In Nederland zijn kentekens aan de auto gekoppeld toch? Niet aan de mensen? Als je je auto verkoopt hou je niet je kenteken voor een volgende auto.quote:
Klopt.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In Nederland zijn kentekens aan de auto gekoppeld toch? Niet aan de mensen? Als je je auto verkoopt hou je niet je kenteken voor een volgende auto.
ik schrik bij elke kickquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:26 schreef Halcon het volgende:
Is dit item al bij Opsporing Verzocht geweest?
BOE!quote:
Staat de auto er nog?quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:09 schreef daniela_007 het volgende:
Ik wandel bijna elke dag langs de industrieterrein.
Op de industrieterrein staat daar een Belgische auto die al 6 maanden op de (openbare) parkeerplaats staat.
Ik vond het raar dat de auto zo lang op dezelfde plek staat en dat ie scheef geparkeerd staat ondanks dat de parkeerplaats ruim genoeg is.
Ik heb eerst de lokale politie gebeld, maar ze verwijzen mij naar de gemeente. Ik heb dan bij gemeente gemeld en ze zouden gaan kijken. Enkele dagen later meldden ze me dat ze niets kunnen doen omdat de auto op de openbare parkeerplaats staat en net binnen de parkeerplaats staat, ondanks dat achterkant van de auto op gras staat.
Ik heb dan naar Belgische politie gebeld om te vragen of ze een nummerplaat kunnen checken of ie mogelijk gestolen is of evt de eigenaar kan bellen dat de auto in Nederland staat. Maar daar zeggen ze dat ze niets kunnen doen omdat de auto in het buitenland staat en ze vanwege privacy niet zomaar het nummerplaat mogen opzoeken. Ze kunnen pas actie ondernemen als de Nederlandse politie hun meldt.
Nou, mooi zeg. Hier heb je een kip en een ei verhaal. Ondanks dat een Belgische auto al 6 maanden verdwaalt staat op een Nederlandse grondgebied, neemt niemand actie. Wat als de auto gestolen is? Waarom staat een auto al 6 maanden lang in het buitenland?
Wat zou ik nog kunnen doen om te zorgen dat de auto terug naar de rechtmatige eigenaar kan gaan? Of is het gewoon negeren maar?
Gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:09 schreef daniela_007 het volgende:
Ik wandel bijna elke dag langs de industrieterrein.
Op de industrieterrein [..]
....Zoals het posten dat je het verbazingwekkend vindt dat mensen hier de tijd voor nemen?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Het verbaast me dat mensen hier de tijd voor nemen. En dan als klap op de vuurpijl ook nog een post over typen. Ja, ik zou ook ergens wel willen weten wat het verhaal is achter deze auto maar dan realiseer ik me meestal vrij snel dat ik nog 100 dingen te doen heb die belangrijker en/of leuker zijn.
Nou, dan had die auto daar nu niet meer gestaan denk ikquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:26 schreef Bugno3 het volgende:
TS is de dochter van @:ootjekatootje denk ik.
Oei. Misschien even een emmertje overheen gooien? Wie goed doet, goed ontmoet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:14 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Yep.
En die wordt steeds meer vuil...
quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Oei. Misschien even een emmertje overheen gooien? Wie goed doet, goed ontmoet.
Klopt, verkopen dat ding!quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Nou, dan had die auto daar nu niet meer gestaan denk ik![]()
Niks, zo verwijder je sporen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Oei. Misschien even een emmertje overheen gooien? Wie goed doet, goed ontmoet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |