Het gaat dus niet over:quote:Op maandag 4 mei 2026 22:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan mijn dagboek topic weer in R&P? Ik wil praten over R&P onderwerpen.
hij heeft toch zijn dagboektopic? in TRU ?quote:Op maandag 4 mei 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat dus niet over:
-racisme
-wraak
-slachtofferschap.
Mee eens?
Dit ja.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
hij heeft toch zijn dagboektopic? in TRU ?
Ja vandaar dat hij vraagt of hij weer naar R&P mag.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
hij heeft toch zijn dagboektopic? in TRU ?
Laat asjeblieft weg hierquote:Op maandag 4 mei 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat dus niet over:
-racisme
-wraak
-slachtofferschap.
Mee eens?
Kan dat dagboektopic niet gewoon in GC? Aangezien het overal over gaat?quote:Op maandag 4 mei 2026 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja vandaar dat hij vraagt of hij weer naar R&P mag.
Kan het net zo goed naar VER.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Kan dat dagboektopic niet gewoon in GC? Aangezien het overal over gaat?
en volgende week weer elders zeker?quote:Op maandag 4 mei 2026 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja vandaar dat hij vraagt of hij weer naar R&P mag.
Nouja. 1 van die dan. Iets algemeens/breeds.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan het net zo goed naar VER.
Slaap lekkerquote:Op maandag 4 mei 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voor mij is het bedtijd, lees morgen wel bij
Ja, deze 659e poging zal het ongetwijfeld gaan over volstrekt ongerelateerde onderwerpen zoals het effect van privaat gefinancieerde lokale spoorwegbouw in de 19e eeuw op de sociale mobiliteit van arbeiders in Noord-Engeland, en beslist niet met een kort omweggetje toch weer uitkomen op dezelfde stokpaardjes als altijd.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat dus niet over:
-racisme
-wraak
-slachtofferschap.
Mee eens?
Zou wel interessant zijnquote:Op maandag 4 mei 2026 22:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, deze 659e poging zal het ongetwijfeld gaan over volstrekt ongerelateerde onderwerpen zoals het effect van privaat gefinancieerde lokale spoorwegbouw in de 19e eeuw op de sociale mobiliteit van arbeiders in Noord-Engeland, en beslist niet met een kort omweggetje toch weer uitkomen op dezelfde stokpaardjes als altijd.
Ja zeggen en ja doen zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
Ik wil eerst zien dat hij akkoord gaat met de voorwaarden..
Dan komt het topic terug.
Reken er op dat de mods dit scherp in de gaten gaan houdenquote:Op maandag 4 mei 2026 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zeggen en ja doen zijn twee verschillende dingen.
Ja oké, maar slachtofferschap of racisme zijn toch ook R&P onderwerpen?quote:Op maandag 4 mei 2026 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat dus niet over:
-racisme
-wraak
-slachtofferschap.
Mee eens?
Klopt, maar dan heb je wel een overeenkomst..quote:Op maandag 4 mei 2026 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zeggen en ja doen zijn twee verschillende dingen.
Joh ga lekker slapenquote:Op maandag 4 mei 2026 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
Ik wil eerst zien dat hij akkoord gaat met de voorwaarden..
Dan komt het topic terug.
En liefst snel want ik moet ook gaan slapen.. moet nog 9 dagen werken na vandaag ..
Nee, niet op de manier zoals jij het brengt en zeker niet omdat het altijd over dat gaat bij jou.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:32 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja oké, maar slachtofferschap of racisme zijn toch ook R&P onderwerpen?
en wijquote:Op maandag 4 mei 2026 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Reken er op dat de mods dit scherp in de gaten gaan houden
Eens ik zal me gedragenquote:Op maandag 4 mei 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, niet op de manier zoals jij het brengt en zeker niet omdat het altijd over dat gaat bij jou.
Eens of niet eens?
klep dichtquote:Op maandag 4 mei 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voor mij is het bedtijd, lees morgen wel bij
Jazeker, en Ole springt ook bij, daarom zeg ik. Lenny is niet helemaal alleen.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:15 schreef Iceage het volgende:
[..]
ArmaniXL is toch ook nog mod hier ?
Is het niet een idee dat @:Ole hier ook bij springt? (Mits ze dat wil natuurlijk)
Hij is leuk 🙂quote:
Ik denk niet eens zozeer de ruimtequote:
quote:Op maandag 4 mei 2026 23:54 schreef DoubleDip het volgende:
Oke dus je roept iets over genocide. Krijgt een weekbannetje. Komt terug. Zegt "sorry". En mag vrolijk door in je eigen topic.
Hoe vinden jullie zelf dat het gaat?
Het wordt strak in de gaten gehouden.quote:Op maandag 4 mei 2026 23:54 schreef DoubleDip het volgende:
Oke dus je roept iets over genocide. Krijgt een weekbannetje. Komt terug. Zegt "sorry". En mag vrolijk door in je eigen topic.
Hoe vinden jullie zelf dat het gaat?
En toch was vooral jij iedere keer weer degene die op de betreffende user reageerde.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:29 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind wél, dat als je een user een ban geeft na een veel te ver gaande opmerking, en dat is een user die al een jarenlang trackrecord heeft van bedreigingen en zeer ongewenst gedrag, elke keer opnieuw, en die mag dan alsnog voor de zoveelste keer terug, maar krijgt wel te verstaan dat hij geen topics hoeft te openen over continue hetzelfde, dat je dan een beetje je geloofwaardigheid als platform weg gooit.
Dat zie ik, en dat waardeer ik ergquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt strak in de gaten gehouden.
Ik heb ook een TR gemaakt, maar wil toch vragen of er niet wat harder kan worden opgetreden tegen users die denken dat ze het recht aan hun zijde hebben en voor vigilante gaan spelen.quote:
Ik vind het geen heksenjscht, ik vind dat er duidelijk zorgen gedeeld worden, ik kies er nu bewust voor uit bepaalde topics weg te blijvenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb ook een TR gemaakt, maar wil toch vragen of er niet wat harder kan worden opgetreden tegen users die denken dat ze het recht aan hun zijde hebben en voor vigilante gaan spelen.
Ik neem aan dat users andere users niets verschuldigd zijn. Het moet toch niet zo zijn dat ik een andere user in zijn dagboek topic op het matje ga roepen.
Dit is gewoon een heksenjacht en ik kan ook bij iedereen in het dagboek topic gaan vragen of ze Lenny of wie dan ook bedankt hebben. Het ondermijnd de veiligheid van het subforum.
Leuk en aardig, maar dat is geen oplossing en dat weten de meesten hier ook wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt strak in de gaten gehouden.
Het gaat goed tot nu toe toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dat is geen oplossing en dat weten de meesten hier ook wel.
Ik laat je topic verder met rust alleen heb ik wel 1 vraag over je genocide opmerking.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 14:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Bedankt Lenny dat je mij toelaat in R&P.
Zijn anderen hiermee blij? Ik wil nogmaals benadrukken dat ik niks verkeerd doe, vertel alleen de waarheid over mijn leven. Ik had die opmerking over genocide niet moeten zeggen, maar laat het los.
Ik geloof niet erin. Ik heb geen intentie om genocide te plegen op witte mensen, hoewel ik wel van mening ben dat ik terecht boos ben op de Nederlandse volk. Maar genocide plegen ga ik nooit doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik laat je topic verder met rust alleen heb ik wel 1 vraag over je genocide opmerking.
Heb je er spijt van omdat het je in de problemen heb gebracht of omdat je echter er niet in gelooft
Mooi. Dan willen we dat ook niet meer zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 14:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik geloof niet erin. Ik heb geen intentie om genocide te plegen op witte mensen, hoewel ik wel van mening ben dat ik terecht boos ben op de Nederlandse volk. Maar genocide plegen ga ik nooit doen.
Ik hoop dat je het serieus meent. Succes met je topicquote:Op dinsdag 5 mei 2026 14:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik geloof niet erin. Ik heb geen intentie om genocide te plegen op witte mensen, hoewel ik wel van mening ben dat ik terecht boos ben op de Nederlandse volk. Maar genocide plegen ga ik nooit doen.
Ik ook, en ik ben er niet blij mij, gaat niet alleen om de genocide opmerking maar om meerdere dingen, vind het niet te rijmen dat zulke mensen terug kunnen komen op het forumquote:Op dinsdag 5 mei 2026 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik laat je topic verder met rust alleen heb ik wel 1 vraag over je genocide opmerking.
Heb je er spijt van omdat het je in de problemen heb gebracht of omdat je echter er niet in gelooft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |