Yup daarom hoop ik dat hij gewoon in zijn eigen topic blijft en dat het goed gaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ben er niet blij mij, gaat niet alleen om de genocide opmerking maar om meerdere dingen, vind het niet te rijmen dat zulke mensen terug kunnen komen op het forum
Maar goed de moderators kunnen hier niks aan doen en doen hun uiterste best er wat van te maken
Dat is iets tussen Lenny en Hetekip en gaan we hier ook niet bespreken.quote:
Je was me voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:34 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat is iets tussen Lenny en Hetekip en gaan we hier ook niet bespreken.
Dank je, hierdoor weet ik dat wat hij zei eerlijk is en dat is het enige wat ik echt wou weten in dit gevalquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:34 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Het gaat je niets aan. Posts verwijderdquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dank je, hierdoor weet ik dat wat hij zei eerlijk is en dat is het enige wat ik echt wou weten in dit geval
Waarmee je het dus voor de goede verstaander bevestigt.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:34 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Echtquote:
Is dit negatief bedoeld naar mij of naar FB? Ik twijfel, ik las het in eerste instantie alsof je het lollig bedoelde maar nu twijfel ikquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:42 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waarmee je het dus voor de goede verstaander bevestigt.
Ongelooflijk dat we zoiets hier kunnen lezen. Over users. Lekker veilig ook.![]()
Waarom zou ik negatief naar jou zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is dit negatief bedoeld naar mij of naar FB? Ik twijfel, ik las het in eerste instantie alsof je het lollig bedoelde maar nu twijfel ik
Ik denk dat we in andere topics elkaar tegengekomen zijn en je was van wat me bijstaat niet heel positief. Afgezien daarvan, een vraag met een wedervraag beantwoorden is niet netjes.. Misschien ben je sarcastisch of lollig, maar daarvoor is dit topic niet bedoeld.. dus jaquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:49 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waarom zou ik negatief naar jou zijn?
Nou ja, dan is het antwoord op je vraag simpel: Nee. Ik ben niet negatief naar jou.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik denk dat we in andere topics elkaar tegengekomen zijn en je was van wat me bijstaat niet heel positief. Afgezien daarvan, een vraag met een wedervraag beantwoorden is niet netjes.. Misschien ben je sarcastisch of lollig, maar daarvoor is dit topic niet bedoeld.. dus ja
Ik kijk even.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:49 schreef Medusa666 het volgende:
Er staat een topic perongeluk dubbel erin. Namelijk moeder pusht trouwen. Kunnen jullie deze weghalen? Dankjewel
Oh ik had het al verwijderdquote:
Lenny heeft ook Stig-snelheidquote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh ik had het al verwijderd![]()
Vergeten het hier even te melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |