abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:52:16 #51
65846 Bocaj
47th President.
pi_220691169
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik moet hem dus nog luisteren. Wat vond je van deze uitzending? Moeite waard?
Hij heeft wel feeling bij een groot deel van de zaken die spelen in ons land.

Afhameren van Wouter de Winther (ook Telegraaf) en NRC Haagse Zaken luister je die ook?
Wierd weet echt wat er speelt in NL ;)
Afhameren zo nu en dan.

Het zijn ook lange uitzendingen...
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 17:53:49 #52
236264 crew  capricia
pi_220691175
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:52 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Wierd weet echt wat er speelt in NL ;)
Afhameren zo nu en dan.
Wierd is een toppertje hè. Als je wil weten wat er in den landen speelt, moet je hem luisteren. :7
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:54:45 #53
65846 Bocaj
47th President.
pi_220691183
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Met Maurice de Hond (ook één met Rick van Velthuizen van Powned) en is daarnaast regelmatig gast bij anderen. Waaronder DNW.
Ja, die zie ik ook wel eens. Radio1. Maar als Marianne aan het woord is komt Rick er haast niet meer tussen! :D
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 17:55:28 #54
236264 crew  capricia
pi_220691188
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:52 schreef Bocaj het volgende:

[..]


Het zijn ook lange uitzendingen...
Begin dan maar niet aan Betrouwbare Bronnen. Die hebben soms uitzendingen van tweeënhalve uur. _O-
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:57:23 #55
65846 Bocaj
47th President.
pi_220691203
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Begin dan maar niet aan Betrouwbare Bronnen. Die hebben soms uitzendingen van tweeënhalve uur. _O-
Soms kun je de afspeelsnelheid verhogen.
Deed ik bij Jensen ook altijd. 1,25 Daar merkte je niets van bij hem.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 18:00:59 #56
236264 crew  capricia
pi_220691221
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:57 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Soms kun je de afspeelsnelheid verhogen.
Deed ik bij Jensen ook altijd. 1,25 Daar merkte je niets van bij hem.
:D
Als ik iemand mis, dan zijn het Jensen en Ischa Meijer. Twee vergelijkbare grootheden.
Pas als ze wegvallen, weet je welke kwaliteiten ons ontvallen zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door capricia op 01-05-2026 18:06:30 ]
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220691245
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Als ik iemand mis, dan zijn het Jensen en Ischa Meijer. Twee vergelijkbare grootheden.
:wtf:
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 18:03:26 #58
236264 crew  capricia
pi_220691249
En Louis Tas. Die mis ik ook.
Maar goed, die had dan ook geen podcast.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 18:03:49 #59
236264 crew  capricia
pi_220691253
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:03 schreef nostra het volgende:

[..]
:wtf:
Ja wat nou? _O-
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220691309
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:06 schreef capricia het volgende:
En wat luisteren jullie nog meer graag? Op politiek gebied aan podcasts.

'The rest is politics' vind ik vaak wel goed. En ook de 'The rest is politics US'.
Afhameren met Wouter de Winther en Pim Sedee is erg goed.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 18:09:24 #61
236264 crew  capricia
pi_220691322
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:07 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Afhameren met Wouter de Winther en Pim Sedee is erg goed.
Ja. Dacht eerst dat het een beetje minnetjes zou zijn, telegraaf en zulks, maar valt me niet tegen. Vind het zelfs intellectueel beter dan de VK met De kamer van Klok. Die vallen vaak zo tegen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220691350
Ja joh, lekker Robert Jensen luisteren. Voor al uw politieke inzichten.

Gaat ie goed, beste mod?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:12:19 #63
65846 Bocaj
47th President.
pi_220691353
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:00 schreef capricia het volgende:

[..]
:D
Als ik iemand mis, dan zijn het Jensen en Ischa Meijer. Twee vergelijkbare grootheden.
Pas als ze wegvallen, weet je welke kwaliteiten ons ontvallen zijn.
Theo van Gogh met zijn 'Prettig gesprek'.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:12:28 #64
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220691356
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Met Maurice de Hond (ook één met Rick van Velthuizen van Powned) en is daarnaast regelmatig gast bij anderen. Waaronder DNW.
Ok. Niet in geïnteresseerd. In die podcast van Wierd Duk ook niet overigens.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 18:13:25 #65
236264 crew  capricia
pi_220691363
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ja joh, lekker Robert Jensen luisteren. Voor al uw politieke inzichten.

Gaat ie goed, beste mod?
En ook nog op gelijke hoogte stellen met Ischa Meijer en Louis Tas.

/s

Sorry dat mijn sarcasme niet meteen duidelijk was. :D
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220691403
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:09 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dacht eerst dat het een beetje minnetjes zou zijn, telegraaf en zulks, maar valt me niet tegen. Vind het zelfs intellectueel beter dan de VK met De kamer van Klok. Die vallen vaak zo tegen.
Heel erg intellectueel en creatief inderdaad. Met termen als 'de antisemitische GroenLinks jugend' uit de mond van Wouter. Afgelopen maand.

Bekijk deze YouTube-video

Of Pim Sedee: 'haha, nationaal-socialisten kun je niet zeggen natuurlijk want ze denken heel erg internationaal. Ze denken Nederland weg.'

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2026 18:20:10 ]
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:28:32 #67
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_220691475
Ik ken mensen die in Duk een serieuze journalist van hoog kaliber zien.
Die mensen kan ik niet anders dan verachten, hoe aardig ik ze eerder ook vond.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_220691542
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:28 schreef Ringo het volgende:
Ik ken mensen die in Duk een serieuze journalist van hoog kaliber zien.
Die mensen kan ik niet anders dan verachten, hoe aardig ik ze eerder ook vond.
Wanneer de Amerikanen ons komen bevrijden van het bruine VVD-avontuur dan wacht hem het lot van Max Blokzijl.

Met de VS zie ik het wel goed komen; Nederland zakt langzaam weg in een moeras van schikken en plooien, het onderling gezellig houden en in tangodans naar rechts bewegen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2026 18:37:04 ]
pi_220691570
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Begin dan maar niet aan Betrouwbare Bronnen. Die hebben soms uitzendingen van tweeënhalve uur. _O-
Dat is wel een heerlijke podcast overigens.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 18:42:02 #70
236264 crew  capricia
pi_220691594
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:38 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat is wel een heerlijke podcast overigens.
Ja. Dan kun je een onderwerp eens helemaal uitdiepen.
Ze hadden een keer een podcast over de Humboldt universiteit. Iemand politiek uit NL gaf daar een lezing, dus maakten zij een podcast daarover. Nou, dat begon natuurlijk met Humboldt zelf. Duurde vrij lang, weet ik nog. Maar wel genieten. :D
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:44:29 #71
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220691623
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:28 schreef Ringo het volgende:
Ik ken mensen die in Duk een serieuze journalist van hoog kaliber zien.
Die mensen kan ik niet anders dan verachten, hoe aardig ik ze eerder ook vond.
Ach, mensen verachten omdat ze een andere mening hebben 👌 . Dat zegt meer over je eigen beperkte denkwereld dan over diegenen die je veracht.
"Hoka Hey!"
pi_220691674
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dan kun je een onderwerp eens helemaal uitdiepen.
Ze hadden een keer een podcast over de Humboldt universiteit. Iemand politiek uit NL gaf daar een lezing, dus maakten zij een podcast daarover. Nou, dat begon natuurlijk met Humboldt zelf. Duurde vrij lang, weet ik nog. Maar wel genieten. :D
De aflevering deze week was ook briljant, niet in het minst omdat ze Eelco Heinen als de Nederlandse Varoufaki neerzetten @nostra
pi_220691954
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:44 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ach, mensen verachten omdat ze een andere mening hebben 👌 . Dat zegt meer over je eigen beperkte denkwereld dan over diegenen die je veracht.
Verachten is niet een woord dat ik niet snel zal gebruiken, maar ik onderschrijf wel dat wat Duk doet geen ene reet met journalistiek heeft te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_220691988
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:48 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
De aflevering deze week was ook briljant, niet in het minst omdat ze Eelco Heinen als de Nederlandse Varoufaki neerzetten @:nostra
Het is Dag van de Arbeid vandaag, dus zoals je zal begrijpen heb ik een druk programma, maar ik zal van het weekend eens luisteren. Alleen die stemmen staan me niet zo aan, wat vrij vervelend is bij een podcast.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220692012
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
Verachten is niet een woord dat ik niet snel zal gebruiken, maar ik onderschrijf wel dat wat Duk doet geen ene reet met journalistiek heeft te maken.
Helaas geldt dit ook voor journalistiek in het algemeen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')