Amenquote:
Jammer. Ik kan er itt de snowflakes van deze wereld wél tegen en weet het op waarde te schatten ouwe reus.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké ik ga geen topics meer open maken in R&P, omdat het te heftig is voor jullie. Ik vind het ook heftig, maar het is gewoon mijn leven.
De regels zijn niet voor iedereen gelijk.quote:Op maandag 4 mei 2026 07:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een weekje voor genocidale drek
Is niet meer dan het niet geven van een koekje aan een jengelende peuter.
We bespreken geen bans is ook onzin.quote:Op maandag 4 mei 2026 07:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een weekje voor genocidale drek
Is niet meer dan het niet geven van een koekje aan een jengelende peuter.
Ja man lekker het nederlandse volk willen afmakenquote:Op maandag 4 mei 2026 09:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jammer. Ik kan er itt de snowflakes van deze wereld wél tegen en weet het op waarde te schatten ouwe reus.
Pretendeer ik ook niet te zijn. Maar ik word wel die hele hypocrisie binnen R&P moe.quote:
Jawel je bent wel de wannabe mod aan het uithangen.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Pretendeer ik ook niet te zijn. Maar ik word wel die hele hypocrisie binnen R&P moe.
Users roepen dat ze willen dat dit een veilige plek is, blabla.
En kijk eens wat ze doen, hier bans bespreken, allerlei onzin posten die niet in dit topic thuishoort.
Maar vervolgens wel janken over de veiligheid op R&P terwijl iedereen zich in de haren vliegt. Cupfighter krijgt ruzie met alloch87, mensen praten hier over Kree etc.
Iedereen heeft gewoon zijn eigen topics, door hier ruzie te gaan maken, bans te gaan bespreken en overal over te gaan vallen wordt R&P niet beter.
Maar ga vooral zo door als er de overtuiging heerst dat hier op die manier posten R&P in een goed daglicht zet en ten goede komt van de veiligheid en sfeer.
Oh en blijf ook vooral geloven dat als het Coolguy en Lenny niet lukte, jullie het wel voor elkaar krijgen.
Sorry dat we zijn oproep tot genocide niet kunnen accepteren maar blijkbaar wel moeten accepteren dat het vanuit fok lijkt dat dit wel gedaan word.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Pretendeer ik ook niet te zijn. Maar ik word wel die hele hypocrisie binnen R&P moe.
Users roepen dat ze willen dat dit een veilige plek is, blabla.
En kijk eens wat ze doen, hier bans bespreken, allerlei onzin posten die niet in dit topic thuishoort.
Maar vervolgens wel janken over de veiligheid op R&P terwijl iedereen zich in de haren vliegt. Cupfighter krijgt ruzie met alloch87, mensen praten hier over Kree etc.
Iedereen heeft gewoon zijn eigen topics, door hier ruzie te gaan maken, bans te gaan bespreken en overal over te gaan vallen wordt R&P niet beter.
Maar ga vooral zo door als er de overtuiging heerst dat hier op die manier posten R&P in een goed daglicht zet en ten goede komt van de veiligheid en sfeer.
Oh en blijf ook vooral geloven dat als het Coolguy en Lenny niet lukte, jullie het wel voor elkaar krijgen.
Als het jou rust geeft dat te denken, denk dat dan maar. Maar als jullie zo doorgaan en straks niemand de zooi hier wil modden en vandaar de stekker eruit moet.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel je bent wel de wannabe mod aan het uithangen.
Dat is net zoals zeggen dat iemand zijn winkel maar moet laten bestelen omdat anders de winkel helemaal dicht moetquote:Op maandag 4 mei 2026 09:56 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als het jou rust geeft dat te denken, denk dat dan maar. Maar als jullie zo doorgaan en straks niemand de zooi hier wil modden en vandaar de stekker eruit moet.
Kom dan niet bij mij huilen. Jullie hebben je eigen ruiten ingegooid. En ik heb jullie gewaarschuwd, niet als mod. Maar als iemand die logisch kan beredeneren.
Want jullie maken het gene kapot wat jullie willen beschermen in jullie blindheid. En als iemand als Cots hier straks niet meer kan posten omdat jullie het kapot hebben gemaakt kan ik alleen maar zeggen: good fuckin job.
Denk je dat beleid gaat veranderen omdat je hier komt blaffen. Alleen de gene die moet modereren heeft daar last van. Your barking up the wrong tree. Ga in FB de discussie met Danny aan, maar hier valt niks te halen.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is net zoals zeggen dat iemand zijn winkel maar moet laten bestelen omdat anders de winkel helemaal dicht moet
Nou dat dacht ik ook hoor. Fucking sneu.quote:Op maandag 4 mei 2026 07:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Neuh, hij heeft door niet lezen/wel drinken gewoon niet door dat het om een oprechte 'vaarwel' gaat en niet een 'vaarwel, ik word geband'.
Het gros hier gaat niet over jouquote:Op maandag 4 mei 2026 11:01 schreef kree het volgende:
Het zal wel en eigenlijk zou ik dit allemaal moeten negeren?
Maar waarom krijg ik hier de schuld van alles dan?
als een topic je niet zint dan reageer je er maar gewoon niet op? Zo simpel is het.
En ik ben niet degene die hier TR zet over iedereen die wat negatiefs over mij zegt? Totaal niet enzo.
Dus laat het ook maar aan de mods, maar snap sowieso al niet waarom het hier over mij gaat.
gelukkig maar voel me toch beetje aangesproken wel soms...... en denk ik doe ik dan wat onwijs verkeerd of ben hier de eikel die alleen gezeik veroorzaakt.quote:
Nu gaat het weer over jou omdat je dacht dat het over jou ging maar het ging niet over jou.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig maar voel me toch beetje aangesproken wel soms...... en denk ik doe ik dan wat onwijs verkeerd of ben hier de eikel die alleen gezeik veroorzaakt.
Voor de honderdste keerquote:Op maandag 4 mei 2026 11:01 schreef kree het volgende:
als een topic je niet zint dan reageer je er maar gewoon niet op? Zo simpel is het.
En ik ben niet degene die hier TR zet over iedereen die wat negatiefs over mij zegt? Totaal niet enzo.
Dus laat het ook maar aan de mods, maar snap sowieso al niet waarom het hier over mij gaat.
Beetje klaar mee dit? En hoewel ik denk dat dat topic van (of over mij) eigenlijk wel prima kan werken,.
Als dit alleen maar gezeik veroorzaakt dan doen jullie (mods) hem maar dicht, maar dat ligt niet aan mij.
Ik heb weer een tientje in de pot gestopt!quote:
ja hoor, sorry moest ff lachen om die reactie. Echt de frustratie en woede enzo. LOLquote:Op maandag 4 mei 2026 11:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Royal Sadness![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je 30 hersencellen hebben weer even aandacht gehad
Volgens mij kreeg jij vorige week je eigen topic met daarbij het verzoek om weg te blijven uit deze fb.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor, sorry moest ff lachen om die reactie. Echt de frustratie en woede enzo. LOL
het is nergens voor nodig en bedoel het wel oprecht. maarja, zoek het maar uit hier.
het is wel totaal fok! dit, ken het niet anders sinds al die 20 jaar dat ik hier post.
Godallemachtigquote:Op maandag 4 mei 2026 11:01 schreef kree het volgende:
Beetje klaar mee dit? En hoewel ik denk dat dat topic van (of over mij) eigenlijk wel prima kan werken,.
Als dit alleen maar gezeik veroorzaakt dan doen jullie (mods) hem maar dicht, maar dat ligt niet aan mij.
Jammer dat er zo selectief wordt geveegd maar goed.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:59 schreef Lovely het volgende:
Gewoon de veger door het topic halen [ afbeelding ]
En FB laten waar het voot bedoelt is.
Dat gebeurd wel vaker ook in andere topicsquote:Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer dat er zo selectief wordt geveegd maar goed.
Ik heb de veger klaarstaan.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:59 schreef Lovely het volgende:
Gewoon de veger door het topic halen [ afbeelding ]
En FB laten waar het voor bedoelt is.
Hoe probeer ik een beginnende rel de kop in te drukken les ? uit het boekje.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:43 schreef Armani XL het volgende:
Nou stelletje kinderen, is het genoeg geweest? Iedereen z'n zegje weer gedaan?
Ik zie weinig tot niets wat met R&P FB heeft te maken dus zullen we gewoon het topic weer gaan gebruiken waar het voor bedoeld is.
Mee eens ook al is de post relatief onschuldig zoals in het dating topic op R&P, wederom voegt hij er niks toe en post hij dat hij niet anders wilt dan 1 bepaalde dame, Lenny post terecht Dan hoef je hier ook niet mee te doen, maar hij mengt zich er toch weer tussen dusquote:Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hoe probeer ik een beginnende rel de kop in te drukken les ? uit het boekje.
De gevoelens van onbegrip en verbijstering bij veel users blijven denk ik bestaan (bij mij iig wel) en dat blijft op borrelen en wordt alleen maar sterker als ik eerder gebande users weer zie posten.
Als ze nou ook alleen maar in hun eigen topics posten dat is te negeren. Helaas wordt er ook een stempel gedrukt in topics van anderen waar ze naar mijn mening niks te zoeken hebben.
En hoezo stelletje kinderen. (dat vind ik een onnodige opmerking van je)
Fijne dag.
Mja, maar dan moet ik daar toch even op reageren.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:27 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hoe probeer ik een beginnende rel de kop in te drukken les ? uit het boekje.
De gevoelens van onbegrip en verbijstering bij veel users blijven denk ik bestaan (bij mij iig wel) en dat blijft op borrelen en wordt alleen maar sterker als ik eerder gebande users weer zie posten.
Als ze nou ook alleen maar in hun eigen topics posten dat is te negeren. Helaas wordt er ook een stempel gedrukt in topics van anderen waar ze naar mijn mening niks te zoeken hebben.
En hoezo stelletje kinderen. (dat vind ik een onnodige opmerking van je)
Fijne dag.
Dit zijn de posts die ik het meest zal missenquote:Op maandag 4 mei 2026 19:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet ik daar toch even op reageren.
Een ban is géén middel om users te weren die niet goed in de markt liggen bij andere users. Daar is het middel niet voor. Het middel is wél om ongewenst gedrag op enig moment te doen stoppen.
Anders krijg je namelijk alleen nog maar oproepen omdat pietje jantje niet mag dus moet jantje weg, maar jantje mag pietje ook niet dus pietje moet weg. Daar kun je niet aan beginnen.
Het wordt imho anders als het een user betreft die zich continue van hetzelfde trucje bedient. Dan moet je op een gegeven moment zeggen van, weet je, je komt hier alleen om rotzooi te trappen, keer op keer op keer op keer, dus op een gegeven moment is het klaar. En zelfs dan mag je terug, waar iéts voor te zeggen is. Dat is waarom een permban geen permban is.
Maar als je users hebt die dit gedrag ban na ban na ban na ban na ban laten zien, dan zou er érgens een keer een definitieve exit moeten zijn, en er zijn makkelijk een paar namen op te noemen waar dát het geval is.
Dus dat je een gebande user weer ziet posten, daar is niks mis mee. Het wordt anders als die user een jarenlang trackrecord heeft van iets. En zelfs dan moet je nog onderscheid maken tussen een user die het simpelweg niet snapt, of een user die het er om doet. Hier komt en kwam alles voorbij he, dus je kunt niet rucksichtlos bij iedereen hetzelfde handelen.
Ik vind wél, dat als je een user een ban geeft na een veel te ver gaande opmerking, en dat is een user die al een jarenlang trackrecord heeft van bedreigingen en zeer ongewenst gedrag, elke keer opnieuw, en die mag dan alsnog voor de zoveelste keer terug, maar krijgt wel te verstaan dat hij geen topics hoeft te openen over continue hetzelfde, dat je dan een beetje je geloofwaardigheid als platform weg gooit.
Want het doel van een user account hier hebben is interactie, en als je dan een dergelijke user terug laat maar je zegt 'm wel dat hij geen topics hoeft te openen (ik snap wel dat dat gericht is op topics over ontinue hetzelfde onderwerp, maar sommige users hébben maar 1 onderwerp, dus topics gáán nergens anders over), dan, ja, dat vind ik ook wel apart.
Maar we moeten ons denk ik wel goed blijven bedenken dat wij als users een ander doel hebben dan het platform he. Wij willen een ervaring zonder notoire stoorzenders, maar aangezien dit platform gewoon een bedrijf is, en een bedrijf draait om winst maken (anders was het wel een stichting), heeft de manier waarop dingen beoordeeld worden door het platform een heel andere insteek dan hoe de user diezelfde dingen beoordeeld.
Ja verdomme, hoe kan dat nou, ik deed 'm net johquote:Op maandag 4 mei 2026 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit zijn de posts die ik het meest zal missen
quote:Op maandag 4 mei 2026 20:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja verdomme, hoe kan dat nou, ik deed 'm net joh![]()
In het zwartquote:Op maandag 4 mei 2026 20:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja verdomme, hoe kan dat nou, ik deed 'm net joh![]()
Ja, I know. Maar ik heb je uitgelegd waar dat door komt, en gedeeltelijk staat dat ook hier boven in die post. Maar dat wist je al, want we hebben het daar samen uitgebreid over gehad.quote:
Nee nee, dat snap ik.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar ik heb je uitgelegd waar dat door komt, en gedeeltelijk staat dat ook hier boven in die post. Maar dat wist je al, want we hebben het daar samen uitgebreid over gehad.
Toch vind ik het rottig voor je dat het nu 'alleen' moet doen. Niet helemaal alleen, maar je snapt me.
Heyyy, maar ik ben nog steeds dezelfde he. Dat kleurtje verandert daar niks aan.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee nee, dat snap ik.
Ik kan er gewoon niet aan wennen, je stond beter met blauw
ArmaniXL is toch ook nog mod hier ?quote:Op maandag 4 mei 2026 21:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar ik heb je uitgelegd waar dat door komt, en gedeeltelijk staat dat ook hier boven in die post. Maar dat wist je al, want we hebben het daar samen uitgebreid over gehad.
Toch vind ik het rottig voor je dat het nu 'alleen' moet doen. Niet helemaal alleen, maar je snapt me.
Ik spring bij hier en daar. Maar als @Ole ook wil helpen, graagquote:Op maandag 4 mei 2026 22:15 schreef Iceage het volgende:
[..]
ArmaniXL is toch ook nog mod hier ?
Is het niet een idee dat @:Ole bij springt? (Mits ze dat wil natuurlijk)
Lief van jequote:Op maandag 4 mei 2026 22:15 schreef Iceage het volgende:
[..]
ArmaniXL is toch ook nog mod hier ?
Is het niet een idee dat @:Ole bij springt? (Mits ze dat wil natuurlijk)
Uiteindelijk wil je die twee toch aligned hebben lijkt me, dat is in het voordeel van zowel het bedrijf als de userbase. Maar bon.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:29 schreef CoolGuy het volgende:
Maar we moeten ons denk ik wel goed blijven bedenken dat wij als users een ander doel hebben dan het platform he. Wij willen een ervaring zonder notoire stoorzenders, maar aangezien dit platform gewoon een bedrijf is, en een bedrijf draait om winst maken (anders was het wel een stichting), heeft de manier waarop dingen beoordeeld worden door het platform een heel andere insteek dan hoe de user diezelfde dingen beoordeeld.
Ja dusquote:Op maandag 4 mei 2026 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik spring bij hier en daar. Maar als @:Ole ook wil helpen, graag
Oke wist ik niet. Fijn.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik spring bij hier en daar. Maar als @:Ole ook wil helpen, graag
Dreamteamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |