abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2026 @ 11:28:44 #176
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703211
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Volgens de feiten is Israël de agressor, dat is al vaak genoeg aangetoond hier.
.
Door leugens en propaganda maar te blijven herhalen, maakt het nog niet waar he.
Misschien in jouw hoofd maar daar blijft het bij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220703226
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is nochtans een slogan die direct uit het narratief van de PLO komt. En een 'vrij Palestina' in die context wil niets meer zeggen dan een vernietiging van Israël en een verwijdering van alle Joden uit dit gebied. Dát is wat velen bedoelen met 'From the River to the Sea, Palestine will be Free'. Want het historische gebied Palestina, omvat namelijk niet alleen de Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook, maar ook het gebied dat nu Israël is.
Ik wil ook zeker niet betwisten dat die er zijn, maar veel van de demonstranten zullen niet zo zijn. Veel demonstranten bedoelen er niets meer mee dan dat ze vrijheid voor Palestina willen.

Noem het gebrek aan kennis, noem het goedgelovig, veel van de demonstranten (zeker hier in Nederland) zullen echt niet willen dat Israel vernietigd wordt.
  zondag 3 mei 2026 @ 11:33:24 #178
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703260
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik geef aan dat oproepen tot vrede niet afhankelijk is van Hamas
[..]
Ah sure, nu ineens weer niet. Joh.
[..]
Waarom zou vrede zonder 1 partij zijn?
Vrede en genocide moeten stoppen.
Dat is de oproep.

En ja dat is dus inclusief het stoppen van geweld door Hamas of Hezbollah.

Zo lastig is het allemaal niet...

Waarom loop jij wel mee met de massamoordenaars van Israël?
Waarom is vrede voor jou vies als het gaat om onschuldige Islamitische burgers?
Raar dat je dan altijd, maar dan ook altijd naar israel en de Joden blijft wijzen en bagatelliseert wat hamas en hezbollah doen. Met je 'verzetsorganisatie'. Derhalve ben je helemaal niet voor vrede. Anders propageer je de hamasbullshit niet na, dan wijs je ontegenzeggelijk hun streven naar een israelloze wereld af en bagatelliseer je de aanwezigheid hier van die gore terroristen niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 11:33:57 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703267
quote:
3s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:28 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Meelopen met Hamas in een demonstratie voor vrede en tegen genocide is als meelopen in een klimaatdemonstratie die georganiseerd is door oliemaatschappijen of een demonstratie tegen kindermisbruik die op poten is gezet door Stichting Martijn.
Je maakt jezelf en je standpunt belachelijk met je aanwezigheid.
Goede vergelijkingen wel :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 11:34:45 #180
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703269
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:23 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Mwah, dat niet. Volgens de feiten is Israel niet alleen slachtoffer, zoals het hier regelmatig gemaakt wordt. Ik zou de schuld niet willen verleggen van Hamas/Hezbollah etc richting Israel. Israel heeft zijn eigen lijstje aan wreedheid die niet onder doen voor de rest, maar dat vervangt de wreedheden van de anderen niet.

Ik heb er wel moeite mee dat demonstranten die met alle goede bedoelingen meedoen aan een demonstratie toegeschreven wordt voorstander van Hamas te zijn, omdat ze aangeven dat ze een vrij Palestina willen oid.
Zie schanulleke hierboven.
Daarom.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 11:35:55 #181
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703273
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is nochtans een slogan die direct uit het narratief van de PLO komt. En een 'vrij Palestina' in die context wil niets meer zeggen dan een vernietiging van Israël en een verwijdering van alle Joden uit dit gebied. Dát is wat velen bedoelen met 'From the River to the Sea, Palestine will be Free'. Want het historische gebied Palestina, omvat namelijk niet alleen de Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook, maar ook het gebied dat nu Israël is.
Niet voor niets is die leus gebanned en aangemerkt als racisme.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 11:36:08 #182
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220703277
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Raar dat je dan altijd, maar dan ook altijd naar israel en de Joden blijft wijzen en bagatelliseert wat hamas en hezbollah doen. Met je 'verzetsorganisatie'. Derhalve ben je helemaal niet voor vrede. Anders propageer je de hamasbullshit niet na, dan wijs je ontegenzeggelijk hun streven naar een israelloze wereld af en bagatelliseer je de aanwezigheid hier van die gore terroristen niet.
We zouden er ook eigenlijk ook niet meer op moeten reageren, hij is recent al gigantisch door de mand gevallen:

HowardRoark in NWS / Zelensky veroordeelt Israël voor aankoop gestolen graan van Rusland
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220703278
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Er is niks, maar dan ook niks verheven aan de vorm waarin dat nu gebeurt.
Elke oproep tot vrede en stoppen van genocide is goed.

quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is het natuurlijk wel, als Hamas en soortgelijke bewegingen hun wapens neerleggen en het bestaan van Israël accepteren, is er vrede. Dit conflict komt immers door bewegen zoals Hamas en Hezbollah.
Elke terroristische groepering moet verdwijnen.
Niemand die anders zegt.

Helaas zijn dat niet de enige partijen in het conflict. Zie wat ee nu in Zuid-Libanon gedaan wordt.
pi_220703291
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:23 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Mwah, dat niet. Volgens de feiten is Israel niet alleen slachtoffer, zoals het hier regelmatig gemaakt wordt. Ik zou de schuld niet willen verleggen van Hamas/Hezbollah etc richting Israel. Israel heeft zijn eigen lijstje aan wreedheid die niet onder doen voor de rest, maar dat vervangt de wreedheden van de anderen niet.
Ook Hamas en Hezbollah plegen geweld, obviously. Dus daar is ook niets goed aan.

quote:
Ik heb er wel moeite mee dat demonstranten die met alle goede bedoelingen meedoen aan een demonstratie toegeschreven wordt voorstander van Hamas te zijn, omdat ze aangeven dat ze een vrij Palestina willen oid.
Het staat juist compleet haaks op Hamas zelfs...
Als je oproept tot een einde aan geweld en voor vrede, dan roep je dus ook Hamas op om te stoppen.

Oproepen tot vrede en einde aan geweld is NOOIT iets slechts.
pi_220703296
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:30 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik wil ook zeker niet betwisten dat die er zijn, maar veel van de demonstranten zullen niet zo zijn. Veel demonstranten bedoelen er niets meer mee dan dat ze vrijheid voor Palestina willen.

Noem het gebrek aan kennis, noem het goedgelovig, veel van de demonstranten (zeker hier in Nederland) zullen echt niet willen dat Israel vernietigd wordt.
Dan ben je gewoon achterlijk dom. En een deel liep ook mee in die PRO-Iran demonstraties. Daar lopen de grootste haatbaarden tussen die je je maar kan bedenken. Mensen die niets liever willen dan Israël en het westen vernietigen. Daar tussen lopen heeft niets meer met naïef of goedgelovig te maken. Heb ook die demonstratie in Londen gezien. Al die 8.000 mensen hadden ze moeten oppakken en het land uitzetten. Pure haat, meer is het niet.
pi_220703298
quote:
13s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
We zouden er ook eigenlijk ook niet meer op moeten reageren, hij is recent al gigantisch door de mand gevallen:

HowardRoark in NWS / Zelensky veroordeelt Israël voor aankoop gestolen graan van Rusland
Whut?

Volgens mij vallen jullie altijd door de mand door de steun voor genocide en geweld.

En ik val door de mand omdat ik een post like? Te lachwekkend.
pi_220703305
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:38 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dan ben je gewoon achterlijk dom. En een deel liep ook mee in die PRO-Iran demonstraties. Daar lopen de grootste haatbaarden tussen die je je maar kan bedenken. Mensen die niets liever willen dan Israël en het westen vernietigen. Daar tussen lopen heeft niets meer met naïef of goedgelovig te maken. Heb ook die demonstratie in Londen gezien. Al die 8.000 mensen hadden ze moeten oppakken en het land uitzetten. Pure haat, meer is het niet.
Dus oproepen tot vrede is haat?

Volgens jou moeten we dus juist demonstreren voor geweld?

Te belachelijk voor woorden.
  zondag 3 mei 2026 @ 11:40:01 #188
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703310
quote:
13s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
We zouden er ook eigenlijk ook niet meer op moeten reageren, hij is recent al gigantisch door de mand gevallen:

HowardRoark in NWS / Zelensky veroordeelt Israël voor aankoop gestolen graan van Rusland
fokking ziek dit.

Holy shit.
En hij mag hier dus nog posten?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220703313
quote:
3s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:28 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Meelopen met Hamas in een demonstratie voor vrede en tegen genocide is als meelopen in een klimaatdemonstratie die georganiseerd is door oliemaatschappijen of een demonstratie tegen kindermisbruik die op poten is gezet door Stichting Martijn.
Je maakt jezelf en je standpunt belachelijk met je aanwezigheid.
Dat maakt oproepen tot vrede nog niet minder belangrijk, of wel dan?

Juist belangrijker.
pi_220703325
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:44 schreef Richestorags het volgende:
wat is er erg aan als de Islam verdwijnt?
Flinke ontslagronde bij Opsporing Verzocht O-)
  zondag 3 mei 2026 @ 11:41:17 #191
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220703336
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 09:46 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het uitroeien van een hele groep? Daar is een naam voor..

Grappig dat jij en je matties genocide als iets goeds zien. Droevig vooral, maar zo kennen we die contreien weer.
Sinds wanneer is islam een groep?
  zondag 3 mei 2026 @ 11:41:38 #192
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703338
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Whut?

Volgens mij vallen jullie altijd door de mand door de steun voor genocide en geweld.

En ik val door de mand omdat ik een post like? Te lachwekkend.
Posten van Joden op die manier? Dan laat je je in met hele andere zaken.

Hou je mond maar verder over genocide en volkerenmoord.

Tip ook voor je: morgen hoef jij je bek niet te houden om 2000 uur. Hypocrietje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220703341
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:38 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dan ben je gewoon achterlijk dom. En een deel liep ook mee in die PRO-Iran demonstraties. Daar lopen de grootste haatbaarden tussen die je je maar kan bedenken. Mensen die niets liever willen dan Israël en het westen vernietigen. Daar tussen lopen heeft niets meer met naïef of goedgelovig te maken. Heb ook die demonstratie in Londen gezien. Al die 8.000 mensen hadden ze moeten oppakken en het land uitzetten. Pure haat, meer is het niet.
Domheid is niet hetzelfde als haat, en niet hetzelfde als vernietiging van Israel willen.

Alles telkens maar op 1 hoop gooien en alle nuance eruit halen verhardt de discussie alleen maar verder.
pi_220703344
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dus oproepen tot vrede is haat?

Volgens jou moeten we dus juist demonstreren voor geweld?

Te belachelijk voor woorden.
Lekkere koffie?
pi_220703345
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
fokking ziek dit.

Holy shit.
En hij mag hier dus nog posten?
Gast, jij juicht net een post waarin opgeroepen wordt tot een letterlijke genocide toe.

En jij mag hier nog posten?
pi_220703346
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Volgens de feiten is Israël de agressor, dat is al vaak genoeg aangetoond hier.
Gelukkig denken de meesten dat.

Buiten dat is het ook niet eens relevant.
In elke demonstratie wordt er partij gekozen. In dit geval voor onschuldige burgers van 1 kant.
Volgens jouw feiten ja.
Een terroristische partij financieren, een kant kiest waarvan veel mensen gewelddadig zijn naar andersgelovigen en hun zelfs dood willen, aanslagen, kinderen die niet naar school durven, mensen die niet over straat kunnen, intimidatie zelfs een heel land van de kaart willen vegen etc etc.

En dan met droge ogen beweren dat je voor vrede staat te krijsen en die club vredelievend noemen?
Neem je deur in de maling zeg. :|W
  zondag 3 mei 2026 @ 11:43:33 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220703352
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dus oproepen tot vrede is haat?

Volgens jou moeten we dus juist demonstreren voor geweld?

Te belachelijk voor woorden.
Oproepen tot 'jouw' vrede wel ja.
Inmiddels is dat ons wel duidelijk hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220703353
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef Tengano het volgende:

[..]
Sinds wanneer is islam een groep?
Definitie van genocide:
quote:
Genocide, of volkerenmoord, is de opzettelijke en systematische vernietiging, geheel of gedeeltelijk, van een nationale, etnische, raciale of religieuze groep.
pi_220703354
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Domheid is niet hetzelfde als haat, en niet hetzelfde als vernietiging van Israel willen.

Alles telkens maar op 1 hoop gooien en alle nuance eruit halen verhardt de discussie alleen maar verder.
Met free Palestine ga ik daar nog in mee. Bij die PRO-Iran demonstraties absoluut niet. Dat zijn hele, hele gevaarlijke mensen die absoluut niet in West-Europa horen.
  zondag 3 mei 2026 @ 11:43:47 #200
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220703355
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat maakt oproepen tot vrede nog niet minder belangrijk, of wel dan?

Juist belangrijker.
Stichting Martijn ziet je graag verschijnen om hun goede zaak te steunen.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')