Je hebt mn post gelezen toch? Tenminste je geeft een reactie over nuance ed.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:42 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Gast, jij juicht net een post waarin opgeroepen wordt tot een letterlijke genocide toe.
En jij mag hier nog posten?
Ja diep trieste mensen.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Stukje liegen en geschiedvervalsen wat hij propageert ja.
En altijd 1 kant op.
Als je weet wat de aivd dus geschreven heeft in hun laatste rapport, dan hoort dat stof tot nadenken te geven. Wat vanaf het begin gezegd is, is bevestigd. En nog laat hij zich er mee in.
Dan ben je er wel een hoor...
Ik begrijp zelf ook niet waarom mensen zouden demonstreren voor Iran. Ik kan me voorstellen dat mensen demonstreren tegen de manier waarop er momenteel in Iran huisgehouden wordt, maar dat is een ander soort oproep/demonstratie.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Met free Palestine ga ik daar nog in mee. Bij die PRO-Iran demonstraties absoluut niet. Dat zijn hele, hele gevaarlijke mensen die absoluut niet in West-Europa horen.
Dit soort 'memes' duiken hier helaas veel vaker op tegenwoordig.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
fokking ziek dit.
Holy shit.
En hij mag hier dus nog posten?
Wie juicht hier een genocide toe?quote:Op zondag 3 mei 2026 11:42 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Gast, jij juicht net een post waarin opgeroepen wordt tot een letterlijke genocide toe.
En jij mag hier nog posten?
Raar.quote:
In islam bestaat er niet zoiets als vrede.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar vrede blijft vrede.
En neutraal en zonder vlaggen is het niet snel.
Aangezien bv Rusland en Israël als agressors worden opgeroepen tot stoppen.
Nienand bagatalliserrt Hamas en Hezbollah.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Raar dat je dan altijd, maar dan ook altijd naar israel en de Joden blijft wijzen en bagatelliseert wat hamas en hezbollah doen. Met je 'verzetsorganisatie'. Derhalve ben je helemaal niet voor vrede. Anders propageer je de hamasbullshit niet na, dan wijs je ontegenzeggelijk hun streven naar een israelloze wereld af en bagatelliseer je de aanwezigheid hier van die gore terroristen niet.
Ik had het over deze post:quote:Op zondag 3 mei 2026 11:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je hebt mn post gelezen toch? Tenminste je geeft een reactie over nuance ed.
Raar dat je nu weer met je beschuldigingen aankomt dan...
Overal in de wereld worden Christenen uitgegroeid door de Islam, maar daar hoor je die vent nooit over.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
In islam bestaat er niet zoiets als vrede.
Moslims zijn aanhangers van het Islamitische geloof toch? Oftewel, een groep.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Raar.
We lezen hier vaak dat moslims allemaal verschillende mensen zijn en bijvoorbeeld moslimaanslagen niet aan 1 groep te wijzen zijn.
Nu opeens wel 1 groep...
En wederom in de slachtofferrolquote:Op zondag 3 mei 2026 11:48 schreef bianconeri het volgende:
Dit topic is echt volledig verziekt.
De mensen die oproepen tot vrede en een eind aan elk geweld. Dus zowel Hamas, Hezbollah als Israël
Worden weggezet als fout....
Echt
Moslims plooien het altijd zo zoals het ze op dat moment uitkomt. Wen er maar aanquote:Op zondag 3 mei 2026 11:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Raar.
We lezen hier vaak dat moslims allemaal verschillende mensen zijn en bijvoorbeeld moslimaanslagen niet aan 1 groep te wijzen zijn.
Nu opeens wel 1 groep...
Ja dus? Daar heb ik op je vraag over gepost he. En die heb je gelezen, gezien je reactie.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:47 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik had het over deze post:
Red_85 in NWS / Hamas en de vele pro-Palestijnse demonstraties
Dat komt met name door jou, ook hier probeer je weer een valse morele equivalentie te scheppen tussen Hamas, Hezbollah en Israël. Twee Islamitische terreurgroeperingen met het openlijke doel om Israël te vernietigen en een legitiem land dat een Westerse bondgenoot is. Op de dag van de aanslagen van 7 oktober 2023 zelf, kwam jij al met 'Ja, maar de Joden hebben het zelfde gedaan'.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:48 schreef bianconeri het volgende:
Dit topic is echt volledig verziekt.
De mensen die oproepen tot vrede en een eind aan elk geweld. Dus zowel Hamas, Hezbollah als Israël
Worden weggezet als fout....
Echt
Heb ik wel door hoor.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Moslims plooien het altijd zo zoals het ze op dat moment uitkomt. Wen er maar aan
Ik kom erop terug omdat jij je verbazing uit dat een ander hier nog mag posten, en laat zien dat wat jij post van hetzelfde niveau is.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja dus? Daar heb ik op je vraag over gepost he. En die heb je gelezen, gezien je reactie.
Raar dat je er nog op terug komt.
Doen ze ook altijd ja. Kijk mij/ons eens zielig zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
En wederom in de slachtofferrol
Volwassenen worden is een keuze.
Hoe dan?quote:Op zondag 3 mei 2026 11:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik kom erop terug omdat jij je verbazing uit dat een ander hier nog mag posten, en laat zien dat wat jij post van hetzelfde niveau is.
Terreurorganisaties niet het grootste probleemquote:Op zondag 3 mei 2026 11:47 schreef bianconeri het volgende:
Nienand bagatalliserrt Hamas en Hezbollah.
Oproepen tot vrede is juist dus ook anti hen.
Maar Israël is het grootste probleem in die regio.
Echter dus NIET de enige.
Bizar niet?quote:Op zondag 3 mei 2026 12:58 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Terreurorganisaties niet het grootste probleem
De zogenaamde useful idiots dus.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:30 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik wil ook zeker niet betwisten dat die er zijn, maar veel van de demonstranten zullen niet zo zijn. Veel demonstranten bedoelen er niets meer mee dan dat ze vrijheid voor Palestina willen.
Noem het gebrek aan kennis, noem het goedgelovig, veel van de demonstranten (zeker hier in Nederland) zullen echt niet willen dat Israel vernietigd wordt.
Nee, hoe kom je daarbij? Joop heeft soms rake analyses en soms maken ze zich er te makkelijk van af. De Telegraaf echter probeert niet eens geloofwaardig te zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En als Joop dat zou doen, is het wel opeens goed. Toch?
Niet meer nee, omdat we alle misdaden tegen de menselijkheid die Israel begaat wegwuiven of negeren.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:47 schreef HowardRoark het volgende:
Het is ook een beetje vreemd 'vrijheid voor Palestina' te willen. Nederland erkent niet eens een Palestijnse staat. En hoe ziet die 'vrijheid' er in de praktijk uit? En dat komt neer op het kaartje wat men bij DENK altijd omhoog houdt.
De pijnlijke realiteit voor zulke mensen is dat er helemaal geen levensvatbare Palestijnse staat. Niet qua langsgrenzen, niet qua bestuur en niet qua verdere organisatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |