Quote?quote:Op zondag 3 mei 2026 10:41 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat ook exact de reden is dat veel van de mensen die protesteren geen voorstander van Hamas zijn, maar tegenstander zijn van de manier waarop het conflict gevoerd wordt. Ik heb niets met Hamas, Hezbollah of Iran, maar ik vind wel dat onschuldige mensen precies dat zijn - onschuldig. Pak al die groepen hard aan, maar laat onschuldige mensen met rust.
Ik vind het wel bijzonder dat je je eigen hypocrisie niet herkend. Je geeft hier (terecht) aan moeite te hebben met dat Hamas Israel van de kaart wil vegen, maar juicht het systematisch vernietigen van de gehele Islam toe. De selectieve verontwaardiging daarin is bijzonder.
Red_85 in NWS / Hamas en de vele pro-Palestijnse demonstratiesquote:
Omdat het niet aan jou (of mij) is om te bepalen wie er wel of niet bestaan.quote:Daarnaast, wat is er erg aan als de Islam verdwijnt?
Echt wat een onzin en een hoop in de mond leggen.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het niet erg om je in te laten met moslimterroristen? Jij vindt dat wel prima als deze massamoordmachines met haat voor alles en iedereen dat westers is, hier voet aan de grond krijgt?
En jij vindt dat totaal niet erg, dat je met ze meeloopt?
Jij voelt je wel op je plekje bij hun?
Hamas (en hezbollah) wil helemaal geen vrede. Hamas wil israel van de kaart en het hele gebied gezuiverd van Joden. Zoals ze zelf meermaals gezegd hebben.
De pro-Israël kamp op FOK! vindt het vies en smerig als je oproept tot vrede en een eind aan elk geweld en genocide.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:43 schreef AFA2022 het volgende:
Misschien een idee om met oplossingen voor vrede te komen, zonder de andere kant zwart te maken. Besef wel dat het allemaal mensen zijn zoals jij en ik die een normaal leven willen.
Zucht.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je leest niet. Jij bent ook het type nuttige idioot dat zich voor het karretje zou laten spannen. Lekker wapperen met een Palestinavlaggetje, een kekke kufiya om en een speldje op je borst, frie frie Palustain scanderend terwijl de Jihadistische vlaggen om je oren wapperen.
Daarom is het voor mij ook extra verdacht wanneer mensen (vooral Hollanders, uns bent zunig) plots zo fanatiek een kans kiezen (onder het mom van vrede).quote:Op zondag 3 mei 2026 10:43 schreef AFA2022 het volgende:
Bij beide kampen wordt van jongs af aan met de paplepel ingegoten dat de andere kant ‘evil’ is. Wat voor de één een terrorist is, is voor de ander een vrijheidsstrijder; het hangt maar af van het perspectief en de middelen die je hebt.
Misschien een idee om met oplossingen voor vrede te komen, zonder de andere kant zwart te maken. Besef wel dat het allemaal mensen zijn zoals jij en ik die een normaal leven willen.
Zeker wel. Als je nu weet dat hamascornuiten achter die demonstraties zit, waarom loop je dan nog mee?quote:Op zondag 3 mei 2026 10:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt wat een onzin en een hoop in de mond leggen.
Ik en iedereen heeft Hamas al honderden keren als slecht neergezet.
Demonstreren voor vrede en genocide is iets positiefs. Iets wat iedereen zou moeten doen.
Dat heeft NIETS en dan ook NIETS te maken met Hamas of terroristen steunen.
Tegenovergestelde juist want je roept op tegen elk geweld.
Ik zeg nergens dat Hamas goed is of dat het gedachtegoed van Hamas goed is of wel dan?quote:Op zondag 3 mei 2026 11:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeker wel. Als je nu weet dat hamascornuiten achter die demonstraties zit, waarom loop je dan nog mee?
Waarom bagatelliseer je het dan als 'Dat Hamas er wel eens achter zat' helemaal niet erg is en dat soort idioot zieke genocide propagerende moslimterrorisme organisaties hier voet aan de grond hebben?
Dat kan.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik zie een demo voor de vrede altijd als een neutrale club met mensen zonder vlaggen van landen organisaties of wat dan ook. En al helemaal geen terroristen financiert.
Ik zou geen bezwaar hebben tegen meer Joden. Hoewel soms onhebbelijk brengen ze meer intellect, cultuur en beschaving met zich mee dan bepaalde aanhangers van een van de andere Abrahamistische religies.quote:Op zondag 3 mei 2026 08:26 schreef Raphaelo het volgende:
Willen we meer of minder Joden in Nederland?
Islam is een gezwel in de wereld. Totaal niet vredelievend ingesteld naar alles wat anders is. Intolerant naar andere levenswijzes. Geënt op expantie, repressie, angst, onderwerping en zelfs moord. Takiyya en kuffar zijn kernen daarvan. Niks 'van de vrede'.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:41 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat ook exact de reden is dat veel van de mensen die protesteren geen voorstander van Hamas zijn, maar tegenstander zijn van de manier waarop het conflict gevoerd wordt. Ik heb niets met Hamas, Hezbollah of Iran, maar ik vind wel dat onschuldige mensen precies dat zijn - onschuldig. Pak al die groepen hard aan, maar laat onschuldige mensen met rust.
Ik vind het wel bijzonder dat je je eigen hypocrisie niet herkend. Je geeft hier (terecht) aan moeite te hebben met dat Hamas Israel van de kaart wil vegen, maar juicht het systematisch vernietigen van de gehele Islam toe. De selectieve verontwaardiging daarin is bijzonder.
Israel is geen agressor dat is maar een beperkte groep die dat vind. Helaas lijken die groot omdat ze het hardste schreeuwen en intimiderend zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar vrede blijft vrede.
En neutraal en zonder vlaggen is het niet snel.
Aangezien bv Rusland en Israël als agressors worden opgeroepen tot stoppen.
Je bagatelliseert hun aanwezigheid anders duidelijk.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Hamas goed is of dat het gedachtegoed van Hamas goed is of wel dan?
Doe je niet. Zie bovenstaand.quote:Ik zeg alleen dat een oproep tot vrede en een stop op genocide altijd heel goed is en altijd hetgeen we horen te steunen.
'Vrede' zonder Israel en Joden. Die 'vrede', blijkbaar. Anders is je reactie op de door hamas georganiseerde demo's wel anders. Die hoort ook anders te zijn als je een gezond stel hersens hebt in je kop.quote:Dat jij vrede vies vindt moet jij weten.
Maar kijk niet op dat de meesten wel voor vrede zijn.
Volgens de feiten is Israël de agressor, dat is al vaak genoeg aangetoond hier.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Israel is geen agressor dat is maar een beperkte groep die dat vind. Helaas lijken die groot omdat ze het hardste schreeuwen en intimiderend zijn.
Oke dus nu heb je 't erover dat je ze niet in Nederland wil? Dat is wel wat anders dan de Islam volledig laten verdwijnen.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Islam is een gezwel in de wereld. Totaal niet vredelievend ingesteld naar alles wat anders is. Intolerant naar andere levenswijzes. Geënt op expantie, repressie, angst, onderwerping en zelfs moord. Takiyya en kuffar zijn kernen daarvan. Niks 'van de vrede'.
Totaal haaks op wat de mens zou moeten zijn. Tolerant naar anderen, vrij om te denken en zich te ontwikkele . islam mag wel verdwijnen ja. Compleet. Zegt niet dat de mensen zelf moeten verdwijnen. Wil je het niet afwerpen van jezelf? Ga dan lekker naar je kutland terug en laat een ander met rust.
Zo duidelijk voor je?
Ik geef aan dat oproepen tot vrede niet afhankelijk is van Hamasquote:Op zondag 3 mei 2026 11:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je bagatelliseert hun aanwezigheid anders duidelijk.
Ah sure, nu ineens weer niet. Joh.quote:Doe je niet. Zie bovenstaand.
Waarom zou vrede zonder 1 partij zijn?quote:'Vrede' zonder Israel en Joden. Die 'vrede', blijkbaar. Anders is je reactie op de door hamas georganiseerde demo's wel anders. Die hoort ook anders te zijn als je een gezond stel hersens hebt in je kop.
Want waarom zou je mee willen lopen met een stel zieke massamoordenaars die volkerenmoord en zuiveringen propageren?
Er is niks, maar dan ook niks verheven aan de vorm waarin dat nu gebeurt.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht.
Laten we idd oproepen tot vrede en een stop aan geweld inderdaad als iets vies noemen zeg.
Dat is het natuurlijk wel, als Hamas en soortgelijke bewegingen hun wapens neerleggen en het bestaan van Israël accepteren, is er vrede. Dit conflict komt immers door bewegen zoals Hamas en Hezbollah.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik geef aan dat oproepen tot vrede niet afhankelijk is van Hamas
[..]
Ah sure, nu ineens weer niet. Joh.
[..]
Waarom zou vrede zonder 1 partij zijn?
Vrede en genocide moeten stoppen.
Dat is de oproep.
En ja dat is dus inclusief het stoppen van geweld door Hamas of Hezbollah.
Zo lastig is het allemaal niet...
Waarom loop jij wel mee met de massamoordenaars van Israël?
Waarom is vrede voor jou vies als het gaat om onschuldige Islamitische burgers?
Mwah, dat niet. Volgens de feiten is Israel niet alleen slachtoffer, zoals het hier regelmatig gemaakt wordt. Ik zou de schuld niet willen verleggen van Hamas/Hezbollah etc richting Israel. Israel heeft zijn eigen lijstje aan wreedheid die niet onder doen voor de rest, maar dat vervangt de wreedheden van de anderen niet.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens de feiten is Israël de agressor, dat is al vaak genoeg aangetoond hier.
Gelukkig denken de meesten dat.
Buiten dat is het ook niet eens relevant.
In elke demonstratie wordt er partij gekozen. In dit geval voor onschuldige burgers van 1 kant.
Stukje liegen en geschiedvervalsen wat hij propageert ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Israel is geen agressor dat is maar een beperkte groep die dat vind. Helaas lijken die groot omdat ze het hardste schreeuwen en intimiderend zijn.
Het is nochtans een slogan die direct uit het narratief van de PLO komt. En een 'vrij Palestina' in die context wil niets meer zeggen dan een vernietiging van Israël en een verwijdering van alle Joden uit dit gebied. Dát is wat velen bedoelen met 'From the River to the Sea, Palestine will be Free'. Want het historische gebied Palestina, omvat namelijk niet alleen de Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook, maar ook het gebied dat nu Israël is.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:23 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Mwah, dat niet. Volgens de feiten is Israel niet alleen slachtoffer, zoals het hier regelmatig gemaakt wordt. Ik zou de schuld niet willen verleggen van Hamas/Hezbollah etc richting Israel. Israel heeft zijn eigen lijstje aan wreedheid die niet onder doen voor de rest, maar dat vervangt de wreedheden van de anderen niet.
Ik heb er wel moeite mee dat demonstranten die met alle goede bedoelingen meedoen aan een demonstratie toegeschreven wordt voorstander van Hamas te zijn, omdat ze aangeven dat ze een vrij Palestina willen oid.
Zie wat voor ellende en shit islamietjes geven in west europa. Rot lekker op.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:20 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oke dus nu heb je 't erover dat je ze niet in Nederland wil? Dat is wel wat anders dan de Islam volledig laten verdwijnen.
Wel goed te zien dat de soep niet zo heet gegeten wordt en je nu weer afstapt van de genocide-trein. Zo zie je maar, de wereld wordt een stuk mooier van wat nuance.
Meelopen met Hamas in een demonstratie voor vrede en tegen genocide is als meelopen in een klimaatdemonstratie die georganiseerd is door oliemaatschappijen of een demonstratie tegen kindermisbruik die op poten is gezet door Stichting Martijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar vrede blijft vrede.
En neutraal en zonder vlaggen is het niet snel.
Aangezien bv Rusland en Israël als agressors worden opgeroepen tot stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |