Kijk eens naar je meerdere stijl- en grammaticaproblemen in je betoog, die de leesbaarheid en correctheid aantasten. Basisschool?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 12:26 schreef UitStraling het volgende:
Totale onzin en niemand met wat meer dan basisschool zal het geloven maar er zitten hier een paar zwakbegaafden en beschadigde geesten die vatbaar zijn voor dit soort leugens en dat maakt het ten zeerste kwalijk, zo praten islamitische haatpredikers ook tegen de wat minder slimmen en rekruteren zodoende terroristen.
Nee hoor, Israël heeft geen genocidaal regime en tevens is er geen apartheid gaande.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 12:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Israel heeft een genocidaal regime. Het pleegt aan de lopende band terrorisme buiten de landsgrenzen, zie bijvoorbeeld deze agressie oorlog tegen Iran en Libanon. Jij draait dat inderdaad om en doet net alsof Israel slachtoffer zou zijn.
Je steunt inderdaad onvoorwaardelijk een land waar apartheid gaande is en diat genocide pleegt, constant oorlog voert en terreur zaait. Goed dat je toegeeft dat genocides zoals in Soedan of Jemen je ook niks kunnen schelen, dat mensen uitgemoord worden boeit je niks. Behalve als het joodse mensen zijn, wat natuurlijk heel racistisch van je is.
Je stelde in een recente discussie met mij nog dat je helemaal niet tegen Israël was. Door de woorden van LR te bevestigen, val je weer eens gigantisch door de mand en laat zien dit natuurlijk wél te zijn.quote:
Wat een vermoeiende act zeg...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:12 schreef HowardRoark het volgende:
Nee, nee. Het is Hezbollah die Israël wil slopen, het Israëlische leger reageert daar volledig terecht op. Dit had al veel eerder gemoeten.
Bibi heeft iedere president in mijn leven ervan geprobeerd te overtuigen Iran aan te vallen op deze manier. De andere presidenten waren niet dom genoeg om mee te doen. Israel is hier niet het zielige slachtoffer. Ik ben anti huidig Rusland om dezelfde redenen dat ik anti huidig Israel ben. Het zijn twee regimes die illegale oorlog na illegale oorlog starten en dan janken als de ander het waagt om terug te schieten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:56 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het was de regering Trump die perse deze aanval nu wilde doen. Isreal heeft vooral geassisteerd. En later meegeschoten om het af te maken. Maar het is israel wie hier verraden en de meeste schade van heeft.
Op alle forums zijn veel pro rusland trollen ineens anti Israel. We zagen dit al met de epistein files dat Mossad er zo genaamd achter zou zitten.
Trump gooit hier Israel voor de bus, allemaal om zijn vriendje Poetin te helpen.
Het is geen act, het zijn feiten. En inderdaad er wordt een deel van het Zuiden van Libanon als bufferzone genomen door Israël. Op die manier kunnen minder makkelijk projectielen richting Israël worden geschoten. Libanon had dit zelf kunnen voorkomen door Hezbollah eerder aan te pakken, dit heeft men altijd nagelaten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende act zeg...
Vandaar dat hele gebieden bezet worden. En vandaar dat ze hele dorpen gewoon compleet plat gooien.
Hoe durf je dit nog te verdedigen?
Als je anti-Rusland bent, moet je ook anti-Iran zijn. Dit zijn immers bondgenoten van elkaar, waarbij Iran ook wapens levert richting de Russen. Voor Israël valt uitstekend het argument van zelfverdediging te maken, voor de Russen natuurlijk absoluut niet. Het Iraanse regime valt al decennialang via proxies Israël aan en het openlijk gesteld het land te willen vernietigen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bibi heeft iedere president in mijn leven ervan geprobeerd te overtuigen Iran aan te vallen op deze manier. De andere presidenten waren niet dom genoeg om mee te doen. Israel is hier niet het zielige slachtoffer. Ik ben anti huidig Rusland om dezelfde redenen dat ik anti huidig Israel ben. Het zijn twee regimes die illegale oorlog na illegale oorlog starten en dan janken als de ander het waagt om terug te schieten.
Als je de kaart van Rusland aanpast dat het alleen de huisjes van Poetin laat zien, dan is het opeens ook een vrij land. De west bank en Gaza zijn niet vrij omdat er een militaire bezetting is en mensen met een Israëlisch paspoort hun buren zonder mogen terroriseren en doodmaken. Ze claimen die regio, dan ook de onvrijheid die ze veroorzaken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, Israël heeft geen genocidaal regime en tevens is er geen apartheid gaande.
Sterker nog, Israël is een multiculturele samenleving waar gelijke rechten hoog in het vandaal staan. Niet voor niets scoort het land juist erg hoog als het gaat om mensenrechten. Zie bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Dat jij herhaaldelijk moet terugvallen op leugens over Israël, nadat je in een posts al je steun voor Hamas had uitgesproken en ook had gezegd dat het Iraanse regime gelijk had met hun wens voor de vernietiging van Israël, is veelzeggend.
Ten slotte is het laatste natuurlijk niets meer dan projectie. Het zijn juist mensen met een uitgesproken pro-Palestijns en anti-Israël wereldbeeld die zich selectief drukmaken om oorlogen en conflicten.
We horen jullie nooit over conflicten of oorlogen op andere plekken terwijl de claim is dat jullie slechts voor mensenrechten en tegen burgerslachtoffers zijn (een universele claim dus). Ik geef daarentegen aan pro-Israël te zijn, dat is geen universele maar specifieke claim omdat ik vind dat het enige, piepkleine Joodse landje ter wereld, in vrede zou moeten kunnen bestaan zonder aangevallen te worden door moslimfundamentalistische barbaren die het land willen vernietigen en Joden kwaad willen doen.
[..]
Je stelde in een recente discussie met mij nog dat je helemaal niet tegen Israël was. Door de woorden van LR te bevestigen, val je weer eens gigantisch door de mand en laat zien dit natuurlijk wél te zijn.
Ik ben dan ook anti het regime in Iran. Maar de vijand van mijn vijand is niet automatisch mijn vriend.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je anti-Rusland bent, moet je ook anti-Iran zijn. Dit zijn immers bondgenoten van elkaar, waarbij Iran ook wapens levert richting de Russen. Voor Israël valt uitstekend het argument van zelfverdediging te maken, voor de Russen natuurlijk absoluut niet. Het Iraanse regime valt al decennialang via proxies Israël aan en het openlijk gesteld het land te willen vernietigen.
Als dat land zo graag een bufferzone wil, gebruiken ze daar hun eigen territorium maar voor. Dit is gewoon een invasie. En dat gaat ze nog wel een keer opbreken.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:25 schreef HowardRoark het volgende:
En inderdaad er wordt een deel van het Zuiden van Libanon als bufferzone genomen door Israël
Ah ja, tegen terroristen...quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is geen act, het zijn feiten. En inderdaad er wordt een deel van het Zuiden van Libanon als bufferzone genomen door Israël. Op die manier kunnen minder makkelijk projectielen richting Israël worden geschoten. Libanon had dit zelf kunnen voorkomen door Hezbollah eerder aan te pakken, dit heeft men altijd nagelaten.
Wederom propaganda van een kanaal in lijn met het Iraanse regime. Het hoofdaccount van deze user was al gesloten.quote:
En tevens:quote:Iranian Jews primarily left the country following the 1979 Islamic Revolution due to fears of religious persecution, the execution of community leaders, economic instability, and political insecurity. While 80,000 Jews lived there before 1978, the population dropped to less than 20,000 afterward as many feared the new regime's anti-Zionism and anti-Semitic rhetoric.
Bron: Google Gemini
quote:The regime’s more rational elements may eventually prevail and reduce tensions. Right now, the rhetoric is menacing: The new revolutionary anthem, which originated from devotees of Iran’s supreme leader and was prominently featured on state television last week, calls for “uprooting” not Zionists or Israelis, but Jews.
...
Ja maar er wonen daar alleen maar moslims en dat zijn allemaal terroristen. HR heeft er een mooi kaartje van! Kijk hier is een van de Jezus beelden die die extreme moslims hadden gemaakt om de IDF in een slecht daglicht te zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja, tegen terroristen...
Vandaar dat een heel leef gebied compleet platgeveegd wordt....
Huizen van doodnormale Libanezen.
En uberhaupt illegale annexatie.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je stelde in een recente discussie met mij nog dat je helemaal niet tegen Israël was. Door de woorden van LR te bevestigen, val je weer eens gigantisch door de mand en laat zien dit natuurlijk wél te zijn.
Het Zuiden van Libanon is inderdaad overwegend Islamitisch en Hezbollah (Shia) gebied. Zie ook:quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja maar er wonen daar alleen maar moslims en dat zijn allemaal terroristen. HR heeft er een mooi kaartje van! Kijk hier is een van de Jezus beelden die die extreme moslims hadden gemaakt om de IDF in een slecht daglicht te zetten.
[ afbeelding ]
Toch gek dat er onder Hezbollah meer religieuze vrijheid was voor christenen dan toen de IDF langskwam.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Zuiden van Libanon is inderdaad overwegend Islamitisch en Hezbollah (Shia) gebied. Zie ook:
[ afbeelding ]
Bron
Tja, dit staat natuurlijk haaks op de post die je hebt toe zitten juichen vanwege zogenaamde 'waarheden'. Wellicht is het eens goed jezelf af te vragen waar die antipathie jegens Israël vandaan komt?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ben helemaal niet tegen Israël. Wel tegen het regime dat daar nu met de scepter zwaait en verantwoordelijk is voor het beleid van de afgelopen decennia.
Hezbollah staat nu niet bekend om hun religieuze vrijheid, Israël wel. Maar bewijs gerust het tegenovergestelde. En een militair die zich misdraagt (en daarvoor ook is opgepakt en uit het leger gezet) toont dat niet aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toch gek dat er onder Hezbollah meer religieuze vrijheid was voor christenen dan toen de IDF langskwam.
Kijk hier heb je het fout. Het was niet een militair, maar een heel peloton met wisselende komaf en een fotograaf die dachten dat hun vrienden dit ook leuk zouden vinden. Indicatie van wat groters zeg maar.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hezbollah staat nu niet bekend om hun religieuze vrijheid, Israël wel. Maar bewijs gerust het tegenovergestelde. En een militair die zich misdraagt (en daarvoor ook is opgepakt en uit het leger gezet) toont dat niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |