En hoe weinig van die beroeps relschoppers woont überhaupt in een straal van 10km rond dat asielzoekerscentrum? Ik gok minder dan 10%.quote:
En waarom trekken die agenten niet gewoon hun wapen? Het opzettelijk blokkeren van hulpdiensten die op weg naar een noodsituatie zijn, zou daar reden genoeg voor moeten zijn.quote:
Nederland vervalt echt langzaam in een dictatuur. En dat allemaal omdat de elite per se de eigen bevolking demografisch wil vervangen. Ik zal het nooit kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:00 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Toch opmerkelijk dat dit soort middelen niet tegen XR worden ingezet.
Een bevolking is makkelijker te onderdrukken als er geen eenheid is. Als er geen gedeelde opvattingen, saamhorigheidsgevoel- of nog erger- men elkaar niet eens kan verstaan dan gaat niemand voor elkaar opkomen. Dat zie je nu in die smeltkroes wijken al gebeuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:53 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Nederland vervalt echt langzaam in een dictatuur. En dat allemaal omdat de elite per se de eigen bevolking demografisch wil vervangen. Ik zal het nooit kunnen begrijpen.
Maar zelfs al ben je de meest nihilistische landverrader, het resultaat is nog steeds dat je in een onleefbaar land zal moeten wonen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Een bevolking is makkelijker te onderdrukken als er geen eenheid is. Als er geen gedeelde opvattingen, saamhorigheidsgevoel- of nog erger- men elkaar niet eens kan verstaan dan gaat niemand voor elkaar opkomen. Dat zie je nu in die smeltkroes wijken al gebeuren.
Opvang in eigen land en geen AZCs is de beste oplossing.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:44 schreef Isdatzo het volgende:
AZC-protesten zorgen voor meer ellende en overlast dan de AZC's waartegen geprotesteerd wordt
Omdat je in dit kut land geen flikker mag als agent.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:52 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
En waarom trekken die agenten niet gewoon hun wapen? Het opzettelijk blokkeren van hulpdiensten die op weg naar een noodsituatie zijn, zou daar reden genoeg voor moeten zijn.
Klopt. Sommigen denken dat dit extreem is, maar zie dit ook gebeuren. Overheid is er niet meer voor de eigen burgers. Respect voor het gezag is totaal weg. Pappen en nathouden. Steeds meer politieke spanningen en conflicten met diverse culturen (Islam). Verpaupering van steden, normen en waarden. Politiek dat maar weg blijft kijken in West-Europa. Dan kom je vanzelf tot wat er nu aan de hand is. Overheid is hier zelf schuldig aan helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteindelijk denk ik dat er daadwerkelijk in West-Europa ooit burgeroorlogen of echt massale conflicten gaan uitbreken. Niet volgend jaar en ook niet over 5 jaar, maar extrapoleer de huidige ontwikkelingen eens enkele tientallen jaren in de toekomst en het ziet er echt niet best uit imo.
Je verwart oplossingen met wensdenken.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:21 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Opvang in eigen land en geen AZCs is de beste oplossing.
Het schijnt dat ze van achter de ramen keel-snij gebaren hebben lopen maken richting de demonstranten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:30 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk dat die kerels daarbinnen zo'n warm welkom niet hadden verwacht.
quote:onacceptabel
"Wat je ook vindt, bewoners, medewerkers en vrijwilligers van opvanglocaties moeten veilig zijn."quote:
quote:ontoelaatbaar
schandalig
idioot
Idd. En laat de AIVD daar ook dan eens onderzoek naar doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die asielminister is de zoveelste debiel op die post.
Verder vind ik het prima om dit tuig hard aan te pakken, maar doe dan hetzelfde met XR- en Pallie-tuig dat monumenten beklad en kunstwerken vernield.
Onbegrijpelijk inderdaad. Ik zeg niet dat je die lui kapot moet schieten, maar dit is wel echt het andere uiterste. Plaatsmaken voor hulpdiensten, anders petsen krijgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:52 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
En waarom trekken die agenten niet gewoon hun wapen? Het opzettelijk blokkeren van hulpdiensten die op weg naar een noodsituatie zijn, zou daar reden genoeg voor moeten zijn.
In wat voor wereld leven politici toch? Henri, dat is al een poos zo. Toen er relletjes uitbraken werd binnen twee dagen besloten dat de opvang werd uitgesteld en het aantal bewoners fors verminderd. Toen er een keurige demonstratie werd gehouden is die vervolgens genegeerd. Als je wilt dat onvrede met praten wordt beteugeld moet je burgers ook laten zien dat dat ergens toe kan leiden, in plaats van hoogstens een clichematig "we hebben begrip voor de zorgen" en het dan toch steeds weer doen.quote:Het kan niet waar zijn dat in ons land de grootste mond zijn zin krijgt en criminele acties worden beloond.
Ik denk dat heel veel mensen anti zijn, maar verder geen gehoor geven aan dr gevoelens en er niks mee doen verder. Bang voor de gevolgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:50 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
En hoe weinig van die beroeps relschoppers woont überhaupt in een straal van 10km rond dat asielzoekerscentrum? Ik gok minder dan 10%.
Maar doordat zulke nietsnutten elke keer stad en land afreizen naar elke demonstratie tegen "buitenlanders" of "klimaat wappies" lijkt het alsof er heel veel mensen 'anti' zijn.
De politie is ook gewoon slachtoffer van falend politiek beleid, en nogmaals, niet alleen in het asielvraagstuk.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:52 schreef Qarrad het volgende:
De berichten op X zijn ook weer van een bedroevend niveau. Huhuhuuu de politie is tegen ons demense, NSB'ers! Alsof er één situatie te bedenken is waarbij je een gebouw met mensen erin in de hens zet, de brandweer het blussen belet, de politie bekogelt met bierblikken en de ordehandhaving dan besluit even een stapje terug te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |