abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220716786
Vandaag reed ik door zo’n vinex wijk met veelal jonge gezinnen.
En het viel op hoeveel vlaggen er halfstok hingen.
En in het dorp met veel senioren hangen de vlaggen ook. 😉
Alleen niet bij ons. 😢
  dinsdag 5 mei 2026 @ 06:10:41 #52
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220717882
Er is er één jarig hoera! Hoera! *O*

Dat kun je wel zien, dat is *O* @Whiskers2009 *O*

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :* :* :* :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220717962
Gefeliciteerd 🎉🎉🎉🎉
pi_220717969
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:01 schreef AnneX het volgende:
Vandaag reed ik door zo’n vinex wijk met veelal jonge gezinnen.
En het viel op hoeveel vlaggen er halfstok hingen.
En in het dorp met veel senioren hangen de vlaggen ook. 😉
Alleen niet bij ons. 😢
Hier hangt ook bijna bij elk huis wel de vlag half stok met dodenherdenking, vandaag zal alles ook wel weer hangen.
Ik moet hem zo nog even op hangen er slaapt nog eentje hier dus ik wacht even tot die wakker is.

Hier hebben wij op 17 april altijd de Canadese vlag hangen ivm bevrijding van Apeldoorn
pi_220717973
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
De herdenking hier was verplaatst van de vaste plek naar de Eusebiuskerk ivm de regen (die er nauwelijks was).

De herdenking waar ik een paar keer ben geweest doen ze niet meer. Was in een klein tijdelijk parkje maar daar komt nu een woontoren volgens mij
Mijn zoons zouden kransdrager zijn maar de scouting heeft het geannuleerd ivm de plukken onweer die er zouden zijn. Uiteindelijk niks dus de jongens baalden nogal dat ze er niet stonden.
pi_220718008
Van Harte @Whiskers2009 & een X leuke dag in het Haagsche 🎂🎉💐
pi_220718270
Mogge

Gefeliciteerd @Whiskers2009 *O*
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:59:20 #58
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220718325
Van harte Whiskers!
Spoilers!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:02:50 #59
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220718340
Hier spreekt overigens een loonslaaf die gisteren voor het eerst pensioen heeft opgebouwd *O*

Het was een enorm toffe dag. Het was voor mijn teamleider een rustige dag qua andere werkzaamheden dus die heeft mij veel meer kunnen leren dan ze van te voren had gepland. Ik heb zo veel informatie gekregen. Ik heb vooral een netwerkfunctie dus ik moet enorm veel mensen en organisaties leren kennen. Ik werk in een omgeving waar ik totaal niet bekend ben dus ik moet de sociale partners nog leren kennen. Ik kan niet wachten tot ik volgende week echt aan de slag kan, heb er zo'n zin in O+
Spoilers!
pi_220718349
Goedemorgen :W
Manlief heeft een vrije dag dus we zijn maar weer eens onderweg naar de Efteling.

Morgenavond naar Het Nederlands Openluchtmuseum voor de uitslag van The Dutch Beer Challenge.
pi_220718351
Gefeliciteerd Whiskers! w/
pi_220718380
Wachtend op mijn lift naar de dierenarts, Elin is erg raar aan het doen. Lijkt op dementie maar toch ook even lichamelijke dingen uitsluiten
We have far more in common than that which devides us..
pi_220718395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Wachtend op mijn lift naar de dierenarts, Elin is erg raar aan het doen. Lijkt op dementie maar toch ook even lichamelijke dingen uitsluiten
Aww -O- sterkte!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:20:50 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220718415
Sterkte Kaatje ;(
Spoilers!
pi_220718495
Gefeliciteerd Whiskers!

En succes @Kaatje1 :*
pi_220718946
Dat duurde een uur. Pijnstilling (artrose en gebit) meegekregen en bloeddruk medicatie opgehoogd. Volgende week weer terug voor bloeddrukmeting en bloedafname, ze was nu helemaal over de zeik, heeft mij gebeten en ik sta in de wacht bij de huisarts voor tetanus.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220719024
Achos, wat een enerverende ochtend zo voor jullie allebei ;( :*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:02:49 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220719128
Jeetje Kaat. Sterkte :*
Spoilers!
pi_220719134
Jee, Kaatje, inderdaad sterkte voor jullie allebei! :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220719522
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier spreekt overigens een loonslaaf die gisteren voor het eerst pensioen heeft opgebouwd *O*

Het was een enorm toffe dag. Het was voor mijn teamleider een rustige dag qua andere werkzaamheden dus die heeft mij veel meer kunnen leren dan ze van te voren had gepland. Ik heb zo veel informatie gekregen. Ik heb vooral een netwerkfunctie dus ik moet enorm veel mensen en organisaties leren kennen. Ik werk in een omgeving waar ik totaal niet bekend ben dus ik moet de sociale partners nog leren kennen. Ik kan niet wachten tot ik volgende week echt aan de slag kan, heb er zo'n zin in O+
Tip: bestudeer het windowsprogramma onenote en gebruik dat om aantekeningen te maken/info in vast te leggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220719529
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat duurde een uur. Pijnstilling (artrose en gebit) meegekregen en bloeddruk medicatie opgehoogd. Volgende week weer terug voor bloeddrukmeting en bloedafname, ze was nu helemaal over de zeik, heeft mij gebeten en ik sta in de wacht bij de huisarts voor tetanus.
:* en een aai voor Elin. Wat een rotdag :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220719536
Wij waren ook naar de dierenarts vandaag, voor 9-weken vaccinatie (ik had gemist dat die er was dus de 9 weken vallen een beetje laat), en consult voor Mooitje want zere poot (blijkt ingescheurde nagel).

Maar dat was allemaal leuk en gezellig en lief.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:41:03 #74
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220719542
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 11:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Tip: bestudeer het windowsprogramma onenote en gebruik dat om aantekeningen te maken/info in vast te leggen.
Mijn hele leven stort in als je mijn OneNote afpakt. Ik heb er honderden pagina's in gemaakt. En ben gisteren ook zodra ik ingelogd was begonnen met typen :Y

OneNote *;

Ik wil er wel van af wegens Amerikaans spul maar het staat nog niet heel hoog op de digitale opruimlijst.
Spoilers!
pi_220719698
Enerverende ochtend zeg Kaatje!

En een werklust van Lucky *O* Goeie startweek gewenst.

@Vanyel weet je nu meer over de cv ketel en aanslaan?

Hij moet er maar zin in hebben. En vanmorgen kwam het er van.
Even 9 broeken doorpassen uit de kledingkast.
Vijf kunnen weg vanwege slijt en/of te klein. En vier kunnen blijven, waarvan eentje korter en een ander mogelijk de band wijder maken met elastische inzet.
Om te blijven hangen, want - zeker weten - worden zomers maar drie (nieuwe) afwisselend gedragen.
Vraag @Kaatje1 - als ervaren naaister- weet jij of “inzetbaar elastische broekband” bestaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')