...in een andere vorm.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:11 schreef CoolGuy het volgende:
Je vraagt naar de bekende weg. Je hébt allemaal die dingen al 400 keer genoemd. De boodschap die Armani je mee gaf was niet 'stop met privacy schenden'. De boodschap was 'stop met elke keer hetzelfde te vertellen'.
Neuh, we weten allang dat je boos bent. Hebben we al vaak genoeg gehoord.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wil zometeen een topic openen over waarom ik boos ben zonder dat ik mensen hun privacy schendt of witte mensen aanval of beledigd. Mag ik deze topic openen? Ik ga wel echte voorbeelden van onrecht die ik heb meegemaakt opschrijven in mijn topic. Mag dat?
Waar mag ik een topic wel over openen dan? Mijn liefdesleven?quote:Op zondag 3 mei 2026 22:14 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Neuh, we weten allang dat je boos bent. Hebben we al vaak genoeg gehoord.
Misschien kan je gewoon een keertje meelezen in topics ipv dat het alleen maar over jou gaatquote:Op zondag 3 mei 2026 22:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waar mag ik een topic wel over openen dan? Mijn liefdesleven?
dit is nog open: TRU / [DAGBOEK] (Keep_Walking) #3quote:Op zondag 3 mei 2026 22:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk allemaal gewoon onderdeel van de psychische problematiek. Als een robot continue een specifiek verhaal willen afdraaien, zonder te lezen of te registreren wat er gezegd wordt. Hi jvraagt wel om tips, maar het gáát niet om de tips. Het gaat om het zenden voor hem, niet om het ontvangen.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Misschien kan je gewoon een keertje meelezen in topics ipv dat het alleen maar over jou gaat
Waarom moet je zo nodig perse een topic openen? Je hebt helemaal niets te vertellen dat in meerdere andere topics uitgebreid besproken is. En 95% van die topics is op slot gegaan.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja zoals ik zei dweilen in de titanic. Erger kan het niet.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk allemaal gewoon onderdeel van de psychische problematiek. Als een robot continue een specifiek verhaal willen afdraaien, zonder te lezen of te registreren wat er gezegd wordt. Hi jvraagt wel om tips, maar het gáát niet om de tips. Het gaat om het zenden voor hem, niet om het ontvangen.
Ook wel bekend als drammen. Wat, zo weten we inmiddels gebaseerd op alle historie, in zijn geval letterlijk gevaarlijk is.
Kijk eens aan! Opgelost!quote:Op zondag 3 mei 2026 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
dit is nog open: TRU / [DAGBOEK] (Keep_Walking) #3
Ik heb nu geen enkele topic lopen over mijn leven in R&Pquote:
Nee, omdat ze allemaal dicht gaan. Waarom zou dat nou toch zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb nu geen enkele topic lopen over mijn leven in R&P
Want:quote:Op zondag 3 mei 2026 22:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb nu geen enkele topic lopen over mijn leven in R&P
quote:Op zondag 3 mei 2026 22:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Waarom moet je zo nodig perse een topic openen? Je hebt helemaal niets te vertellen dat in meerdere andere topics uitgebreid besproken is. En 95% van die topics is op slot gegaan.
Jij verdient ook echt een eigen topic. Belachelijk dat ze daar een slotje op gooien terwijl kree er wel een krijgt .quote:Op zondag 3 mei 2026 22:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké ik ga geen topics meer open maken in R&P, omdat het te heftig is voor jullie. Ik vind het ook heftig, maar het is gewoon mijn leven.
quote:Op zondag 3 mei 2026 22:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké ik ga geen topics meer open maken in R&P, omdat het te heftig is voor jullie. Ik vind het ook heftig, maar het is gewoon mijn leven.
Bedankt.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké ik ga geen topics meer open maken in R&P, omdat het te heftig is voor jullie.
Maar hij heeft toch een eigen topic, dat dagboek topic? Of zie ik het verkeerd?quote:Op zondag 3 mei 2026 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij verdient ook echt een eigen topic. Belachelijk dat ze daar een slotje op gooien terwijl kree er wel een krijgt .
quote:Op zondag 3 mei 2026 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij verdient ook echt een eigen topic. Belachelijk dat ze daar een slotje op gooien terwijl kree er wel een krijgt .
TRU / [DAGBOEK] (Keep_Walking) #3quote:Op zondag 3 mei 2026 22:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch een eigen topic, dat dagboek topic? Of zie ik het verkeerd?
Probleem is dat daar geen aandacht voor is, voor een nieuw topic meestal wel.quote:
Klopt en daar staat nu dat stukje in wat hij elders probeerde te plaatsenquote:Op zondag 3 mei 2026 22:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch een eigen topic, dat dagboek topic? Of zie ik het verkeerd?
Ik was even n iet op FOK dus deze rel heb ik even gemist.quote:
Morgen weer verder met deze eindeloze langspeelplaatquote:
Op naar de volgende rel.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was even n iet op FOK dus deze rel heb ik even gemist.
Maar hier sluit ik me bij aan.
Wel meer dan een maand om eerlijk te zijnquote:Op zondag 3 mei 2026 22:45 schreef DoubleDip het volgende:
Jezus dit menen jullie niet, ik had minstens een maandban ofzo verwacht voor die uitspraken, dit is wel erg makkelijk.
Ik zei dan ook "minstens".quote:Op zondag 3 mei 2026 22:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wel meer dan een maand om eerlijk te zijn
Weekje ban voor het dreigen met strafbare zakenquote:Op zondag 3 mei 2026 22:45 schreef DoubleDip het volgende:
Jezus dit menen jullie niet, ik had minstens een maandban ofzo verwacht voor die uitspraken, dit is wel erg makkelijk.
tip...quote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef Iceage het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 03-05-2026 21:36 ]
Jij bent geen mod, laat dat maar over aan @Lenny77 en de Adminsquote:Op zondag 3 mei 2026 23:43 schreef Hetekip het volgende:
Jongens post lekker in FB, maak een topic aan. Lenny kan er niets aan doen. En nu maken jullie het alleen moeilijker voor haar, laat dit beetje zuiver voor Lenny. Zodat ze makkelijker kan reageren op feedback. In plaats van een grote circlejerk waar iedereen het over KW heeft.
Die discussie moeten jullie met Danny voeren in het FB forum.
Maar hij/zij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 3 mei 2026 23:51 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jij bent geen mod, laat dat maar over aan @:Lenny77 en de Admins
Vaarwelquote:Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik wacht de rel niet eens meer af.
@:Danny zet mij maar op #anoniem en de groeten![]()
(of moet ik mailen?)
Ja een groot gemisquote:
Zo niet zullen je ze en ban geven? in mijn ervaring wil FA nog wel luisteren of mods. dus oke. doe niet te zielig.quote:
Wat staat hier?quote:Op maandag 4 mei 2026 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
Zo niet zullen je ze en ban geven? in mijn ervaring wil FA nog wel luisteren of mods. dus oke. doe niet te zielig.
Het gaat niet altijd over jou.quote:Op maandag 4 mei 2026 00:01 schreef kree het volgende:
tis jammer he dart dit altijd drama moet worden in R&P....
hey ik sta achter wat ik zeg wel en denk lenny ook en moeten jullie niet lullig doen over dat.?
mijn mening en voor de rest laat ik alles aan mods en FA.
dat wellicht niet iedereen zich zo druk hoeft te maken of een ban krijgen of niet en dat de mods en FA wel beetje eerlijk ernaar kijken als je een punt hebt.quote:
Volgens mij reageerde je op de verkeerdequote:Op maandag 4 mei 2026 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
dat wellicht niet iedereen zich zo druk hoeft te maken of een ban krijgen of niet en dat de mods en FA wel beetje eerlijk ernaar kijken als je een punt hebt.
Neuh, hij heeft door niet lezen/wel drinken gewoon niet door dat het om een oprechte 'vaarwel' gaat en niet een 'vaarwel, ik word geband'.quote:Op maandag 4 mei 2026 00:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde je op de verkeerde
Of misschien juist wel en hij niet verder komt dan 10 meter tot de eerste de beste boom of geparkeerde auto. (Uiteraard zonder letsel)quote:Op maandag 4 mei 2026 07:12 schreef Regilio_ het volgende:
En hopelijk rijdt ie dan zo niet naar z'n werk, maar vrees het ergste. Echt, wtf.
Aan zijn schrijfstijl te zien was hij ook weer niet katjelam. Ook weer niet van het ergste uitgaan. Nvm, zag de andere topics rond 03.00 niet.quote:Op maandag 4 mei 2026 07:21 schreef Iceage het volgende:
[..]
Of misschien juist wel en hij niet verder komt dan 10 meter tot de eerste de beste boom of geparkeerde auto. (Uiteraard zonder letsel)
Coulant van je.quote:Op maandag 4 mei 2026 00:01 schreef kree het volgende:
tis jammer he dart dit altijd drama moet worden in R&P....
hey ik sta achter wat ik zeg wel en denk lenny ook en moeten jullie niet lullig doen over dat.?
mijn mening en voor de rest laat ik alles aan mods en FA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |