Yup daarom hoop ik dat hij gewoon in zijn eigen topic blijft en dat het goed gaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ben er niet blij mij, gaat niet alleen om de genocide opmerking maar om meerdere dingen, vind het niet te rijmen dat zulke mensen terug kunnen komen op het forum
Maar goed de moderators kunnen hier niks aan doen en doen hun uiterste best er wat van te maken
Dat is iets tussen Lenny en Hetekip en gaan we hier ook niet bespreken.quote:
Je was me voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:34 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat is iets tussen Lenny en Hetekip en gaan we hier ook niet bespreken.
Dank je, hierdoor weet ik dat wat hij zei eerlijk is en dat is het enige wat ik echt wou weten in dit gevalquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:34 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Het gaat je niets aan. Posts verwijderdquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dank je, hierdoor weet ik dat wat hij zei eerlijk is en dat is het enige wat ik echt wou weten in dit geval
Waarmee je het dus voor de goede verstaander bevestigt.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:34 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Echtquote:
Is dit negatief bedoeld naar mij of naar FB? Ik twijfel, ik las het in eerste instantie alsof je het lollig bedoelde maar nu twijfel ikquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:42 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waarmee je het dus voor de goede verstaander bevestigt.
Ongelooflijk dat we zoiets hier kunnen lezen. Over users. Lekker veilig ook.![]()
Waarom zou ik negatief naar jou zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is dit negatief bedoeld naar mij of naar FB? Ik twijfel, ik las het in eerste instantie alsof je het lollig bedoelde maar nu twijfel ik
Ik denk dat we in andere topics elkaar tegengekomen zijn en je was van wat me bijstaat niet heel positief. Afgezien daarvan, een vraag met een wedervraag beantwoorden is niet netjes.. Misschien ben je sarcastisch of lollig, maar daarvoor is dit topic niet bedoeld.. dus jaquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:49 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waarom zou ik negatief naar jou zijn?
Nou ja, dan is het antwoord op je vraag simpel: Nee. Ik ben niet negatief naar jou.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik denk dat we in andere topics elkaar tegengekomen zijn en je was van wat me bijstaat niet heel positief. Afgezien daarvan, een vraag met een wedervraag beantwoorden is niet netjes.. Misschien ben je sarcastisch of lollig, maar daarvoor is dit topic niet bedoeld.. dus ja
Ik kijk even.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:49 schreef Medusa666 het volgende:
Er staat een topic perongeluk dubbel erin. Namelijk moeder pusht trouwen. Kunnen jullie deze weghalen? Dankjewel
Oh ik had het al verwijderdquote:
Lenny heeft ook Stig-snelheidquote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh ik had het al verwijderd![]()
Vergeten het hier even te melden
Gewoon op block houden en niet op reageren. Wanneer hij iets doet wat tegen de policy ingaat, zet je een TR en zullen de mods echt optreden. Jij voelt je onveilig, maar je bent niet onveilig.quote:Op zondag 10 mei 2026 08:13 schreef Cupfighter het volgende:
ik weet het niet meer waar ik goed aan doe
Dank je wel voor je reactie, de post was gequote dus zag hem toch , stond op zich niks verkeerds maar als de user iets had terug gelezen dan wist hij dat zijn reactie niet gewenst wasquote:Op zondag 10 mei 2026 09:02 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Gewoon op block houden en niet op reageren. Wanneer hij iets doet wat tegen de policy ingaat, zet je een TR en zullen de mods echt optreden. Jij voelt je onveilig, maar je bent niet onveilig.
Als je hem op block hebt, ga dan ook niet klikken om de post wel te zien en negeer het lekker, dan gaat het ook weer voorbij. Je moet je er minder boos om maken. Nu geef je iemand zoveel macht over jezelf, dat is niet gezond.
Ik heb een collega die ik absoluut niet mag op het werk, haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, denk je dat ik naar de baas kan lopen en kan zeggen: ontslag hem, hij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Dat gaat niet zomaar, en misschien maar goed ook, want een ander zal mij weer irritant vinden.
Ik wilde je dat meegeven als tip, wist niet of ik het hier in FB moest doen of in jouw topic. Sorry mods uiteindelijk voor hier gekozen, daar ik dacht dat dat fijner voor je zou zijn, dan dat ik het in je topic ging breedtrekken.
Als je merkt dat het je zo boos maakt, probeer daar dan aan te werken. Nu geef je mensen teveel macht over jezelf.
En weet je, daar zie ik het binnen R&P ook vaak fout gaan. Ik lees heel vaak dat men hier een veilige omgeving wil.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel voor je reactie, de post was gequote dus zag hem toch , stond op zich niks verkeerds maar als de user iets had terug gelezen dan wist hij dat zijn reactie niet gewenst was
Ik probeer het ook los te laten, boos is niet echt het goede woord, meer onbegrip en machteloosheid en ik weet dat dit bij mezelf ligt en probeer daar aan te werken, heeft ook met een pestverleden te maken, kortom best ingewikkeld
Cots reageerde niet op de post van iemand, en toch moet iemand die discussie dan beginnen door er wel op te reageren.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:50 schreef Iceage het volgende:
[..]
Wat ik in andere topic(s) ook al schreef: Waarom blijf je niet in je eigen Dagboek en dring je jezelf weer op in (kwetsbare) topics van anderen !
Ik heb daar ook een verantwoording in genomen en reageer bewust niet in zijn topic en heb hem op negeer gezet, de quote was goed bedoeld er stond in het geschreven bericht ook niks verkeerds maar wel aandacht zoeken wat in meerdere topics gebeurd is door dezelfde userquote:Op zondag 10 mei 2026 09:23 schreef Hetekip het volgende:
[..]
En weet je, daar zie ik het binnen R&P ook vaak fout gaan. Ik lees heel vaak dat men hier een veilige omgeving wil.
Maar jij schrijft in jouw dagboek heel duidelijk dat je hem geblokkeerd hebt, en afstand wil. Hij komt in jouw topic en wat gebeurd er, er wordt direct op hem gereageerd, dan heb je een quote staan omdat iemand het belangrijker vond op hem te reageren dan jouw eerdere wens te respecteren.
Vervolgens wordt er dan naar de mods of admins gekeken, om het weer goed te breien.
En ik zou toch echt willen pleiten ervoor, dat de veiligheid in R&P echt niet in het geding komt omwille van een user, maar wel hoe we met ons allen reageren op users. We hebben allemaal een verantwoordelijkheid.
Dus het is jammer dat iemand in jouw topic postte, waar van jij aangeeft geen contact te willen. Het is dan nog meer jammer, dat iemand anders dan ook nog denkt: laat ik hier op in gaan. Als iedereen het had genegeerd was niets aan de hand.
Dus ik hoop dat mensen wat minder rood gaan zien, hun ego op zij zetten en even nadenken voordat ze handelen. Eigenlijk is het allemaal heel erg simpel.
Ik denk dat er gisteren niets gebeurd is, behalve dat jij allergisch reageert op een andere user.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
maar heb de indruk dat nu verschillende users op hun tenen lopen door dezelfde user, tenminste ik wel
Je slaat de spijker op zijn kop. Door het aandacht te geven wordt het groter. Als users het gewoon allemaal zouden negeren en niet als een Dora 'zwieber niet posten' zouden roepen, zou de rust zo terug zijn.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat er gisteren niets gebeurd is, behalve dat jij allergisch reageert op een andere user.
Tot 10 tellen, negeren en door met wat jou bezig houdt.
Wat komt er anders erna, een lijst met mensen die niet mogen reageren in andermans Dagboek topic,?
En wat als andere mensen dat bij jou ook gaan ervaren en zich hard gaan maken om je van het forum te verwijderen?
Af en toe kan het bloedirritant zijn, maar die mensen zullen er altijd zijn. Sommige kunnen het zelfs het schoppen tot president van Amerika .
Laat het gaan, want nu krijgt het allemaal weer veel te veel aandacht.
Veel beter dan dit kan ik het ook niet omschrijven.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat er gisteren niets gebeurd is, behalve dat jij allergisch reageert op een andere user.
Tot 10 tellen, negeren en door met wat jou bezig houdt.
Wat komt er anders erna, een lijst met mensen die niet mogen reageren in andermans Dagboek topic,?
En wat als andere mensen dat bij jou ook gaan ervaren en zich hard gaan maken om je van het forum te verwijderen?
Af en toe kan het bloedirritant zijn, maar die mensen zullen er altijd zijn. Sommige kunnen het zelfs het schoppen tot president van Amerika .
Laat het gaan, want nu krijgt het allemaal weer veel te veel aandacht.
Duidelijk , dan laat ik het onderwerp rusten en zoek de oplossing in mezelfquote:Op zondag 10 mei 2026 10:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Veel beter dan dit kan ik het ook niet omschrijven.
Was de afspraak ook niet dat die user uit andere dagboeken bleef?quote:Op zondag 10 mei 2026 10:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Waar gaat dit heen als zelfs R&P geen safe space meer is voor sommige users?quote:Op zondag 10 mei 2026 10:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nee, ik doe niks verkeerd. Ik geef goede adviezen in de andere topics en toon empathie voor de TS. Het zijn juist jullie die constant op mij blijven haten voor niks. Hou daarmee op en geef me een eerlijke kans.quote:Op zondag 10 mei 2026 11:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was de afspraak ook niet dat die user uit andere dagboeken bleef?
Hoezo is R&P geen safe space meer door mij, terwijl ik niks verkeerd doe? Waarom haat je zo op mij? Ik heb je niks misdaan, DoubleDipquote:Op zondag 10 mei 2026 12:36 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Waar gaat dit heen als zelfs R&P geen safe space meer is voor sommige users?
Hou eens op en blijf gewoon weg uit andermans topics zoals afgesproken.quote:Op zondag 10 mei 2026 12:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoezo is R&P geen safe space meer door mij, terwijl ik niks verkeerd doe? Waarom haat je zo op mij? Ik heb je niks misdaan, DoubleDip
Je hoeft niet alles persoonlijk te nemen.quote:Op zondag 10 mei 2026 12:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoezo is R&P geen safe space meer door mij, terwijl ik niks verkeerd doe? Waarom haat je zo op mij? Ik heb je niks misdaan, DoubleDip
Die afspraak is nooit gemaakt. Ik mag meedoen in alle topics van R&P zolang ik aan de regels houd. Jij moet ophouden met mij behandelen alsof ik kankerverwekkend ben. Waarom zou ik niet mogen reageren in andere topics?quote:Op zondag 10 mei 2026 12:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hou eens op en blijf gewoon weg uit andermans topics zoals afgesproken.
Ik zou je graag willen uitnodigen naar de KLB-SC waar alle rejects zich verzamelen, maar daar ga ik met die TT ook niet in posten, dus mij zul je er niet zien. Desondanks ben je welkom.quote:Op zondag 10 mei 2026 12:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die afspraak is nooit gemaakt. Ik mag meedoen in alle topics van R&P zolang ik aan de regels houd. Jij moet ophouden met mij behandelen alsof ik kankerverwekkend ben. Waarom zou ik niet mogen reageren in andere topics?
Ik haat niet op jou direct maar volgens mij waren er afspraken gemaakt toch?quote:Op zondag 10 mei 2026 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, ik doe niks verkeerd. Ik geef goede adviezen in de andere topics en toon empathie voor de TS. Het zijn juist jullie die constant op mij blijven haten voor niks. Hou daarmee op en geef me een eerlijke kans.
Volgens mij ook.quote:Op zondag 10 mei 2026 13:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik haat niet op jou direct maar volgens mij waren er afspraken gemaakt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |