quote:Op woensdag 29 april 2026 12:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarbij geldt het wel als argument als het positief is voor de migrant en van een politiek correcte afkomstig is.
Is het een negatieve ervaring van iemand is het 'n=1', 'niet allemaal zijn zo', 'jij vuige racist' en 'tokkie, hep op feesboek gestaan zeker'.
Nog zoiets wat de onvrede alleen maar aanwakkert.
Laat die kerels maar weten dat ze niet welkom zijn dat is het enige dat er op zit. De politiek wil immers niet luisteren.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:16 schreef Regilio_ het volgende:
De eerste asielzoekers zijn vandaag aangekomen in Loosdrecht:[ x ]
Vanavond vanaf 19u gaat de pret weer beginnen![]()
Niet vergelijkbaar natuurlijk. Er zijn gewoon teveel en steeds meer vrouwen die met leuke dingetjes bezig zijn bij het stemmen en niet aan ernstige consequenties willen denken.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een reuze "grappige" variant op dit argument bij een filmpje waarbij een Joodse vrouw van achteren aan wordt gevallen door pro-Palliedemonstranten: "Tja, al die Joden stemmen altijd op de Democraten, dus dan krijgen ze dit."
Zelfde als met voetbalhooligans, keer op keer vuurwerk op het veld en andere debiele acties en keer op keer komen ze er mee weg. Weer een stadionspeaker die roept dat het niet mag of een clubbestuurder die - inderdaad - roept dat het 'onacceptabel' is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik denk dat dit nog veel extremer gaat worden de komende tijd. Je hebt aan de ene kant gemeentes die toch een opvang willen/moeten doordrukken en daarmee, juist doordat ze het steeds heimelijker aanpakken, hun eigen bewoners van zich afkeren. Aan de andere kant heb je de hooliganachtige iq-lozen die dit alles aangrijpen als grond om ver buiten hun eigen woonomgeving met vuurwerk en vernielingen aan de gang te gaan, waarbij zelfs zij ongetwijfeld opmerken dat je goede kans hebt ermee weg te komen.
Shitshow van jewelste, en ook weer iets wat gewoon niet meer opgelost gaat worden met deze lichting politici aan het roer. Zelfs niet als ze nog tien keer "onacceptabel" bazelen.
Uiteindelijk denk ik dat er daadwerkelijk in West-Europa ooit burgeroorlogen of echt massale conflicten gaan uitbreken. Niet volgend jaar en ook niet over 5 jaar, maar extrapoleer de huidige ontwikkelingen eens enkele tientallen jaren in de toekomst en het ziet er echt niet best uit imo.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik denk dat dit nog veel extremer gaat worden de komende tijd. Je hebt aan de ene kant gemeentes die toch een opvang willen/moeten doordrukken en daarmee, juist doordat ze het steeds heimelijker aanpakken, hun eigen bewoners van zich afkeren. Aan de andere kant heb je de hooliganachtige iq-lozen die dit alles aangrijpen als grond om ver buiten hun eigen woonomgeving met vuurwerk en vernielingen aan de gang te gaan, waarbij zelfs zij ongetwijfeld opmerken dat je goede kans hebt ermee weg te komen.
Shitshow van jewelste, en ook weer iets wat gewoon niet meer opgelost gaat worden met deze lichting politici aan het roer. Zelfs niet als ze nog tien keer "onacceptabel" bazelen.
Dit krijg je er van, politici spelen met vuur door de Nederlandse bevolking keer op keer achter te stellen en figuurlijk in de bek te spugen. De jongeren rondom Loosdrecht moeten op zeker 10 jaar op een wachtlijst staan voor een betaalbare huurwoning, daar waar klaplopers uit verre oorden voorrang krijgen.quote:
En hoe weinig van die beroeps relschoppers woont überhaupt in een straal van 10km rond dat asielzoekerscentrum? Ik gok minder dan 10%.quote:
En waarom trekken die agenten niet gewoon hun wapen? Het opzettelijk blokkeren van hulpdiensten die op weg naar een noodsituatie zijn, zou daar reden genoeg voor moeten zijn.quote:
Nederland vervalt echt langzaam in een dictatuur. En dat allemaal omdat de elite per se de eigen bevolking demografisch wil vervangen. Ik zal het nooit kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:00 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Toch opmerkelijk dat dit soort middelen niet tegen XR worden ingezet.
Een bevolking is makkelijker te onderdrukken als er geen eenheid is. Als er geen gedeelde opvattingen, saamhorigheidsgevoel- of nog erger- men elkaar niet eens kan verstaan dan gaat niemand voor elkaar opkomen. Dat zie je nu in die smeltkroes wijken al gebeuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:53 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Nederland vervalt echt langzaam in een dictatuur. En dat allemaal omdat de elite per se de eigen bevolking demografisch wil vervangen. Ik zal het nooit kunnen begrijpen.
Maar zelfs al ben je de meest nihilistische landverrader, het resultaat is nog steeds dat je in een onleefbaar land zal moeten wonen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Een bevolking is makkelijker te onderdrukken als er geen eenheid is. Als er geen gedeelde opvattingen, saamhorigheidsgevoel- of nog erger- men elkaar niet eens kan verstaan dan gaat niemand voor elkaar opkomen. Dat zie je nu in die smeltkroes wijken al gebeuren.
Opvang in eigen land en geen AZCs is de beste oplossing.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:44 schreef Isdatzo het volgende:
AZC-protesten zorgen voor meer ellende en overlast dan de AZC's waartegen geprotesteerd wordt
Omdat je in dit kut land geen flikker mag als agent.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:52 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
En waarom trekken die agenten niet gewoon hun wapen? Het opzettelijk blokkeren van hulpdiensten die op weg naar een noodsituatie zijn, zou daar reden genoeg voor moeten zijn.
Klopt. Sommigen denken dat dit extreem is, maar zie dit ook gebeuren. Overheid is er niet meer voor de eigen burgers. Respect voor het gezag is totaal weg. Pappen en nathouden. Steeds meer politieke spanningen en conflicten met diverse culturen (Islam). Verpaupering van steden, normen en waarden. Politiek dat maar weg blijft kijken in West-Europa. Dan kom je vanzelf tot wat er nu aan de hand is. Overheid is hier zelf schuldig aan helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteindelijk denk ik dat er daadwerkelijk in West-Europa ooit burgeroorlogen of echt massale conflicten gaan uitbreken. Niet volgend jaar en ook niet over 5 jaar, maar extrapoleer de huidige ontwikkelingen eens enkele tientallen jaren in de toekomst en het ziet er echt niet best uit imo.
Je verwart oplossingen met wensdenken.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:21 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Opvang in eigen land en geen AZCs is de beste oplossing.
Het schijnt dat ze van achter de ramen keel-snij gebaren hebben lopen maken richting de demonstranten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:30 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk dat die kerels daarbinnen zo'n warm welkom niet hadden verwacht.
quote:onacceptabel
"Wat je ook vindt, bewoners, medewerkers en vrijwilligers van opvanglocaties moeten veilig zijn."quote:
quote:ontoelaatbaar
schandalig
idioot
Idd. En laat de AIVD daar ook dan eens onderzoek naar doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die asielminister is de zoveelste debiel op die post.
Verder vind ik het prima om dit tuig hard aan te pakken, maar doe dan hetzelfde met XR- en Pallie-tuig dat monumenten beklad en kunstwerken vernield.
Onbegrijpelijk inderdaad. Ik zeg niet dat je die lui kapot moet schieten, maar dit is wel echt het andere uiterste. Plaatsmaken voor hulpdiensten, anders petsen krijgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:52 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
En waarom trekken die agenten niet gewoon hun wapen? Het opzettelijk blokkeren van hulpdiensten die op weg naar een noodsituatie zijn, zou daar reden genoeg voor moeten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |