abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2026 @ 11:44:36 #201
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703361
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:42 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Gast, jij juicht net een post waarin opgeroepen wordt tot een letterlijke genocide toe.

En jij mag hier nog posten?
Je hebt mn post gelezen toch? Tenminste je geeft een reactie over nuance ed.
Raar dat je nu weer met je beschuldigingen aankomt dan...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220703364
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Stukje liegen en geschiedvervalsen wat hij propageert ja.
En altijd 1 kant op.

Als je weet wat de aivd dus geschreven heeft in hun laatste rapport, dan hoort dat stof tot nadenken te geven. Wat vanaf het begin gezegd is, is bevestigd. En nog laat hij zich er mee in.

Dan ben je er wel een hoor...
Ja diep trieste mensen. -O-
pi_220703366
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:43 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Met free Palestine ga ik daar nog in mee. Bij die PRO-Iran demonstraties absoluut niet. Dat zijn hele, hele gevaarlijke mensen die absoluut niet in West-Europa horen.
Ik begrijp zelf ook niet waarom mensen zouden demonstreren voor Iran. Ik kan me voorstellen dat mensen demonstreren tegen de manier waarop er momenteel in Iran huisgehouden wordt, maar dat is een ander soort oproep/demonstratie.
  zondag 3 mei 2026 @ 11:45:42 #204
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220703368
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
fokking ziek dit.

Holy shit.
En hij mag hier dus nog posten?
Dit soort 'memes' duiken hier helaas veel vaker op tegenwoordig.
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:42 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Gast, jij juicht net een post waarin opgeroepen wordt tot een letterlijke genocide toe.

En jij mag hier nog posten?
Wie juicht hier een genocide toe?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 3 mei 2026 @ 11:46:19 #205
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703373
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:43 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Definitie van genocide:
[..]

Raar.

We lezen hier vaak dat moslims allemaal verschillende mensen zijn en bijvoorbeeld moslimaanslagen niet aan 1 groep te wijzen zijn.

Nu opeens wel 1 groep...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 11:46:33 #206
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220703376
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat kan.
Maar vrede blijft vrede.

En neutraal en zonder vlaggen is het niet snel.
Aangezien bv Rusland en Israël als agressors worden opgeroepen tot stoppen.
In islam bestaat er niet zoiets als vrede.

Kijk maar naar elk willekeurig land waar de islam zich opwerkt.

The proof is in the pudding.
pi_220703379
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Raar dat je dan altijd, maar dan ook altijd naar israel en de Joden blijft wijzen en bagatelliseert wat hamas en hezbollah doen. Met je 'verzetsorganisatie'. Derhalve ben je helemaal niet voor vrede. Anders propageer je de hamasbullshit niet na, dan wijs je ontegenzeggelijk hun streven naar een israelloze wereld af en bagatelliseer je de aanwezigheid hier van die gore terroristen niet.
Nienand bagatalliserrt Hamas en Hezbollah.

Oproepen tot vrede is juist dus ook anti hen.
Maar Israël is het grootste probleem in die regio.
Echter dus NIET de enige.
pi_220703380
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je hebt mn post gelezen toch? Tenminste je geeft een reactie over nuance ed.
Raar dat je nu weer met je beschuldigingen aankomt dan...
Ik had het over deze post:
Red_85 in NWS / Hamas en de vele pro-Palestijnse demonstraties
pi_220703384
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
In islam bestaat er niet zoiets als vrede.
Overal in de wereld worden Christenen uitgegroeid door de Islam, maar daar hoor je die vent nooit over.

''vrede''.
pi_220703385
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Raar.

We lezen hier vaak dat moslims allemaal verschillende mensen zijn en bijvoorbeeld moslimaanslagen niet aan 1 groep te wijzen zijn.

Nu opeens wel 1 groep...
Moslims zijn aanhangers van het Islamitische geloof toch? Oftewel, een groep.
pi_220703390
Dit topic is echt volledig verziekt.

De mensen die oproepen tot vrede en een eind aan elk geweld. Dus zowel Hamas, Hezbollah als Israël

Worden weggezet als fout....

Echt :r
  zondag 3 mei 2026 @ 11:51:25 #212
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220703404
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:48 schreef bianconeri het volgende:
Dit topic is echt volledig verziekt.

De mensen die oproepen tot vrede en een eind aan elk geweld. Dus zowel Hamas, Hezbollah als Israël

Worden weggezet als fout....

Echt :r
En wederom in de slachtofferrol :')

Volwassenen worden is een keuze.
  zondag 3 mei 2026 @ 11:56:43 #213
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220703431
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Raar.

We lezen hier vaak dat moslims allemaal verschillende mensen zijn en bijvoorbeeld moslimaanslagen niet aan 1 groep te wijzen zijn.

Nu opeens wel 1 groep...
Moslims plooien het altijd zo zoals het ze op dat moment uitkomt. Wen er maar aan
  zondag 3 mei 2026 @ 11:57:31 #214
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703435
quote:
Ja dus? Daar heb ik op je vraag over gepost he. En die heb je gelezen, gezien je reactie.

Raar dat je er nog op terug komt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 11:57:41 #215
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220703436
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:48 schreef bianconeri het volgende:
Dit topic is echt volledig verziekt.

De mensen die oproepen tot vrede en een eind aan elk geweld. Dus zowel Hamas, Hezbollah als Israël

Worden weggezet als fout....

Echt :r
Dat komt met name door jou, ook hier probeer je weer een valse morele equivalentie te scheppen tussen Hamas, Hezbollah en Israël. Twee Islamitische terreurgroeperingen met het openlijke doel om Israël te vernietigen en een legitiem land dat een Westerse bondgenoot is. Op de dag van de aanslagen van 7 oktober 2023 zelf, kwam jij al met 'Ja, maar de Joden hebben het zelfde gedaan'.

Het is inmiddels voor iedereen duidelijk wat de agenda is. En het is verder prima om kritisch te zijn om Israël of op te komen voor de Palestijnen, maar dat gebeurt van jou niet oprecht, maar alleen maar met de intentie om Israël te demoniseren en te doen alsof eigenlijk Israël hier het grote probleem is terwijl de geschiedenis een totaal ander beeld laat zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 3 mei 2026 @ 11:58:27 #216
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703441
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Moslims plooien het altijd zo zoals het ze op dat moment uitkomt. Wen er maar aan
Heb ik wel door hoor.

Projecterend hypocriet zelfingenomen en reflectieloos volk. Altijd maar een ander.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220703446
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ja dus? Daar heb ik op je vraag over gepost he. En die heb je gelezen, gezien je reactie.

Raar dat je er nog op terug komt.
Ik kom erop terug omdat jij je verbazing uit dat een ander hier nog mag posten, en laat zien dat wat jij post van hetzelfde niveau is.
  zondag 3 mei 2026 @ 12:01:52 #218
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703472
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:51 schreef Tengano het volgende:

[..]
En wederom in de slachtofferrol :')

Volwassenen worden is een keuze.
Doen ze ook altijd ja. Kijk mij/ons eens zielig zijn.
En vervolgens zelf voor de grootste ellende zorgen in de tussentijd die er maar bestaat. En/of propageren.

Ik kots op die lui die zo hypocriet zijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 12:06:31 #219
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703559
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:59 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik kom erop terug omdat jij je verbazing uit dat een ander hier nog mag posten, en laat zien dat wat jij post van hetzelfde niveau is.
Hoe dan?

Die verduidelijking en nuance die ik breng na je vraag maakt het geen uiterst racistische en zelfs nazistische post.

Wat die van zwartwitje wel is gezien het gewoon afbeeldingen van Joden zijn die door de nazi's als propaganda werden gebruikt. En die gebruikt hij dan. Waanzin.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220703966
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:47 schreef bianconeri het volgende:
Nienand bagatalliserrt Hamas en Hezbollah.

Oproepen tot vrede is juist dus ook anti hen.
Maar Israël is het grootste probleem in die regio.
Echter dus NIET de enige.
Terreurorganisaties niet het grootste probleem 8)7
  zondag 3 mei 2026 @ 13:01:49 #221
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703987
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:58 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Terreurorganisaties niet het grootste probleem 8)7
Bizar niet?
Complete waanzin
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 16:22:33 #222
286019 Akkerdjie
Nondeju!
pi_220705660
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:30 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik wil ook zeker niet betwisten dat die er zijn, maar veel van de demonstranten zullen niet zo zijn. Veel demonstranten bedoelen er niets meer mee dan dat ze vrijheid voor Palestina willen.

Noem het gebrek aan kennis, noem het goedgelovig, veel van de demonstranten (zeker hier in Nederland) zullen echt niet willen dat Israel vernietigd wordt.
De zogenaamde useful idiots dus.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  zondag 3 mei 2026 @ 16:47:27 #223
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220705970
Het is ook een beetje vreemd 'vrijheid voor Palestina' te willen. Nederland erkent niet eens een Palestijnse staat. En hoe ziet die 'vrijheid' er in de praktijk uit? En dat komt neer op het kaartje wat men bij DENK altijd omhoog houdt.

De pijnlijke realiteit voor zulke mensen is dat er helemaal geen levensvatbare Palestijnse staat. Niet qua langsgrenzen, niet qua bestuur en niet qua verdere organisatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220706216
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En als Joop dat zou doen, is het wel opeens goed. Toch?
Nee, hoe kom je daarbij? Joop heeft soms rake analyses en soms maken ze zich er te makkelijk van af. De Telegraaf echter probeert niet eens geloofwaardig te zijn.
What Would Goku Do
pi_220706221
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 16:47 schreef HowardRoark het volgende:
Het is ook een beetje vreemd 'vrijheid voor Palestina' te willen. Nederland erkent niet eens een Palestijnse staat. En hoe ziet die 'vrijheid' er in de praktijk uit? En dat komt neer op het kaartje wat men bij DENK altijd omhoog houdt.

De pijnlijke realiteit voor zulke mensen is dat er helemaal geen levensvatbare Palestijnse staat. Niet qua langsgrenzen, niet qua bestuur en niet qua verdere organisatie.
Niet meer nee, omdat we alle misdaden tegen de menselijkheid die Israel begaat wegwuiven of negeren.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')