Meer oorlog is wel echt wat we nodig hebben ja.quote:
Het echte gevaar komt van links niet van rechts (windrichting grapjequote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meer oorlog is wel echt wat we nodig hebben ja.
Maar Iran is het eckte gevaar.
Oosten wind hier, dus van rechtsquote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het echte gevaar komt van links niet van rechts (windrichting grapje).
Westenwind is nat en mild, oostenwind droog en extreem. Eigenlijk net als in de politiek.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het echte gevaar komt van links niet van rechts (windrichting grapje).
Bij optie 1 vraag ik me af wat je er nou precies mee bereikt, 2 en 3 zijn vrij risicovolle operaties, waarbij in tegenstelling tot relatief veilig bombarderen ook serieus slachtoffers kunnen gaan vallen aan Amerikaanse zijde.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:36 schreef AFA2022 het volgende:
" President Trump is slated to receive a briefing on new plans for potential action in Iran from CENTCOM Commander Adm. Brad Cooper"
Article suggest 3 options:
1- short and powerfull strikes on infrastructure targets
2- taking over part of Street of Hormuz to reopen it for commercial shipping (could include groundforces)
3- special forces operation to get the HEU (high enriched uranium).
Europa is geen land hè.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 07:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Europa excl ussr had 400 milj inwoners omstreeks 1940
(Is dat nou zo moeilijk te snappen?)
Maar goed met dezestompzinnig logica hoeven we als wereld trump en zijn circus ook h3lemaal niet te helpen met zijn iran straf expeditie 340 miljoen Amerikanen vs 90 miljoen Iraniërs.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 06:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over de beweegredenen, maar de aantallen mensen ten tijde van ww2.
400milj tegen 80milj en toch hadden we geallieerden nodig.
Is een feit.
Ik hoop dat ze 3 gaan doen. Dagenlang graven op een plek in (fpv) drone bereik. Lets go!!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:36 schreef AFA2022 het volgende:
" President Trump is slated to receive a briefing on new plans for potential action in Iran from CENTCOM Commander Adm. Brad Cooper"
Article suggest 3 options:
1- short and powerfull strikes on infrastructure targets
2- taking over part of Street of Hormuz to reopen it for commercial shipping (could include groundforces)
3- special forces operation to get the HEU (high enriched uranium).
Dat hebben ze laatst al een keer geprobeerd. Dat was wel zo'n groot succes dat de VS moest doen of dat er een F15 was neergeschoten om het gefaal te bedekken.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 3 gaan doen. Dagenlang graven op een plek in (fpv) drone bereik. Lets go!!
Klopt wat je zegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij optie 1 vraag ik me af wat je er nou precies mee bereikt, 2 en 3 zijn vrij risicovolle operaties, waarbij in tegenstelling tot relatief veilig bombarderen ook serieus slachtoffers kunnen gaan vallen aan Amerikaanse zijde.
Je hoopt op veel dode soldaten?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 3 gaan doen. Dagenlang graven op een plek in (fpv) drone bereik. Lets go!!
Als mensen zo graag willen sterven voor de wanen van een demente en narcistische bejaarde, wie zijn wij dan om ze tegen te houden?quote:
Wel een gekke situatie. De één sterft voor 72 maagden en de ander voor een narcistische bejaarde.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als mensen zo graag willen sterven voor de wanen van een demente en narcistische bejaarde, wie zijn wij dan om ze tegen te houden?
De ander sterft zodat de Epstein klasse rijker kan worden en aan jonge meisjes kan blijven zitten terwijl de fam thuis niet eens meer naar de dokter kan, omdat de republikeinen massaal rurale ziekenhuizen sluiten.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel een gekke situatie. De één sterft voor 72 maagden en de ander voor een narcistische bejaarde.
So much winningquote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De ander sterft zodat de Epstein klasse rijker kan worden en aan jonge meisjes kan blijven zitten terwijl de fam thuis niet eens meer naar de dokter kan, omdat de republikeinen massaal rurale ziekenhuizen sluiten.
Tja, de peperdure wapens die nog geen drone van ¤300 kunnen tegenhouden moeten ergens van betaald worden hè.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De ander sterft zodat de Epstein klasse rijker kan worden en aan jonge meisjes kan blijven zitten terwijl de fam thuis niet eens meer naar de dokter kan, omdat de republikeinen massaal rurale ziekenhuizen sluiten.
Deze week kwam uit dat ze een Amerikaanse straaljager uit de jaren 60 ook niet konden tegenhouden. Gelukkig waren de meeste Amerikanen al aan het schuilen tussen de burgerbevolking en was de basis grotendeels verlaten, anders had Trump moeten uitleggen hoe het kon dat militairen dood gingen door verouderde Amerikaanse wapens.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tja, de peperdure wapens die nog geen drone van ¤300 kunnen tegenhouden moeten ergens van betaald worden hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |