Ik kan mij herinneren dat toen Joost zijn rehearsal clip uitkwam dat wij zaten te speculeren of Joost uit een virtueel videogame sprong. Dat lijkt Akylas nu wel voor mekaar te krijgenquote:Op woensdag 6 mei 2026 18:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is een tikkie rommelig. En niet echt goede connectie tussen zanger en achtergrond. Maar het zal zeker indruk maken. Dit heeft sowieso meer weg van een maanlanding van een staging dan sommige andere liedjes in het genre die ik me kan herinneren.
Sinds Duncan geen top 10 meer.quote:Op woensdag 6 mei 2026 10:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bijna elk jaar linkerrijtje hè. Het is niet dat er veel landen het beter doen.
Al blijven we te veel hangen in de oninteressante Radio 2-hoek, van radiovriendelijke juryliedjes.
Maar ik weet niet of dat anders zou worden bij een interne selectie bij de NOS of beter zou worden indien er een NSF zou komen.
Oh oneensquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:16 schreef Fred_B het volgende:
Estland maakt een betere indruk dan Montenegro van die vorige twee.
Stilingtechnisch niet bestquote:Op maandag 4 mei 2026 11:47 schreef Momo het volgende:
België
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze look is populair
Hij roert de onderbuik van Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Tot en met de dag van vandaag vraagt ik mij af wie Victor Vlam is en waarom hij opeens overal opduikt.
Ik weet ook niet wie Tina Nijkamp is dus misschien dat ik gewoon te weinig tv kijk.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij roert de onderbuik van Henk en Ingrid.
Mooi, zeker omdat het in dit geval zo'n belangrijk deel van het lied is.quote:
Heeft Luxemburg het gevraagd, is de vraag.quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luxemburg mag het niet. Niet dat dat ook wat zou uitmaken
Denk dat het ook aan het instrument ligt, een viool kun je volgens mij makkelijker plug en playen dan een gitaar, ook in samenhang met wat er op band staat.quote:Op donderdag 7 mei 2026 00:01 schreef Momo het volgende:
Wou Zwitserland ook niet gitaar live spelen? Denk dat wel meer artiesten het zouden willen.
Ik had dit nog niet gehoord en ik kan dus als neutrale kijker (quote:
Klinkt als Treble met harde gitaren.quote:
Ja, Finland is ook niet helemaal live. Alleen op de momenten dat de violist stilstaat.quote:Op donderdag 7 mei 2026 08:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk dat het ook aan het instrument ligt, een viool kun je volgens mij makkelijker plug en playen dan een gitaar, ook in samenhang met wat er op band staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |