abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:14:42 #126
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220699553
'I think freedom will be achieved when the Israelis go back to were they were born which is probably America or Poland, whatever ...'


Tragisch, en reken er maar op dat veel jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen er zo over zullen denken. Helaas mede mogelijk gemaakt door naïeve Westerlingen die zo een kind knuffelen en het racisme in de Islamitische milieus mbt Israël en Joden niet willen aanpakken.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:11:00 #127
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220700788
quote:
13s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:14 schreef HowardRoark het volgende:
'I think freedom will be achieved when the Israelis go back to were they were born which is probably America or Poland, whatever ...'

Tragisch, en reken er maar op dat veel jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen er zo over zullen denken. Helaas mede mogelijk gemaakt door naïeve Westerlingen die zo een kind knuffelen en het racisme in de Islamitische milieus mbt Israël en Joden niet willen aanpakken.

[ twitter ]
Nee freedom wordt pas bereikt als de islam met wortel en tak is uitgeroeid. Want juist vanuit de islam worden joden, christenen en de rest van de mensheid die geen moslim is gehaat en wordt op die mensen neergekeken; en daar blijft het helaas niet bij, sla de kranten er maar op na.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:33:45 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220701073
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee freedom wordt pas bereikt als de islam met wortel en tak is uitgeroeid. Want juist vanuit de islam worden joden, christenen en de rest van de mensheid die geen moslim is gehaat en wordt op die mensen neergekeken; en daar blijft het helaas niet bij, sla de kranten er maar op na.

Dat is wellicht ook weer een beetje gechargeerd, maar moslimfundamentalisme en de gevoelens van etnische en religieuze suprematie bij (Arabische) moslims dient inderdaad wel aangepakt te worden. Dat speelt in dit conflict dan ook een cruciale rol. Men ziet dit gebied als dat van hen en ziet de stad Jeruzalem als heilig en Islamitisch. Niets is natuurlijk minder waar.

Dit terwijl men dit gebied heeft veroverd, komende vanuit het Arabisch Schiereiland en op de plek waar Joodse tempel stond een enorme moskee heeft gebouwd. Joden en Christenen waren eeuwenlang verbannen van deze plek, tot Israël Jeruzalem in handen kreeg. Nota bene terwijl het Jodendom en het Christendom hier ontstaan zijn.

Het Westen heeft een grote fout gemaakt door na de oprichting van Israël het land niet te helpen alle Arabieren die niet bereid waren in vrede met de inheemse bewoners (Joden) te leven te verwijderen. Was dat gebeurd, had dit conflict nu niet bestaan.

Het conflict heeft nu decennialang kunnen voortwoekeren, en onder aanvoering van een gigantische lading geschiedvervalsing en demoniseren van Israël en Joden, heeft men inmiddels flinke delen van het Westen kunnen overtuigen van hun vermeende slachtoffer-narratief. Met name bij sommigen van progressief links, waar een afkeer heerst van de eigen Westerse cultuur en diens verleden en Israël als een quasi Westerse kolonie zien, vindt men gehoor voor al het misplaatste gejammer en gejank.

[ Bericht 0% gewijzigd door HowardRoark op 02-05-2026 23:44:31 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220701724
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er was een bijeenkomst van Christenen voor Israël, dat is een reden voor dit tuig om meteen te gaan treiteren natuurlijk.

Na een onderzoek van BOOS! werd de aantijging gemaakt dat Christenen voor Israël zogenaamd wapens zou sponsoren voor Israëliërs op de Westelijke Jordaanoever, dit is toen later ontkracht, maar het kwaad was natuurlijk al geschied.
Ontkracht. Ontkracht. Als een Palestijn iets zou ontkennen zou je een stuk minder mild zijn. Ik zal het beter verwoorden: Qatar en Iran financieren al tientallen jaren Hamas, toch? Hey maar HR, er zijn geen facturen die dit bewijzen, is het dan ontkracht...? Ik ken je antwoord, gek he, nu telt dat kutargument over ontbreken van facturen bij fraude niet maar als CvI het gebruikt dan is het fantastisch....

Er is niks ontkracht. Er is contant geld aan een kolonist gegeven die op band vertelt dat hij wapens wil kopen voor de strijd in de West Bank en die bekende kolonist legt uit hoe hij wapens koopt zonder dat hij gesnapt wordt. Nergens wordt dat telefoongesprek of de methode ontkent, door jou niet rn door CvI niet, er wordt alleen maar met afleidingen gestrooid.

Als hij een Palestijn was geweest had je allang zijn kop er af gehakt.... Natuurlijk ontkent CvI dat ze bewust zwart geld aan die vent geven, dat ontkennen is niet hetzelfde als ontkrachten. Nogmaals: Qatar en Iran ontkent dat ze geld aan Hamas geven. Als CvI alles wit doet, zoals ze beweren met facturen en bankbetalingen, dan zouden de alarmbellen al af moeten gaan als bewust gekozen wordt om grote bedragen cash te doen....

quote:
Sindsdien heeft Christenen voor Israël last van bedreigingen, vandalisme en bij elk evenement worden ze geconfronteerd met demonstranten. Immers is die in die milieus Israël helaas een land dat op elk mogelijke manier kapot moet worden gemaakt en iedereen die hun pathologische haat jegens Israël niet deelt is 'guilty by association'.
CvI had volgens CvI voor die uitzending al te maken met achterlijk terreur. Je zit de boel weer te framen. Zie jij CvI ook als 'useful idiots'?

Het is bij nader inzien gewoon misselijk dat jouw post plusjes krijgt. Dat jij zo denkt daar heb ik nog enige sympathie voor: de West Bank is van jullie want 3.000 jaar geleden hebben jullie het gebied met geweld veroverd dus wat er sindsdien gebeurd is doet er niet en hebben die mensen die er wk e. indien ze niet-joods minder rechten.

Edit. Voor de niet howardroarks over christenen voor Israël en BOOS geloof mij niet, bepaal zelf je mening. Zie spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door opgebaarde op 03-05-2026 00:38:49 ]
  zondag 3 mei 2026 @ 00:40:34 #130
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220701792
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ontkracht. Ontkracht. Als een Palestijn iets zou ontkennen zou je een stuk minder mild zijn. Ik zal het beter verwoorden: Qatar en Iran financieren al tientallen jaren Hamas, toch? Hey maar HR, er zijn geen facturen die dit bewijzen, is het dan ontkracht...? Ik ken je antwoord, gek he, nu telt dat kutargument over ontbreken van facturen bij fraude niet maar als CvI het gebruikt dan is het fantastisch....

Er is niks ontkracht. Er is contant geld aan een kolonist gegeven die op band vertelt dat hij wapens wil kopen voor de strijd in de West Bank en die bekende kolonist legt uit hoe hij wapens koopt zonder dat hij gesnapt wordt. Nergens wordt dat telefoongesprek of de methode ontkent, door jou niet rn door CvI niet, er wordt alleen maar met afleidingen gestrooid.

Als hij een Palestijn was geweest had je allang zijn kop er af gehakt.... Natuurlijk ontkent CvI dat ze bewust zwart geld aan die vent geven, dat ontkennen is niet hetzelfde als ontkrachten. Nogmaals: Qatar en Iran ontkent dat ze geld aan Hamas geven. Als CvI alles wit doet, dan zouden de alarmbellen al af moeten gaan als bewust gekozen wordt om iets stiekem cash te doen....
Het is natuurlijk wel degelijk ontkracht, BOOS! stelde dat Christenen voor Israël geld zou hebben overgemaakt waar 'mogelijk' wapens van zijn gekocht. Dit is natuurlijk een flink aantijging en als je die dan doet moet je daar ook de bewijzen voor hebben.

Die had men bij BOOS! niet, wat sowieso een beetje een fophef-factor heeft. Dus men besloot meteen met camera maar even naar Christenen voor Israël te stappen en ze even aan de tand te gaan voelen. Die werden natuurlijk volledig overvallen maar namen de aantijgingen wel serieus en zijn nagegaan of alles klopt.

Men is toen bij Christenen voor Israël direct zelf nagegaan of dit zou kloppen en kwam tot hele andere conclusies (zie ook: Beschuldigingen Investico/ND/BOOS kloppen niet: “onzorgvuldige journalistiek”).

Kortom:

1. BOOS! doet ongefundeerde aantijgingen
2. Christenen voor Israël gaat dit na en deze aantijgingen (waar de bewijslast voor bij BOOS! moet liggen) blijken niet waar
3. Christenen voor Israël krijgen echter sinds die aflevering van BOOS! te maken met bedreigingen, vandalisme en haat.
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:17 schreef opgebaarde het volgende:
Het is bij nader inzien gewoon misselijk dat jouw post plusjes krijgt. Dat jij zo denkt daar heb ik nog enige sympathie voor: de West Bank is van jullie want 3.000 jaar geleden hebben jullie het gebied met geweld veroverd dus wat er sindsdien gebeurd is doet er niet en hebben die mensen indien ze niet-joods zijn minder rechten.
Wie is 'jullie' in deze precies? En kun je naar een specifieke wet wijzen die laat zien dat niet-Joden minder rechten hebben?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220701816
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie is 'jullie' in deze precies? En kun je naar een specifieke wet wijzen die laat zien dat niet-Joden minder rechten hebben?
Ga je nu doen alsof in Judea en Somaria een niet-jood dezelfde rechten en plichten heeft als een jood...? Staan ze voor dezelfde rechter en krijgen ze dezelfde straf? Of ga je nu doen also je nog nooit van Judea en Samaria hebt gehoord of heb je werkelijk waar géén idee waar Judea en Samaria ligt? Dat kan, het is ongeloofwaardig, enorm ongeloofwaardig. Maar zo ken ik je onderhand, je haalt alle trucjes uit de doos. En ik zal bekennen met redelijk wat succes.
  zondag 3 mei 2026 @ 01:06:58 #132
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220701836
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee freedom wordt pas bereikt als de islam met wortel en tak is uitgeroeid. Want juist vanuit de islam worden joden, christenen en de rest van de mensheid die geen moslim is gehaat en wordt op die mensen neergekeken; en daar blijft het helaas niet bij, sla de kranten er maar op na.

Dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220702175
quote:
13s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:14 schreef HowardRoark het volgende:
'I think freedom will be achieved when the Israelis go back to were they were born which is probably America or Poland, whatever ...'


Tragisch, en reken er maar op dat veel jongeren met een migratieachtergrond uit Islamitische landen er zo over zullen denken. Helaas mede mogelijk gemaakt door naïeve Westerlingen die zo een kind knuffelen en het racisme in de Islamitische milieus mbt Israël en Joden niet willen aanpakken.

[ twitter ]
User @opgebaarde graag jouw visie hierop
  zondag 3 mei 2026 @ 07:52:39 #134
286019 Akkerdjie
Nondeju!
pi_220702227
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:23 schreef Richestorags het volgende:
Dit riepen velen hier al vanaf het begin en was natuurlijk weer heel gek, niet waar en verzonnen.
Ja, je ziet het vaker bij demonstraties die binnen no time over verschillende plekken op de wereld plaatsvinden met vaak dezelfde bordjes, leuzen, teksten etc. Blij blm zat het democratische slushfund Act Blue erachter, nu het islamofascistische Hamas. En zo zijn er meer voorbeelden te noemen. Bijzonder vind ik hoe snel er een legertje useful idiots gevonden om mee te lopen en de hele propaganda over te nemen. Dat verspreid zich vaak al binnen dagen. Klaarblijkelijk zitten er op aardig wat plekken op de wereld hubs/cellen om zaken aan te sturen.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_220702275
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 07:52 schreef Akkerdjie het volgende:
Bijzonder vind ik hoe snel er een legertje useful idiots gevonden om mee te lopen en de hele propaganda over te nemen. Dat verspreid zich vaak al binnen dagen.
Dit is natuurlijk grote onzin.
Sure, Hamas zal bepaalde dingen sturen.

Maar de boodschap achter de demonstraties blijft exact hetzelfde:
Opkomen voor vrede en het stoppen van de genocide.

Dat mensen daar voor willen demonstreren is heel begrijpelijk.
  zondag 3 mei 2026 @ 08:26:58 #136
197851 Raphaelo
AnimeFreak!
pi_220702282
Willen we meer of minder Joden in Nederland?
  zondag 3 mei 2026 @ 08:48:36 #137
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220702324
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 08:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk grote onzin.
Sure, Hamas zal bepaalde dingen sturen.

Maar de boodschap achter de demonstraties blijft exact hetzelfde:
Opkomen voor vrede en het stoppen van de genocide.

Dat mensen daar voor willen demonstreren is heel begrijpelijk.
Onder het mom van opkomen voor vrede wordt de boodschap van Hamas verder verspreid door al die nuttige idioten die meelopen.
pi_220702367
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 07:29 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
User @:opgebaarde graag jouw visie hierop
Misselijk.

Misselijk van jou. Met die dame valt duidelijk niet te praten en ik wil dat zij weggaat. Ik begrijp niet wat zij hier doet. Alleen ik ga haar misselijkmakende mening niet projecteren op een hele groep ook al weet ik dat er in die groep meer zijn die zo achterlijk als haar zijn. Voor haar: weg. Weg. Ga weg.
pi_220702387
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 08:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Onder het mom van opkomen voor vrede wordt de boodschap van Hamas verder verspreid door al die nuttige idioten die meelopen.
Huh
Mag iemand in het openbaar wel de wens uitspraken dat er een duurzame vrede moet komen of is dwr ook al Hamas helpen?
pi_220702463
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 08:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk grote onzin.
Sure, Hamas zal bepaalde dingen sturen.

Maar de boodschap achter de demonstraties blijft exact hetzelfde:
Opkomen voor vrede en het stoppen van de genocide.

Dat mensen daar voor willen demonstreren is heel begrijpelijk.
Ze demonstreren alleen voor de socials. Het is niet alsof ze daadwerkelijk iets willen bijdragen.
Conscience do cost.
  zondag 3 mei 2026 @ 09:27:10 #141
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220702498
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 09:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Huh
Mag iemand in het openbaar wel de wens uitspraken dat er een duurzame vrede moet komen of is dwr ook al Hamas helpen?
Als dat op een eigen demonstratie zonder Jihadistische vlaggetjes en zonder Hamaspropaganda gebeurt is daar niet zoveel mis mee. Het is verder ook niet verheven ofzo: lekker credits scoren voor Insta en TikTok.
pi_220702633
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee freedom wordt pas bereikt als de islam met wortel en tak is uitgeroeid. Want juist vanuit de islam worden joden, christenen en de rest van de mensheid die geen moslim is gehaat en wordt op die mensen neergekeken; en daar blijft het helaas niet bij, sla de kranten er maar op na.

Het uitroeien van een hele groep? Daar is een naam voor..

Grappig dat jij en je matties genocide als iets goeds zien. Droevig vooral, maar zo kennen we die contreien weer.
  zondag 3 mei 2026 @ 09:48:47 #143
286019 Akkerdjie
Nondeju!
pi_220702644
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 08:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk grote onzin.
Sure, Hamas zal bepaalde dingen sturen.

Maar de boodschap achter de demonstraties blijft exact hetzelfde:
Opkomen voor vrede en het stoppen van de genocide.

Dat mensen daar voor willen demonstreren is heel begrijpelijk.
Dank je voor het maken van mijn punt. Hamas wilt geen vrede (zie de 3 “nee’s” van de Khartoum resolutie uit 1979 die nog steeds stand houden) en gedraagt zich als propagandamachine binnen Palestina met forse onderdrukking van bevolking die niet meebuigt of wat minder vatbaar is voor diezelfde propaganda, met afluisterpraktijken, openbare executies etc (we kennen het ondertussen wel) en een bevolkingsbeleid dat de doden überhaupt zo hoog maakt (was het oorlog niet, was het wel honger) zoals ik al zo vaak heb aangetoond hier op het forum. Als je iets met twee zinne weg wilt zetten als onzin moet je je afvragen of je niet gewoon een van de useful idiots bent. Niet dat je dat gaat doen, daar ben je te feitenresistent voor, maar het is altijd goed om nog eens te herhalen voor de toevallige voorbijganger die nog niet gecorrumpeerd is.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_220702798
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 08:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Onder het mom van opkomen voor vrede wordt de boodschap van Hamas verder verspreid door al die nuttige idioten die meelopen.
Dus omdat er vele mensen zijn die zeggen dat vrede moet komen en genocide moet stoppen wordt de boodschap van Hamas verspreidt?

Lol....
Wat anders? Moeten we gaan demonsteren dat we meer geweld en meer genocide willen?
pi_220702807
quote:
8s.gif Op zondag 3 mei 2026 09:20 schreef ems. het volgende:

[..]
Ze demonstreren alleen voor de socials. Het is niet alsof ze daadwerkelijk iets willen bijdragen.
Het zal.
Alsnog zien we grote groepen die er wel toe oproepen.

quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 09:48 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Dank je voor het maken van mijn punt. Hamas wilt geen vrede (zie de 3 “nee’s” van de Khartoum resolutie uit 1979 die nog steeds stand houden) en gedraagt zich als propagandamachine binnen Palestina met forse onderdrukking van bevolking die niet meebuigt of wat minder vatbaar is voor diezelfde propaganda, met afluisterpraktijken, openbare executies etc (we kennen het ondertussen wel) en een bevolkingsbeleid dat de doden überhaupt zo hoog maakt (was het oorlog niet, was het wel honger) zoals ik al zo vaak heb aangetoond hier op het forum. Als je iets met twee zinne weg wilt zetten als onzin moet je je afvragen of je niet gewoon een van de useful idiots bent. Niet dat je dat gaat doen, daar ben je te feitenresistent voor, maar het is altijd goed om nog eens te herhalen voor de toevallige voorbijganger die nog niet gecorrumpeerd is.
Grapje toch?

Al die demonstraties gingen over vrede en het stoppen van de genocide.
Dat Hamas er wel eens achter zat doet daar helemaal niets aan af.

Opkomen voor vrede is altijd goed.
Ongeacht de partijen.
pi_220702861
Echt :')

Doodleuk promoten van geweld en genocide, en dan tegen alle anderen zeggen dat ze Hamas steunen en antisemieten zijn :')

Omgekeerde wereld zeg.
Vrede is bah, geweld en genocide zijn YAYYY
  zondag 3 mei 2026 @ 10:26:34 #147
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220702863
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 09:48 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Dank je voor het maken van mijn punt. Hamas wilt geen vrede (zie de 3 “nee’s” van de Khartoum resolutie uit 1979 die nog steeds stand houden) en gedraagt zich als propagandamachine binnen Palestina met forse onderdrukking van bevolking die niet meebuigt of wat minder vatbaar is voor diezelfde propaganda, met afluisterpraktijken, openbare executies etc (we kennen het ondertussen wel) en een bevolkingsbeleid dat de doden überhaupt zo hoog maakt (was het oorlog niet, was het wel honger) zoals ik al zo vaak heb aangetoond hier op het forum. Als je iets met twee zinne weg wilt zetten als onzin moet je je afvragen of je niet gewoon een van de useful idiots bent. Niet dat je dat gaat doen, daar ben je te feitenresistent voor, maar het is altijd goed om nog eens te herhalen voor de toevallige voorbijganger die nog niet gecorrumpeerd is.
Ga je weinig inhoudelijks op krijgen vrees ik.
Van deze inderdaad useful idiot
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 10:31:18 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220702875
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Het zal.
Alsnog zien we grote groepen die er wel toe oproepen.
[..]
Grapje toch?

Al die demonstraties gingen over vrede en het stoppen van de genocide.
Dat Hamas er wel eens achter zat doet daar helemaal niets aan af.

Opkomen voor vrede is altijd goed.
Ongeacht de partijen.
Dus jij vindt het niet erg om je in te laten met moslimterroristen? Jij vindt dat wel prima als deze massamoordmachines met haat voor alles en iedereen dat westers is, hier voet aan de grond krijgt?
En jij vindt dat totaal niet erg, dat je met ze meeloopt?
Jij voelt je wel op je plekje bij hun?

Hamas (en hezbollah) wil helemaal geen vrede. Hamas wil israel van de kaart en het hele gebied gezuiverd van Joden. Zoals ze zelf meermaals gezegd hebben.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 10:34:49 #149
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220702886
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dus omdat er vele mensen zijn die zeggen dat vrede moet komen en genocide moet stoppen wordt de boodschap van Hamas verspreidt?

Lol....
Wat anders? Moeten we gaan demonsteren dat we meer geweld en meer genocide willen?
Je leest niet. Jij bent ook het type nuttige idioot dat zich voor het karretje zou laten spannen. Lekker wapperen met een Palestinavlaggetje, een kekke kufiya om en een speldje op je borst, frie frie Palustain scanderend terwijl de Jihadistische vlaggen om je oren wapperen.
pi_220702909
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dus jij vindt het niet erg om je in te laten met moslimterroristen? Jij vindt dat wel prima als deze massamoordmachines met haat voor alles en iedereen dat westers is, hier voet aan de grond krijgt?
En jij vindt dat totaal niet erg, dat je met ze meeloopt?
Jij voelt je wel op je plekje bij hun?

Hamas (en hezbollah) wil helemaal geen vrede. Hamas wil israel van de kaart en het hele gebied gezuiverd van Joden. Zoals ze zelf meermaals gezegd hebben.
Wat ook exact de reden is dat veel van de mensen die protesteren geen voorstander van Hamas zijn, maar tegenstander zijn van de manier waarop het conflict gevoerd wordt. Ik heb niets met Hamas, Hezbollah of Iran, maar ik vind wel dat onschuldige mensen precies dat zijn - onschuldig. Pak al die groepen hard aan, maar laat onschuldige mensen met rust.

Ik vind het wel bijzonder dat je je eigen hypocrisie niet herkend. Je geeft hier (terecht) aan moeite te hebben met dat Hamas Israel van de kaart wil vegen, maar juicht het systematisch vernietigen van de gehele Islam toe. De selectieve verontwaardiging daarin is bijzonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')