abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220697872
Zwart .... een mooie kleur voor CoolGuy, een (ex-)mod met een goed hart maar een beetje rechtlijnig.

Niet meer TR's moeten wegklikken.
Niet meer 100x in hetzelfde topic moeten vegen.
Niet meer moeten noten.
Niet meer discussies 'achter' moeten voeren.

Geniet van je nieuwe kleurtje, je bent nu 100% een van de onzen!

*O* *O* *O* *O* *O*

En bedankt voor 8 jaar blauw-blauw, je was een topmod _O_
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 mei 2026 @ 18:09:23 #2
22592 crew  Ole
pi_220697882
Eens! O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220697885
Autist pur sang
pi_220697887
Like gegeven aan de OP want een bedankje aan @CoolGuy (en stiekem waarschijnlijk de laatste mention _O- -O- ) is wel op zijn plaats
pi_220697895
Absoluut alle respect voor zijn tomeloze inzet! en nog veel meer.

Zwart staat je ook erg goed, zag idd net dat het blauwe er af was!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Spellchecker zaterdag 2 mei 2026 @ 18:11:50 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220697897
Mooi gebaar @r_one ^O^

@CoolGuy dank voor al die jaren
- TR's wegklikken,
- 100x in hetzelfde topic moeten vegen
- moeten noten
- discussies "achter" voeren.

_O_ O+
pi_220698416
Idd. @CoolGuy bedankt voor je tijd en inzet om van R&P een veilige plek te maken. Ook al waren we het niet altijd met elkaar eens was je in ieder geval altijd heel duidelijk en dat waardeerde ik zeer.
pi_220698490
Welkom terug onder het plebs!
pi_220699061
Welkom terug bij je overzichtelijke reageerveld en bedankt voor alle jaren ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:22:48 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220699091
Bedankt. ^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_220699448
Bedankt voor alles
pi_220699506
Graag gedaan mensen :)
pi_220699730
-nee-

[ Bericht 45% gewijzigd door Lenny77 op 02-05-2026 21:58:00 ]
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_220699756
Gewoon weer moeten zuipen om blauw te worden, als een normale FOK!ker _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220701057
Gast. Bedankt voor al je tijd. En je wijze woorden. Je bent een fok-held.
  Forum Admin zaterdag 2 mei 2026 @ 23:48:50 #16
35723 crew  GGMM
pi_220701344
Laten we het positief houden. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 3 mei 2026 @ 00:02:23 #17
511221 Hetekip
Depressief
pi_220701532
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Laten we het positief houden. :)
GGMM lekkere bink, ik mis je. We lopen elkaar te vaak mis, laatste tijd.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220701890
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Laten we het positief houden. :)
En wie dat niet kan, mag wat mij betreft DEFINITIEF oprotten. }:|
Vrijwillig of onvrijwillig.
Ter bescherming van Fok!

't Is werkelijk GODSGEKLAAGD dat sommige lui hier nog weer mógen posten (na hun ban). :(
Lui die totaal geen respect in hun donder hebben en (zo ik las) zich welbewust eerst gaan bezatten voordat ze hun gal hier denken te moeten spuwen :r
In een bedank-/afscheidstopic nota bene nog. :r :r :r

SODEMIETER DAN OP!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2026 02:00:30 ]
pi_220701895
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
pi_220701897
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Kut.

Sterkte enzo ^O^
pi_220701903
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Oei. Sterkte . Hopelijk alles snel weer goed !
pi_220701918
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
Laten we het positief houden. :)
Eens. Bedankt voor het vegen hier (Als jij dat was)

Nu :Z :W
  Moderator / Miss SHO zondag 3 mei 2026 @ 02:38:00 #23
22592 crew  Ole
pi_220701932
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Demn sterkte!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220702099
Hoe is het met je dochter @CoolGuy?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 07:14:13 #25
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220702154
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220702210
quote:
87s.gif Op zondag 3 mei 2026 01:56 schreef r_one het volgende:

[..]
En wie dat niet kan, mag wat mij betreft DEFINITIEF oprotten. }:|
Vrijwillig of onvrijwillig.
Ter bescherming van Fok!

't Is werkelijk GODSGEKLAAGD dat sommige lui hier nog weer mógen posten (na hun ban). :(
Lui die totaal geen respect in hun donder hebben en (zo ik las) zich welbewust eerst gaan bezatten voordat ze hun gal hier denken te moeten spuwen :r
In een bedank-/afscheidstopic nota bene nog. :r :r :r

SODEMIETER DAN OP!
_O_
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220702211
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
:{ sterkte
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220702351
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte man
Hoe is het nu?
  zondag 3 mei 2026 @ 09:06:13 #29
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220702371
sterkte pikkebaas
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Spellchecker zondag 3 mei 2026 @ 09:19:57 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220702442
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 02:02 schreef CoolGuy het volgende:
Spoedpost met dochter overgeven 22x sinds kwart over 9
Sterkte ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')