Lijkt meer een soort kippengaas.quote:
"Poetin demonstreert nieuwste model tank"?quote:
Neem ik aanquote:
Krijg je extra roebels als je met een stijfje voor de webcam zit?quote:Op maandag 4 mei 2026 09:41 schreef phpmystyle het volgende:
Alvast voor genieten van de 9 mei parade. Altijd weer een feestje om te zien wat ze daar allemaal weer (de dames) uit de kast trekken.
Bekijk deze YouTube-video
Neem ik aan!quote:
Poetin moet Moskou en de rest van Rusland wel laten zien waarvoor alleen zijn paleis en Moskou beveiligd worden.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Foto van de inslag van de drone in Moskou.
[ afbeelding ]
Zeg je nu dat pipomystyle een camgirl is?quote:Op maandag 4 mei 2026 10:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Krijg je extra roebels als je met een stijfje voor de webcam zit?
Verstandig. Had ie al eerder moeten doen. Poetin heeft in de afgelopen 25 jaar niet alleen maar fans opgebouwd.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:28 schreef Momo het volgende:
Poetin schroeft beveiliging drastisch op: personeel mag niet meer met ov en alleen nog offline telefoons gebruiken
Haatdwerg wordt steeds meer paranoïde.
https://www.nu.nl/binnenl(...)s-vergaderingen.htmlquote:Sinds het aantreden van minister-president Dick Schoof zijn de veiligheidsmaatregelen voor bewindspersonen veel strenger geworden. Kabinetsleden mogen geen smartphones en andere apparatuur meer meenemen in officiële overleggen.
Het wordt tijd dat we de Oekraïners napalm geven, zodat ze die op Moskou kunnen gebruiken.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoge flat geraakt door een drone in Moskou
https://www.reddit.com/r/(...)ilding_in_moscow_on/
Gaan geruchten dat ie neergestort is tegen het gebouw nadat ie neergehaald werd.
Hopelijk betekend dat er nog meer anti-drone spul naar Moskou gehaald wordt vanuit andere gebieden.
Dat kunnen ze prima zelf maken, napalm stamt nog uit WOII.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we de Oekraïners napalm geven, zodat ze die op Moskou kunnen gebruiken.
Oekraïne is ook alvast aan het 'voor genieten' voor het grote feest:quote:Op maandag 4 mei 2026 09:41 schreef phpmystyle het volgende:
Alvast voor genieten van de 9 mei parade. Altijd weer een feestje om te zien wat ze daar allemaal weer (de dames) uit de kast trekken.
Dit was toch voorgaande jaren ook zo en toen gebeurde er ook niks.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oekraïne is ook alvast aan het 'voor genieten' voor het grote feest:
[ x ]
Als er die dag niks in Moskou gebeurt, dan kiest Oekraïne er wel voor om elders van de situatie gebruik te maken en aan te vallen met drones. Dan is het nu een slimme tactiek om paniek te zaaien in Moskou en daar zoveel mogelijk afweergeschut heen te lokken zodat je straks vrij spel hebt om hoogwaardige doelen elders te raken.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit was toch voorgaande jaren ook zo en toen gebeurde er ook niks.
Was dat ook niet omdat ze de us nog bevriend wilde houden. En omdat China op bezoek was.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met aarbeien.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verstandig. Had ie al eerder moeten doen. Poetin heeft in de afgelopen 25 jaar niet alleen maar fans opgebouwd.
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)s-vergaderingen.html
Als ik Oekraine was, dan probeeerde ik een paar drones er heen te sturen, wie een gigantische vlag van Oekraine laten zien.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was dat ook niet omdat ze de us nog bevriend wilde houden. En omdat China op bezoek was.
Hoe dan ook hoe meer luchtverdediging die kant op is goed voor Oekraïne. Dus als ik hun was zal ik ze zeker lekker zenuwachtig maken aankomende dagen.
Ja, inderdaad dat viel mij ook al op. Normaal gesproken bestaat een aanval uit: eerst "tientallen Shaheeds", waarna o.a. de Iskanders volgen. En dat ontbreekt sinds een X aantal weken.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:51 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Aantal iskander lanceringen vanaf de krim is significant gedaald nadat afgelopen maand Oekraiense drone operaties meerdere lanceer posities en opslagplaatsen voor de Iskanders hebben geraakt.
je ziet vaak dat Rusland aan bulk opbouw doet en dan ineens heel veel en wat langer achter elkaar schiet.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:40 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, inderdaad dat viel mij ook al op. Normaal gesproken bestaat een aanval uit: eerst "tientallen Shaheeds", waarna o.a. de Iskanders volgen. En dat ontbreekt sinds een X aantal weken.
Zou kunnen. Het kan bijna niet een gebrek aan TEL lanceerinrichtingen zijn. Er zijn er maar 3 vernietigd AFAIK. En rusland had er pak em beet 100-200.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:47 schreef Korenfok het volgende:
[..]
je ziet vaak dat Rusland aan bulk opbouw doet en dan ineens heel veel en wat langer achter elkaar schiet.
Mogelijk als de productie en lancering's mogelijkheden moeizamer zijn. De frequentie ook gaat veranderen?
Ligt er aan of hij wederom wat dictator vriendjes uitnodigt om als vleesschild te spelen voor hem.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
het is eenvoudig een oorlog te beginnen , maar heel moeilijk om weer te beeindigenquote:Op maandag 4 mei 2026 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verstandig. Had ie al eerder moeten doen. Poetin heeft in de afgelopen 25 jaar niet alleen maar fans opgebouwd.
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)s-vergaderingen.html
haatdwergje wordt knettergek van angstquote:Op maandag 4 mei 2026 12:28 schreef Momo het volgende:
Poetin schroeft beveiliging drastisch op: personeel mag niet meer met ov en alleen nog offline telefoons gebruiken
Haatdwerg wordt steeds meer paranoïde.
Zelensky heeft zojuist ook een staakt het vuren aangekondigd op 6 mei IIRC.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:04 schreef Timwonnacott het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)-vuren-op-8-en-9-mei
En weer een eenzijdig staak het vuren. Van mij mogen ze de boel flink verzieken.
Plaatje/filmpje klopt al niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:52 schreef ExTec het volgende:
Maar gelukkig heeft hij z'n fans in het westen nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |