abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220670806
Ik wandel bijna elke dag langs de industrieterrein.
Op de industrieterrein staat daar een Belgische auto die al 6 maanden op de (openbare) parkeerplaats staat.
Ik vond het raar dat de auto zo lang op dezelfde plek staat en dat ie scheef geparkeerd staat ondanks dat de parkeerplaats ruim genoeg is.

Ik heb eerst de lokale politie gebeld, maar ze verwijzen mij naar de gemeente. Ik heb dan bij gemeente gemeld en ze zouden gaan kijken. Enkele dagen later meldden ze me dat ze niets kunnen doen omdat de auto op de openbare parkeerplaats staat en net binnen de parkeerplaats staat, ondanks dat achterkant van de auto op gras staat.

Ik heb dan naar Belgische politie gebeld om te vragen of ze een nummerplaat kunnen checken of ie mogelijk gestolen is of evt de eigenaar kan bellen dat de auto in Nederland staat. Maar daar zeggen ze dat ze niets kunnen doen omdat de auto in het buitenland staat en ze vanwege privacy niet zomaar het nummerplaat mogen opzoeken. Ze kunnen pas actie ondernemen als de Nederlandse politie hun meldt.

Nou, mooi zeg. Hier heb je een kip en een ei verhaal. Ondanks dat een Belgische auto al 6 maanden verdwaalt staat op een Nederlandse grondgebied, neemt niemand actie. Wat als de auto gestolen is? Waarom staat een auto al 6 maanden lang in het buitenland?

Wat zou ik nog kunnen doen om te zorgen dat de auto terug naar de rechtmatige eigenaar kan gaan? Of is het gewoon negeren maar?
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:10:53 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220670815
Bemoei je met je eigen zaken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:11:49 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220670818
Bemoei je met je eigen zaken.
Huilen dan.
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:15:12 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220670831
Is het een oudere Golf GTI?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_220670842
Plaats dat kenteken dan. Kan gewoon, België heeft hier toch geen wetgeving. :Y
  Spellchecker dinsdag 28 april 2026 @ 12:20:01 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220670853
Hoe heb jij hier last van?
pi_220670861
Ga een baan zoeken, James Bond
  Spellchecker dinsdag 28 april 2026 @ 12:22:51 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220670869
Ik moet meteen aan dit topic denken

VER / Verlaten caravan.
pi_220670875
Bel de kliklijn van de PVV, vieze buitenlandse auto's jatten al onze parkeerplekken, EIGEN AUTO'S EERST!
pi_220670913
Giet wat een olie onder auto, Klikken bij BOA-lijn... Dan komen ze wel kijken en eventueel ruimen ze wel op.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:40:44 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220670953
Heb ook een keer een telefoontje van de politie gehad omdat iemand zich er blijkbaar heel erg druk over maakte dat mijn auto ergens geparkeerd stond: of ik hem ergens anders wilde parkeren voortaan.

In plaats van dat ze die gast uitleggen dat mijn auto daar prima mag staan gaan ze mij bellen :') .

Had 'ie mooi pech want ik zat een tijdje in Brazilië. Vreesde toen wel voor nog meer sleutelkrassen, maar dat viel mee gelukkig. Bemoei je godverdomme gewoon met je eigen zaken.
Huilen dan.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 april 2026 @ 13:36:07 #12
38148 crew  Innisdemon
pi_220671228
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:34 schreef Captain_Ghost het volgende:
Giet wat een olie onder auto, Klikken bij BOA-lijn... Dan komen ze wel kijken en eventueel ruimen ze wel op.
Wel afgewerkte olie, en even tegen de carterpan aangooien, dan lijkt het eerder op lekkage :)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_220671230
@capuchon_jongen rij af en toe dan eens een rondje joh
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220671292
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:15 schreef Hyperdude het volgende:
Is het een oudere Golf GTI?
Nee, een Mercedes.
pi_220671737
Hoe is dit jouw probleem?
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 15:15:01 #16
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220671760
TS ziet de auto" verwaarloosd" uit. Daarmee bedoel ik lekke band, erg vuil, mos, Want dan kan je aan de gemeente melden als "verwaarloosd voertuig"

je kan ook de wijkagent eens laten kijken. De wijkagent zelf kan contact opnemen met Belgische politie. De wijkagent staat in het algemeen veel dichter bij de mensen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 15:17:26 #17
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220671773
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:10 schreef Harvest89 het volgende:
Bemoei je met je eigen zaken.
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:11 schreef Isdatzo het volgende:
Bemoei je met je eigen zaken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:09 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe is dit jouw probleem?
De mensen moeten tegenwoordig meer voor elkaar zorgen....
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Spellchecker dinsdag 28 april 2026 @ 15:23:10 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220671794
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
[..]
[..]
De mensen moeten tegenwoordig meer voor elkaar zorgen....
Bel jij de wijkagent?
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:27:30 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220671823
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
[..]
[..]
De mensen moeten tegenwoordig meer voor elkaar zorgen....
Voor je kijken doorlopen als je niet wil dat de tandarts voor jou moet gaan zorgen
Huilen dan.
pi_220672563
Als iemand "toevallig" de kentekenplaten verwijderd, wil de politie nog wel eens sneller werken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 17:28:16 #21
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220672593
Bemoei je met je eigen zaken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:49:16 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220673147
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:24 schreef Farenji het volgende:
Bel de kliklijn van de PVV, vieze buitenlandse auto's jatten al onze parkeerplekken, EIGEN AUTO'S EERST!
Wij willen Spyker terug!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220673228
Post eens een foto van die auto
Alius aliud dicit
pi_220673285
Je kan de douane nog proberen, na een half jaar moet er bpm betaald worden.
.
pi_220673324
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:11 schreef Fer het volgende:
Je kan de douane nog proberen, na een half jaar moet er bpm betaald worden.
Hier in de wijk staan al jaren dezelfde auto’s met Belgische kentekens. Hoe zit dat dan?
pi_220673340
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Hier in de wijk staan al jaren dezelfde auto’s met Belgische kentekens. Hoe zit dat dan?
Je kan gewoon bpm betalen zonder verplicht een Nederlands kenteken te nemen. Verder zijn er tal van vrijstellingen, bijvoorbeeld voor mensen die in België werken.
pi_220673419
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:21 schreef KvanG het volgende:

[..]
Je kan gewoon bpm betalen zonder verplicht een Nederlands kenteken te nemen. Verder zijn er tal van vrijstellingen, bijvoorbeeld voor mensen die in België werken.
Ze werken zeker niet in België en wonen al jaren op dat adres. Ik was altijd in de veronderstelling dat je dan direct een Nederlands kenteken moest regelen.
pi_220674237
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:01 schreef Mrmime het volgende:
Post eens een foto van die auto
https://imgur.com/a/yVjwRZf

Zo staat ie dus al zo'n 6 maanden zo.
Alsof iemand met heel veel haast heeft geparkeerd.
pi_220674302
Daar
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:20 schreef daniela_007 het volgende:

[..]
https://imgur.com/a/yVjwRZf

Zo staat ie dus al zo'n 6 maanden zo.
Alsof iemand met heel veel haast heeft geparkeerd.
Daar zou die pand eigenaar eens wat aan moeten doen.

Wij vonden laatst een auto vol met lachgascilinders in een parkeergarage. De politie wou (kon) niks doen, die auto hebben we met een palletwagen zo op de openbare weg gezet en toen was het zo opgeuimd
Vakman pur sang
  Spellchecker dinsdag 28 april 2026 @ 21:30:16 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220674356
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:20 schreef daniela_007 het volgende:

[..]
https://imgur.com/a/yVjwRZf

Zo staat ie dus al zo'n 6 maanden zo.
Alsof iemand met heel veel haast heeft geparkeerd.
Heb je al info gevraagd bij The One?
pi_220674430
In een dronken bui neergezet en vergeten waar die staat?

Maar goed, het lijkt me meer iets voor The One om van dat ding af te komen dan voor een willekeurige voorbijganger.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_220674779
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ze werken zeker niet in België en wonen al jaren op dat adres. Ik was altijd in de veronderstelling dat je dan direct een Nederlands kenteken moest regelen.
Dat moet in de meeste gevallen ook.
Maar ja, als je neefje in België die auto wel op zijn naam wil zetten en er effectief 0,0 controle is door bijvoorbeeld de wijkagent kan het ontduiken van de plicht voor een Nederlandse registratie natuurlijk jarenlang doorgaan.
pi_220674800
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:10 schreef Harvest89 het volgende:
Bemoei je met je eigen zaken.
Wat is er mis met het signaleren en melden van verdachte situaties?

Het is bijzonder schofterig dat onze dames en heren die de slogan "waakzaam en dienstbaar" dragen dit wederom totaal niet uitdragen wanneer een waakzame burger iets meldt.

Een auto die maanden onaangeroerd op een bedrijventerrein staat, in een ander land dan waar de auto geregistreerd staat, daarvan is er een behoorlijke kans dat er "iets" mee is.
  Spellchecker dinsdag 28 april 2026 @ 22:25:18 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220674964
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:36 schreef 215 het volgende:
In een dronken bui neergezet en vergeten waar die staat?

Maar goed, het lijkt me meer iets voor The One om van dat ding af te komen dan voor een willekeurige voorbijganger.
Is ook geen reclame voor die zaak :D
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 23:42:13 #35
441859 crew  Lenny77
pi_220675421
Een beetje zoals de geheime kamer in die winkel dus?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker dinsdag 28 april 2026 @ 23:44:30 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220675427
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:42 schreef Lenny77 het volgende:
Een beetje zoals de geheime kamer in die winkel dus?
:o
pi_220676107
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:09 schreef daniela_007 het volgende:
Ik wandel bijna elke dag langs de industrieterrein.
Op de industrieterrein staat daar een Belgische auto die al 6 maanden op de (openbare) parkeerplaats staat.
Ik vond het raar dat de auto zo lang op dezelfde plek staat en dat ie scheef geparkeerd staat ondanks dat de parkeerplaats ruim genoeg is.

Ik heb eerst de lokale politie gebeld, maar ze verwijzen mij naar de gemeente. Ik heb dan bij gemeente gemeld en ze zouden gaan kijken. Enkele dagen later meldden ze me dat ze niets kunnen doen omdat de auto op de openbare parkeerplaats staat en net binnen de parkeerplaats staat, ondanks dat achterkant van de auto op gras staat.

Ik heb dan naar Belgische politie gebeld om te vragen of ze een nummerplaat kunnen checken of ie mogelijk gestolen is of evt de eigenaar kan bellen dat de auto in Nederland staat. Maar daar zeggen ze dat ze niets kunnen doen omdat de auto in het buitenland staat en ze vanwege privacy niet zomaar het nummerplaat mogen opzoeken. Ze kunnen pas actie ondernemen als de Nederlandse politie hun meldt.

Nou, mooi zeg. Hier heb je een kip en een ei verhaal. Ondanks dat een Belgische auto al 6 maanden verdwaalt staat op een Nederlandse grondgebied, neemt niemand actie. Wat als de auto gestolen is? Waarom staat een auto al 6 maanden lang in het buitenland?

Wat zou ik nog kunnen doen om te zorgen dat de auto terug naar de rechtmatige eigenaar kan gaan? Of is het gewoon negeren maar?
als je bij het chassisnr (VIN NR)kan komen kun je wel iets online vinden,kentekens in Belgie zijn vaak aan personen gekoppeld,ook door het privacygezemel is dit redelijk afgedicht.
pi_220676127
Bemoei je met je eigen zaken
pi_220678293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:20 schreef daniela_007 het volgende:

[..]
https://imgur.com/a/yVjwRZf

Zo staat ie dus al zo'n 6 maanden zo.
Alsof iemand met heel veel haast heeft geparkeerd.
Er zitten wel heel erg veel vliegen bij de kofferbak .....
  Spellchecker woensdag 29 april 2026 @ 15:51:54 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220678550
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:40 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
als je bij het chassisnr (VIN NR)kan komen kun je wel iets online vinden, kentekens in Belgie zijn vaak aan personen gekoppeld,ook door het privacygezemel is dit redelijk afgedicht.
Altijd toch?
pi_220680050
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:30 schreef maily het volgende:

[..]
Heb je al info gevraagd bij The One?
Dit zou ik ook doen.

Thanks voor de foto TO ^O^
Alius aliud dicit
pi_220680132
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:09 schreef daniela_007 het volgende:
Ik wandel bijna elke dag langs de industrieterrein.
Op de industrieterrein staat daar een Belgische auto die al 6 maanden op de (openbare) parkeerplaats staat.
Ik vond het raar dat de auto zo lang op dezelfde plek staat en dat ie scheef geparkeerd staat ondanks dat de parkeerplaats ruim genoeg is.

Ik heb eerst de lokale politie gebeld, maar ze verwijzen mij naar de gemeente. Ik heb dan bij gemeente gemeld en ze zouden gaan kijken. Enkele dagen later meldden ze me dat ze niets kunnen doen omdat de auto op de openbare parkeerplaats staat en net binnen de parkeerplaats staat, ondanks dat achterkant van de auto op gras staat.

Ik heb dan naar Belgische politie gebeld om te vragen of ze een nummerplaat kunnen checken of ie mogelijk gestolen is of evt de eigenaar kan bellen dat de auto in Nederland staat. Maar daar zeggen ze dat ze niets kunnen doen omdat de auto in het buitenland staat en ze vanwege privacy niet zomaar het nummerplaat mogen opzoeken. Ze kunnen pas actie ondernemen als de Nederlandse politie hun meldt.

Nou, mooi zeg. Hier heb je een kip en een ei verhaal. Ondanks dat een Belgische auto al 6 maanden verdwaalt staat op een Nederlandse grondgebied, neemt niemand actie. Wat als de auto gestolen is? Waarom staat een auto al 6 maanden lang in het buitenland?

Wat zou ik nog kunnen doen om te zorgen dat de auto terug naar de rechtmatige eigenaar kan gaan? Of is het gewoon negeren maar?
De lokale politie verwijst je naar de gemeente?

Dat ze het lekker zelf aan de gemeente voorleggen. Maken van iets wat jij constateert jouw probleem :’) Ja maar we hebben er geen uren voor geraamd. Opdonderen, daar gaat het land aan kapot.

Lekker laten staan die auto dat ze het zichzelf oplossen.
U MAD?
pi_220681433
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Hier in de wijk staan al jaren dezelfde auto’s met Belgische kentekens. Hoe zit dat dan?
Die tanken af toe in Belgie. Zolang ze af toen niet in Nederland zijn mag het.
.
  Spellchecker donderdag 30 april 2026 @ 07:32:37 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220681770
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:09 schreef daniela_007 het volgende:
Ik wandel bijna elke dag langs de industrieterrein.
Op de industrieterrein staat daar een Belgische auto die al 6 maanden op de (openbare) parkeerplaats staat.
Ik vond het raar dat de auto zo lang op dezelfde plek staat en dat ie scheef geparkeerd staat ondanks dat de parkeerplaats ruim genoeg is.

Ik heb eerst de lokale politie gebeld, maar ze verwijzen mij naar de gemeente. Ik heb dan bij gemeente gemeld en ze zouden gaan kijken. Enkele dagen later meldden ze me dat ze niets kunnen doen omdat de auto op de openbare parkeerplaats staat en net binnen de parkeerplaats staat, ondanks dat achterkant van de auto op gras staat.

Ik heb dan naar Belgische politie gebeld om te vragen of ze een nummerplaat kunnen checken of ie mogelijk gestolen is of evt de eigenaar kan bellen dat de auto in Nederland staat. Maar daar zeggen ze dat ze niets kunnen doen omdat de auto in het buitenland staat en ze vanwege privacy niet zomaar het nummerplaat mogen opzoeken. Ze kunnen pas actie ondernemen als de Nederlandse politie hun meldt.

Nou, mooi zeg. Hier heb je een kip en een ei verhaal. Ondanks dat een Belgische auto al 6 maanden verdwaalt staat op een Nederlandse grondgebied, neemt niemand actie. Wat als de auto gestolen is? Waarom staat een auto al 6 maanden lang in het buitenland?

Wat zou ik nog kunnen doen om te zorgen dat de auto terug naar de rechtmatige eigenaar kan gaan? Of is het gewoon negeren maar?
Toch wel frustrerend als je daar elke dag die auto ziet staan :Y


Wat zou je nog kunnen doen?
Andere route lopen?
  Spellchecker donderdag 30 april 2026 @ 07:52:45 #45
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220682357
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
De lokale politie verwijst je naar de gemeente?

Dat ze het lekker zelf aan de gemeente voorleggen. Maken van iets wat jij constateert jouw probleem :’) Ja maar we hebben er geen uren voor geraamd. Opdonderen, daar gaat het land aan kapot.

Lekker laten staan die auto dat ze het zichzelf oplossen.
Bij de slager klagen dat het brood van de bakker te droog is en dan verontwaardigt zijn dat de slager er niets aan doet..
Chain SMOKING. Pill POPPING. Drunken INSANITY.
Sign me up, darling
pi_220682463
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:12 schreef AbFab_Darling het volgende:
Bij de slager klagen dat het brood van de bakker te droog is en dan verontwaardigt zijn dat de slager er niets aan doet..
Ja joh. Afschuifcultuur. Als brave burger meld je zoiets netjes en ze sturen je maar van het kastje naar de muur. Misschien moet TS aangeven dat ze een vermoeden heeft dat er vanuit de wagen gedeald wordt of dat er een lijk in ligt. Kijken hoe snel ze daar zijn.
U MAD?
pi_220683042
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
Heb ook een keer een telefoontje van de politie gehad omdat iemand zich er blijkbaar heel erg druk over maakte dat mijn auto ergens geparkeerd stond: of ik hem ergens anders wilde parkeren voortaan.

In plaats van dat ze die gast uitleggen dat mijn auto daar prima mag staan gaan ze mij bellen :') .

Had 'ie mooi pech want ik zat een tijdje in Brazilië. Vreesde toen wel voor nog meer sleutelkrassen, maar dat viel mee gelukkig. Bemoei je godverdomme gewoon met je eigen zaken.
Het is wel raar als hij er al maanden staat in het buitenland.
En korte check van de Nederlandse/Belgische politie op een gestolen voertuig had ik niet raar gevonden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Spellchecker donderdag 30 april 2026 @ 13:32:46 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220683085
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja joh. Afschuifcultuur. Als brave burger meld je zoiets netjes en ze sturen je maar van het kastje naar de muur. Misschien moet TS aangeven dat ze een vermoeden heeft dat er vanuit de wagen gedeald wordt of dat er een lijk in ligt. Kijken hoe snel ze daar zijn.
Paar lachgasballonnetjes en -tanks bij de auto leggen.
pi_220683631
Wat boeit jou dat
  maandag 4 mei 2026 @ 09:28:04 #51
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_220711112
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 15:51 schreef maily het volgende:

[..]
Altijd toch?
In Nederland zijn kentekens aan de auto gekoppeld toch? Niet aan de mensen? Als je je auto verkoopt hou je niet je kenteken voor een volgende auto.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Spellchecker maandag 4 mei 2026 @ 11:33:00 #52
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220712185
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]
In Nederland zijn kentekens aan de auto gekoppeld toch? Niet aan de mensen? Als je je auto verkoopt hou je niet je kenteken voor een volgende auto.
Klopt.
  maandag 4 mei 2026 @ 11:45:02 #53
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220712249
goed dat je hier aandacht besteed misschien is de eigenaar wel verkracht en vermoord en zoekt niemand nu
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:59:13 #54
483584 incel
they/them
pi_220719692
Zwaar terechte klacht. Je koopt een auto toch niet voor jan lul? Eigenlijk zou er een wet moeten zijn dat je auto maar max 3 dagen in een parkeervak mag staan en dat je hem dan moet verplaatsen. Een beetje wat ze nu doen met aanhangers. Waarom zou je een auto kopen en er een week niet in rijden _O- Ja misschien als je op vakantie gaat maar dan kan je hem gewoon in de parkeergarage bij Schiphol zetten
pi_220832094
IS 'IJ AL 't GAT IN?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220833434
Melden dat je een gestolen auto gespot hebt.

Altijd aandikken.
pi_220950944
Is dit item al bij Opsporing Verzocht geweest?
  Spellchecker woensdag 3 juni 2026 @ 19:04:30 #58
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220952283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:26 schreef Halcon het volgende:
Is dit item al bij Opsporing Verzocht geweest?
ik schrik bij elke kick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')