Alle truukjes inzetten om maar een beetje tijd te winnenquote:
Ik hoop altijd maar voor die gekken dat ze echt 72 maagden krijgen. Je zult maar je hele leven voor niks hebben geleefd voor zo'n sprookjesfiguur.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel een gekke situatie. De één sterft voor 72 maagden en de ander voor een narcistische bejaarde.
Die mannen sterven juist voor de veiligheid van hun dierbaren en zodat jij in alle vrijheid kunt schelden op alles wat goed is in de wereld vanaf de veilige bank, wees er zuinig op.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:18 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ts_israeli_soldiers/
Filmpje van FPV drone die in het midden van meerdere IDF soldaten ontploft.
https://www.timesofisrael(...)-person-view-drones/
Het waarschijnlijke doelwit. Niet echt slachtoffer als je een ander land komt slopen:
[ afbeelding ]
De jongen in het midden is waarschijnlijk doormidden en de gasten eromheen voor het leven verminkt. En dat allemaal om Bibi uit de gevangenis te houden en in Amerika de Epstein klasse rijker te maken.
https://www.timesofisrael(...)in-southern-lebanon/
Er zijn ook al meerdere filmpjes van Israëlische graafmachines en bulldozers die geraakt worden. Daar sterven nu dus ook de eerste burgers in. De graafmachines worden ingezet om complete dorpen te slopen. Het schijnt dat deze mensen een contract ondertekenen dat ze geen onderdeel van de IDF zijn waardoor de nabestaanden geen compensatie krijgen. Moet je maar niet oorlogsmisdrijven begaan.
Onduidelijk is of ze het spermasquads van de IDF ook het zaad van deze mensen gaan redden.
https://www.bbc.com/news/articles/c978m6pl99go
En voor de MAGA/Israel webcare: ik weet dit klinkt allemaal wat cynisch. Anti Israel wellicht zelfs. Maar als ik daar de baas was geweest hadden deze mannen gewoon nog lekker thuis op de bank gezeten. Jullie kunnen niet hetzelfde zeggen.
Het gaat hier verontrustend de anti westerse kant op met opmerkingen naar Amerikanen en israeli die geweld, op onze mensen, goedkeuren.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mannen sterven juist voor de veiligheid van hun dierbaren en zodat jij in alle vrijheid kunt schelden op alles wat goed is in de wereld vanaf de veilige bank, wees er zuinig op.
Het is juist pro-westers om de huidige ontzettend domme acties van de VS en Israel in het MO af te keuren.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat hier verontrustend de anti westerse kant op met opmerkingen naar Amerikanen en israeli die geweld, op onze mensen, goedkeuren.
Zelfs een mod zie ik daar aan mee doen.
Ik vind Israël en de VS naar Westerse maatstaven extreem gewelddadig gedrag vertonen. Dat is pas “anti westers”.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat hier verontrustend de anti westerse kant op met opmerkingen naar Amerikanen en israeli die geweld, op onze mensen, goedkeuren.
Geen enkele kritiek op het islamo-fascistische regime in Teheran dat massaal misdaden tegen de menselijkheid pleegt, ik weet dan wel waarmee we hier te maken hebben, en jij ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik post weleens een bericht over die misdaden en dan krijg je altijd een stel 'jamaar Trump' reacties. Bizarre reflex.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen enkele kritiek op het islamo-fascistische regime in Teheran dat massaal misdaden tegen de menselijkheid pleegt, ik weet dan wel waarmee we hier te maken hebben, en jij ook.
pro-Westers, pro-(Midden-)Oosten, iedereen is een winnaar!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is juist pro-westers om de huidige ontzettend domme acties van de VS en Israel in het MO af te keuren.
Het kost mij in ieder geval 0,0 hersengymnastiek om de huidige acties van de VS en Israel in het MO af te keuren en tegelijkertijd ook het regime in Teheran af te keuren.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
pro-Westers, pro-(Midden-)Oosten, iedereen is een winnaar!
Als je meewerkt aan een etnische zuivering door een heel gebied te slopen en onleefbaar te maken ben je imho niet "onze mensen". Het westen waar ik voor sta doet niet aan etnische zuiveringen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet serieus bent.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mannen sterven juist voor de veiligheid van hun dierbaren en zodat jij in alle vrijheid kunt schelden op alles wat goed is in de wereld vanaf de veilige bank, wees er zuinig op.
Zoals ik al zei, iedereen is pro en iedereen wint.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het kost mij in ieder geval 0,0 hersengymnastiek om de huidige acties van de VS en Israel in het MO af te keuren en tegelijkertijd ook het regime in Teheran af te keuren.
Je bent nog een optimist. Ik geloof pro oorlog mensen gewoon niet meer als ze zeggen tegen demonstranten afschieten te zijn. Hun tribale club mag alles en de ander niks en alles wat ze roepen is in dienst daarvan. Schoolkinderen doubletappen, rellen met steun vd regering om verkrachters vrij te krijgen, het mag allemaal maar. Weet je dan niet dat hamas/Iran/libanon stom is?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het kost mij in ieder geval 0,0 hersengymnastiek om de huidige acties van de VS en Israel in het MO af te keuren en tegelijkertijd ook het regime in Teheran af te keuren.
Iedereen verliest behalve de rijke clubjes rond trump en bibi.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, iedereen is pro en iedereen wint.
Wat het is, de twee pro-oorlog landen die op het moment huishouden in Iran geven ook niks om de duizenden dode demonstranten, die geven enkel om de olie die uit Iran komt en de machtsverhoudingen in het Midden Oosten.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent nog een optimist. Ik geloof pro oorlog mensen gewoon niet meer als ze zeggen tegen demonstranten afschieten te zijn. Hun tribale club mag alles en de ander niks en alles wat ze roepen is in dienst daarvan. Schoolkinderen doubletappen, rellen met steun vd regering om verkrachters vrij te krijgen, het mag allemaal maar. Weet je dan niet dat hamas/Iran/libanon stom is?
Omdat AI-muziek altijd van die aids is.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Niemand trouwens die mijn muzikale toevoeging aan de OP heeft opgemerkt
Dat lopen mensen al decennia lang te roepen. Welcome to tha clubquote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedereen verliest behalve de rijke clubjes rond trump en bibi.
Het land waar je woont wordt momenteel gezuiverd.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je meewerkt aan een etnische zuivering door een heel gebied te slopen en onleefbaar te maken ben je imho niet "onze mensen". Het westen waar ik voor sta doet niet aan etnische zuiveringen.
Ik las $5,6 miljard. Waar haal je die $20 miljard extra vandaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:26 schreef Discombobulate het volgende:
25 miljard schade aan Amerikaanse installaties, vooral communicatieapparatuur zoals radomes.
NOS citeerde nieuwe bronnen bij CNN.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik las $5,6 miljard. Waar haal je die $20 miljard extra vandaan?
Ok, dan heb ik iets om op te zoeken.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
NOS citeerde nieuwe bronnen bij CNN.
Ging me meer om een bron, ik weet ook niet alles.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:08 schreef Discombobulate het volgende:
Wel grappig hoe mensen hier zo vatbaar blijken voor Amerikaanse propaganda.
Nee, was in het algemeen. Niet specifiek voor jou bedoeld.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ging me meer om een bron, ik weet ook niet alles.
Een getal noemen (zonder bron) helpt niet echt.
oh?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het land waar je woont wordt momenteel gezuiverd.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanzetten tot haat, discriminatie of geweld (Wetboek van Strafrecht, artikelen 137c–137d)quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag vandaag idd mensen van de gemeentelijke reinigingsdienst de boel zuiverenquote:
Ik denk dat ze echt wel pro regime change zijn, zeker Israël. Want de IS daar wil ze ook compleet uitruwen. alleen echt geen flauw idee hebben hoe dat te doen. Was ook een kansloze missie. En dan blijft olie over ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat het is, de twee pro-oorlog landen die op het moment huishouden in Iran geven ook niks om de duizenden dode demonstranten, die geven enkel om de olie die uit Iran komt en de machtsverhoudingen in het Midden Oosten.
Jij bent panneklaar kerel.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan het origineel heb ik goeie herinneringen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat AI-muziek altijd van die aids is.
Dat komt na de omvolking.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij bent panneklaar kerel.
Leg anders eens uit hoe hier een zuivering plaats aan het vinden is.
En dan hadden de raketten nu nog steeds Israël ingevlogen vanuit het Zuiden van Libanon. Laat dat nu net zijn wat Israël wil afstoppen. Wat jij vervolgens reduceert tot 'een ander land komen slopen' ... Nee, nee. Het is Hezbollah die Israël wil slopen, het Israëlische leger reageert daar volledig terecht op. Dit had al veel eerder gemoeten.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:18 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ts_israeli_soldiers/
Filmpje van FPV drone die in het midden van meerdere IDF soldaten ontploft.
https://www.timesofisrael(...)-person-view-drones/
Het waarschijnlijke doelwit. Niet echt slachtoffer als je een ander land komt slopen:
[ afbeelding ]
De jongen in het midden is waarschijnlijk doormidden en de gasten eromheen voor het leven verminkt. En dat allemaal om Bibi uit de gevangenis te houden en in Amerika de Epstein klasse rijker te maken.
https://www.timesofisrael(...)in-southern-lebanon/
Er zijn ook al meerdere filmpjes van Israëlische graafmachines en bulldozers die geraakt worden. Daar sterven nu dus ook de eerste burgers in. De graafmachines worden ingezet om complete dorpen te slopen. Het schijnt dat deze mensen een contract ondertekenen dat ze geen onderdeel van de IDF zijn waardoor de nabestaanden geen compensatie krijgen. Moet je maar niet oorlogsmisdrijven begaan.
Onduidelijk is of ze het spermasquads van de IDF ook het zaad van deze mensen gaan redden.
https://www.bbc.com/news/articles/c978m6pl99go
En voor de MAGA/Israel webcare: ik weet dit klinkt allemaal wat cynisch. Anti Israel wellicht zelfs. Maar als ik daar de baas was geweest hadden deze mannen gewoon nog lekker thuis op de bank gezeten. Jullie kunnen niet hetzelfde zeggen.
Israel moet gewoon accepteren dat zolang ze alle buren als de vijand zien zij het probleem zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dan hadden de raketten nu nog steeds Israël ingevlogen vanuit het Zuiden van Libanon. Laat dat nu net zijn wat Israël wil afstoppen. Wat jij vervolgens reduceert tot 'een ander land komen slopen' ... Nee, nee. Het is Hezbollah die Israël wil slopen, het Israëlische leger reageert daar volledig terecht op. Dit had al veel eerder gemoeten.
Je gaat bij hem maar een consistente standaard vinden en dat is dat Israël alles mag en de buren niks. Israel start oorlog nr 1219443, dat mag. De bondgenoten van het aangevallen land schieten terug: dat mag niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Israel moet gewoon accepteren dat zolang ze alle buren als de vijand zien zij het probleem zijn.
Israel heeft altijd excuses waarom ze weer een oorlog starten, waarom onschuldige slachtoffers noodzakelijk zijn, waarom misdaden tegen de menselijkheid niet erg zijn als zij ze plegen. Uiteindelijk zaait IDF natuurlijk veel meer dood en verderf dan Hezbollah. Wat dat betreft is het compleet hypocriet dat Israel klaagt over wat raketten hun kant op. Ze schieten zelf onafgebroken raketten alle kanten op.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dan hadden de raketten nu nog steeds Israël ingevlogen vanuit het Zuiden van Libanon. Laat dat nu net zijn wat Israël wil afstoppen. Wat jij vervolgens reduceert tot 'een ander land komen slopen' ... Nee, nee. Het is Hezbollah die Israël wil slopen, het Israëlische leger reageert daar volledig terecht op. Dit had al veel eerder gemoeten.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Israel moet gewoon accepteren dat zolang ze alle buren als de vijand zien zij het probleem zijn.
Israel heeft altijd excuses waarom ze weer een oorlog starten, waarom onschuldige slachtoffers noodzakelijk zijn, waarom misdaden tegen de menselijkheid niet erg zijn als zij ze plegen. Uiteindelijk zaait IDF natuurlijk veel meer dood en verderf dan Hezbollah. Wat dat betreft is het compleet hypocriet dat Israel klaagt over wat raketten hun kant op. Ze schieten zelf onafgebroken raketten alle kanten op.
Dames en heren,quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |