23.00u it is.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was een 3 kwartier geleden. Er is tot op heden niets gevallen.
Als je maar plezier hebt gehad.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
23.00u it is.
Ik kan niet meer lezen na een lange dag in de zon bij het honkbal…
We zingen allemaal in gedachten even de Pink Panther-tune.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
Na deze plaat moet ik even het programma herstarten, dus half minuutje of zo geen muziek.
Mwoah, ze spelen nu niet meer op zondag, maar spelen in plaats daarvan 2 wedstrijd op zaterdag.quote:
Ik had een black outquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We zingen allemaal in gedachten even de Pink Panther-tune.
Dat is inderdaad een lange zitquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, ze spelen nu niet meer op zondag, maar spelen in plaats daarvan 2 wedstrijd op zaterdag.
Dat is een zit van zo'n 6 uur. Veel te lang voor het publiek én de spelers…
Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan zaterdag pas rond 15.00u in het stadion ben ipv al tijdens de 1e wedstrijd om 12.00u.quote:
Toch wel jammer dan. Mis je misschien een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dan ook besloten dat ik voortaan zaterdag pas rond 15.00u in het stadion ben ipv al tijdens de 1e wedstrijd om 12.00u.
Dan maar geen 2 wedstrijden zien in het weekend…
Ja, maar na 1 wedstrijd per dag ben ik er ook wel weer klaar mee…quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch wel jammer dan. Mis je misschien een leuke wedstrijd.
Dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar na 1 wedstrijd per dag ben ik er ook wel weer klaar mee…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |