Welterusten Child en een knuffel van me!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan wel, maar het gaat wel.
'k Heb nog geen plannen om te acteren op mijn gevoelens en ervaringen op het moment. Het is gewoon even zwaar. Over een uurtje is het bedtijd en dan tja... morgen weer een dag en hoe die gaat zien we dan wel weer
[..]
Knuffel
Jep, eerst nog even theequote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:10 schreef qltel het volgende:
[..]
Welterusten Child en een knuffel van me!
Oh, dat kkmt wel goed!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep, eerst nog even thee
Jij lekker uitrusten heZal je nodig hebben
Super!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, dat kkmt wel goed!
Geniet van je thee.
Wat ik in andere topic(s) ook al schreef: Waarom blijf je niet in je eigen Dagboek en dring je jezelf weer op in (kwetsbare) topics van anderen !quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:06 schreef Keep_Walking het volgende:
CotS, heb je plannen voor deze zomer? Wat wil je doen?
Ja heftige dag. Voor mij ook mijn moeder ging rip kerstnacht 2014quote:Op zondag 10 mei 2026 11:44 schreef summer2bird het volgende:
Goeiemorgen CotS, mooie dag vandaag
Ik zou zeggen doe rustig aan, zet het raam lekker open of maak als dat lukt een wandeling en geef je gevoelens de ruimte.
Je bent niet de enige voor wie dit een beladen dag is en bij net zoveel mensen die deze dag leuk vinden zijn er net zoveel die deze dag heel moeilijk vinden.
Jij ook veel sterktequote:Op zondag 10 mei 2026 11:47 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ja heftige dag. Voor mij ook mijn moeder ging rip kerstnacht 2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |