abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220718351
Gefeliciteerd Whiskers! w/
pi_220718380
Wachtend op mijn lift naar de dierenarts, Elin is erg raar aan het doen. Lijkt op dementie maar toch ook even lichamelijke dingen uitsluiten
We have far more in common than that which devides us..
pi_220718395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Wachtend op mijn lift naar de dierenarts, Elin is erg raar aan het doen. Lijkt op dementie maar toch ook even lichamelijke dingen uitsluiten
Aww -O- sterkte!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:20:50 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220718415
Sterkte Kaatje ;(
Spoilers!
pi_220718495
Gefeliciteerd Whiskers!

En succes @Kaatje1 :*
pi_220718946
Dat duurde een uur. Pijnstilling (artrose en gebit) meegekregen en bloeddruk medicatie opgehoogd. Volgende week weer terug voor bloeddrukmeting en bloedafname, ze was nu helemaal over de zeik, heeft mij gebeten en ik sta in de wacht bij de huisarts voor tetanus.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220719024
Achos, wat een enerverende ochtend zo voor jullie allebei ;( :*
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:02:49 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220719128
Jeetje Kaat. Sterkte :*
Spoilers!
pi_220719134
Jee, Kaatje, inderdaad sterkte voor jullie allebei! :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220719522
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier spreekt overigens een loonslaaf die gisteren voor het eerst pensioen heeft opgebouwd *O*

Het was een enorm toffe dag. Het was voor mijn teamleider een rustige dag qua andere werkzaamheden dus die heeft mij veel meer kunnen leren dan ze van te voren had gepland. Ik heb zo veel informatie gekregen. Ik heb vooral een netwerkfunctie dus ik moet enorm veel mensen en organisaties leren kennen. Ik werk in een omgeving waar ik totaal niet bekend ben dus ik moet de sociale partners nog leren kennen. Ik kan niet wachten tot ik volgende week echt aan de slag kan, heb er zo'n zin in O+
Tip: bestudeer het windowsprogramma onenote en gebruik dat om aantekeningen te maken/info in vast te leggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220719529
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat duurde een uur. Pijnstilling (artrose en gebit) meegekregen en bloeddruk medicatie opgehoogd. Volgende week weer terug voor bloeddrukmeting en bloedafname, ze was nu helemaal over de zeik, heeft mij gebeten en ik sta in de wacht bij de huisarts voor tetanus.
:* en een aai voor Elin. Wat een rotdag :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220719536
Wij waren ook naar de dierenarts vandaag, voor 9-weken vaccinatie (ik had gemist dat die er was dus de 9 weken vallen een beetje laat), en consult voor Mooitje want zere poot (blijkt ingescheurde nagel).

Maar dat was allemaal leuk en gezellig en lief.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:41:03 #74
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220719542
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 11:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Tip: bestudeer het windowsprogramma onenote en gebruik dat om aantekeningen te maken/info in vast te leggen.
Mijn hele leven stort in als je mijn OneNote afpakt. Ik heb er honderden pagina's in gemaakt. En ben gisteren ook zodra ik ingelogd was begonnen met typen :Y

OneNote *;

Ik wil er wel van af wegens Amerikaans spul maar het staat nog niet heel hoog op de digitale opruimlijst.
Spoilers!
pi_220719698
Enerverende ochtend zeg Kaatje!

En een werklust van Lucky *O* Goeie startweek gewenst.

@Vanyel weet je nu meer over de cv ketel en aanslaan?

Hij moet er maar zin in hebben. En vanmorgen kwam het er van.
Even 9 broeken doorpassen uit de kledingkast.
Vijf kunnen weg vanwege slijt en/of te klein. En vier kunnen blijven, waarvan eentje korter en een ander mogelijk de band wijder maken met elastische inzet.
Om te blijven hangen, want - zeker weten - worden zomers maar drie (nieuwe) afwisselend gedragen.
Vraag @Kaatje1 - als ervaren naaister- weet jij of “inzetbaar elastische broekband” bestaat.
pi_220719728
Volgens mij bestaat dat, zou even een fournituren zaak opzoeken @AnneX

Volgende geintje, de tand naast een voortand breekt net af. Morgenochtend geen workshop maar tandarts -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220719768
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 12:00 schreef AnneX het volgende:
@Vanyel weet je nu meer over de cv ketel en aanslaan?
Geen extra info gekregen, wel gereset naar fabrieksinstellingen en toen ontdekt dat een waarde die volgens de installatiehandleiding dan op 0 zou moeten staan bij mij op -8 staat, wat afaik het tegengestelde zou moeten bewerkstelligen van wat mijn ketel doet. Maar ik heb die naar 0 veranderd en totnogtoe jodelt de ketel niet.
Ik verwacht dat ook pas over een uurtje, misschien 2.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 12:18:13 #78
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220719805
Is het zo'n dag @Kaatje1? -O-
Hopelijk is de (verjaar)dag van Whiskers leuker!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220719819
Nou ja, Kaatje toch! En dank voor de tip.

@Vanyel goed zeg om selluf uit te zoeken. Dan ga ik bellen naar de monteur.

Oh ja…voor de gebruikers: toevallig eens bij Etos naar binnen.
En daar bleek Dmannose Cranberry mét Beredruif 😉 van Lucvitaal in de reclame! Nu 1+1 gratis. Vorige week was het 2+3 8)7
Of 3 + 2 . Sorry.
pi_220720053
Goedemiddag, vrijheid! w/

Van Harte @Whiskers2009 w/ w/

En @Lucky-Strike met haar eerste pensioenopbouw en werkdag ^O^

Elin & @Kaatje1 dat is meh, beterschap! :*

Wij al aan het inpakken, In etappes met oude slechte lijven, maar we doen het wel :Y
Scheelt veel keukenspullies inpakken als je van hotelleke (kleinschalige, geen torenflats) naar hotelleke rijdt.
En ook al ingecheckt. *) Weer gangpadplekken, beviel vorig jaar goed. Af en toe even beentjes strekken, al is het maar 2.20 uur vliegen.
pi_220720352
Wanneer gaan jullie @Blues ? Gangpad is altijd fijn.

Mag zo de tetanus ophalen bij de apotheek en laten zetten bij de huisarts (zelfde gebouw). Ze kijken dan ook even de wond want die doet best zeer, wist niet dat je zoveel doet met linker duim
We have far more in common than that which devides us..
pi_220720354
En ook aan het gangpad “met de tenen pianospelen” .
Wat een voorpret!
Jullie hebben niet voor ‘huisjes met zwembad’ gekozen deze keer?

@Kaatje1 oh oh daar verdwaalde ik op temu. Gratis verzenden en toen toch aan te vullen tot ¤ 10. Affijn een badmat en broekbandverwijder rijker plus plus een kussenhoes met appende katten voor de hulp plus plus = ¤ 12,56 w/
pi_220720470
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:32 schreef AnneX het volgende:

Jullie hebben niet voor ‘huisjes met zwembad’ gekozen deze keer?

We vinden Eliza echt te duur nu, dus wat meer budget en toen kwam er een leuke rondreis van TUI uit en dat was met hotels, mooie reis en best prima reviews van de hotels. We hebben er zelf eentje bijgeboekt voor de laatste nacht omdat we niet uren willen rijden om 5 uur smorgens naar het vliegveld, dat konden we niet veranderen bij TUI, terwijl er meerdere opmerkingen/klachten over waren bij deze reis.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 05-05-2026 14:02:06 ]
pi_220720527
Golfer kan altijd goed reizen en verblijven vinden! En water genoeg rondom.😎

Dit is een mooi stukje van Sylvia Witteman. https://www.parool.nl/col(...)09556f4ca17fe5f7dc69
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:28:48 #85
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220720640
Kijken jullie uit voor Hanta, @Blues? :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220720709
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:28 schreef flipsen het volgende:
Kijken jullie uit voor Hanta, @:Blues? :P
Is die ook op Sardinië
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:46:55 #87
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220720746
Muntjesraapnieuws *O* ik heb een volledig nieuwe versie van de interactieve kaart gemaakt zoals veel mensen (ik zelf vooral) graag wilden, nu mèt marker-clustering. Laat maar even weten wat jullie er van vinden _O_ Plaatjes komen later, misschien.

Klik hier
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220720767
En tetanus rijker en ook een AB kuur meegekregen, huisarts kwam even kijken en vond het nodig.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:56:49 #89
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220720810


Joh wie wist dat je de hollandse schotel ook in de airfryer kon doen? de griekse en zwitserse moet wel gewoon in de koekenpan
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:57:42 #90
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220720817
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:56 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

Joh wie wist dat je de hollandse schotel ook in de airfryer kon doen? de griekse en zwitserse moet wel gewoon in de koekenpan
Het eerste wat er nu gebeurt is dat iedereen de Griekse en de Zwitserse ook in de AF douwt natuurlijk *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')