• dinsdag 28 april 2026 @ 12:09 • 1
Ik wandel bijna elke dag langs de industrieterrein.
Op de industrieterrein staat daar een Belgische auto die al 6 maanden op de (openbare) parkeerplaats staat.
Ik vond het raar dat de auto zo lang op dezelfde plek staat en dat ie scheef geparkeerd staat ondanks dat de parkeerplaats ruim genoeg is.
Ik heb eerst de lokale politie gebeld, maar ze verwijzen mij naar de gemeente. Ik heb dan bij gemeente gemeld en ze zouden gaan kijken. Enkele dagen later meldden ze me dat ze niets kunnen doen omdat de auto op de openbare parkeerplaats staat en net binnen de parkeerplaats staat, ondanks dat achterkant van de auto op gras staat.
Ik heb dan naar Belgische politie gebeld om te vragen of ze een nummerplaat kunnen checken of ie mogelijk gestolen is of evt de eigenaar kan bellen dat de auto in Nederland staat. Maar daar zeggen ze dat ze niets kunnen doen omdat de auto in het buitenland staat en ze vanwege privacy niet zomaar het nummerplaat mogen opzoeken. Ze kunnen pas actie ondernemen als de Nederlandse politie hun meldt.
Nou, mooi zeg. Hier heb je een kip en een ei verhaal. Ondanks dat een Belgische auto al 6 maanden verdwaalt staat op een Nederlandse grondgebied, neemt niemand actie. Wat als de auto gestolen is? Waarom staat een auto al 6 maanden lang in het buitenland?
Wat zou ik nog kunnen doen om te zorgen dat de auto terug naar de rechtmatige eigenaar kan gaan? Of is het gewoon negeren maar?

• dinsdag 28 april 2026 @ 12:10 • 2
Black Metal fan
Bemoei je met je eigen zaken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.

• dinsdag 28 april 2026 @ 12:11 • 3
Born in the echoes.
Huilen dan.

• dinsdag 28 april 2026 @ 12:15 • 4
#MakeLanciaGreatAgain
Is het een oudere Golf GTI?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?

• dinsdag 28 april 2026 @ 12:17 • 5
Plaats dat kenteken dan. Kan gewoon, België heeft hier toch geen wetgeving.

• dinsdag 28 april 2026 @ 12:20 • 6
Spellchecker
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
Hoe heb jij hier last van?
--###No Guts No Glory###--

• dinsdag 28 april 2026 @ 12:21 • 7
Ga een baan zoeken, James Bond

• dinsdag 28 april 2026 @ 12:22 • 8
Spellchecker
Ik moet meteen aan dit topic denken
VER / Verlaten caravan.

• dinsdag 28 april 2026 @ 12:24 • 9
Bel de kliklijn van de PVV, vieze buitenlandse auto's jatten al onze parkeerplekken, EIGEN AUTO'S EERST!

• dinsdag 28 april 2026 @ 12:34 • 10
Giet wat een olie onder auto, Klikken bij BOA-lijn... Dan komen ze wel kijken en eventueel ruimen ze wel op.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen

• dinsdag 28 april 2026 @ 12:40 • 11
Born in the echoes.
Heb ook een keer een telefoontje van de politie gehad omdat iemand zich er blijkbaar heel erg druk over maakte dat mijn auto ergens geparkeerd stond: of ik hem ergens anders wilde parkeren voortaan.
In plaats van dat ze die gast uitleggen dat mijn auto daar prima mag staan gaan ze mij bellen

.
Had 'ie mooi pech want ik zat een tijdje in Brazilië. Vreesde toen wel voor nog meer sleutelkrassen, maar dat viel mee gelukkig. Bemoei je godverdomme gewoon met je eigen zaken.
Huilen dan.

• dinsdag 28 april 2026 @ 13:36 • 12
Redactie Frontpage
Op dinsdag 28 april 2026 12:34 schreef Captain_Ghost het volgende:
Giet wat een olie onder auto, Klikken bij BOA-lijn... Dan komen ze wel kijken en eventueel ruimen ze wel op.
Wel afgewerkte olie, en even tegen de carterpan aangooien, dan lijkt het eerder op lekkage
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord

• dinsdag 28 april 2026 @ 13:36 • 13
ask why
@capuchon_jongen rij af en toe dan eens een rondje joh
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.

• dinsdag 28 april 2026 @ 13:51 • 14
Op dinsdag 28 april 2026 12:15 schreef Hyperdude het volgende:
Is het een oudere Golf GTI?
Nee, een Mercedes.

• dinsdag 28 april 2026 @ 15:09 • 15
Hoe is dit jouw probleem?

• dinsdag 28 april 2026 @ 15:15 • 16
Moderator
Belg
TS ziet de auto" verwaarloosd" uit. Daarmee bedoel ik lekke band, erg vuil, mos, Want dan kan je aan de gemeente melden als "verwaarloosd voertuig"
je kan ook de wijkagent eens laten kijken. De wijkagent zelf kan contact opnemen met Belgische politie. De wijkagent staat in het algemeen veel dichter bij de mensen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo

• dinsdag 28 april 2026 @ 15:17 • 17
Moderator
Belg
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo

• dinsdag 28 april 2026 @ 15:23 • 18
Spellchecker
Op dinsdag 28 april 2026 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[..]
De mensen moeten tegenwoordig meer voor elkaar zorgen....
Bel jij de wijkagent?

• dinsdag 28 april 2026 @ 15:27 • 19
Born in the echoes.
Op dinsdag 28 april 2026 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[..]
De mensen moeten tegenwoordig meer voor elkaar zorgen....
Voor je kijken doorlopen als je niet wil dat de tandarts voor jou moet gaan zorgen
Huilen dan.

• dinsdag 28 april 2026 @ 17:23 • 20
Als iemand "toevallig" de kentekenplaten verwijderd, wil de politie nog wel eens sneller werken.

• dinsdag 28 april 2026 @ 17:28 • 21
STAY STRONG APPIE

• dinsdag 28 april 2026 @ 18:49 • 22
Black Metal fan
Op dinsdag 28 april 2026 12:24 schreef Farenji het volgende:
Bel de kliklijn van de PVV, vieze buitenlandse auto's jatten al onze parkeerplekken, EIGEN AUTO'S EERST!
Wij willen Spyker terug!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.

• dinsdag 28 april 2026 @ 19:01 • 23
Post eens een foto van die auto
Alius aliud dicit

• dinsdag 28 april 2026 @ 19:11 • 24
Je kan de douane nog proberen, na een half jaar moet er bpm betaald worden.
.

• dinsdag 28 april 2026 @ 19:19 • 25
Op dinsdag 28 april 2026 19:11 schreef Fer het volgende:
Je kan de douane nog proberen, na een half jaar moet er bpm betaald worden.
Hier in de wijk staan al jaren dezelfde auto’s met Belgische kentekens. Hoe zit dat dan?

• dinsdag 28 april 2026 @ 19:21 • 26
Op dinsdag 28 april 2026 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier in de wijk staan al jaren dezelfde auto’s met Belgische kentekens. Hoe zit dat dan?
Je kan gewoon bpm betalen zonder verplicht een Nederlands kenteken te nemen. Verder zijn er tal van vrijstellingen, bijvoorbeeld voor mensen die in België werken.

• dinsdag 28 april 2026 @ 19:33 • 27
Op dinsdag 28 april 2026 19:21 schreef KvanG het volgende:
[..]
Je kan gewoon bpm betalen zonder verplicht een Nederlands kenteken te nemen. Verder zijn er tal van vrijstellingen, bijvoorbeeld voor mensen die in België werken.
Ze werken zeker niet in België en wonen al jaren op dat adres. Ik was altijd in de veronderstelling dat je dan direct een Nederlands kenteken moest regelen.

• dinsdag 28 april 2026 @ 21:20 • 28
Op dinsdag 28 april 2026 19:01 schreef Mrmime het volgende:
Post eens een foto van die auto
https://imgur.com/a/yVjwRZfZo staat ie dus al zo'n 6 maanden zo.
Alsof iemand met heel veel haast heeft geparkeerd.

• dinsdag 28 april 2026 @ 21:25 • 29
$
Daar
Op dinsdag 28 april 2026 21:20 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/yVjwRZf
Zo staat ie dus al zo'n 6 maanden zo.
Daar zou die pand eigenaar eens wat aan moeten doen.
Wij vonden laatst een auto vol met lachgascilinders in een parkeergarage. De politie wou (kon) niks doen, die auto hebben we met een palletwagen zo op de openbare weg gezet en toen was het zo opgeuimd
Vakman pur sang

• dinsdag 28 april 2026 @ 21:30 • 30
Spellchecker
[..]
Heb je al info gevraagd bij The One?

• dinsdag 28 april 2026 @ 21:36 • 31
In een dronken bui neergezet en vergeten waar die staat?
Maar goed, het lijkt me meer iets voor The One om van dat ding af te komen dan voor een willekeurige voorbijganger.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.

• dinsdag 28 april 2026 @ 22:07 • 32
Op dinsdag 28 april 2026 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze werken zeker niet in België en wonen al jaren op dat adres. Ik was altijd in de veronderstelling dat je dan direct een Nederlands kenteken moest regelen.
Dat moet in de meeste gevallen ook.
Maar ja, als je neefje in België die auto wel op zijn naam wil zetten en er effectief 0,0 controle is door bijvoorbeeld de wijkagent kan het ontduiken van de plicht voor een Nederlandse registratie natuurlijk jarenlang doorgaan.

• dinsdag 28 april 2026 @ 22:11 • 33
Op dinsdag 28 april 2026 12:10 schreef Harvest89 het volgende:
Wat is er mis met het signaleren en melden van verdachte situaties?
Het is bijzonder schofterig dat onze dames en heren die de slogan "waakzaam en dienstbaar" dragen dit wederom totaal niet uitdragen wanneer een waakzame burger iets meldt.
Een auto die maanden onaangeroerd op een bedrijventerrein staat, in een ander land dan waar de auto geregistreerd staat, daarvan is er een behoorlijke kans dat er "iets" mee is.

• dinsdag 28 april 2026 @ 22:25 • 34
Spellchecker
Op dinsdag 28 april 2026 21:36 schreef 215 het volgende:
In een dronken bui neergezet en vergeten waar die staat?
Maar goed, het lijkt me meer iets voor The One om van dat ding af te komen dan voor een willekeurige voorbijganger.
Is ook geen reclame voor die zaak

• dinsdag 28 april 2026 @ 23:42 • 35
Moderator
Een beetje zoals de geheime kamer in die winkel dus?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae

• dinsdag 28 april 2026 @ 23:44 • 36
Spellchecker
Op dinsdag 28 april 2026 23:42 schreef Lenny77 het volgende:
Een beetje zoals de geheime kamer in die winkel dus?

• woensdag 29 april 2026 @ 08:40 • 37
Op dinsdag 28 april 2026 12:09 schreef daniela_007 het volgende:
Op de industrieterrein staat daar een Belgische auto die al 6 maanden op de (openbare) parkeerplaats staat.
Ik vond het raar dat de auto zo lang op dezelfde plek staat en dat ie scheef geparkeerd staat ondanks dat de parkeerplaats ruim genoeg is.
Ik heb eerst de lokale politie gebeld, maar ze verwijzen mij naar de gemeente. Ik heb dan bij gemeente gemeld en ze zouden gaan kijken. Enkele dagen later meldden ze me dat ze niets kunnen doen omdat de auto op de openbare parkeerplaats staat en net binnen de parkeerplaats staat, ondanks dat achterkant van de auto op gras staat.
Ik heb dan naar Belgische politie gebeld om te vragen of ze een nummerplaat kunnen checken of ie mogelijk gestolen is of evt de eigenaar kan bellen dat de auto in Nederland staat. Maar daar zeggen ze dat ze niets kunnen doen omdat de auto in het buitenland staat en ze vanwege privacy niet zomaar het nummerplaat mogen opzoeken. Ze kunnen pas actie ondernemen als de Nederlandse politie hun meldt.
Nou, mooi zeg. Hier heb je een kip en een ei verhaal. Ondanks dat een Belgische auto al 6 maanden verdwaalt staat op een Nederlandse grondgebied, neemt niemand actie. Wat als de auto gestolen is? Waarom staat een auto al 6 maanden lang in het buitenland?
Wat zou ik nog kunnen doen om te zorgen dat de auto terug naar de rechtmatige eigenaar kan gaan? Of is het gewoon negeren maar?
als je bij het chassisnr (VIN NR)kan komen kun je wel iets online vinden,kentekens in Belgie zijn vaak aan personen gekoppeld,ook door het privacygezemel is dit redelijk afgedicht.

• woensdag 29 april 2026 @ 08:46 • 38
Bemoei je met je eigen zaken

• woensdag 29 april 2026 @ 15:03 • 39
[..]
Er zitten wel heel erg veel vliegen bij de kofferbak .....

• woensdag 29 april 2026 @ 15:51 • 40
Spellchecker
Op woensdag 29 april 2026 08:40 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
als je bij het chassisnr (VIN NR)kan komen kun je wel iets online vinden, kentekens in Belgie zijn vaak aan personen gekoppeld,ook door het privacygezemel is dit redelijk afgedicht.
Altijd toch?

• woensdag 29 april 2026 @ 20:08 • 41
Op dinsdag 28 april 2026 21:30 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je al info gevraagd bij The One?
Dit zou ik ook doen.
Thanks voor de foto TO
Alius aliud dicit

• woensdag 29 april 2026 @ 20:21 • 42
VIESDIK
De lokale politie verwijst je naar de gemeente?
Dat ze het lekker zelf aan de gemeente voorleggen. Maken van iets wat jij constateert jouw probleem :’) Ja maar we hebben er geen uren voor geraamd. Opdonderen, daar gaat het land aan kapot.
Lekker laten staan die auto dat ze het zichzelf oplossen.
U MAD?

• donderdag 30 april 2026 @ 00:09 • 43
Op dinsdag 28 april 2026 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die tanken af toe in Belgie. Zolang ze af toen niet in Nederland zijn mag het.
.

• donderdag 30 april 2026 @ 07:32 • 44
Spellchecker
Toch wel frustrerend als je daar elke dag die auto ziet staan

Wat zou je nog kunnen doen?
Andere route lopen?

• donderdag 30 april 2026 @ 07:52 • 45
Spellchecker

• donderdag 30 april 2026 @ 10:12 • 46
Op woensdag 29 april 2026 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De lokale politie verwijst je naar de gemeente?
Dat ze het lekker zelf aan de gemeente voorleggen. Maken van iets wat jij constateert jouw probleem :’) Ja maar we hebben er geen uren voor geraamd. Opdonderen, daar gaat het land aan kapot.
Lekker laten staan die auto dat ze het zichzelf oplossen.
Bij de slager klagen dat het brood van de bakker te droog is en dan verontwaardigt zijn dat de slager er niets aan doet..
Chain SMOKING. Pill POPPING. Drunken INSANITY.
Sign me up, darling

• donderdag 30 april 2026 @ 10:26 • 47
VIESDIK
Op donderdag 30 april 2026 10:12 schreef AbFab_Darling het volgende:
Bij de slager klagen dat het brood van de bakker te droog is en dan verontwaardigt zijn dat de slager er niets aan doet..
Ja joh. Afschuifcultuur. Als brave burger meld je zoiets netjes en ze sturen je maar van het kastje naar de muur. Misschien moet TS aangeven dat ze een vermoeden heeft dat er vanuit de wagen gedeald wordt of dat er een lijk in ligt. Kijken hoe snel ze daar zijn.
U MAD?

• donderdag 30 april 2026 @ 13:26 • 48
VOC mentaliteit
Op dinsdag 28 april 2026 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
Heb ook een keer een telefoontje van de politie gehad omdat iemand zich er blijkbaar heel erg druk over maakte dat mijn auto ergens geparkeerd stond: of ik hem ergens anders wilde parkeren voortaan.
In plaats van dat ze die gast uitleggen dat mijn auto daar prima mag staan gaan ze mij bellen
.
Had 'ie mooi pech want ik zat een tijdje in Brazilië. Vreesde toen wel voor nog meer sleutelkrassen, maar dat viel mee gelukkig. Bemoei je godverdomme gewoon met je eigen zaken.
Het is wel raar als hij er al maanden staat in het buitenland.
En korte check van de Nederlandse/Belgische politie op een gestolen voertuig had ik niet raar gevonden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."

• donderdag 30 april 2026 @ 13:32 • 49
Spellchecker
Op donderdag 30 april 2026 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja joh. Afschuifcultuur. Als brave burger meld je zoiets netjes en ze sturen je maar van het kastje naar de muur. Misschien moet TS aangeven dat ze een vermoeden heeft dat er vanuit de wagen gedeald wordt of dat er een lijk in ligt. Kijken hoe snel ze daar zijn.
Paar lachgasballonnetjes en -tanks bij de auto leggen.

• donderdag 30 april 2026 @ 15:14 • 50
....dus....
Wat boeit jou dat

• maandag 4 mei 2026 @ 09:28 • 51
-Miauw-fan
Op woensdag 29 april 2026 15:51 schreef maily het volgende:
[..]
Altijd toch?
In Nederland zijn kentekens aan de auto gekoppeld toch? Niet aan de mensen? Als je je auto verkoopt hou je niet je kenteken voor een volgende auto.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3

• maandag 4 mei 2026 @ 11:33 • 52
Spellchecker
Op maandag 4 mei 2026 09:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In Nederland zijn kentekens aan de auto gekoppeld toch? Niet aan de mensen? Als je je auto verkoopt hou je niet je kenteken voor een volgende auto.
Klopt.

• maandag 4 mei 2026 @ 11:45 • 53
Weer zo'n kut millennial.
goed dat je hier aandacht besteed misschien is de eigenaar wel verkracht en vermoord en zoekt niemand nu
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel

• dinsdag 5 mei 2026 @ 11:59 • 54
they/them
Zwaar terechte klacht. Je koopt een auto toch niet voor jan lul? Eigenlijk zou er een wet moeten zijn dat je auto maar max 3 dagen in een parkeervak mag staan en dat je hem dan moet verplaatsen. Een beetje wat ze nu doen met aanhangers. Waarom zou je een auto kopen en er een week niet in rijden

Ja misschien als je op vakantie gaat maar dan kan je hem gewoon in de parkeergarage bij Schiphol zetten

• maandag 18 mei 2026 @ 14:05 • 55
ask why
IS 'IJ AL 't GAT IN?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.

• maandag 18 mei 2026 @ 16:17 • 56
Melden dat je een gestolen auto gespot hebt.
Altijd aandikken.

• woensdag 3 juni 2026 @ 15:26 • 57
Is dit item al bij Opsporing Verzocht geweest?

• woensdag 3 juni 2026 @ 19:04 • 58
Spellchecker
Op woensdag 3 juni 2026 15:26 schreef Halcon het volgende:
Is dit item al bij Opsporing Verzocht geweest?
ik schrik bij elke kick

• dinsdag 30 juni 2026 @ 18:16 • 59
[redacted]
Op woensdag 3 juni 2026 19:04 schreef maily het volgende:
[..]
ik schrik bij elke kick
BOE!
Was gewoon benieuwd of die auto er nog steeds staat. Moest ineens aan dit topic denken toen ik las over de bij Schiphol geparkeerde auto van die vermiste shorttrackert.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”

• dinsdag 30 juni 2026 @ 18:25 • 60
Weer zo'n kut millennial.
is het al bekend of de eigenaar verkracht en vermoord is?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel

• woensdag 1 juli 2026 @ 12:39 • 61
Spellchecker
Staat de auto er nog?

• donderdag 2 juli 2026 @ 13:14 • 62
Op woensdag 1 juli 2026 12:39 schreef maily het volgende:
[..]
Staat de auto er nog?
Yep.
En die wordt steeds meer vuil...

• dinsdag 7 juli 2026 @ 23:19 • 63
Bel Hart van Nederland. Het is komkommertijd
Alius aliud dicit

• woensdag 8 juli 2026 @ 17:54 • 64
Het verbaast me dat mensen hier de tijd voor nemen. En dan als klap op de vuurpijl ook nog een post over typen. Ja, ik zou ook ergens wel willen weten wat het verhaal is achter deze auto maar dan realiseer ik me meestal vrij snel dat ik nog 100 dingen te doen heb die belangrijker en/of leuker zijn.
Facts don't care about your feelings

• woensdag 8 juli 2026 @ 17:56 • 65
Op de industrieterrein [..]
Gestopt met lezen.

• woensdag 8 juli 2026 @ 18:05 • 66
[redacted]
Op woensdag 8 juli 2026 17:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Het verbaast me dat mensen hier de tijd voor nemen. En dan als klap op de vuurpijl ook nog een post over typen. Ja, ik zou ook ergens wel willen weten wat het verhaal is achter deze auto maar dan realiseer ik me meestal vrij snel dat ik nog 100 dingen te doen heb die belangrijker en/of leuker zijn.
....Zoals het posten dat je het verbazingwekkend vindt dat mensen hier de tijd voor nemen?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”

• woensdag 8 juli 2026 @ 19:26 • 67
TS is de dochter van
@ootjekatootje denk ik.

• woensdag 8 juli 2026 @ 20:03 • 68
Spellchecker

• woensdag 8 juli 2026 @ 20:10 • 69
ask why
Op donderdag 2 juli 2026 13:14 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Yep.
En die wordt steeds meer vuil...
Oei. Misschien even een emmertje overheen gooien? Wie goed doet, goed ontmoet.

• woensdag 8 juli 2026 @ 20:12 • 70
Spellchecker
Op woensdag 8 juli 2026 20:10 schreef nostra het volgende:
[..]

• woensdag 8 juli 2026 @ 20:16 • 71
Weet je of de politie het kenteken heeft nagetrokken?
Als hij in Belgie is gestolen staat dat denk ik hier ook gesignaleerd. Of als de eigenaar vermist is.
Anders zal de eigenaar mischien in de bak zitten, of opgenomen in een ggz instelling of zijn rijbewijs verloren bij een alcoholcontrole

• woensdag 8 juli 2026 @ 22:46 • 72
ootjekatootje

• woensdag 8 juli 2026 @ 22:46 • 73
ootjekatootje
Op woensdag 8 juli 2026 20:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Niks, zo verwijder je sporen.
Openbreken of verkopen.