Na jarenlange inzet, eerst op R&P en later kwam WGR erbij, heeft CoolGuy aangegeven te willen stoppen als moderator op FOK! Helaas kan hij zich niet (meer) vinden in het beleid.
Hoewel we dat erg jammer vinden, kunnen we niets anders dan zijn wens respecteren.
We willen hem hier bedanken voor al zijn inzichten en hulp als crewlid en hopen hem in het zwart te blijven zien.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get
dark things.
Wat wij kijken