abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220697872
Zwart .... een mooie kleur voor CoolGuy, een (ex-)mod met een goed hart maar een beetje rechtlijnig.

Niet meer TR's moeten wegklikken.
Niet meer 100x in hetzelfde topic moeten vegen.
Niet meer moeten noten.
Niet meer discussies 'achter' moeten voeren.

Geniet van je nieuwe kleurtje, je bent nu 100% een van de onzen!

*O* *O* *O* *O* *O*

En bedankt voor 8 jaar blauw-blauw, je was een topmod _O_
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 mei 2026 @ 18:09:23 #2
22592 crew  Ole
pi_220697882
Eens! O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220697885
Autist pur sang
pi_220697887
Like gegeven aan de OP want een bedankje aan @CoolGuy (en stiekem waarschijnlijk de laatste mention _O- -O- ) is wel op zijn plaats
pi_220697895
Absoluut alle respect voor zijn tomeloze inzet! en nog veel meer.

Zwart staat je ook erg goed, zag idd net dat het blauwe er af was!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Spellchecker zaterdag 2 mei 2026 @ 18:11:50 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220697897
Mooi gebaar @r_one ^O^

@CoolGuy dank voor al die jaren
- TR's wegklikken,
- 100x in hetzelfde topic moeten vegen
- moeten noten
- discussies "achter" voeren.

_O_ O+
pi_220698416
Idd. @CoolGuy bedankt voor je tijd en inzet om van R&P een veilige plek te maken. Ook al waren we het niet altijd met elkaar eens was je in ieder geval altijd heel duidelijk en dat waardeerde ik zeer.
pi_220698490
Welkom terug onder het plebs!
pi_220699061
Welkom terug bij je overzichtelijke reageerveld en bedankt voor alle jaren ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:22:48 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220699091
Bedankt. ^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_220699448
Bedankt voor alles
pi_220699506
Graag gedaan mensen :)
pi_220699730
-nee-

[ Bericht 45% gewijzigd door Lenny77 op 02-05-2026 21:58:00 ]
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_220699756
Gewoon weer moeten zuipen om blauw te worden, als een normale FOK!ker _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220701057
Gast. Bedankt voor al je tijd. En je wijze woorden. Je bent een fok-held.
  Forum Admin zaterdag 2 mei 2026 @ 23:48:50 #16
35723 crew  GGMM
pi_220701344
Laten we het positief houden. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 3 mei 2026 @ 00:02:23 #17
511221 Hetekip
Depressief
pi_220701532
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Laten we het positief houden. :)
GGMM lekkere bink, ik mis je. We lopen elkaar te vaak mis, laatste tijd.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220701890
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Laten we het positief houden. :)
En wie dat niet kan, mag wat mij betreft DEFINITIEF oprotten. }:|
Vrijwillig of onvrijwillig.
Ter bescherming van Fok!

't Is werkelijk GODSGEKLAAGD dat sommige lui hier nog weer mógen posten (na hun ban). :(
Lui die totaal geen respect in hun donder hebben en (zo ik las) zich welbewust eerst gaan bezatten voordat ze hun gal hier denken te moeten spuwen :r
In een bedank-/afscheidstopic nota bene nog. :r :r :r

SODEMIETER DAN OP!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2026 02:00:30 ]
pi_220701895
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
pi_220701897
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Kut.

Sterkte enzo ^O^
pi_220701903
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Oei. Sterkte . Hopelijk alles snel weer goed !
pi_220701918
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Laten we het positief houden. :)
Eens. Bedankt voor het vegen hier (Als jij dat was)

Nu :Z :W
  Moderator / Miss SHO zondag 3 mei 2026 @ 02:38:00 #23
22592 crew  Ole
pi_220701932
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Demn sterkte!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220702099
Hoe is het met je dochter @CoolGuy?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 07:14:13 #25
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220702154
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220702210
quote:
87s.gif Op zondag 3 mei 2026 01:56 schreef r_one het volgende:

[..]
En wie dat niet kan, mag wat mij betreft DEFINITIEF oprotten. }:|
Vrijwillig of onvrijwillig.
Ter bescherming van Fok!

't Is werkelijk GODSGEKLAAGD dat sommige lui hier nog weer mógen posten (na hun ban). :(
Lui die totaal geen respect in hun donder hebben en (zo ik las) zich welbewust eerst gaan bezatten voordat ze hun gal hier denken te moeten spuwen :r
In een bedank-/afscheidstopic nota bene nog. :r :r :r

SODEMIETER DAN OP!
_O_
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220702211
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
:{ sterkte
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220702351
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte man
Hoe is het nu?
  zondag 3 mei 2026 @ 09:06:13 #29
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220702371
sterkte pikkebaas
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Spellchecker zondag 3 mei 2026 @ 09:19:57 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220702442
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte ....
pi_220702542
quote:
87s.gif Op zondag 3 mei 2026 01:56 schreef r_one het volgende:

[..]
En wie dat niet kan, mag wat mij betreft DEFINITIEF oprotten. }:|
Vrijwillig of onvrijwillig.
Ter bescherming van Fok!

't Is werkelijk GODSGEKLAAGD dat sommige lui hier nog weer mógen posten (na hun ban). :(
Lui die totaal geen respect in hun donder hebben en (zo ik las) zich welbewust eerst gaan bezatten voordat ze hun gal hier denken te moeten spuwen :r
In een bedank-/afscheidstopic nota bene nog. :r :r :r

SODEMIETER DAN OP!
Geheel mee eens, wordt tijd dat ze dit soort figuren er definitief afgooien
pi_220702907
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte!
pi_220703174
Dankjewel & welkom in het zwart O+
Mon 'en!
pi_220703747
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Shit man, sterkte! :o
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 13:08:41 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220704041
Sterkte Coolguy! Hoe gaat het inmiddels met haar?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 13:19:14 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220704141
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Shit, sterkte!

Hoe is het inmiddels??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 3 mei 2026 @ 13:20:06 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220704150
Oh, en uiteraard bedankt voor je vele jaren inzet O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220704521
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sterkte Coolguy! Hoe gaat het inmiddels met haar?
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.

Bloed geprikt en urine ingeleverd. Die waren beiden in orde, als in, niks geks. Buik is ook soepel volgens de huisarts. Een of ander spulletje gekregen om het overgeven tegen te gaan. Nou, dat moest ik dan bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dat was om 04u vannacht, dus aansluitend aan het consult.

Ik heb mijn vrouw en dochter alvast in de auto laten gaan, terwijl ik stond te wachten. Nou, in de auto nog een keer overgegeven (in een emmer). Thuis om 04.40u, dat spul gegeven, tot nu toe heeft ze niet meer overgegeven, maar, de buikpijn is niet weg.

2 Sinaspril gegeven vanochtend om half 9, daar heeft ze op geslapen, maar buikpijn is weer terug. Inmiddels weer aan het slapen. De huisarts zegt 'buikgriep', maar ik geloof dat niet. Buikgriep, sure, maar 30+ x overgeven in effectief een paar uur tijd?

Ontstekingswaarde was 5,8. Dat is schijnbaar heel laag, geen idee, ik ken die schaal niet. Wij dachten aan blindedarm, maar de huisarts heeft geen aanwijzingen dat het dat is. Ik ben van de ene kant blij dat een simpele sinaspril de pijn weg haalt, maar van de andere kant is ie niet weg, ze voelt 'm alleen op dat moment niet, dus wat de oorzaak ook is, die zit er nog.

Ik snap dat ieder mens anders is, en ik heb toch regelmatig buikgriep gehad, maar dat was niets ook maar in de buurt van dit.
pi_220704528
Wat naar allemaal. Sterkte en beterschap @CoolGuy !
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 13:57:59 #41
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220704533
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.

Bloed geprikt en urine ingeleverd. Die waren beiden in orde, als in, niks geks. Buik is ook soepel volgens de huisarts. Een of ander spulletje gekregen om het overgeven tegen te gaan. Nou, dat moest ik dan bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dat was om 04u vannacht, dus aansluitend aan het consult.

Ik heb mijn vrouw en dochter alvast in de auto laten gaan, terwijl ik stond te wachten. Nou, in de auto nog een keer overgegeven (in een emmer). Thuis om 04.40u, dat spul gegeven, tot nu toe heeft ze niet meer overgegeven, maar, de buikpijn is niet weg.

2 Sinaspril gegeven vanochtend om half 9, daar heeft ze op geslapen, maar buikpijn is weer terug. Inmiddels weer aan het slapen. De huisarts zegt 'buikgriep', maar ik geloof dat niet. Buikgriep, sure, maar 30+ x overgeven in effectief een paar uur tijd?

Ontstekingswaarde was 5,8. Dat is schijnbaar heel laag, geen idee, ik ken die schaal niet. Wij dachten aan blindedarm, maar de huisarts heeft geen aanwijzingen dat het dat is. Ik ben van de ene kant blij dat een simpele sinaspril de pijn weg haalt, maar van de andere kant is ie niet weg, ze voelt 'm alleen op dat moment niet, dus wat de oorzaak ook is, die zit er nog.

Ik snap dat ieder mens anders is, en ik heb toch regelmatig buikgriep gehad, maar dat was niets ook maar in de buurt van dit.
Dat klinkt niet heel goed :o

Heel veel sterkte en beterschap gewenst!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 13:59:45 #42
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220704542
Sterkte en veel beterschap @CoolGuy , wat een nare toestand :{
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220704563
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.

Bloed geprikt en urine ingeleverd. Die waren beiden in orde, als in, niks geks. Buik is ook soepel volgens de huisarts. Een of ander spulletje gekregen om het overgeven tegen te gaan. Nou, dat moest ik dan bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dat was om 04u vannacht, dus aansluitend aan het consult.

Ik heb mijn vrouw en dochter alvast in de auto laten gaan, terwijl ik stond te wachten. Nou, in de auto nog een keer overgegeven (in een emmer). Thuis om 04.40u, dat spul gegeven, tot nu toe heeft ze niet meer overgegeven, maar, de buikpijn is niet weg.

2 Sinaspril gegeven vanochtend om half 9, daar heeft ze op geslapen, maar buikpijn is weer terug. Inmiddels weer aan het slapen. De huisarts zegt 'buikgriep', maar ik geloof dat niet. Buikgriep, sure, maar 30+ x overgeven in effectief een paar uur tijd?

Ontstekingswaarde was 5,8. Dat is schijnbaar heel laag, geen idee, ik ken die schaal niet. Wij dachten aan blindedarm, maar de huisarts heeft geen aanwijzingen dat het dat is. Ik ben van de ene kant blij dat een simpele sinaspril de pijn weg haalt, maar van de andere kant is ie niet weg, ze voelt 'm alleen op dat moment niet, dus wat de oorzaak ook is, die zit er nog.

Ik snap dat ieder mens anders is, en ik heb toch regelmatig buikgriep gehad, maar dat was niets ook maar in de buurt van dit.
Dat klinkt heftig en kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent. Volg je gevoel, als je toch denkt dat het niet klopt. Weer aan de bel trekken bij de huisarts en een doorverwijzing vragen. Sterkte en heel veel beterschap voor je dochter.
pi_220704567
Dankjewel voor je inzet!!!
Somebody that I used to know
pi_220704578
Oooh, en ik lees nu het verhaal van je dochter :o . Sterkte!!
Somebody that I used to know
pi_220704596
Gelukkig heeft ze lieve en zorgzame ouders O+
Jullie kennen je kind het beste, beter dan een huisarts van de HAP.

Laat (zijn) kennis en (jullie) ervaring samensmelten en hopen dat ze gauw weer de goede kant opgaat ^O^
  Admin zondag 3 mei 2026 @ 14:16:17 #47
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220704637
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.

Bloed geprikt en urine ingeleverd. Die waren beiden in orde, als in, niks geks. Buik is ook soepel volgens de huisarts. Een of ander spulletje gekregen om het overgeven tegen te gaan. Nou, dat moest ik dan bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dat was om 04u vannacht, dus aansluitend aan het consult.

Ik heb mijn vrouw en dochter alvast in de auto laten gaan, terwijl ik stond te wachten. Nou, in de auto nog een keer overgegeven (in een emmer). Thuis om 04.40u, dat spul gegeven, tot nu toe heeft ze niet meer overgegeven, maar, de buikpijn is niet weg.

2 Sinaspril gegeven vanochtend om half 9, daar heeft ze op geslapen, maar buikpijn is weer terug. Inmiddels weer aan het slapen. De huisarts zegt 'buikgriep', maar ik geloof dat niet. Buikgriep, sure, maar 30+ x overgeven in effectief een paar uur tijd?

Ontstekingswaarde was 5,8. Dat is schijnbaar heel laag, geen idee, ik ken die schaal niet. Wij dachten aan blindedarm, maar de huisarts heeft geen aanwijzingen dat het dat is. Ik ben van de ene kant blij dat een simpele sinaspril de pijn weg haalt, maar van de andere kant is ie niet weg, ze voelt 'm alleen op dat moment niet, dus wat de oorzaak ook is, die zit er nog.

Ik snap dat ieder mens anders is, en ik heb toch regelmatig buikgriep gehad, maar dat was niets ook maar in de buurt van dit.
0-5 is normaal
5,8 is iets verhoogd, maar dat heb je al bij een simpele neusverkoudheid. Boven 10 spreken ze meestal van een ontsteking of infectie. Pas boven de 100 wordt het gezien als een serieuze infectie.

Sterkte ermee iig en beterschap voor haar. Mijn dochter was als kind ook vaak aan het overgeven. Is ook een nacht ter observatie geweest en kreeg extra vocht toegediend. Zorg in ieder geval dat ze blijft drinken zodat ze niet uitdroogt...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_220704643
Sterkte en beterschap
pi_220704714
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:16 schreef Danny het volgende:

[..]
0-5 is normaal
5,8 is iets verhoogd, maar dat heb je al bij een simpele neusverkoudheid. Boven 10 spreken ze meestal van een ontsteking of infectie. Pas boven de 100 wordt het gezien als een serieuze infectie.

Sterkte ermee iig en beterschap voor haar. Mijn dochter was als kind ook vaak aan het overgeven. Is ook een nacht ter observatie geweest en kreeg extra vocht toegediend. Zorg in ieder geval dat ze blijft drinken zodat ze niet uitdroogt...
Groot gat dan, als 10+ een ontsteking of infectie is, maar daar moet dan dus nog 90 bij voor het 'serieus' wordt genoemd.

Ik had ergens verwacht dat dat vannacht ook zou gebeuren, dat ze d'r daar zouden houden, vooral ook omdat wij aangaven dat ze op een gegeven moment niks meer wilde drinken, 'omdat ik dan moet spugen', en dat klopt wel, maar zonder drinken moest ze óók spugen.

Ik word nerveus als er iets met haar is.
pi_220704749
Oh, en een maand geleden ofzo hebben we daar ook gezeten, toen had ze exact ditzelfde, maar toen was het na 2x overgeven over. Ik geloof er niet zo in dat ze 2x zo kort achter elkaar buikgriep heeft. Ik denk dat het wat anders is, maar omdat het momenteel 'uit te houden is', wordt ons aangeraden om morgenvroeg de eigen huisarts te bellen.

Dat doen we dan ook, maar, dat is wel een grote reden waarom ik 'buikgriep' niet geloof. In de tussenliggende weken was er 0,0 aan de hand, eten drinken spelen rennen whatever, allemaal geen issue. Het is dus niet zo dat in die maand tussen de 2 gevallen ze ook niet in orde was.
pi_220704775
Mag ze ORS?

Dan zou ik dat zeker adviseren.
Ook al is de oorzaak onschuldig; ze moet niet vocht tekort krijgen en zoutgehalte te hard zakken. Daar kun je serieuze klachten van krijgen, onder andere hart gerelateerde
  Admin zondag 3 mei 2026 @ 14:35:42 #52
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220704786
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Groot gat dan, als 10+ een ontsteking of infectie is, maar daar moet dan dus nog 90 bij voor het 'serieus' wordt genoemd.

Ik had ergens verwacht dat dat vannacht ook zou gebeuren, dat ze d'r daar zouden houden, vooral ook omdat wij aangaven dat ze op een gegeven moment niks meer wilde drinken, 'omdat ik dan moet spugen', en dat klopt wel, maar zonder drinken moest ze óók spugen.
En met spugen kun je héél snel uitdrogen en dan komt al snel het falen van organen om de hoek kijken. ORS kun je bij de apotheek wel krijgen. Is smerig, maar zorgt dat vocht wordt vastgehouden.

quote:
Ik word nerveus als er iets met haar is.
logisch. dat heeft elke ouder :Y
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_220704823
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:33 schreef cinderloom het volgende:
Mag ze ORS?

Dan zou ik dat zeker adviseren.
Ook al is de oorzaak onschuldig; ze moet niet vocht tekort krijgen en zoutgehalte te hard zakken. Daar kun je serieuze klachten van krijgen, onder andere hart gerelateerde
Ja, dat mag ze én heeft ze. We laten haar continue kleine beetjes drinken. Ze gaf (voor ze weer in slaap viel) ook aan dat ze honger had, en dat snap ik natuurlijk wel, maar ze durft niet te eten omdat ze bang is voor buikpijn en overgeven.

En je kunt de klok er op gelijk zetten dat dit soort dingen gewoon al-tijd in het weekend gebeuren. Maar goed, mijn vrouw werkt morgen vanuit huis, ik neem ook vrij muv een examen wat ik moet maken omdat ik het nou eenmaal geboekt heb en het is niet te verschuiven, en het geld krijg je ook niet terug, dus ik moet gaan.

Ik ben wel blij dat ze kán slapen. Dat was er vannacht niet bij.
pi_220704862
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, dat mag ze én heeft ze. We laten haar continue kleine beetjes drinken. Ze gaf (voor ze weer in slaap viel) ook aan dat ze honger had, en dat snap ik natuurlijk wel, maar ze durft niet te eten omdat ze bang is voor buikpijn en overgeven.

En je kunt de klok er op gelijk zetten dat dit soort dingen gewoon al-tijd in het weekend gebeuren. Maar goed, mijn vrouw werkt morgen vanuit huis, ik neem ook vrij muv een examen wat ik moet maken omdat ik het nou eenmaal geboekt heb en het is niet te verschuiven, en het geld krijg je ook niet terug, dus ik moet gaan.

Ik ben wel blij dat ze kán slapen. Dat was er vannacht niet bij.
Gelukkig dat ze wat kan drinken en ORS heeft.
Eten komt wel weer. Dat is minder belangrijk (nu) dan vocht.

Het is idd altijd lastig dat zoiets altijd in het weekend gebeurd, maar ook anno 2026.
Vroeger toen mijn kind jong was ook eens zoiets soortgelijks meegemaakt (was een of ander virus na chinees eten) en toen mocht de kleine aan het infuus midden in de nacht. Tegenwoordig is dat niet meer geloof ik. Alles draait om geld ipv zorg
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 14:49:01 #55
441859 crew  Lenny77
pi_220704865
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:16 schreef Danny het volgende:

[..]
0-5 is normaal
5,8 is iets verhoogd, maar dat heb je al bij een simpele neusverkoudheid. Boven 10 spreken ze meestal van een ontsteking of infectie. Pas boven de 100 wordt het gezien als een serieuze infectie.

Sterkte ermee iig en beterschap voor haar. Mijn dochter was als kind ook vaak aan het overgeven. Is ook een nacht ter observatie geweest en kreeg extra vocht toegediend. Zorg in ieder geval dat ze blijft drinken zodat ze niet uitdroogt...
CRP vanaf 50 is eerder een serieuze infectie, denk aan bv: antibiotica nodig.
Bij 100 ben je al flink ziek.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220704904
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
CRP vanaf 50 is eerder een serieuze infectie, denk aan bv: antibiotica nodig.
Bij 100 ben je al flink ziek.
Dat lijkt hier dus niet een de hand te zijn, denk ik dan als leek. Hij het het over 'ontstekingswaarde', maar goed, dat zegt me nog niet veel, want je kunt ook virussen en bacterieën en....ernstige...dingen hebben, die niet afgemeten kunnen worden met die ontstekingswaarde, denk ik? Ik weet niet waar ze dat bloed en urine allemaal op getest hebben, ik heb er ook niet aan gedacht dat te vragen.
pi_220705025
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:54 schreef CoolGuy het volgende:
k weet niet waar ze dat bloed en urine allemaal op getest hebben
Is meestal algemeen beeld:
https://hematologienederl(...)ling/normaalwaarden/

CRP zegt nog niet zo heel veel geloof ik. Zeker niet bij een kind is dat ook anders, dacht daar tussen 5 en 10 licht verhoogd. Maar het is vaak de combinatie van hoe ziek is iemand. Beginnende infectie zal bv vannacht nog niet veel laten zien maar 12 uur later kan die bv flink hoger zijn.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 15:10:17 #58
388664 crew  Dotteke
pi_220705079
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.

Bloed geprikt en urine ingeleverd. Die waren beiden in orde, als in, niks geks. Buik is ook soepel volgens de huisarts. Een of ander spulletje gekregen om het overgeven tegen te gaan. Nou, dat moest ik dan bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dat was om 04u vannacht, dus aansluitend aan het consult.

Ik heb mijn vrouw en dochter alvast in de auto laten gaan, terwijl ik stond te wachten. Nou, in de auto nog een keer overgegeven (in een emmer). Thuis om 04.40u, dat spul gegeven, tot nu toe heeft ze niet meer overgegeven, maar, de buikpijn is niet weg.

2 Sinaspril gegeven vanochtend om half 9, daar heeft ze op geslapen, maar buikpijn is weer terug. Inmiddels weer aan het slapen. De huisarts zegt 'buikgriep', maar ik geloof dat niet. Buikgriep, sure, maar 30+ x overgeven in effectief een paar uur tijd?

Ontstekingswaarde was 5,8. Dat is schijnbaar heel laag, geen idee, ik ken die schaal niet. Wij dachten aan blindedarm, maar de huisarts heeft geen aanwijzingen dat het dat is. Ik ben van de ene kant blij dat een simpele sinaspril de pijn weg haalt, maar van de andere kant is ie niet weg, ze voelt 'm alleen op dat moment niet, dus wat de oorzaak ook is, die zit er nog.

Ik snap dat ieder mens anders is, en ik heb toch regelmatig buikgriep gehad, maar dat was niets ook maar in de buurt van dit.
A wat sneu. Beterschap voor je dochter coolguy. Hopelijk is ze snel beter.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220706133
Nogmaals beterschap, erg heftig allemaal.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 17:44:15 #60
441859 crew  Lenny77
pi_220706372
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat lijkt hier dus niet een de hand te zijn, denk ik dan als leek. Hij het het over 'ontstekingswaarde', maar goed, dat zegt me nog niet veel, want je kunt ook virussen en bacterieën en....ernstige...dingen hebben, die niet afgemeten kunnen worden met die ontstekingswaarde, denk ik? Ik weet niet waar ze dat bloed en urine allemaal op getest hebben, ik heb er ook niet aan gedacht dat te vragen.
CRP is de ontstekingswaarde. Soms wordt bij kinderen ook de bezinking gemeten daar die nog iets sneller is. Maar dit gebeurt niet zo vaak meer.
Aan de rest van het bloed kan je wel al het één en ander zien hoor. Je witte bloedcellen maken een verschuiving naar links of rechts en daar kan je dan ook informatie uithalen (viraal/bacterieel).

Evenzeer in het oog houden natuurlijk, wat niet was kan nog altijd komen.
Blijven drinken en vooral blijven plassen. Dat moet je in het oog houden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 17:48:44 #61
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706413
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.

Bloed geprikt en urine ingeleverd. Die waren beiden in orde, als in, niks geks. Buik is ook soepel volgens de huisarts. Een of ander spulletje gekregen om het overgeven tegen te gaan. Nou, dat moest ik dan bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dat was om 04u vannacht, dus aansluitend aan het consult.

Ik heb mijn vrouw en dochter alvast in de auto laten gaan, terwijl ik stond te wachten. Nou, in de auto nog een keer overgegeven (in een emmer). Thuis om 04.40u, dat spul gegeven, tot nu toe heeft ze niet meer overgegeven, maar, de buikpijn is niet weg.

2 Sinaspril gegeven vanochtend om half 9, daar heeft ze op geslapen, maar buikpijn is weer terug. Inmiddels weer aan het slapen. De huisarts zegt 'buikgriep', maar ik geloof dat niet. Buikgriep, sure, maar 30+ x overgeven in effectief een paar uur tijd?

Ontstekingswaarde was 5,8. Dat is schijnbaar heel laag, geen idee, ik ken die schaal niet. Wij dachten aan blindedarm, maar de huisarts heeft geen aanwijzingen dat het dat is. Ik ben van de ene kant blij dat een simpele sinaspril de pijn weg haalt, maar van de andere kant is ie niet weg, ze voelt 'm alleen op dat moment niet, dus wat de oorzaak ook is, die zit er nog.

Ik snap dat ieder mens anders is, en ik heb toch regelmatig buikgriep gehad, maar dat was niets ook maar in de buurt van dit.
Sterkte.

Blindedarmontsteking voel je wel de pijn aan je rechterzij weet ik uit ervaring. Zo wist ik dat daar last van had 4 jaar terug ipv mijn darmziekte.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 17:51:52 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220706425
Wat een shitzooi als ze zo ziek is, hoop dat ze snel herstelt :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220706484
Beterschap voor je dochter, CoolGuy
pi_220706637
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Sterkte.

Blindedarmontsteking voel je wel de pijn aan je rechterzij weet ik uit ervaring. Zo wist ik dat daar last van had 4 jaar terug ipv mijn darmziekte.
Ja, maar het begint dus rond je navel. Zij zegt ALTIJD als ze buikpijn heeft dat rond haar navel zit. Dat zakt dan later af naar rechts onder schijnbaar, bij een BDO, maar dat is (vooralsnog) niet bij haar aan de orde.

quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:44 schreef Lenny77 het volgende:

Evenzeer in het oog houden natuurlijk, wat niet was kan nog altijd komen.
Blijven drinken en vooral blijven plassen. Dat moet je in het oog houden.
Ja precies, daar ben ik dus ook bang voor. Nou, ze heeft 4 min geleden geplast, ze is ook zelf naar het toilet gelopen, dus dat 'werkt' allemaal nog.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:24:54 #65
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220706656
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, maar het begint dus rond je navel. Zij zegt ALTIJD als ze buikpijn heeft dat rond haar navel zit. Dat zakt dan later af naar rechts onder schijnbaar, bij een BDO, maar dat is (vooralsnog) niet bij haar aan de orde.
[..]
Ja precies, daar ben ik dus ook bang voor. Nou, ze heeft 4 min geleden geplast, ze is ook zelf naar het toilet gelopen, dus dat 'werkt' allemaal nog.
Bij mij kwam het ook later aan de orde dat het naar rechts afzakte en dat mijn ontstekingswaarde omhoog schoot. Dus goed in de gaten houden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220706709
On-topic: bedankt @CoolGuy :) 14.gif14.gif

(on the topic van je dochter: :{ -O- veel beterschap en sterkte, hopelijk gaat het snel beter)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_220709351
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, maar het begint dus rond je navel. Zij zegt ALTIJD als ze buikpijn heeft dat rond haar navel zit. Dat zakt dan later af naar rechts onder schijnbaar, bij een BDO, maar dat is (vooralsnog) niet bij haar aan de orde.
[..]
Ja precies, daar ben ik dus ook bang voor. Nou, ze heeft 4 min geleden geplast, ze is ook zelf naar het toilet gelopen, dus dat 'werkt' allemaal nog.
Mijn zoontje is ooit met spoed in het ziekenhuis terecht gekomen met uitdroging, terwijl hij tot 3 uur daar voor ook nog gewoon plaste. We hadden volgens het ziekenhuis niet veel later moeten komen (en ja, wij hadden ook al een dokter gezien die ons naar huis stuurde). Dus buiten dat plassen ook goed op blijven letten op rare klachten, bij ons zoontje was het vooral lusteloosheid en totaal gebrek aan energie wat ons uiteindelijk aan de bel deed trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2026 22:01:36 ]
pi_220709404
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:00 schreef Hanca het volgende:

[..]
Mijn zoontje is ooit met spoed in het ziekenhuis terecht gekomen met uitdroging, terwijl hij tot 3 uur daar voor ook nog gewoon plaste. We hadden volgens het ziekenhuis niet veel later moeten komen (en ja, wij hadden ook al een dokter gezien die ons naar huis stuurde). Dus buiten dat plassen ook goed op blijven letten op rare klachten, bij ons zoontje was het vooral lusteloosheid en totaal gebrek aan energie wat ons uiteindelijk aan de bel deed trekken.
Ja, I know. Ik slaap (net als afgelopen nacht) in het bed van dochter, en zij slaapt naast mijn vrouw in ons bed, gewoon zodat er niet een paar deuren tussen ons en haar zitten zeg maar. Maar, ze is wat opgewekter weer, ze praat inmidels weer honderduit, dat was de afgelopen dag wel heel anders.

maar goed, ik wil ook niet te vroeg juichen. Ze geeft ook aan dat ze morgen naar de BSO wil want allerlei redenen, maar dat doen toch nog maar even niet.
pi_220709635
Klinkt verstandig om haar nog even thuis te houden. Fijn dat het wat beter gaat. Sterkte.
  Forum Admin zondag 3 mei 2026 @ 22:35:12 #70
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_220709637
Fijn dat het inmiddels beter gaat met haar. Inderdaad nog even lekker thuis houden en goed in de gaten houden!
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 22:38:27 #71
38824 crew  Droopie
pi_220709655
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, I know. Ik slaap (net als afgelopen nacht) in het bed van dochter, en zij slaapt naast mijn vrouw in ons bed, gewoon zodat er niet een paar deuren tussen ons en haar zitten zeg maar. Maar, ze is wat opgewekter weer, ze praat inmidels weer honderduit, dat was de afgelopen dag wel heel anders.

maar goed, ik wil ook niet te vroeg juichen. Ze geeft ook aan dat ze morgen naar de BSO wil want allerlei redenen, maar dat doen toch nog maar even niet.
En die allerlei redenen mag papa morgen gaan doen.

Zie het al helemaal voor, kind morgen in Elsa jurk en Coolguy als Olaf _O-

Wel fijn dat ze nog wel zin in dingen heeft, en hopelijk is ze morgen weer helemaal opgeknapt.
Hell To The Liars
  Spellchecker zondag 3 mei 2026 @ 22:39:01 #72
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220709657
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, I know. Ik slaap (net als afgelopen nacht) in het bed van dochter, en zij slaapt naast mijn vrouw in ons bed, gewoon zodat er niet een paar deuren tussen ons en haar zitten zeg maar. Maar, ze is wat opgewekter weer, ze praat inmidels weer honderduit, dat was de afgelopen dag wel heel anders.

maar goed, ik wil ook niet te vroeg juichen. Ze geeft ook aan dat ze morgen naar de BSO wil want allerlei redenen, maar dat doen toch nog maar even niet.
lekker nog even cocoonen O+ ^O^
pi_220709665
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:38 schreef Droopie het volgende:

[..]
En die allerlei redenen mag papa morgen gaan doen.

Zie het al helemaal voor, kind morgen in Elsa jurk en Coolguy als Olaf _O-

Wel fijn dat ze nog wel zin in dingen heeft, en hopelijk is ze morgen weer helemaal opgeknapt.
Nou, ze heeft wéér zin in dingen. Gisteren en afgelopen nacht was helemaal niks.

Oh ja, maar dat maakt me niks uit. Ik ga wel als Olaf. Ik ga ook als Elsa, als ze dat zou vragen. Ik heb ook al heel vaak met gelakte nagels rondgelopen, want dan wil ze 'oefenen'. Nou prima.

Dochters O+
  zondag 3 mei 2026 @ 22:42:32 #74
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220709673
Sterkte met je dochter.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 4 mei 2026 @ 01:34:29 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220710286
Fijn dat het wat beter gaat!
pi_220712176
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, maar het begint dus rond je navel. Zij zegt ALTIJD als ze buikpijn heeft dat rond haar navel zit. Dat zakt dan later af naar rechts onder schijnbaar, bij een BDO, maar dat is (vooralsnog) niet bij haar aan de orde.
[..]
Ja precies, daar ben ik dus ook bang voor. Nou, ze heeft 4 min geleden geplast, ze is ook zelf naar het toilet gelopen, dus dat 'werkt' allemaal nog.
Als ik dit (als leek) zo hoor, bedenk ik dat daar misschien iets zit wat de stoelgang blokkeert.

Mijn moeder kon een paar weken voor haar overlijden ook opeens niet meer eten en drinken. Ik moest toen met haar naar het ziekenhuis. Daar werd ernstige obstipatie geconstateerd. Mijn moeder at te weinig vezels - met name bij oudere mensen kunnen de darmen dan tot stilstand komen, tenminste zoiets begreep ik. Bij mijn moeder werd nog wel enige activiteit in haar darmen waargenomen met een stetoscoop. We werden naar huis gestuurd met een paar klysma's en dat hielp wel. De huisarts verwees ons later opnieuw door naar het ziekenhuis voor darmonderzoek via endoscopie. Een paar weken later was ze plotseling overleden. Bij nader inzien had mijn moeder zeer waarschijnlijk darmkanker in een vergevorderd stadium.

Nu wil ik jou daar niet mee bang maken hoor. Mijn moeder was in de 70 en dan is het risico op kanker een heel stuk groter dan bij een jong meisje zoals jouw dochter. :)

Zou het denk je wel waarschijnlijk zijn dat er ergens in haar dunne darm een soort vernauwing zit?

Hoe eet zij? Is zij een snelle eter? Met als risico dat ze eten niet voldoende fijn kauwt en te grote happen doorslikt? Of kan jij je herinneren wat ze gegeten had voordat ze ziek werd? Heeft ze bijvoorbeeld vlees gegeten waar mogelijk een stukje bot in zat?

Is jouw dochter een moeilijke eter of juist niet? Moeten jullie bijvoorbeeld voor haar de korstjes van het brood wegsnijden? Met andere woorden: zou het kunnen dat jouw dochter te weinig vezels eet? Want als ik het correct begrijp, is dat bij jonge kinderen wel vaak een risico.
pi_220713095
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:31 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Als ik dit (als leek) zo hoor, bedenk ik dat daar misschien iets zit wat de stoelgang blokkeert.

Mijn moeder kon een paar weken voor haar overlijden ook opeens niet meer eten en drinken. Ik moest toen met haar naar het ziekenhuis. Daar werd ernstige obstipatie geconstateerd. Mijn moeder at te weinig vezels - met name bij oudere mensen kunnen de darmen dan tot stilstand komen, tenminste zoiets begreep ik. Bij mijn moeder werd nog wel enige activiteit in haar darmen waargenomen met een stetoscoop. We werden naar huis gestuurd met een paar klysma's en dat hielp wel. De huisarts verwees ons later opnieuw door naar het ziekenhuis voor darmonderzoek via endoscopie. Een paar weken later was ze plotseling overleden. Bij nader inzien had mijn moeder zeer waarschijnlijk darmkanker in een vergevorderd stadium.

Nu wil ik jou daar niet mee bang maken hoor. Mijn moeder was in de 70 en dan is het risico op kanker een heel stuk groter dan bij een jong meisje zoals jouw dochter. :)

Zou het denk je wel waarschijnlijk zijn dat er ergens in haar dunne darm een soort vernauwing zit?

Hoe eet zij? Is zij een snelle eter? Met als risico dat ze eten niet voldoende fijn kauwt en te grote happen doorslikt? Of kan jij je herinneren wat ze gegeten had voordat ze ziek werd? Heeft ze bijvoorbeeld vlees gegeten waar mogelijk een stukje bot in zat?

Is jouw dochter een moeilijke eter of juist niet? Moeten jullie bijvoorbeeld voor haar de korstjes van het brood wegsnijden? Met andere woorden: zou het kunnen dat jouw dochter te weinig vezels eet? Want als ik het correct begrijp, is dat bij jonge kinderen wel vaak een risico.
Ze heeft een paar uur voor ze ziek werd 2x gepoept, dus ik denk dat dat 't niet is. Daarbij voelde de buik ook soepel aan volgens de huisarts.
  maandag 4 mei 2026 @ 14:13:27 #78
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220713354
Waarom is TS (r_one) nu op anoniem gegaan plotseling?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220713362
quote:
11s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom is TS (r_one) nu op anoniem gegaan plotseling?
Vanwege het beleid
  maandag 4 mei 2026 @ 14:41:44 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220713504
Fuck, Rinus op anoniem?! :o :{ :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 4 mei 2026 @ 14:45:20 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220713520
Die was het al jaren niet eens met het beleid.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220713533
Jammer. -O-
  maandag 4 mei 2026 @ 14:59:37 #83
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220713557
CoolGuy en ik botsen gewoon. Misschien IRL zouden wij wel kunnen opschieten met elkaar, maar hier niet op fok toen hij moderator was. Ik heb wel respect voor hem, zover ik kan inschatten vind ik hem integer en zelfverzekerd. Die eigenschappen zijn ook belangrijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220713575
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:41 schreef Leandra het volgende:
Fuck, Rinus op anoniem?! :o :{ :'(
Nou echt he :{
pi_220713582
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Die was het al jaren niet eens met het beleid.
Klopt maar er komt natuurlijk een keer de bekende druppel en die is gisteren gevallen
pi_220713585
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:59 schreef Keep_Walking het volgende:
CoolGuy en ik botsen gewoon. Misschien IRL zouden wij wel kunnen opschieten met elkaar, maar hier niet op fok toen hij moderator was. Ik heb wel respect voor hem, zover ik kan inschatten vind ik hem integer en zelfverzekerd. Die eigenschappen zijn ook belangrijk.
Waarvan akte.

Alleen gaat dit topic niet over jou.
  maandag 4 mei 2026 @ 15:06:17 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220713595
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt maar er komt natuurlijk een keer de bekende druppel en die is gisteren gevallen
Blijkbaar!
The love you take is equal to the love you make.
pi_220713631
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Die was het al jaren niet eens met het beleid.
Ik dacht dat de dreiging met genocide waar amper gevolgen aan zaten de druppel was.
  maandag 4 mei 2026 @ 15:13:47 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220713648
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Ik dacht dat de dreiging met genocide waar amper gevolgen aan zaten de druppel was.
Kan best. Er druppelde wel meer de afgelopen dagen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 4 mei 2026 @ 15:16:09 #90
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220713656
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt maar er komt natuurlijk een keer de bekende druppel en die is gisteren gevallen
Wat was die druppel dan, dat heb ik gemist gisteren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220713658
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Kan best. Er druppelde wel meer de afgelopen dagen.
Ik heb niet alles kunnen volgen :P
  maandag 4 mei 2026 @ 15:17:40 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220713662
Moet er een RIP Rinus topic komen? Voor al uw speculaties?
The love you take is equal to the love you make.
pi_220713671
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Wat was die druppel dan, dat heb ik gemist gisteren.
Hij heeft gisteren ergens in het FB topic (dacht ik) geroepen dat hij er klaar mee was, en de directe aanleiding was volgens mij het terug laten van K_W na die genocide uitspraak, en dat zelfs niet reden genoeg is om iemand te weren.
pi_220713672
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:17 schreef Lienekien het volgende:
Moet er een RIP Rinus topic komen? Voor al uw speculaties?
Die mag je openen natuurlijk.
pi_220713675
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:04 schreef Alloch87 het volgende:
Alleen gaat dit topic niet over jou.
Waaruit maak jij concreet op dat KW het in die post over zichzelf wilt hebben?

Als je wie dan ook bekritiseerd op aannames en niet op feiten, komt daar altijd gelazer uit voort. Je bereikt waarschijnlijk het tegendeel; het lijkt mij dat hoe meer hij zelf het idee krijgt dat mensen hem miskennen, hoe groter de behoefte wordt om zich op te dringen en om zich te bewijzen. Ik zou in zijn plaats dit soort posts niet leuk vinden en kan dan ook aandacht voor anderen minder goed opbrengen, aangezien ik mij dan zelf bedreigd zou voelen.

Just saying...
pi_220713680
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Hij heeft gisteren ergens in het FB topic (dacht ik) geroepen dat hij er klaar mee was, en de directe aanleiding was volgens mij het terug laten van K_W na die genocide uitspraak, en dat zelfs niet reden genoeg is om iemand te weren.
Zo had ik het ook begrepen
  maandag 4 mei 2026 @ 15:27:56 #97
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220713700
Even teruggelezen en idd -O-

Maar idd belachelijk, dat een oproep tot genocide (dat heb ik toen wel gezien) geen permban is :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220713706
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
Even teruggelezen en idd -O-

Maar idd belachelijk, dat een oproep tot genocide (dat heb ik toen wel gezien) geen permban is :{w
Het was geen 'oproep tot'. Tenminste, ík lees dat als 'het aanzetten van anderen tot X'. Dat was niet het geval. Hij riep het over zichzelf.
pi_220713751
Nou, zo komt de sfeer er wel lekker in :{
Waar blijft iedereen eigenlijk die op anoniem gaat. Want daar is het inmiddels vast veel gezelliger dan hier.

En dat in een Bedankt-topic, voor iemand die zich al zolang/veel inzet voor FOK!

Alsnog bedankt @CoolGuy . Ik post nooit in R&P, maar lurk er wel eens. En dan vielen je uitgebreide, genuanceerde en toch eerlijke reacties altijd op ^O^
pi_220713766
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:34 schreef Piles het volgende:
Nou, zo komt de sfeer er wel lekker in :{
Waar blijft iedereen eigenlijk die op anoniem gaat. Want daar is het inmiddels vast veel gezelliger dan hier.

En dat in een Bedankt-topic, voor iemand die zich al zolang/veel inzet voor FOK!

Alsnog bedankt @:CoolGuy . Ik post nooit in R&P, maar lurk er wel eens. En dan vielen je uitgebreide, genuanceerde en toch eerlijke reacties altijd op ^O^
Ik heb er geen last van, al ís het natuurlijk wel offtopic inderdaad.

Graag gedaan, ik hoor dat van meer mensen. Toch leuk om te weten dat het gewaardeerd werd.
pi_220713839
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:21 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Waaruit maak jij concreet op dat KW het in die post over zichzelf wilt hebben?

Als je wie dan ook bekritiseerd op aannames en niet op feiten, komt daar altijd gelazer uit voort. Je bereikt waarschijnlijk het tegendeel; het lijkt mij dat hoe meer hij zelf het idee krijgt dat mensen hem miskennen, hoe groter de behoefte wordt om zich op te dringen en om zich te bewijzen. Ik zou in zijn plaats dit soort posts niet leuk vinden en kan dan ook aandacht voor anderen minder goed opbrengen, aangezien ik mij dan zelf bedreigd zou voelen.

Just saying...
Aan de ikke ikke ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')