafname, ze was nu helemaal over de zeik, heeft mij gebeten en ik sta in de wacht bij de huisarts voor tetanus.
:* en een aai voor Elin. Wat een rotdag :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220719536
Wij waren ook naar de dierenarts vandaag, voor 9-weken vaccinatie (ik had gemist dat die er was dus de 9 weken vallen een beetje laat), en consult voor Mooitje want zere poot (blijkt ingescheurde nagel).

Maar dat was allemaal leuk en gezellig en lief.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:41:03 #74
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220719542
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 11:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Tip: bestudeer het windowsprogramma onenote en gebruik dat om aantekeningen te maken/info in vast te leggen.
Mijn hele leven stort in als je mijn OneNote afpakt. Ik heb er honderden pagina's in gemaakt. En ben gisteren ook zodra ik ingelogd was begonnen met typen :Y

OneNote *;

Ik wil er wel van af wegens Amerikaans spul maar het staat nog niet heel hoog op de digitale opruimlijst.
Spoilers!
pi_220719698
Enerverende ochtend zeg Kaatje!

En een werklust van Lucky *O* Goeie startweek gewenst.

@Vanyel weet je nu meer over de cv ketel en aanslaan?

Hij moet er maar zin in hebben. En vanmorgen kwam het er van.
Even 9 broeken doorpassen uit de kledingkast.
Vijf kunnen weg vanwege slijt en/of te klein. En vier kunnen blijven, waarvan eentje korter en een ander mogelijk de band wijder maken met elastische inzet.
Om te blijven hangen, want - zeker weten - worden zomers maar drie (nieuwe) afwisselend gedragen.
Vraag @Kaatje1 - als ervaren naaister- weet jij of “inzetbaar elastische broekband” bestaat.
pi_220719728
Volgens mij bestaat dat, zou even een fournituren zaak opzoeken @AnneX

Volgende geintje, de tand naast een voortand breekt net af. Morgenochtend geen workshop maar tandarts -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220719768
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 12:00 schreef AnneX het volgende:
@Vanyel weet je nu meer over de cv ketel en aanslaan?
Geen extra info gekregen, wel gereset naar fabrieksinstellingen en toen ontdekt dat een waarde die volgens de installatiehandleiding dan op 0 zou moeten staan bij mij op -8 staat, wat afaik het tegengestelde zou moeten bewerkstelligen van wat mijn ketel doet. Maar ik heb die naar 0 veranderd en totnogtoe jodelt de ketel niet.
Ik verwacht dat ook pas over een uurtje, misschien 2.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 12:18:13 #78
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220719805
Is het zo'n dag @Kaatje1? -O-
Hopelijk is de (verjaar)dag van Whiskers leuker!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220719819
Nou ja, Kaatje toch! En dank voor de tip.

@Vanyel goed zeg om selluf uit te zoeken. Dan ga ik bellen naar de monteur.

Oh ja…voor de gebruikers: toevallig eens bij Etos naar binnen.
En daar bleek Dmannose Cranberry mét Beredruif 😉 van Lucvitaal in de reclame! Nu 1+1 gratis. Vorige week was het 2+3 8)7
Of 3 + 2 . Sorry.
pi_220720053
Goedemiddag, vrijheid! w/

Van Harte @Whiskers2009 w/ w/

En @Lucky-Strike met haar eerste pensioenopbouw en werkdag ^O^

Elin & @Kaatje1 dat is meh, beterschap! :*

Wij al aan het inpakken, In etappes met oude slechte lijven, maar we doen het wel :Y
Scheelt veel keukenspullies inpakken als je van hotelleke (kleinschalige, geen torenflats) naar hotelleke rijdt.
En ook al ingecheckt. *) Weer gangpadplekken, beviel vorig jaar goed. Af en toe even beentjes strekken, al is het maar 2.20 uur vliegen.
pi_220720352
Wanneer gaan jullie @Blues ? Gangpad is altijd fijn.

Mag zo de tetanus ophalen bij de apotheek en laten zetten bij de huisarts (zelfde gebouw). Ze kijken dan ook even de wond want die doet best zeer, wist niet dat je zoveel doet met linker duim
We have far more in common than that which devides us..
pi_220720354
En ook aan het gangpad “met de tenen pianospelen” .
Wat een voorpret!
Jullie hebben niet voor ‘huisjes met zwembad’ gekozen deze keer?

@Kaatje1 oh oh daar verdwaalde ik op temu. Gratis verzenden en toen toch aan te vullen tot ¤ 10. Affijn een badmat en broekbandverwijder rijker plus plus een kussenhoes met appende katten voor de hulp plus plus = ¤ 12,56 w/
pi_220720470
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:32 schreef AnneX het volgende:

Jullie hebben niet voor ‘huisjes met zwembad’ gekozen deze keer?

We vinden Eliza echt te duur nu, dus wat meer budget en toen kwam er een leuke rondreis van TUI uit en dat was met hotels, mooie reis en best prima reviews van de hotels. We hebben er zelf eentje bijgeboekt voor de laatste nacht omdat we niet uren willen rijden om 5 uur smorgens naar het vliegveld, dat konden we niet veranderen bij TUI, terwijl er meerdere opmerkingen/klachten over waren bij deze reis.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 05-05-2026 14:02:06 ]
pi_220720527
Golfer kan altijd goed reizen en verblijven vinden! En water genoeg rondom.😎

Dit is een mooi stukje van Sylvia Witteman. https://www.parool.nl/col(...)09556f4ca17fe5f7dc69
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:28:48 #85
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220720640
Kijken jullie uit voor Hanta, @Blues? :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220720709
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:28 schreef flipsen het volgende:
Kijken jullie uit voor Hanta, @:Blues? :P
Is die ook op Sardinië
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:46:55 #87
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220720746
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220720767
En tetanus rijker en ook een AB kuur meegekregen, huisarts kwam even kijken en vond het nodig.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:56:49 #89
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220720810


Joh wie wist dat je de hollandse schotel ook in de airfryer kon doen? de griekse en zwitserse moet wel gewoon in de koekenpan
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:57:42 #90
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220720817
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:56 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

Joh wie wist dat je de hollandse schotel ook in de airfryer kon doen? de griekse en zwitserse moet wel gewoon in de koekenpan
Het eerste wat er nu gebeurt is dat iedereen de Griekse en de Zwitserse ook in de AF douwt natuurlijk *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:59:16 #91
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220720829
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het eerste wat er nu gebeurt is dat iedereen de Griekse en de Zwitserse ook in de AF douwt natuurlijk *O*

https://www.aviko.nl/includes/bereidingswijze_11_2016.pdf

Ik vond deze link, en hier moet wel alles in de koekenpan :{

Ik wil nu ook de spaanse (BOH LEKKER NAT ZEG) en de duitse en italiaanse proberen (8>
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220720853
Fr meeste airfryers hebben toch ook een “dedicated” ovenfunctie? En anders toen je het gewoon in de AF maar dan iets korter
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 15:06:55 #93
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220720875
mailtje gestuurd naar aviko, waar de spaanse, duitse en italiaanse versie gebleven zijn
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220721146
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
En tetanus rijker en ook een AB kuur meegekregen, huisarts kwam even kijken en vond het nodig.
De ha neemt geen risico zeg👍🏼

En weer een dekbed hoes voorzien van grote drukkers w/
pi_220721285
Gelukkig niet nee. En het doet ook goed zeer, klopt nogal, dus waarschijnlijk geen overbodige luxe de AB
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:19:47 #96
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220721325
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Is die ook op Sardinië
[ link | afbeelding ]
Ook in Nederland en België voor zover ik weet. Alleen niet die Andes-variant. Die houden we lekker hier :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:34:51 #97
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220721426
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Fr meeste airfryers hebben toch ook een “dedicated” ovenfunctie?
Maakt het wat uit? Hete lucht om hete lucht *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220721466
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
Ik vind echt nooit muntjes -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')