Je slaat de spijker op zijn kop. Door het aandacht te geven wordt het groter. Als users het gewoon allemaal zouden negeren en niet als een Dora 'zwieber niet posten' zouden roepen, zou de rust zo terug zijn.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat er gisteren niets gebeurd is, behalve dat jij allergisch reageert op een andere user.
Tot 10 tellen, negeren en door met wat jou bezig houdt.
Wat komt er anders erna, een lijst met mensen die niet mogen reageren in andermans Dagboek topic,?
En wat als andere mensen dat bij jou ook gaan ervaren en zich hard gaan maken om je van het forum te verwijderen?
Af en toe kan het bloedirritant zijn, maar die mensen zullen er altijd zijn. Sommige kunnen het zelfs het schoppen tot president van Amerika .
Laat het gaan, want nu krijgt het allemaal weer veel te veel aandacht.
Veel beter dan dit kan ik het ook niet omschrijven.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat er gisteren niets gebeurd is, behalve dat jij allergisch reageert op een andere user.
Tot 10 tellen, negeren en door met wat jou bezig houdt.
Wat komt er anders erna, een lijst met mensen die niet mogen reageren in andermans Dagboek topic,?
En wat als andere mensen dat bij jou ook gaan ervaren en zich hard gaan maken om je van het forum te verwijderen?
Af en toe kan het bloedirritant zijn, maar die mensen zullen er altijd zijn. Sommige kunnen het zelfs het schoppen tot president van Amerika .
Laat het gaan, want nu krijgt het allemaal weer veel te veel aandacht.
Duidelijk , dan laat ik het onderwerp rusten en zoek de oplossing in mezelfquote:Op zondag 10 mei 2026 10:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Veel beter dan dit kan ik het ook niet omschrijven.
Was de afspraak ook niet dat die user uit andere dagboeken bleef?quote:Op zondag 10 mei 2026 10:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Waar gaat dit heen als zelfs R&P geen safe space meer is voor sommige users?quote:Op zondag 10 mei 2026 10:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nee, ik doe niks verkeerd. Ik geef goede adviezen in de andere topics en toon empathie voor de TS. Het zijn juist jullie die constant op mij blijven haten voor niks. Hou daarmee op en geef me een eerlijke kans.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was de afspraak ook niet dat die user uit andere dagboeken bleef?
Hoezo is R&P geen safe space meer door mij, terwijl ik niks verkeerd doe? Waarom haat je zo op mij? Ik heb je niks misdaan, DoubleDipquote:Op zondag 10 mei 2026 12:36 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Waar gaat dit heen als zelfs R&P geen safe space meer is voor sommige users?
Hou eens op en blijf gewoon weg uit andermans topics zoals afgesproken.quote:Op zondag 10 mei 2026 12:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoezo is R&P geen safe space meer door mij, terwijl ik niks verkeerd doe? Waarom haat je zo op mij? Ik heb je niks misdaan, DoubleDip
Je hoeft niet alles persoonlijk te nemen.quote:Op zondag 10 mei 2026 12:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoezo is R&P geen safe space meer door mij, terwijl ik niks verkeerd doe? Waarom haat je zo op mij? Ik heb je niks misdaan, DoubleDip
Die afspraak is nooit gemaakt. Ik mag meedoen in alle topics van R&P zolang ik aan de regels houd. Jij moet ophouden met mij behandelen alsof ik kankerverwekkend ben. Waarom zou ik niet mogen reageren in andere topics?quote:Op zondag 10 mei 2026 12:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hou eens op en blijf gewoon weg uit andermans topics zoals afgesproken.
Ik zou je graag willen uitnodigen naar de KLB-SC waar alle rejects zich verzamelen, maar daar ga ik met die TT ook niet in posten, dus mij zul je er niet zien. Desondanks ben je welkom.quote:Op zondag 10 mei 2026 12:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die afspraak is nooit gemaakt. Ik mag meedoen in alle topics van R&P zolang ik aan de regels houd. Jij moet ophouden met mij behandelen alsof ik kankerverwekkend ben. Waarom zou ik niet mogen reageren in andere topics?
Ik haat niet op jou direct maar volgens mij waren er afspraken gemaakt toch?quote:Op zondag 10 mei 2026 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, ik doe niks verkeerd. Ik geef goede adviezen in de andere topics en toon empathie voor de TS. Het zijn juist jullie die constant op mij blijven haten voor niks. Hou daarmee op en geef me een eerlijke kans.
Volgens mij ook.quote:Op zondag 10 mei 2026 13:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik haat niet op jou direct maar volgens mij waren er afspraken gemaakt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |