abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220702210
quote:
87s.gif Op zondag 3 mei 2026 01:56 schreef r_one het volgende:

[..]
En wie dat niet kan, mag wat mij betreft DEFINITIEF oprotten. }:|
Vrijwillig of onvrijwillig.
Ter bescherming van Fok!

't Is werkelijk GODSGEKLAAGD dat sommige lui hier nog weer mógen posten (na hun ban). :(
Lui die totaal geen respect in hun donder hebben en (zo ik las) zich welbewust eerst gaan bezatten voordat ze hun gal hier denken te moeten spuwen :r
In een bedank-/afscheidstopic nota bene nog. :r :r :r

SODEMIETER DAN OP!
_O_
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220702211
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
:{ sterkte
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220702351
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte man
Hoe is het nu?
  zondag 3 mei 2026 @ 09:06:13 #29
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220702371
sterkte pikkebaas
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Spellchecker zondag 3 mei 2026 @ 09:19:57 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220702442
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte ....
pi_220702542
quote:
87s.gif Op zondag 3 mei 2026 01:56 schreef r_one het volgende:

[..]
En wie dat niet kan, mag wat mij betreft DEFINITIEF oprotten. }:|
Vrijwillig of onvrijwillig.
Ter bescherming van Fok!

't Is werkelijk GODSGEKLAAGD dat sommige lui hier nog weer mógen posten (na hun ban). :(
Lui die totaal geen respect in hun donder hebben en (zo ik las) zich welbewust eerst gaan bezatten voordat ze hun gal hier denken te moeten spuwen :r
In een bedank-/afscheidstopic nota bene nog. :r :r :r

SODEMIETER DAN OP!
Geheel mee eens, wordt tijd dat ze dit soort figuren er definitief afgooien
pi_220702907
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte!
pi_220703174
Dankjewel & welkom in het zwart O+
Mon 'en!
pi_220703747
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Shit man, sterkte! :o
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 13:08:41 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220704041
Sterkte Coolguy! Hoe gaat het inmiddels met haar?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 13:19:14 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220704141
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Shit, sterkte!

Hoe is het inmiddels??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 3 mei 2026 @ 13:20:06 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220704150
Oh, en uiteraard bedankt voor je vele jaren inzet O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220704521
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sterkte Coolguy! Hoe gaat het inmiddels met haar?
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.

Bloed geprikt en urine ingeleverd. Die waren beiden in orde, als in, niks geks. Buik is ook soepel volgens de huisarts. Een of ander spulletje gekregen om het overgeven tegen te gaan. Nou, dat moest ik dan bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dat was om 04u vannacht, dus aansluitend aan het consult.

Ik heb mijn vrouw en dochter alvast in de auto laten gaan, terwijl ik stond te wachten. Nou, in de auto nog een keer overgegeven (in een emmer). Thuis om 04.40u, dat spul gegeven, tot nu toe heeft ze niet meer overgegeven, maar, de buikpijn is niet weg.

2 Sinaspril gegeven vanochtend om half 9, daar heeft ze op geslapen, maar buikpijn is weer terug. Inmiddels weer aan het slapen. De huisarts zegt 'buikgriep', maar ik geloof dat niet. Buikgriep, sure, maar 30+ x overgeven in effectief een paar uur tijd?

Ontstekingswaarde was 5,8. Dat is schijnbaar heel laag, geen idee, ik ken die schaal niet. Wij dachten aan blindedarm, maar de huisarts heeft geen aanwijzingen dat het dat is. Ik ben van de ene kant blij dat een simpele sinaspril de pijn weg haalt, maar van de andere kant is ie niet weg, ze voelt 'm alleen op dat moment niet, dus wat de oorzaak ook is, die zit er nog.

Ik snap dat ieder mens anders is, en ik heb toch regelmatig buikgriep gehad, maar dat was niets ook maar in de buurt van dit.
pi_220704528
Wat naar allemaal. Sterkte en beterschap @CoolGuy !
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 13:57:59 #41
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220704533
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.

Bloed geprikt en urine ingeleverd. Die waren beiden in orde, als in, niks geks. Buik is ook soepel volgens de huisarts. Een of ander spulletje gekregen om het overgeven tegen te gaan. Nou, dat moest ik dan bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dat was om 04u vannacht, dus aansluitend aan het consult.

Ik heb mijn vrouw en dochter alvast in de auto laten gaan, terwijl ik stond te wachten. Nou, in de auto nog een keer overgegeven (in een emmer). Thuis om 04.40u, dat spul gegeven, tot nu toe heeft ze niet meer overgegeven, maar, de buikpijn is niet weg.

2 Sinaspril gegeven vanochtend om half 9, daar heeft ze op geslapen, maar buikpijn is weer terug. Inmiddels weer aan het slapen. De huisarts zegt 'buikgriep', maar ik geloof dat niet. Buikgriep, sure, maar 30+ x overgeven in effectief een paar uur tijd?

Ontstekingswaarde was 5,8. Dat is schijnbaar heel laag, geen idee, ik ken die schaal niet. Wij dachten aan blindedarm, maar de huisarts heeft geen aanwijzingen dat het dat is. Ik ben van de ene kant blij dat een simpele sinaspril de pijn weg haalt, maar van de andere kant is ie niet weg, ze voelt 'm alleen op dat moment niet, dus wat de oorzaak ook is, die zit er nog.

Ik snap dat ieder mens anders is, en ik heb toch regelmatig buikgriep gehad, maar dat was niets ook maar in de buurt van dit.
Dat klinkt niet heel goed :o

Heel veel sterkte en beterschap gewenst!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 13:59:45 #42
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220704542
Sterkte en veel beterschap @CoolGuy , wat een nare toestand :{
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220704563
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.

Bloed geprikt en urine ingeleverd. Die waren beiden in orde, als in, niks geks. Buik is ook soepel volgens de huisarts. Een of ander spulletje gekregen om het overgeven tegen te gaan. Nou, dat moest ik dan bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dat was om 04u vannacht, dus aansluitend aan het consult.

Ik heb mijn vrouw en dochter alvast in de auto laten gaan, terwijl ik stond te wachten. Nou, in de auto nog een keer overgegeven (in een emmer). Thuis om 04.40u, dat spul gegeven, tot nu toe heeft ze niet meer overgegeven, maar, de buikpijn is niet weg.

2 Sinaspril gegeven vanochtend om half 9, daar heeft ze op geslapen, maar buikpijn is weer terug. Inmiddels weer aan het slapen. De huisarts zegt 'buikgriep', maar ik geloof dat niet. Buikgriep, sure, maar 30+ x overgeven in effectief een paar uur tijd?

Ontstekingswaarde was 5,8. Dat is schijnbaar heel laag, geen idee, ik ken die schaal niet. Wij dachten aan blindedarm, maar de huisarts heeft geen aanwijzingen dat het dat is. Ik ben van de ene kant blij dat een simpele sinaspril de pijn weg haalt, maar van de andere kant is ie niet weg, ze voelt 'm alleen op dat moment niet, dus wat de oorzaak ook is, die zit er nog.

Ik snap dat ieder mens anders is, en ik heb toch regelmatig buikgriep gehad, maar dat was niets ook maar in de buurt van dit.
Dat klinkt heftig en kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent. Volg je gevoel, als je toch denkt dat het niet klopt. Weer aan de bel trekken bij de huisarts en een doorverwijzing vragen. Sterkte en heel veel beterschap voor je dochter.
pi_220704567
Dankjewel voor je inzet!!!
Somebody that I used to know
pi_220704578
Oooh, en ik lees nu het verhaal van je dochter :o . Sterkte!!
Somebody that I used to know
pi_220704596
Gelukkig heeft ze lieve en zorgzame ouders O+
Jullie kennen je kind het beste, beter dan een huisarts van de HAP.

Laat (zijn) kennis en (jullie) ervaring samensmelten en hopen dat ze gauw weer de goede kant opgaat ^O^
  Admin zondag 3 mei 2026 @ 14:16:17 #47
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220704637
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.

Bloed geprikt en urine ingeleverd. Die waren beiden in orde, als in, niks geks. Buik is ook soepel volgens de huisarts. Een of ander spulletje gekregen om het overgeven tegen te gaan. Nou, dat moest ik dan bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dat was om 04u vannacht, dus aansluitend aan het consult.

Ik heb mijn vrouw en dochter alvast in de auto laten gaan, terwijl ik stond te wachten. Nou, in de auto nog een keer overgegeven (in een emmer). Thuis om 04.40u, dat spul gegeven, tot nu toe heeft ze niet meer overgegeven, maar, de buikpijn is niet weg.

2 Sinaspril gegeven vanochtend om half 9, daar heeft ze op geslapen, maar buikpijn is weer terug. Inmiddels weer aan het slapen. De huisarts zegt 'buikgriep', maar ik geloof dat niet. Buikgriep, sure, maar 30+ x overgeven in effectief een paar uur tijd?

Ontstekingswaarde was 5,8. Dat is schijnbaar heel laag, geen idee, ik ken die schaal niet. Wij dachten aan blindedarm, maar de huisarts heeft geen aanwijzingen dat het dat is. Ik ben van de ene kant blij dat een simpele sinaspril de pijn weg haalt, maar van de andere kant is ie niet weg, ze voelt 'm alleen op dat moment niet, dus wat de oorzaak ook is, die zit er nog.

Ik snap dat ieder mens anders is, en ik heb toch regelmatig buikgriep gehad, maar dat was niets ook maar in de buurt van dit.
0-5 is normaal
5,8 is iets verhoogd, maar dat heb je al bij een simpele neusverkoudheid. Boven 10 spreken ze meestal van een ontsteking of infectie. Pas boven de 100 wordt het gezien als een serieuze infectie.

Sterkte ermee iig en beterschap voor haar. Mijn dochter was als kind ook vaak aan het overgeven. Is ook een nacht ter observatie geweest en kreeg extra vocht toegediend. Zorg in ieder geval dat ze blijft drinken zodat ze niet uitdroogt...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_220704643
Sterkte en beterschap
pi_220704714
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:16 schreef Danny het volgende:

[..]
0-5 is normaal
5,8 is iets verhoogd, maar dat heb je al bij een simpele neusverkoudheid. Boven 10 spreken ze meestal van een ontsteking of infectie. Pas boven de 100 wordt het gezien als een serieuze infectie.

Sterkte ermee iig en beterschap voor haar. Mijn dochter was als kind ook vaak aan het overgeven. Is ook een nacht ter observatie geweest en kreeg extra vocht toegediend. Zorg in ieder geval dat ze blijft drinken zodat ze niet uitdroogt...
Groot gat dan, als 10+ een ontsteking of infectie is, maar daar moet dan dus nog 90 bij voor het 'serieus' wordt genoemd.

Ik had ergens verwacht dat dat vannacht ook zou gebeuren, dat ze d'r daar zouden houden, vooral ook omdat wij aangaven dat ze op een gegeven moment niks meer wilde drinken, 'omdat ik dan moet spugen', en dat klopt wel, maar zonder drinken moest ze óók spugen.

Ik word nerveus als er iets met haar is.
pi_220704749
Oh, en een maand geleden ofzo hebben we daar ook gezeten, toen had ze exact ditzelfde, maar toen was het na 2x overgeven over. Ik geloof er niet zo in dat ze 2x zo kort achter elkaar buikgriep heeft. Ik denk dat het wat anders is, maar omdat het momenteel 'uit te houden is', wordt ons aangeraden om morgenvroeg de eigen huisarts te bellen.

Dat doen we dan ook, maar, dat is wel een grote reden waarom ik 'buikgriep' niet geloof. In de tussenliggende weken was er 0,0 aan de hand, eten drinken spelen rennen whatever, allemaal geen issue. Het is dus niet zo dat in die maand tussen de 2 gevallen ze ook niet in orde was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')