GGMM lekkere bink, ik mis je. We lopen elkaar te vaak mis, laatste tijd.quote:
En wie dat niet kan, mag wat mij betreft DEFINITIEF oprotten.quote:
Kut.quote:Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Oei. Sterkte . Hopelijk alles snel weer goed !quote:Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Demn sterkte!!quote:Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterktequote:Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
quote:Op zondag 3 mei 2026 01:56 schreef r_one het volgende:
[..]
En wie dat niet kan, mag wat mij betreft DEFINITIEF oprotten.![]()
Vrijwillig of onvrijwillig.
Ter bescherming van Fok!
't Is werkelijk GODSGEKLAAGD dat sommige lui hier nog weer mógen posten (na hun ban).![]()
Lui die totaal geen respect in hun donder hebben en (zo ik las) zich welbewust eerst gaan bezatten voordat ze hun gal hier denken te moeten spuwen![]()
In een bedank-/afscheidstopic nota bene nog.![]()
![]()
SODEMIETER DAN OP!
quote:Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte manquote:Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte ....quote:Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |