Dat zal wellicht ook wel gebeuren.quote:
Ja, dat is de regel, inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:23 schreef r_one het volgende:
Het is niet aan mij om eventueel een nieuw deeltje te openen, die eer valt CoolGuy ten deel, als hij dat wil.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Ben je nou klaar met je gedram?
Je hebt je plasje gedaan, je punt gemaakt,
Van CoolGuy ga je geen tekst en uitleg krijgen, om genoemde redenen. En dat siert hem.
Deal with it.
Of nietHet is een forum, dat noemt met discuseren. Dat jij daar niet goed mee overweg kan is jouw probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Lenny speelt met de gedachte zoals ze ergens eerder schreef.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:36 schreef Iceage het volgende:
Vraagje. Ik lees een paar keer dat er 2 mods opstappen , wie is de 2e dan?
Of wordt bedoeld dat @:Lenny77 schreef dat ze er hard over nadenkt om te volgen.
Tis mij niet duidelijk.
Die illusie heb ik niet, en dat was ook niet het doel. Zoals ik al zei, de beste voorspeller van toekomstig gedrag is relevant gedrag uit het verleden. Hoe het nu verder gaat, goed of slecht, fijn of klote, het is wat het is. Mijn probleem voor dat stukje FOK! is het niet meer.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:37 schreef Chandler het volgende:
Ik hoop ten zeerste dat je vertrek als MOD FOK! iets gaat positiefs gaat opleveren omdat er een knikkertje gaat rollen.
Maar serieus, ik zie de toekomst steeds minder rooskleurig worden.
[..]
Lenny speelt met de gedachte zoals ze ergens eerder schreef.
Dat weet ik en wíst ik. Maar het is niet aan mij om daar over uit te wijden verder. Ik heb uiteraard mijn gedachtengang en mijn uiteindelijke keuze wél met haar gedeeld, dus het kwam niet als een verrassing voor d'r, al wist ze niet dat gisteren de dag zou zijn, maar dat wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:37 schreef Chandler het volgende:
Lenny speelt met de gedachte zoals ze ergens eerder schreef.
Haha, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:37 schreef Chandler het volgende:
Ik hoop ten zeerste dat je vertrek als MOD FOK! iets gaat positiefs gaat opleveren omdat er een knikkertje gaat rollen.
Dit klopt wel. Maar er hoeft ook niks te gaan rollen. Wij bepalen allemaal niet wat hier wel of niet kan. We bepalen wel allemaal voor ons zelf of we het daar mee eens zijn of niet. Maar dan nog kunnen we daar in niks bepalen, anders dan ons eigen postgedrag.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk niet![]()
Hoe vaak is dit nou al gebeurt afgelopen jaren? En er is nog nooit een knikker gaan rollen
Knikker rolt wel, en hard ook . Alleen gebeurt er niks mee om hem in een goede baan te laten rollen. (Helaas)quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk niet![]()
Hoe vaak is dit nou al gebeurt afgelopen jaren? En er is nog nooit een knikker gaan rollen
Discussiëren primaquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is een forum, dat noemt met discuseren. Dat jij daar niet goed mee overweg kan is jouw probleem
Klopt dat schreef je eerder ook. En dat siert je!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:41 schreef CoolGuy het volgende:
Dat weet ik en wíst ik. Maar het is niet aan mij om daar over uit te wijden verder. Ik heb uiteraard mijn gedachtengang en mijn uiteindelijke keuze wél met haar gedeeld, dus het kwam niet als een verrassing voor d'r, al wist ze niet dat gisteren de dag zou zijn, maar dat wist ik ook niet.
Nou als het aan mij en vele andere leden ligt wel. We zien steeds meer kwaliteit vertrekken en rotzooi er voor terug komen, dan trekken de trouwe users op een bepaald moment ook niet meer.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:44 schreef CoolGuy het volgende:
Dit klopt wel. Maar er hoeft ook niks te gaan rollen. Wij bepalen allemaal niet wat hier wel of niet kan. We bepalen wel allemaal voor ons zelf of we het daar mee eens zijn of niet. Maar dan nog kunnen we daar in niks bepalen, anders dan ons eigen postgedrag.
Nota bene op de "Dag van de Arbeid" nog welquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:41 schreef CoolGuy het volgende:
al wist ze niet dat gisteren de dag zou zijn, maar dat wist ik ook niet
Precies en je moet je mening daarover kunnen uiten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
We bepalen wel allemaal voor ons zelf of we het daar mee eens zijn of niet.
En als je instabiel was in een fase van je leven, dan hielp de stabiele community je er wel bovenop of ondersteunde je, als je dat zelf deed.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:48 schreef Chandler het volgende:
[..] Maar om een goede stabiele community.
Ik respecteer zijn keuze juist helemaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Discussiëren prima![]()
Maar dat was het niet![]()
Er is ook nog zoiets als (iemands keuze) respecteren
Hey, wil je er geen [DAGBOEK] topic van maken, van deze reeks?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:40 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe het nu verder gaat, goed of slecht, fijn of klote, het is wat het is. Mijn probleem voor dat stukje FOK! is het niet meer.
Nee.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Hey, wil je er geen [DAGBOEK] topic van maken, van deze reeks?
Top!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik respecteer zijn keuze juist helemaal.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Hey, wil je er geen [DAGBOEK] topic van maken, van deze reeks?
Tja, dat zien heel veel mensen zo. Alleen niet de mensen die bepalen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:48 schreef Chandler het volgende:
Nou als het aan mij en vele andere leden ligt wel. We zien steeds meer kwaliteit vertrekken en rotzooi er voor terug komen, dan trekken de trouwe users op een bepaald moment ook niet meer.
Ik ken best wat EX fokkers die weg zijn gegaan door alle onzin in de serieuzere fora's. Het leven draait niet alleen om kliks, views en posts. Maar om een goede stabiele community.
Dat laatste is steeds minder het geval.:{
Ik ga met frisse tegenzin F1 kijken, daar hebben ze hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tja, dat zien heel veel mensen zo. Alleen niet de mensen die bepalen.
Dat is maar 1 mens toch ? (En die zien we tot nu toe nog niet in je beide topics)quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En *POEF* .... zwartquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:57 schreef RedShoe het volgende:
Het is officieel.
MED / CoolGuy stopt op R&P en WGR
@CoolGuy op zwartquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:57 schreef RedShoe het volgende:
Het is officieel.
MED / CoolGuy stopt op R&P en WGR
F1 en FOK!, ook al zo'n kutcombi, sorry voor het taalgebruik.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ga met frisse tegenzin F1 kijken, daar hebben ze hetzelfde probleem
Voor mij niet, ik ervaar het vooral als een bevrijding. Niet meer op TR's moeten klikken, niet meer 100x in hetzelfde topic moeten vegen. Niet meer moeten noten. Niet meer discussies 'achter' moeten voeren. Allemaal niet meer mijn probleem.quote:
Ja, in overlegquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:58 schreef r_one het volgende:
[..]
En *POEF* .... zwart
Welkom user @:CoolGuy
Het is je gegundquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik ervaar het vooral als een bevrijding. Niet meer op TR's moeten klikken, niet meer 100x in hetzelfde topic moeten vegen. Niet meer moeten noten. Niet meer discussies 'achter' moeten voeren. Allemaal niet meer mijn probleem.
5 mei mag je officieel de vlag uithangen en helaas 4 mei halfstok. Altijd heel indrukwekkend 4 mei. Ben 1x op die avond op voormalig kamp Westerbork geweest (Kippevel)quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik ervaar het vooral als een bevrijding. Niet meer op TR's moeten klikken, niet meer 100x in hetzelfde topic moeten vegen. Niet meer moeten noten. Niet meer discussies 'achter' moeten voeren. Allemaal niet meer mijn probleem.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Yup, maar daar ligt mijn hart niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
F1 en FOK!, ook al zo'n kutcombi, sorry voor het taalgebruik.
Uiteindelijk kan die bevrijding ook veel waard zijn. Het klinkt gek, maar wanneer je iets achterlaat, komt er vaak ook iets nieuws voor in de plaats.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Voorlopig rust denk ik. Hoop ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan die bevrijding ook veel waard zijn. Het klinkt gek, maar wanneer je iets achterlaat, komt er vaak ook iets nieuws voor in de plaats.
Volgens mij hoeft niemand hier zich ook maar een beetje te zorgen om CG, die gaat zich vast en zeker wel vermaken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan die bevrijding ook veel waard zijn. Het klinkt gek, maar wanneer je iets achterlaat, komt er vaak ook iets nieuws voor in de plaats.
Geniet van je vrije tijdquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En wat ga je met al deze extra vrije tijd doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, je doet nu alsof er uuuuren vrij komen. Dat is niet zo. Dus niks anders dan anders.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat ga je met al deze extra vrije tijd doen?
Je blijft nog steeds mijn voorbeeldquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:11 schreef CoolGuy het volgende:
Mooi om te zien trouwens hoeveel users steun en begrip uitspreken. Niet dat ik een andere keuze had gemaakt als dat niet zo was geweest, maar toch vind ik 't mooi.
Stiekem sterkt het je een beetje, denk ik. Dat er gewoon heel veel FOK!kers achter je staan! en begrip hebben voor jou keuze maar ook de huidige situatie waar we in zitten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:11 schreef CoolGuy het volgende:
Mooi om te zien trouwens hoeveel users steun en begrip uitspreken. Niet dat ik een andere keuze had gemaakt als dat niet zo was geweest, maar toch vind ik 't mooi.
Dat heeft toch allemaal niks met z’n werkzaamheden als mod en z’n besluit om nu toch te stoppen te maken? Laten we de boel een beetje zuiver houden, wel zo prettig in een afscheidstopic, toch?quote:
Ik ook niet, zo bijzonder is General Chat nou ook weer niet.quote:
Ja je hebt gelijk en misschien haal ik die post wel weg. Maar ik vond het wat verbazend alsof Jezus Christus persoonlijk afscheid ging nemen van ons hier. Nu kwam ik zelden in de onderdelen waar hij opereerde dus misschien was dat heel erg goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heeft toch allemaal niks met z’n werkzaamheden als mod en z’n besluit om nu toch te stoppen te maken? Laten we de boel een beetje zuiver houden, wel zo prettig in een afscheidstopic, toch?
Dit heeft mij alleen nog maar meer de ogen geopend.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:16 schreef Chandler het volgende:
[..]
Stiekem sterkt het je een beetje, denk ik. Dat er gewoon heel veel FOK!kers achter je staan! en begrip hebben voor jou keuze maar ook de huidige situatie waar we in zitten.
Die heeft het te druk met tietjes posten op de FP.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:58 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat is maar 1 mens toch ? (En die zien we tot nu toe nog niet in je beide topics)
Oh, dacht inderdaad dat je er meerdere uren per week aan kwijt was.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, je doet nu alsof er uuuuren vrij komen. Dat is niet zo. Dus niks anders dan anders.
Die heeft momenteel een ban.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk en misschien haal ik die post wel weg. Maar ik vond het wat verbazend alsof Jezus Christus persoonlijk afscheid ging nemen van ons hier. Nu kwam ik zelden in de onderdelen waar hij opereerde dus misschien was dat heel erg goed.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit heeft mij alleen nog maar meer de ogen geopend.
En niet op een positieve manier helaas.
Laat gaan joh, bartje zit al jaren en jaren achter me aan. In een topic binnen komen en volledig off-topic gaan ventileren wat ie van me denkt. Al doet ie dat ook wel bij andere users.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heeft toch allemaal niks met z’n werkzaamheden als mod en z’n besluit om nu toch te stoppen te maken? Laten we de boel een beetje zuiver houden, wel zo prettig in een afscheidstopic, toch?
Zal weer eens niet. Maar goed ik heb de post verwijderd en ga op de handen zitten en alle goeds voor de ex-mod.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Die heeft momenteel een ban.
Of eigenlijk Mozes. Of Jozef.
Is eigenlijk heeeeeeeeeeeeeeel donkerblauwquote:
ZO kan jet het ook bezien.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is eigenlijk heeeeeeeeeeeeeeel donkerblauw
Ik heb écht geen ideequote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:48 schreef r_one het volgende:
Hey @:CoolGuy, even "for the record", wat was nou je alle-allerlaatste modactie (toen je die kekke extra knopjes nog had)?
Ik weet het heus wel, maar dat is lekken, en dat doe ik dus nietquote:
Nou nou zeggen dat je een reactie hebt verwijderd, een topic op slot hebt gedaan of een note hebt gezet zou wat dat betreft toch best kunnen, zolang je het maar niet inhoudelijk beschrijft! "+quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet het heus wel, maar dat is lekken, en dat doe ik dus niet
Was natuurlijk ook een inkopper van r_one. Hem een note geven tochquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het was geen van die dingenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:53 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nou nou zeggen dat je een reactie hebt verwijderd, een topic op slot hebt gedaan of een note hebt gezet zou wat dat betreft toch best kunnen, zolang je het maar niet inhoudelijk beschrijft! "+
Gatver... blijft gissen dus!quote:
We hoeven geen namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geprobeerd een topic terug in goede banen te leiden.quote:
Dat kan-ie lekker niet meer hequote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:54 schreef Iceage het volgende:
[..]
Was natuurlijk ook een inkopper van r_one. Hem een note geven toch![]()
Ik reken dit antwoord half goed ....quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geprobeerd een topic terug in goede banen te leiden.
Ik weet niet beter dan dat het correcte antwoord is, maar schijnbaar weet jij het beter?quote:
Het is te algemeen, te weinigzeggend.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat het correcte antwoord is, maar schijnbaar weet jij het beter?
Je zit te vissen, als ik daar bij de een niet op reageer doe ik dat bij de ander natuurlijk ook nietquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je zit te vissen, als ik daar bij de een niet op reageer doe ik dat bij de ander natuurlijk ook niet
Ja "lek" anders even je modus operandiquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:53 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nou nou zeggen dat je een reactie hebt verwijderd, een topic op slot hebt gedaan of een note hebt gezet zou wat dat betreft toch best kunnen, zolang je het maar niet inhoudelijk beschrijft! "+
Dat klopt toch? die voorbeelden waren het allemaal niet, want wat wat het wél was heb ik net gezegd; geprobeerd een topic terug in goede banen te leiden. Tenzij ik nu nog iets over 't hoofd zie, maar bij mijn weten was dat de laatste modactie die ik heb gedaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:04 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Ja "lek" anders even je modus operandi![]()
(want deze voorbeelden waren het allemaal niet)
Maar hóe? ( niet wat, wie, wanneer, welk, wrom, whatever ...)quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat klopt toch? die voorbeelden waren het allemaal niet, want wat wat het wél was heb ik net gezegd; geprobeerd een topic terug in goede banen te leiden. Tenzij ik nu nog iets over 't hoofd zie, maar bij mijn weten was dat de laatste modactie die ik heb gedaan.
Nee, gewoon gereageerd. niks te knopjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar hóe? ( niet wat, wie, wanneer, welk, wrom, whatever ...)
Had je daar een speciaal knopje voor nodig?
Of gewoon puur overredingskracht?
Overredingskracht dusquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, gewoon gereageerd. niks te knopjes.
Bedankt voor je inzet en begrijpelijke keus gezien hoe het nu al maanden gaat in R&P en andere delen op FOK!.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:30 schreef CoolGuy het volgende:
Beste mensen, voor de een jammer, voor de ander geweldig; ik stop per direct met mod zijn. Ik kan en wil dit 'beleid' niet langer verdedigen.
Dank. Dat terwijl ik toch zelf altijd van mezelf zeg dat ik weinig geduld heb (en dat ook daadwerkelijk vindtquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzet en begrijpelijke keus gezien hoe het nu al maanden gaat in R&P en andere delen op FOK!.
Vond dat je veel geduld had/ hebt en vaak to the point met je reacties.
Het was niet te merken in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dank. Dat terwijl ik toch zelf altijd van mezelf zeg dat ik weinig geduld heb (en dat ook daadwerkelijk vindt)
Is dan wellicht raar om terug te lezen hoe je in ieder geval op mij of een ander overkomt voor wat betreft ingrijpen in bepaalde situaties.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dank. Dat terwijl ik toch zelf altijd van mezelf zeg dat ik weinig geduld heb (en dat ook daadwerkelijk vindt)
Dank. Maar ik modde de laatste weken al een stuk minder. Gewoon, omdat ik steeds meer afstand nam omdat ik, wat ik eerder al zei, zag dat het vooral dweilen met de kraan open was. En als anderen dat schijnbaar niet zo'n probleem vonden, waarom zou ik dan nog gaan rennen met emmers en dweilen, zo was mijn gedachtengang.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dan wellicht raar om terug te lezen hoe je in ieder geval op mij of een ander overkomt voor wat betreft ingrijpen in bepaalde situaties.
Zou zelf al veeeel eerder genoeg hebben van bepaald gedrag.![]()
Vond jou en Lenny heeel veeel geduld hebben vooral de laatste paar weken:Y
In ieder geval met het geven van een reactie, modbreak, aanspreken etc.
Hoe jij/ jullie in het eggie zijn weet ik natuurlijk niet
Voor iemand die niet wil lekken wil je wel heel graag nog je laatste woord hebben. Die mensen waarover je klaagt geven je dat laatste woord ook nogquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
jaloers?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Voor iemand die niet wil lekken wil je wel heel graag nog je laatste woord hebben. Die mensen geven je dat laatste woord ook nog
Ik begrijp je nog steeds niet. Het zal wel aan mij liggen sorry. Ik wil graag een laatste woord en krijg die ook?quote:
Jeetje. Je bent al in het zwart.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dank. Maar ik modde de laatste weken al een stuk minder. Gewoon, omdat ik steeds meer afstand nam omdat ik, wat ik eerder al zei, zag dat het vooral dweilen met de kraan open was. En als anderen dat schijnbaar niet zo'n probleem vonden, waarom zou ik dan nog gaan rennen met emmers en dweilen, zo was mijn gedachtengang.
Ja veel beter dan direct met FA's in contact zijn.. wtf lees ik hierquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Jeetje. Je bent al in het zwart.
Gaat snel.
Wel lekker dat je nu TRs kunt zetten. Op persoonlijke aanvallen en zo
Ik doe er even een slotje op.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Dit topic escaleert volledig uit de klauwen.
Och ja, das niks nieuws.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:04 schreef Iceage het volgende:
[..]
Gelukkig wel want je werd weer afgezeken.
Je bent zelfs in't zwart natuurlijk nog rete interessant!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:09 schreef Chandler het volgende:
[..]
Je bent zelfs in't zwart natuurlijk nog rete interessant!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |