abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220690081
Iran heeft toch veel meer doelen geraakt dan gebleken. Maar nee joh, ze konden niks blabla.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220690084
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als je meewerkt aan een etnische zuivering door een heel gebied te slopen en onleefbaar te maken ben je imho niet "onze mensen". Het westen waar ik voor sta doet niet aan etnische zuiveringen.
Het land waar je woont wordt momenteel gezuiverd.
graag verwijderen
pi_220690109
25 miljard schade aan Amerikaanse installaties, vooral communicatieapparatuur zoals radomes.
pi_220690419
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:26 schreef Discombobulate het volgende:
25 miljard schade aan Amerikaanse installaties, vooral communicatieapparatuur zoals radomes.
Ik las $5,6 miljard. Waar haal je die $20 miljard extra vandaan?
pi_220690574
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik las $5,6 miljard. Waar haal je die $20 miljard extra vandaan?
NOS citeerde nieuwe bronnen bij CNN.
pi_220690576
Wel grappig hoe mensen hier zo vatbaar blijken voor Amerikaanse propaganda.
pi_220690633
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
NOS citeerde nieuwe bronnen bij CNN.
Ok, dan heb ik iets om op te zoeken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:08 schreef Discombobulate het volgende:
Wel grappig hoe mensen hier zo vatbaar blijken voor Amerikaanse propaganda.
Ging me meer om een bron, ik weet ook niet alles.
Een getal noemen (zonder bron) helpt niet echt.
pi_220690719
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ging me meer om een bron, ik weet ook niet alles.
Een getal noemen (zonder bron) helpt niet echt.
Nee, was in het algemeen. Niet specifiek voor jou bedoeld.
pi_220690770
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
oh?
pi_220690785
quote:

[..]
_O-
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220690891
quote:

[..]
Aanzetten tot haat, discriminatie of geweld (Wetboek van Strafrecht, artikelen 137c–137d)
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:17:49 #137
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220690926
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:48 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
oh?
Zag vandaag idd mensen van de gemeentelijke reinigingsdienst de boel zuiveren ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:24:03 #138
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_220691445
Ja, ik zet deze ook even hier neer. Ik twijfel.

twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220691617
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat het is, de twee pro-oorlog landen die op het moment huishouden in Iran geven ook niks om de duizenden dode demonstranten, die geven enkel om de olie die uit Iran komt en de machtsverhoudingen in het Midden Oosten.
Ik denk dat ze echt wel pro regime change zijn, zeker Israël. Want de IS daar wil ze ook compleet uitruwen. alleen echt geen flauw idee hebben hoe dat te doen. Was ook een kansloze missie. En dan blijft olie over ja.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:57:47 #140
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220691746
quote:

[..]
Jij bent panneklaar kerel.
Leg anders eens uit hoe hier een zuivering plaats aan het vinden is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220691770
Trolletjes voeren is nooit bevorderlijk voor een topic.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220691970
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Omdat AI-muziek altijd van die aids is.
Aan het origineel heb ik goeie herinneringen.

Lekkâh dansuh!
(En nog sonder pilletje in me knart.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220692050
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Jij bent panneklaar kerel.
Leg anders eens uit hoe hier een zuivering plaats aan het vinden is.
Dat komt na de omvolking.
pi_220692176
"Trump ontevreden over Iraans vredesvoorstel:"
Als de VS akkoord zou gaan, zou de aandacht weer verschoven worden naar Israel en dat wilt Bibi niet. Israel is op de achtergrond geruisloos hun vernietigingsoorlog aan het voortzetten. Zolang de aandacht op Trump is gevestigd kan Bibi zoveel mogelijk land inpikken en burgers tellen voor hem niet mee. Ja zelfs de doden op begraafplaatsen moeten het ontgelden...bizar.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:12:04 #145
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220692382
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:18 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ts_israeli_soldiers/
Filmpje van FPV drone die in het midden van meerdere IDF soldaten ontploft.

https://www.timesofisrael(...)-person-view-drones/
Het waarschijnlijke doelwit. Niet echt slachtoffer als je een ander land komt slopen:
[ afbeelding ]

De jongen in het midden is waarschijnlijk doormidden en de gasten eromheen voor het leven verminkt. En dat allemaal om Bibi uit de gevangenis te houden en in Amerika de Epstein klasse rijker te maken.

https://www.timesofisrael(...)in-southern-lebanon/
Er zijn ook al meerdere filmpjes van Israëlische graafmachines en bulldozers die geraakt worden. Daar sterven nu dus ook de eerste burgers in. De graafmachines worden ingezet om complete dorpen te slopen. Het schijnt dat deze mensen een contract ondertekenen dat ze geen onderdeel van de IDF zijn waardoor de nabestaanden geen compensatie krijgen. Moet je maar niet oorlogsmisdrijven begaan.

Onduidelijk is of ze het spermasquads van de IDF ook het zaad van deze mensen gaan redden.
https://www.bbc.com/news/articles/c978m6pl99go

En voor de MAGA/Israel webcare: ik weet dit klinkt allemaal wat cynisch. Anti Israel wellicht zelfs. Maar als ik daar de baas was geweest hadden deze mannen gewoon nog lekker thuis op de bank gezeten. Jullie kunnen niet hetzelfde zeggen.
En dan hadden de raketten nu nog steeds Israël ingevlogen vanuit het Zuiden van Libanon. Laat dat nu net zijn wat Israël wil afstoppen. Wat jij vervolgens reduceert tot 'een ander land komen slopen' ... Nee, nee. Het is Hezbollah die Israël wil slopen, het Israëlische leger reageert daar volledig terecht op. Dit had al veel eerder gemoeten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220692551
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En dan hadden de raketten nu nog steeds Israël ingevlogen vanuit het Zuiden van Libanon. Laat dat nu net zijn wat Israël wil afstoppen. Wat jij vervolgens reduceert tot 'een ander land komen slopen' ... Nee, nee. Het is Hezbollah die Israël wil slopen, het Israëlische leger reageert daar volledig terecht op. Dit had al veel eerder gemoeten.
Israel moet gewoon accepteren dat zolang ze alle buren als de vijand zien zij het probleem zijn.
Israel heeft altijd excuses waarom ze weer een oorlog starten, waarom onschuldige slachtoffers noodzakelijk zijn, waarom misdaden tegen de menselijkheid niet erg zijn als zij ze plegen. Uiteindelijk zaait IDF natuurlijk veel meer dood en verderf dan Hezbollah. Wat dat betreft is het compleet hypocriet dat Israel klaagt over wat raketten hun kant op. Ze schieten zelf onafgebroken raketten alle kanten op.
pi_220692596
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Israel moet gewoon accepteren dat zolang ze alle buren als de vijand zien zij het probleem zijn.
Israel heeft altijd excuses waarom ze weer een oorlog starten, waarom onschuldige slachtoffers noodzakelijk zijn, waarom misdaden tegen de menselijkheid niet erg zijn als zij ze plegen. Uiteindelijk zaait IDF natuurlijk veel meer dood en verderf dan Hezbollah. Wat dat betreft is het compleet hypocriet dat Israel klaagt over wat raketten hun kant op. Ze schieten zelf onafgebroken raketten alle kanten op.
Je gaat bij hem maar een consistente standaard vinden en dat is dat Israël alles mag en de buren niks. Israel start oorlog nr 1219443, dat mag. De bondgenoten van het aangevallen land schieten terug: dat mag niet.
pi_220692615
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Deze jongen is voor heel het internet in stukjes opgeblazen, omdat mensen zoals jij graag eindeloos oorlog willen. Echt pro joods hoor. Om te kotsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2026 20:45:22 ]
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:11:22 #149
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220692801
quote:

[..]
:')_!

Right, right.

En wat gebeurde er ook alweer nadat Israël net was opgericht? Het werd direct aangevallen door alle omringende landen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220692802
quote:

[..]
Dames en heren,

De nieuwe Uri Geller!

(pun uiteraard intended)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')