Awwquote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Wachtend op mijn lift naar de dierenarts, Elin is erg raar aan het doen. Lijkt op dementie maar toch ook even lichamelijke dingen uitsluiten
Tip: bestudeer het windowsprogramma onenote en gebruik dat om aantekeningen te maken/info in vast te leggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier spreekt overigens een loonslaaf die gisteren voor het eerst pensioen heeft opgebouwd![]()
Het was een enorm toffe dag. Het was voor mijn teamleider een rustige dag qua andere werkzaamheden dus die heeft mij veel meer kunnen leren dan ze van te voren had gepland. Ik heb zo veel informatie gekregen. Ik heb vooral een netwerkfunctie dus ik moet enorm veel mensen en organisaties leren kennen. Ik werk in een omgeving waar ik totaal niet bekend ben dus ik moet de sociale partners nog leren kennen. Ik kan niet wachten tot ik volgende week echt aan de slag kan, heb er zo'n zin in
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat duurde een uur. Pijnstilling (artrose en gebit) meegekregen en bloeddruk medicatie opgehoogd. Volgende week weer terug voor bloeddrukmeting en bloedafname, ze was nu helemaal over de zeik, heeft mij gebeten en ik sta in de wacht bij de huisarts voor tetanus.
Mijn hele leven stort in als je mijn OneNote afpakt. Ik heb er honderden pagina's in gemaakt. En ben gisteren ook zodra ik ingelogd was begonnen met typenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Tip: bestudeer het windowsprogramma onenote en gebruik dat om aantekeningen te maken/info in vast te leggen.
Geen extra info gekregen, wel gereset naar fabrieksinstellingen en toen ontdekt dat een waarde die volgens de installatiehandleiding dan op 0 zou moeten staan bij mij op -8 staat, wat afaik het tegengestelde zou moeten bewerkstelligen van wat mijn ketel doet. Maar ik heb die naar 0 veranderd en totnogtoe jodelt de ketel niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:00 schreef AnneX het volgende:
@Vanyel weet je nu meer over de cv ketel en aanslaan?
We vinden Eliza echt te duur nu, dus wat meer budget en toen kwam er een leuke rondreis van TUI uit en dat was met hotels, mooie reis en best prima reviews van de hotels. We hebben er zelf eentje bijgeboekt voor de laatste nacht omdat we niet uren willen rijden om 5 uur smorgens naar het vliegveld, dat konden we niet veranderen bij TUI, terwijl er meerdere opmerkingen/klachten over waren bij deze reis.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:32 schreef AnneX het volgende:
Jullie hebben niet voor ‘huisjes met zwembad’ gekozen deze keer?
Het eerste wat er nu gebeurt is dat iedereen de Griekse en de Zwitserse ook in de AF douwt natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2026 14:56 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Joh wie wist dat je de hollandse schotel ook in de airfryer kon doen? de griekse en zwitserse moet wel gewoon in de koekenpan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |