Dat zal wellicht ook wel gebeuren.quote:
Ja, dat is de regel, inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:23 schreef r_one het volgende:
Het is niet aan mij om eventueel een nieuw deeltje te openen, die eer valt CoolGuy ten deel, als hij dat wil.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Ben je nou klaar met je gedram?
Je hebt je plasje gedaan, je punt gemaakt,
Van CoolGuy ga je geen tekst en uitleg krijgen, om genoemde redenen. En dat siert hem.
Deal with it.
Of nietHet is een forum, dat noemt met discuseren. Dat jij daar niet goed mee overweg kan is jouw probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Lenny speelt met de gedachte zoals ze ergens eerder schreef.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:36 schreef Iceage het volgende:
Vraagje. Ik lees een paar keer dat er 2 mods opstappen , wie is de 2e dan?
Of wordt bedoeld dat @:Lenny77 schreef dat ze er hard over nadenkt om te volgen.
Tis mij niet duidelijk.
Die illusie heb ik niet, en dat was ook niet het doel. Zoals ik al zei, de beste voorspeller van toekomstig gedrag is relevant gedrag uit het verleden. Hoe het nu verder gaat, goed of slecht, fijn of klote, het is wat het is. Mijn probleem voor dat stukje FOK! is het niet meer.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:37 schreef Chandler het volgende:
Ik hoop ten zeerste dat je vertrek als MOD FOK! iets gaat positiefs gaat opleveren omdat er een knikkertje gaat rollen.
Maar serieus, ik zie de toekomst steeds minder rooskleurig worden.
[..]
Lenny speelt met de gedachte zoals ze ergens eerder schreef.
Dat weet ik en wíst ik. Maar het is niet aan mij om daar over uit te wijden verder. Ik heb uiteraard mijn gedachtengang en mijn uiteindelijke keuze wél met haar gedeeld, dus het kwam niet als een verrassing voor d'r, al wist ze niet dat gisteren de dag zou zijn, maar dat wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:37 schreef Chandler het volgende:
Lenny speelt met de gedachte zoals ze ergens eerder schreef.
Haha, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:37 schreef Chandler het volgende:
Ik hoop ten zeerste dat je vertrek als MOD FOK! iets gaat positiefs gaat opleveren omdat er een knikkertje gaat rollen.
Dit klopt wel. Maar er hoeft ook niks te gaan rollen. Wij bepalen allemaal niet wat hier wel of niet kan. We bepalen wel allemaal voor ons zelf of we het daar mee eens zijn of niet. Maar dan nog kunnen we daar in niks bepalen, anders dan ons eigen postgedrag.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk niet![]()
Hoe vaak is dit nou al gebeurt afgelopen jaren? En er is nog nooit een knikker gaan rollen
Knikker rolt wel, en hard ook . Alleen gebeurt er niks mee om hem in een goede baan te laten rollen. (Helaas)quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk niet![]()
Hoe vaak is dit nou al gebeurt afgelopen jaren? En er is nog nooit een knikker gaan rollen
Discussiëren primaquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is een forum, dat noemt met discuseren. Dat jij daar niet goed mee overweg kan is jouw probleem
Klopt dat schreef je eerder ook. En dat siert je!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:41 schreef CoolGuy het volgende:
Dat weet ik en wíst ik. Maar het is niet aan mij om daar over uit te wijden verder. Ik heb uiteraard mijn gedachtengang en mijn uiteindelijke keuze wél met haar gedeeld, dus het kwam niet als een verrassing voor d'r, al wist ze niet dat gisteren de dag zou zijn, maar dat wist ik ook niet.
Nou als het aan mij en vele andere leden ligt wel. We zien steeds meer kwaliteit vertrekken en rotzooi er voor terug komen, dan trekken de trouwe users op een bepaald moment ook niet meer.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:44 schreef CoolGuy het volgende:
Dit klopt wel. Maar er hoeft ook niks te gaan rollen. Wij bepalen allemaal niet wat hier wel of niet kan. We bepalen wel allemaal voor ons zelf of we het daar mee eens zijn of niet. Maar dan nog kunnen we daar in niks bepalen, anders dan ons eigen postgedrag.
Nota bene op de "Dag van de Arbeid" nog welquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:41 schreef CoolGuy het volgende:
al wist ze niet dat gisteren de dag zou zijn, maar dat wist ik ook niet
Precies en je moet je mening daarover kunnen uiten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
We bepalen wel allemaal voor ons zelf of we het daar mee eens zijn of niet.
En als je instabiel was in een fase van je leven, dan hielp de stabiele community je er wel bovenop of ondersteunde je, als je dat zelf deed.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:48 schreef Chandler het volgende:
[..] Maar om een goede stabiele community.
Ik respecteer zijn keuze juist helemaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Discussiëren prima![]()
Maar dat was het niet![]()
Er is ook nog zoiets als (iemands keuze) respecteren
Hey, wil je er geen [DAGBOEK] topic van maken, van deze reeks?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:40 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe het nu verder gaat, goed of slecht, fijn of klote, het is wat het is. Mijn probleem voor dat stukje FOK! is het niet meer.
Nee.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Hey, wil je er geen [DAGBOEK] topic van maken, van deze reeks?
Top!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik respecteer zijn keuze juist helemaal.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Hey, wil je er geen [DAGBOEK] topic van maken, van deze reeks?
Tja, dat zien heel veel mensen zo. Alleen niet de mensen die bepalen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:48 schreef Chandler het volgende:
Nou als het aan mij en vele andere leden ligt wel. We zien steeds meer kwaliteit vertrekken en rotzooi er voor terug komen, dan trekken de trouwe users op een bepaald moment ook niet meer.
Ik ken best wat EX fokkers die weg zijn gegaan door alle onzin in de serieuzere fora's. Het leven draait niet alleen om kliks, views en posts. Maar om een goede stabiele community.
Dat laatste is steeds minder het geval.:{
Ik ga met frisse tegenzin F1 kijken, daar hebben ze hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tja, dat zien heel veel mensen zo. Alleen niet de mensen die bepalen.
Dat is maar 1 mens toch ? (En die zien we tot nu toe nog niet in je beide topics)quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tja, dat zien heel veel mensen zo. Alleen niet de mensen die bepalen.
En *POEF* .... zwartquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:57 schreef RedShoe het volgende:
Het is officieel.
MED / CoolGuy stopt op R&P en WGR
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |