abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220670806
Ik wandel bijna elke dag langs de industrieterrein.
Op de industrieterrein staat daar een Belgische auto die al 6 maanden op de (openbare) parkeerplaats staat.
Ik vond het raar dat de auto zo lang op dezelfde plek staat en dat ie scheef geparkeerd staat ondanks dat de parkeerplaats ruim genoeg is.

Ik heb eerst de lokale politie gebeld, maar ze verwijzen mij naar de gemeente. Ik heb dan bij gemeente gemeld en ze zouden gaan kijken. Enkele dagen later meldden ze me dat ze niets kunnen doen omdat de auto op de openbare parkeerplaats staat en net binnen de parkeerplaats staat, ondanks dat achterkant van de auto op gras staat.

Ik heb dan naar Belgische politie gebeld om te vragen of ze een nummerplaat kunnen checken of ie mogelijk gestolen is of evt de eigenaar kan bellen dat de auto in Nederland staat. Maar daar zeggen ze dat ze niets kunnen doen omdat de auto in het buitenland staat en ze vanwege privacy niet zomaar het nummerplaat mogen opzoeken. Ze kunnen pas actie ondernemen als de Nederlandse politie hun meldt.

Nou, mooi zeg. Hier heb je een kip en een ei verhaal. Ondanks dat een Belgische auto al 6 maanden verdwaalt staat op een Nederlandse grondgebied, neemt niemand actie. Wat als de auto gestolen is? Waarom staat een auto al 6 maanden lang in het buitenland?

Wat zou ik nog kunnen doen om te zorgen dat de auto terug naar de rechtmatige eigenaar kan gaan? Of is het gewoon negeren maar?
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:10:53 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220670815
Bemoei je met je eigen zaken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:11:49 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220670818
Bemoei je met je eigen zaken.
Huilen dan.
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:15:12 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220670831
Is het een oudere Golf GTI?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_220670842
Plaats dat kenteken dan. Kan gewoon, België heeft hier toch geen wetgeving. :Y
  Spellchecker dinsdag 28 april 2026 @ 12:20:01 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220670853
Hoe heb jij hier last van?
pi_220670861
Ga een baan zoeken, James Bond
  Spellchecker dinsdag 28 april 2026 @ 12:22:51 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220670869
Ik moet meteen aan dit topic denken

VER / Verlaten caravan.
pi_220670875
Bel de kliklijn van de PVV, vieze buitenlandse auto's jatten al onze parkeerplekken, EIGEN AUTO'S EERST!
pi_220670913
Giet wat een olie onder auto, Klikken bij BOA-lijn... Dan komen ze wel kijken en eventueel ruimen ze wel op.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:40:44 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220670953
Heb ook een keer een telefoontje van de politie gehad omdat iemand zich er blijkbaar heel erg druk over maakte dat mijn auto ergens geparkeerd stond: of ik hem ergens anders wilde parkeren voortaan.

In plaats van dat ze die gast uitleggen dat mijn auto daar prima mag staan gaan ze mij bellen :') .

Had 'ie mooi pech want ik zat een tijdje in Brazilië. Vreesde toen wel voor nog meer sleutelkrassen, maar dat viel mee gelukkig. Bemoei je godverdomme gewoon met je eigen zaken.
Huilen dan.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 april 2026 @ 13:36:07 #12
38148 crew  Innisdemon
pi_220671228
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:34 schreef Captain_Ghost het volgende:
Giet wat een olie onder auto, Klikken bij BOA-lijn... Dan komen ze wel kijken en eventueel ruimen ze wel op.
Wel afgewerkte olie, en even tegen de carterpan aangooien, dan lijkt het eerder op lekkage :)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_220671230
@capuchon_jongen rij af en toe dan eens een rondje joh
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220671292
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:15 schreef Hyperdude het volgende:
Is het een oudere Golf GTI?
Nee, een Mercedes.
pi_220671737
Hoe is dit jouw probleem?
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 15:15:01 #16
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220671760
TS ziet de auto" verwaarloosd" uit. Daarmee bedoel ik lekke band, erg vuil, mos, Want dan kan je aan de gemeente melden als "verwaarloosd voertuig"

je kan ook de wijkagent eens laten kijken. De wijkagent zelf kan contact opnemen met Belgische politie. De wijkagent staat in het algemeen veel dichter bij de mensen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 15:17:26 #17
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220671773
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:10 schreef Harvest89 het volgende:
Bemoei je met je eigen zaken.
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:11 schreef Isdatzo het volgende:
Bemoei je met je eigen zaken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:09 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe is dit jouw probleem?
De mensen moeten tegenwoordig meer voor elkaar zorgen....
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Spellchecker dinsdag 28 april 2026 @ 15:23:10 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220671794
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
[..]
[..]
De mensen moeten tegenwoordig meer voor elkaar zorgen....
Bel jij de wijkagent?
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:27:30 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220671823
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
[..]
[..]
De mensen moeten tegenwoordig meer voor elkaar zorgen....
Voor je kijken doorlopen als je niet wil dat de tandarts voor jou moet gaan zorgen
Huilen dan.
pi_220672563
Als iemand "toevallig" de kentekenplaten verwijderd, wil de politie nog wel eens sneller werken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 17:28:16 #21
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220672593
Bemoei je met je eigen zaken.
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:49:16 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220673147
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:24 schreef Farenji het volgende:
Bel de kliklijn van de PVV, vieze buitenlandse auto's jatten al onze parkeerplekken, EIGEN AUTO'S EERST!
Wij willen Spyker terug!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220673228
Post eens een foto van die auto
Alius aliud dicit
pi_220673285
Je kan de douane nog proberen, na een half jaar moet er bpm betaald worden.
.
pi_220673324
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:11 schreef Fer het volgende:
Je kan de douane nog proberen, na een half jaar moet er bpm betaald worden.
Hier in de wijk staan al jaren dezelfde auto’s met Belgische kentekens. Hoe zit dat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')