quote:Op zondag 3 mei 2026 01:56 schreef r_one het volgende:
[..]
En wie dat niet kan, mag wat mij betreft DEFINITIEF oprotten.![]()
Vrijwillig of onvrijwillig.
Ter bescherming van Fok!
't Is werkelijk GODSGEKLAAGD dat sommige lui hier nog weer mógen posten (na hun ban).![]()
Lui die totaal geen respect in hun donder hebben en (zo ik las) zich welbewust eerst gaan bezatten voordat ze hun gal hier denken te moeten spuwen![]()
In een bedank-/afscheidstopic nota bene nog.![]()
![]()
SODEMIETER DAN OP!
quote:Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte manquote:Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte ....quote:Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Geheel mee eens, wordt tijd dat ze dit soort figuren er definitief afgooienquote:Op zondag 3 mei 2026 01:56 schreef r_one het volgende:
[..]
En wie dat niet kan, mag wat mij betreft DEFINITIEF oprotten.![]()
Vrijwillig of onvrijwillig.
Ter bescherming van Fok!
't Is werkelijk GODSGEKLAAGD dat sommige lui hier nog weer mógen posten (na hun ban).![]()
Lui die totaal geen respect in hun donder hebben en (zo ik las) zich welbewust eerst gaan bezatten voordat ze hun gal hier denken te moeten spuwen![]()
In een bedank-/afscheidstopic nota bene nog.![]()
![]()
SODEMIETER DAN OP!
Sterkte!quote:Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Shit man, sterkte!quote:Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Heftig. Sterkte.quote:Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.quote:Op zondag 3 mei 2026 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sterkte Coolguy! Hoe gaat het inmiddels met haar?
Dat klinkt niet heel goedquote:Op zondag 3 mei 2026 13:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.
Bloed geprikt en urine ingeleverd. Die waren beiden in orde, als in, niks geks. Buik is ook soepel volgens de huisarts. Een of ander spulletje gekregen om het overgeven tegen te gaan. Nou, dat moest ik dan bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dat was om 04u vannacht, dus aansluitend aan het consult.
Ik heb mijn vrouw en dochter alvast in de auto laten gaan, terwijl ik stond te wachten. Nou, in de auto nog een keer overgegeven (in een emmer). Thuis om 04.40u, dat spul gegeven, tot nu toe heeft ze niet meer overgegeven, maar, de buikpijn is niet weg.
2 Sinaspril gegeven vanochtend om half 9, daar heeft ze op geslapen, maar buikpijn is weer terug. Inmiddels weer aan het slapen. De huisarts zegt 'buikgriep', maar ik geloof dat niet. Buikgriep, sure, maar 30+ x overgeven in effectief een paar uur tijd?
Ontstekingswaarde was 5,8. Dat is schijnbaar heel laag, geen idee, ik ken die schaal niet. Wij dachten aan blindedarm, maar de huisarts heeft geen aanwijzingen dat het dat is. Ik ben van de ene kant blij dat een simpele sinaspril de pijn weg haalt, maar van de andere kant is ie niet weg, ze voelt 'm alleen op dat moment niet, dus wat de oorzaak ook is, die zit er nog.
Ik snap dat ieder mens anders is, en ik heb toch regelmatig buikgriep gehad, maar dat was niets ook maar in de buurt van dit.
Dat klinkt heftig en kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent. Volg je gevoel, als je toch denkt dat het niet klopt. Weer aan de bel trekken bij de huisarts en een doorverwijzing vragen. Sterkte en heel veel beterschap voor je dochter.quote:Op zondag 3 mei 2026 13:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.
Bloed geprikt en urine ingeleverd. Die waren beiden in orde, als in, niks geks. Buik is ook soepel volgens de huisarts. Een of ander spulletje gekregen om het overgeven tegen te gaan. Nou, dat moest ik dan bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dat was om 04u vannacht, dus aansluitend aan het consult.
Ik heb mijn vrouw en dochter alvast in de auto laten gaan, terwijl ik stond te wachten. Nou, in de auto nog een keer overgegeven (in een emmer). Thuis om 04.40u, dat spul gegeven, tot nu toe heeft ze niet meer overgegeven, maar, de buikpijn is niet weg.
2 Sinaspril gegeven vanochtend om half 9, daar heeft ze op geslapen, maar buikpijn is weer terug. Inmiddels weer aan het slapen. De huisarts zegt 'buikgriep', maar ik geloof dat niet. Buikgriep, sure, maar 30+ x overgeven in effectief een paar uur tijd?
Ontstekingswaarde was 5,8. Dat is schijnbaar heel laag, geen idee, ik ken die schaal niet. Wij dachten aan blindedarm, maar de huisarts heeft geen aanwijzingen dat het dat is. Ik ben van de ene kant blij dat een simpele sinaspril de pijn weg haalt, maar van de andere kant is ie niet weg, ze voelt 'm alleen op dat moment niet, dus wat de oorzaak ook is, die zit er nog.
Ik snap dat ieder mens anders is, en ik heb toch regelmatig buikgriep gehad, maar dat was niets ook maar in de buurt van dit.
0-5 is normaalquote:Op zondag 3 mei 2026 13:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet goed. Ik denk dat we inmiddels aan de 30+ x overgeven zitten. Vannacht naar de HAP gereden. Ze gaf elk kwartier over. Op een gegeven moment komt er natuurlijk niks meer, maar toch.
Bloed geprikt en urine ingeleverd. Die waren beiden in orde, als in, niks geks. Buik is ook soepel volgens de huisarts. Een of ander spulletje gekregen om het overgeven tegen te gaan. Nou, dat moest ik dan bij de apotheek in het ziekenhuis halen, dat was om 04u vannacht, dus aansluitend aan het consult.
Ik heb mijn vrouw en dochter alvast in de auto laten gaan, terwijl ik stond te wachten. Nou, in de auto nog een keer overgegeven (in een emmer). Thuis om 04.40u, dat spul gegeven, tot nu toe heeft ze niet meer overgegeven, maar, de buikpijn is niet weg.
2 Sinaspril gegeven vanochtend om half 9, daar heeft ze op geslapen, maar buikpijn is weer terug. Inmiddels weer aan het slapen. De huisarts zegt 'buikgriep', maar ik geloof dat niet. Buikgriep, sure, maar 30+ x overgeven in effectief een paar uur tijd?
Ontstekingswaarde was 5,8. Dat is schijnbaar heel laag, geen idee, ik ken die schaal niet. Wij dachten aan blindedarm, maar de huisarts heeft geen aanwijzingen dat het dat is. Ik ben van de ene kant blij dat een simpele sinaspril de pijn weg haalt, maar van de andere kant is ie niet weg, ze voelt 'm alleen op dat moment niet, dus wat de oorzaak ook is, die zit er nog.
Ik snap dat ieder mens anders is, en ik heb toch regelmatig buikgriep gehad, maar dat was niets ook maar in de buurt van dit.
Groot gat dan, als 10+ een ontsteking of infectie is, maar daar moet dan dus nog 90 bij voor het 'serieus' wordt genoemd.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:16 schreef Danny het volgende:
[..]
0-5 is normaal
5,8 is iets verhoogd, maar dat heb je al bij een simpele neusverkoudheid. Boven 10 spreken ze meestal van een ontsteking of infectie. Pas boven de 100 wordt het gezien als een serieuze infectie.
Sterkte ermee iig en beterschap voor haar. Mijn dochter was als kind ook vaak aan het overgeven. Is ook een nacht ter observatie geweest en kreeg extra vocht toegediend. Zorg in ieder geval dat ze blijft drinken zodat ze niet uitdroogt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |