abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220710696
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 00:06 schreef Shii het volgende:

[..]
Het gaat niet altijd over jou. 8)7
Amen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 4 mei 2026 @ 09:34:01 #152
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220711227
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké ik ga geen topics meer open maken in R&P, omdat het te heftig is voor jullie. Ik vind het ook heftig, maar het is gewoon mijn leven.
Jammer. Ik kan er itt de snowflakes van deze wereld wél tegen en weet het op waarde te schatten ouwe reus.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  roze maandag 4 mei 2026 @ 09:37:01 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220711290
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 07:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een weekje voor genocidale drek :D

Is niet meer dan het niet geven van een koekje aan een jengelende peuter.
De regels zijn niet voor iedereen gelijk.
Your beauty never ever scared me.
pi_220711320
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:37 schreef Ama het volgende:

[..]
De regels zijn niet voor iedereen gelijk.
Dan lees je dat toch niet _O-
Ik heb er moeite mee, zeg ik je eerlijk :{
  maandag 4 mei 2026 @ 09:40:22 #155
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220711358
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 07:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een weekje voor genocidale drek :D

Is niet meer dan het niet geven van een koekje aan een jengelende peuter.
We bespreken geen bans is ook onzin.

Dit had gewoon permanentje moeten zijn natuurlijk :N
  maandag 4 mei 2026 @ 09:40:48 #156
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220711365
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:34 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Jammer. Ik kan er itt de snowflakes van deze wereld wél tegen en weet het op waarde te schatten ouwe reus.
Ja man lekker het nederlandse volk willen afmaken :')
  maandag 4 mei 2026 @ 09:49:17 #157
511221 Hetekip
Depressief
pi_220711419
quote:
81s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Jij bent geen mod.
Pretendeer ik ook niet te zijn. Maar ik word wel die hele hypocrisie binnen R&P moe.

Users roepen dat ze willen dat dit een veilige plek is, blabla.

En kijk eens wat ze doen, hier bans bespreken, allerlei onzin posten die niet in dit topic thuishoort.

Maar vervolgens wel janken over de veiligheid op R&P terwijl iedereen zich in de haren vliegt. Cupfighter krijgt ruzie met alloch87, mensen praten hier over Kree etc.

Iedereen heeft gewoon zijn eigen topics, door hier ruzie te gaan maken, bans te gaan bespreken en overal over te gaan vallen wordt R&P niet beter.

Maar ga vooral zo door als er de overtuiging heerst dat hier op die manier posten R&P in een goed daglicht zet en ten goede komt van de veiligheid en sfeer.

Oh en blijf ook vooral geloven dat als het Coolguy en Lenny niet lukte, jullie het wel voor elkaar krijgen. _O-
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  roze maandag 4 mei 2026 @ 09:51:02 #158
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220711438
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:49 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Pretendeer ik ook niet te zijn. Maar ik word wel die hele hypocrisie binnen R&P moe.

En kijk eens wat ze doen, hier bans bespreken, allerlei onzin posten die niet in dit topic thuishoort.

Maar vervolgens wel janken over de veiligheid op R&P terwijl iedereen zich in de haren vliegt. Cupfighter krijgt ruzie met alloch87, mensen praten hier over Kree etc.

Iedereen heeft gewoon zijn eigen topics, door hier ruzie te gaan maken, bans te gaan bespreken en overal over te gaan vallen wordt R&P niet beter.

Maar ga vooral zo door als er de overtuiging heerst dat hier op die manier posten R&P in een goed daglicht zet en ten goede komt van de veiligheid en sfeer.

Oh en blijf ook vooral geloven dat als het Coolguy en Lenny niet lukte, jullie het wel voor elkaar krijgen. _O-
Jawel je bent wel de wannabe mod aan het uithangen.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 4 mei 2026 @ 09:52:45 #159
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220711455
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:49 schreef Hetekip het volgende:

[..]

Sorry dat we zijn oproep tot genocide niet kunnen accepteren maar blijkbaar wel moeten accepteren dat het vanuit fok lijkt dat dit wel gedaan word.
  maandag 4 mei 2026 @ 09:56:11 #160
511221 Hetekip
Depressief
pi_220711482
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:51 schreef Ama het volgende:

[..]
Jawel je bent wel de wannabe mod aan het uithangen.
Als het jou rust geeft dat te denken, denk dat dan maar. Maar als jullie zo doorgaan en straks niemand de zooi hier wil modden en vandaar de stekker eruit moet.

Kom dan niet bij mij huilen. Jullie hebben je eigen ruiten ingegooid. En ik heb jullie gewaarschuwd, niet als mod. Maar als iemand die logisch kan beredeneren.

Want jullie maken het gene kapot wat jullie willen beschermen in jullie blindheid. En als iemand als Cots hier straks niet meer kan posten omdat jullie het kapot hebben gemaakt kan ik alleen maar zeggen: good fuckin job.
  maandag 4 mei 2026 @ 09:59:29 #161
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220711534
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:56 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Als het jou rust geeft dat te denken, denk dat dan maar. Maar als jullie zo doorgaan en straks niemand de zooi hier wil modden en vandaar de stekker eruit moet.

Kom dan niet bij mij huilen. Jullie hebben je eigen ruiten ingegooid. En ik heb jullie gewaarschuwd, niet als mod. Maar als iemand die logisch kan beredeneren.

Want jullie maken het gene kapot wat jullie willen beschermen in jullie blindheid. En als iemand als Cots hier straks niet meer kan posten omdat jullie het kapot hebben gemaakt kan ik alleen maar zeggen: good fuckin job.
Dat is net zoals zeggen dat iemand zijn winkel maar moet laten bestelen omdat anders de winkel helemaal dicht moet :')
  maandag 4 mei 2026 @ 10:03:42 #162
511221 Hetekip
Depressief
pi_220711556
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:59 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dat is net zoals zeggen dat iemand zijn winkel maar moet laten bestelen omdat anders de winkel helemaal dicht moet :')
Denk je dat beleid gaat veranderen omdat je hier komt blaffen. Alleen de gene die moet modereren heeft daar last van. Your barking up the wrong tree. Ga in FB de discussie met Danny aan, maar hier valt niks te halen.

Hier klagen is alsof je bij de agent klaagt over een wet, terwijl de politiek die maakt. Dit topic is voor de uitvoerende moderatie. Jouw probleem ligt op beleidsniveau, dus dan moet je die discussie op beleidsniveau gaan voeren.
pi_220711817
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 07:10 schreef nostra het volgende:

[..]
Neuh, hij heeft door niet lezen/wel drinken gewoon niet door dat het om een oprechte 'vaarwel' gaat en niet een 'vaarwel, ik word geband'.
Nou dat dacht ik ook hoor. Fucking sneu.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2026 10:48:21 ]
pi_220711931
Het zal wel en eigenlijk zou ik dit allemaal moeten negeren?
Maar waarom krijg ik hier de schuld van alles dan?

als een topic je niet zint dan reageer je er maar gewoon niet op? Zo simpel is het.
En ik ben niet degene die hier TR zet over iedereen die wat negatiefs over mij zegt? Totaal niet enzo.

Dus laat het ook maar aan de mods, maar snap sowieso al niet waarom het hier over mij gaat.
Beetje klaar mee dit? En hoewel ik denk dat dat topic van (of over mij) eigenlijk wel prima kan werken,.

Als dit alleen maar gezeik veroorzaakt dan doen jullie (mods) hem maar dicht, maar dat ligt niet aan mij.
Do what you love, love what you do!
  maandag 4 mei 2026 @ 11:02:15 #165
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220711958
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:01 schreef kree het volgende:

als een topic je niet zint dan reageer je er maar gewoon niet op? Zo simpel is het.
En ik ben niet degene die hier TR zet over iedereen die wat negatiefs over mij zegt? Totaal niet enzo.

Dus laat het ook maar aan de mods, maar snap sowieso al niet waarom het hier over mij gaat.
Het gros hier gaat niet over jou ;)
pi_220711983
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Het gros hier gaat niet over jou ;)
gelukkig maar voel me toch beetje aangesproken wel soms...... en denk ik doe ik dan wat onwijs verkeerd of ben hier de eikel die alleen gezeik veroorzaakt.
  maandag 4 mei 2026 @ 11:05:12 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220712002
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:03 schreef kree het volgende:

[..]
gelukkig maar voel me toch beetje aangesproken wel soms...... en denk ik doe ik dan wat onwijs verkeerd of ben hier de eikel die alleen gezeik veroorzaakt.
Nu gaat het weer over jou omdat je dacht dat het over jou ging maar het ging niet over jou.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220712095
quote:

Beetje klaar mee dit? En hoewel ik denk dat dat topic van (of over mij) eigenlijk wel prima kan werken,.

Als dit alleen maar gezeik veroorzaakt dan doen jullie (mods) hem maar dicht, maar dat ligt niet aan mij.
Voor de honderdste keer
Het gaat niet over jou!
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220712130
oke oke, wilde het alleen ff zeggen.

:)
  maandag 4 mei 2026 @ 11:25:28 #170
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220712142
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:23 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Zolang we blijven doneren niet! :+

:')
Ik heb weer een tientje in de pot gestopt!
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220712147
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:25 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Royal Sadness :') :') :) :)

Maar je 30 hersencellen hebben weer even aandacht gehad :')
ja hoor, sorry moest ff lachen om die reactie. Echt de frustratie en woede enzo. LOL
het is nergens voor nodig en bedoel het wel oprecht. maarja, zoek het maar uit hier.

het is wel totaal fok! dit, ken het niet anders sinds al die 20 jaar dat ik hier post. :)
  maandag 4 mei 2026 @ 11:31:52 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220712179
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:26 schreef kree het volgende:

[..]
ja hoor, sorry moest ff lachen om die reactie. Echt de frustratie en woede enzo. LOL
het is nergens voor nodig en bedoel het wel oprecht. maarja, zoek het maar uit hier.

het is wel totaal fok! dit, ken het niet anders sinds al die 20 jaar dat ik hier post. :)
Volgens mij kreeg jij vorige week je eigen topic met daarbij het verzoek om weg te blijven uit deze fb.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker maandag 4 mei 2026 @ 11:34:43 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220712193
quote:

Godallemachtig :X

Heb je sowieso door wat er allemaal gebeurd is dit weekend? Op Fok? In R&P?
pi_220712216
yup. maar zie te vaak Kree staan hier en daarom reageer ik er weer op.

maargoed, snap de boodschap en ik heb niet echt iets te klagen namelijk.
Dus bij deze, laat ik het hierbij :)
  Forum Admin maandag 4 mei 2026 @ 11:43:27 #175
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_220712236
Nou stelletje kinderen, is het genoeg geweest? Iedereen z'n zegje weer gedaan?

Ik zie weinig tot niets wat met R&P FB heeft te maken dus zullen we gewoon het topic weer gaan gebruiken waar het voor bedoeld is.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_220712399
Gewoon de veger door het topic halen

En FB laten waar het voor bedoelt is.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  maandag 4 mei 2026 @ 12:00:50 #177
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220712409
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:59 schreef Lovely het volgende:
Gewoon de veger door het topic halen [ afbeelding ]

En FB laten waar het voot bedoelt is.
Jammer dat er zo selectief wordt geveegd maar goed.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220712458
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Jammer dat er zo selectief wordt geveegd maar goed.
Dat gebeurd wel vaker ook in andere topics :+
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 12:23:08 #179
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220712555
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:59 schreef Lovely het volgende:
Gewoon de veger door het topic halen [ afbeelding ]

En FB laten waar het voor bedoelt is.
Ik heb de veger klaarstaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220714083
quote:
3s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:43 schreef Armani XL het volgende:
Nou stelletje kinderen, is het genoeg geweest? Iedereen z'n zegje weer gedaan?

Ik zie weinig tot niets wat met R&P FB heeft te maken dus zullen we gewoon het topic weer gaan gebruiken waar het voor bedoeld is.
Hoe probeer ik een beginnende rel de kop in te drukken les ? uit het boekje.

De gevoelens van onbegrip en verbijstering bij veel users blijven denk ik bestaan (bij mij iig wel) en dat blijft op borrelen en wordt alleen maar sterker als ik eerder gebande users weer zie posten.

Als ze nou ook alleen maar in hun eigen topics posten dat is te negeren. Helaas wordt er ook een stempel gedrukt in topics van anderen waar ze naar mijn mening niks te zoeken hebben.

En hoezo stelletje kinderen. (dat vind ik een onnodige opmerking van je)

Fijne dag.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iceage op 04-05-2026 16:38:24 ]
pi_220714326
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef Iceage het volgende:

[..]

De gevoelens van onbegrip en verbijstering bij veel users blijven denk ik bestaan (bij mij iig wel) en dat blijft op borrelen en wordt alleen maar sterker als ik eerder gebande users weer zie posten.

Als ze nou ook alleen maar in hun eigen topics posten dat is te negeren. Helaas wordt er ook een stempel gedrukt in topics van anderen waar ze naar mijn mening niks te zoeken hebben.

Fijne dag.
Mee eens ook al is de post relatief onschuldig zoals in het dating topic op R&P, wederom voegt hij er niks toe en post hij dat hij niet anders wilt dan 1 bepaalde dame, Lenny post terecht Dan hoef je hier ook niet mee te doen, maar hij mengt zich er toch weer tussen dus
pi_220715367
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef Iceage het volgende:

[..]

Fijne dag.
Mja, maar dan moet ik daar toch even op reageren.

Een ban is géén middel om users te weren die niet goed in de markt liggen bij andere users. Daar is het middel niet voor. Het middel is wél om ongewenst gedrag op enig moment te doen stoppen.

Anders krijg je namelijk alleen nog maar oproepen omdat pietje jantje niet mag dus moet jantje weg, maar jantje mag pietje ook niet dus pietje moet weg. Daar kun je niet aan beginnen.

Het wordt imho anders als het een user betreft die zich continue van hetzelfde trucje bedient. Dan moet je op een gegeven moment zeggen van, weet je, je komt hier alleen om rotzooi te trappen, keer op keer op keer op keer, dus op een gegeven moment is het klaar. En zelfs dan mag je terug, waar iéts voor te zeggen is. Dat is waarom een permban geen permban is.

Maar als je users hebt die dit gedrag ban na ban na ban na ban na ban laten zien, dan zou er érgens een keer een definitieve exit moeten zijn, en er zijn makkelijk een paar namen op te noemen waar dát het geval is.

Dus dat je een gebande user weer ziet posten, daar is niks mis mee. Het wordt anders als die user een jarenlang trackrecord heeft van iets. En zelfs dan moet je nog onderscheid maken tussen een user die het simpelweg niet snapt, of een user die het er om doet. Hier komt en kwam alles voorbij he, dus je kunt niet rucksichtlos bij iedereen hetzelfde handelen.

Ik vind wél, dat als je een user een ban geeft na een veel te ver gaande opmerking, en dat is een user die al een jarenlang trackrecord heeft van bedreigingen en zeer ongewenst gedrag, elke keer opnieuw, en die mag dan alsnog voor de zoveelste keer terug, maar krijgt wel te verstaan dat hij geen topics hoeft te openen over continue hetzelfde, dat je dan een beetje je geloofwaardigheid als platform weg gooit.

Want het doel van een user account hier hebben is interactie, en als je dan een dergelijke user terug laat maar je zegt 'm wel dat hij geen topics hoeft te openen (ik snap wel dat dat gericht is op topics over ontinue hetzelfde onderwerp, maar sommige users hébben maar 1 onderwerp, dus topics gáán nergens anders over), dan, ja, dat vind ik ook wel apart.

Maar we moeten ons denk ik wel goed blijven bedenken dat wij als users een ander doel hebben dan het platform he. Wij willen een ervaring zonder notoire stoorzenders, maar aangezien dit platform gewoon een bedrijf is, en een bedrijf draait om winst maken (anders was het wel een stichting), heeft de manier waarop dingen beoordeeld worden door het platform een heel andere insteek dan hoe de user diezelfde dingen beoordeeld.
pi_220715516
@CoolGuy

Bedankt voor je uitgebreide reactie.
Je hebt me aan het denken gezet en ik laat het even bezinken.

Fijne avond.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 20:12:19 #184
Brabo Bastard
pi_220715850
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Mja, maar dan moet ik daar toch even op reageren.

Een ban is géén middel om users te weren die niet goed in de markt liggen bij andere users. Daar is het middel niet voor. Het middel is wél om ongewenst gedrag op enig moment te doen stoppen.

Anders krijg je namelijk alleen nog maar oproepen omdat pietje jantje niet mag dus moet jantje weg, maar jantje mag pietje ook niet dus pietje moet weg. Daar kun je niet aan beginnen.

Het wordt imho anders als het een user betreft die zich continue van hetzelfde trucje bedient. Dan moet je op een gegeven moment zeggen van, weet je, je komt hier alleen om rotzooi te trappen, keer op keer op keer op keer, dus op een gegeven moment is het klaar. En zelfs dan mag je terug, waar iéts voor te zeggen is. Dat is waarom een permban geen permban is.

Maar als je users hebt die dit gedrag ban na ban na ban na ban na ban laten zien, dan zou er érgens een keer een definitieve exit moeten zijn, en er zijn makkelijk een paar namen op te noemen waar dát het geval is.

Dus dat je een gebande user weer ziet posten, daar is niks mis mee. Het wordt anders als die user een jarenlang trackrecord heeft van iets. En zelfs dan moet je nog onderscheid maken tussen een user die het simpelweg niet snapt, of een user die het er om doet. Hier komt en kwam alles voorbij he, dus je kunt niet rucksichtlos bij iedereen hetzelfde handelen.

Ik vind wél, dat als je een user een ban geeft na een veel te ver gaande opmerking, en dat is een user die al een jarenlang trackrecord heeft van bedreigingen en zeer ongewenst gedrag, elke keer opnieuw, en die mag dan alsnog voor de zoveelste keer terug, maar krijgt wel te verstaan dat hij geen topics hoeft te openen over continue hetzelfde, dat je dan een beetje je geloofwaardigheid als platform weg gooit.

Want het doel van een user account hier hebben is interactie, en als je dan een dergelijke user terug laat maar je zegt 'm wel dat hij geen topics hoeft te openen (ik snap wel dat dat gericht is op topics over ontinue hetzelfde onderwerp, maar sommige users hébben maar 1 onderwerp, dus topics gáán nergens anders over), dan, ja, dat vind ik ook wel apart.

Maar we moeten ons denk ik wel goed blijven bedenken dat wij als users een ander doel hebben dan het platform he. Wij willen een ervaring zonder notoire stoorzenders, maar aangezien dit platform gewoon een bedrijf is, en een bedrijf draait om winst maken (anders was het wel een stichting), heeft de manier waarop dingen beoordeeld worden door het platform een heel andere insteek dan hoe de user diezelfde dingen beoordeeld.
Dit zijn de posts die ik het meest zal missen ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220716026
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dit zijn de posts die ik het meest zal missen ;(
Ja verdomme, hoe kan dat nou, ik deed 'm net joh :P ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 20:36:21 #186
Brabo Bastard
pi_220716053
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
:@
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 21:41:59 #187
441859 crew  Lenny77
pi_220716609
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
In het zwart -O- ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220716706
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
In het zwart -O- ;(
Ja, I know. Maar ik heb je uitgelegd waar dat door komt, en gedeeltelijk staat dat ook hier boven in die post. Maar dat wist je al, want we hebben het daar samen uitgebreid over gehad.

Toch vind ik het rottig voor je dat het nu 'alleen' moet doen. Niet helemaal alleen, maar je snapt me.
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 21:55:08 #189
441859 crew  Lenny77
pi_220716734
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, I know. Maar ik heb je uitgelegd waar dat door komt, en gedeeltelijk staat dat ook hier boven in die post. Maar dat wist je al, want we hebben het daar samen uitgebreid over gehad.

Toch vind ik het rottig voor je dat het nu 'alleen' moet doen. Niet helemaal alleen, maar je snapt me.
Nee nee, dat snap ik.
Ik kan er gewoon niet aan wennen, je stond beter met blauw :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220716747
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee nee, dat snap ik.
Ik kan er gewoon niet aan wennen, je stond beter met blauw :P
Heyyy, maar ik ben nog steeds dezelfde he. Dat kleurtje verandert daar niks aan. :P
  maandag 4 mei 2026 @ 22:13:39 #191
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220716857
Kan mijn dagboek topic weer in R&P? Ik wil praten over R&P onderwerpen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220716868
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

ArmaniXL is toch ook nog mod hier ?

Is het niet een idee dat @Ole hier ook bij springt? (Mits ze dat wil natuurlijk)
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 22:20:02 #193
Brabo Bastard
pi_220716898
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:15 schreef Iceage het volgende:

[..]

Is het niet een idee dat @:Ole bij springt? (Mits ze dat wil natuurlijk)
Ik spring bij hier en daar. Maar als @Ole ook wil helpen, graag :)
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Miss SHO maandag 4 mei 2026 @ 22:20:41 #194
22592 crew  Ole
pi_220716904
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:15 schreef Iceage het volgende:

[..]

Is het niet een idee dat @:Ole bij springt? (Mits ze dat wil natuurlijk)
Lief van je O+

Op dit moment zijn er meerdere mods die bijspringen hoor! Allemaal beste voor met dit forum.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 4 mei 2026 @ 22:21:02 #195
13309 nostra
ask why
pi_220716908
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:29 schreef CoolGuy het volgende:
Uiteindelijk wil je die twee toch aligned hebben lijkt me, dat is in het voordeel van zowel het bedrijf als de userbase. Maar bon.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator / Miss SHO maandag 4 mei 2026 @ 22:21:15 #196
22592 crew  Ole
pi_220716911
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik spring bij hier en daar. Maar als @:Ole ook wil helpen, graag :)
Ja dus
pi_220716912
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik spring bij hier en daar. Maar als @:Ole ook wil helpen, graag :)
Oke wist ik niet. Fijn. ^O^
pi_220716917
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:21 schreef Ole het volgende:

[..]
Ja dus
Top! *O*
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 22:22:19 #199
Brabo Bastard
pi_220716923
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:21 schreef Ole het volgende:

[..]
Ja dus
Dreamteam O+
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Miss SHO maandag 4 mei 2026 @ 22:23:36 #200
22592 crew  Ole
pi_220716934
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dreamteam O+
Maar wel in de geest van de huidige mods!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')