@CoolGuy op zwartquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:57 schreef RedShoe het volgende:
Het is officieel.
MED / CoolGuy stopt op R&P en WGR
F1 en FOK!, ook al zo'n kutcombi, sorry voor het taalgebruik.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ga met frisse tegenzin F1 kijken, daar hebben ze hetzelfde probleem
Voor mij niet, ik ervaar het vooral als een bevrijding. Niet meer op TR's moeten klikken, niet meer 100x in hetzelfde topic moeten vegen. Niet meer moeten noten. Niet meer discussies 'achter' moeten voeren. Allemaal niet meer mijn probleem.quote:
Ja, in overlegquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:58 schreef r_one het volgende:
[..]
En *POEF* .... zwart
Welkom user @:CoolGuy
Het is je gegundquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik ervaar het vooral als een bevrijding. Niet meer op TR's moeten klikken, niet meer 100x in hetzelfde topic moeten vegen. Niet meer moeten noten. Niet meer discussies 'achter' moeten voeren. Allemaal niet meer mijn probleem.
5 mei mag je officieel de vlag uithangen en helaas 4 mei halfstok. Altijd heel indrukwekkend 4 mei. Ben 1x op die avond op voormalig kamp Westerbork geweest (Kippevel)quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik ervaar het vooral als een bevrijding. Niet meer op TR's moeten klikken, niet meer 100x in hetzelfde topic moeten vegen. Niet meer moeten noten. Niet meer discussies 'achter' moeten voeren. Allemaal niet meer mijn probleem.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Yup, maar daar ligt mijn hart niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
F1 en FOK!, ook al zo'n kutcombi, sorry voor het taalgebruik.
Uiteindelijk kan die bevrijding ook veel waard zijn. Het klinkt gek, maar wanneer je iets achterlaat, komt er vaak ook iets nieuws voor in de plaats.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Voorlopig rust denk ik. Hoop ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan die bevrijding ook veel waard zijn. Het klinkt gek, maar wanneer je iets achterlaat, komt er vaak ook iets nieuws voor in de plaats.
Volgens mij hoeft niemand hier zich ook maar een beetje te zorgen om CG, die gaat zich vast en zeker wel vermaken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan die bevrijding ook veel waard zijn. Het klinkt gek, maar wanneer je iets achterlaat, komt er vaak ook iets nieuws voor in de plaats.
Geniet van je vrije tijdquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En wat ga je met al deze extra vrije tijd doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, je doet nu alsof er uuuuren vrij komen. Dat is niet zo. Dus niks anders dan anders.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat ga je met al deze extra vrije tijd doen?
Je blijft nog steeds mijn voorbeeldquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:11 schreef CoolGuy het volgende:
Mooi om te zien trouwens hoeveel users steun en begrip uitspreken. Niet dat ik een andere keuze had gemaakt als dat niet zo was geweest, maar toch vind ik 't mooi.
Stiekem sterkt het je een beetje, denk ik. Dat er gewoon heel veel FOK!kers achter je staan! en begrip hebben voor jou keuze maar ook de huidige situatie waar we in zitten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:11 schreef CoolGuy het volgende:
Mooi om te zien trouwens hoeveel users steun en begrip uitspreken. Niet dat ik een andere keuze had gemaakt als dat niet zo was geweest, maar toch vind ik 't mooi.
Dat heeft toch allemaal niks met z’n werkzaamheden als mod en z’n besluit om nu toch te stoppen te maken? Laten we de boel een beetje zuiver houden, wel zo prettig in een afscheidstopic, toch?quote:
Ik ook niet, zo bijzonder is General Chat nou ook weer niet.quote:
Ja je hebt gelijk en misschien haal ik die post wel weg. Maar ik vond het wat verbazend alsof Jezus Christus persoonlijk afscheid ging nemen van ons hier. Nu kwam ik zelden in de onderdelen waar hij opereerde dus misschien was dat heel erg goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heeft toch allemaal niks met z’n werkzaamheden als mod en z’n besluit om nu toch te stoppen te maken? Laten we de boel een beetje zuiver houden, wel zo prettig in een afscheidstopic, toch?
Dit heeft mij alleen nog maar meer de ogen geopend.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:16 schreef Chandler het volgende:
[..]
Stiekem sterkt het je een beetje, denk ik. Dat er gewoon heel veel FOK!kers achter je staan! en begrip hebben voor jou keuze maar ook de huidige situatie waar we in zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |